🏴🏴🏴
#معرفیپایگاهپژوهشی
پایگاه اطلاعرسانی نیازها و اولویتهای پژوهشی
✅معرفی: این سامانه را میتوان منبعی ارزشمند از موضوعات پژوهشی در حوزههای متفاوت نامید. معاونت پژوهش حوزههای علمیه هر ساله تعداد زیادی از عناوین پژوهشی مورد نظر خود را بعد از بررسی و ارزیابی دقیق منتشر کرده و در اختیار پژوهشگران قرار میدهد. این موضوعات هم اکنون در سامانهای به نام پایگاه اطلاعرسانی نیازها و اولویتهای پژوهشی مدیریت میشوند.
❇️این سامانه افزون بر گردآوری موضوعات پژوهشی، امکانات مهم دیگری نیز در خود گنجانده است. امکان ثبت موضوع از سمت کاربران، جستجوی پیشرفته در موضوعات، امکان ثبت نظر و امتیازدهی از ویژگیهای مهم این سامانه است.
❇️راهنمای ورود:
کاربران سامانه پیشخوان میتوانند بعد از ورود به این سامانه، در صفحه اول پیشخوان گزینه «پایگاه اطلاعرسانی نیازها و اولویتهای پژوهشی» را انتخاب کرده و از آن استفاده کنند. سایر افراد نیز میتوانند با مراجعه به آدرسneeds.ismc.ir از خدمات این سامانه بهره ببند.
✅هدف: مجموعه موضوعاتی را که هر ساله معاونت پژوهش تائید و اولویتبندی میکند، در قالب یک کتاب منتشر میشود و در اختیار عموم پژوهشگران و محصلین قرار میگیرد؛ اما هماکنون به کمک این سامانه، امکان نشر روزانه این موضوعات محقق گشته است. افزون بر این، ثبت موضوعات پژوهشی از طرف کاربران با وجود این سامانه مقدور شده است. همچنین تبادل نظرات و پیشنهاد ویرایش موضوعات تاز طریق این سامانه میسر شده است.
❇️بخشهای سامانه: صفحه اول سامانه به سه بخش تقسیم میشود:
1️⃣جستجوی بین موضوعات: در این بخش کاربران میتوانند با وارد کردن واژههای مورد نظر، موضوعات مرتبط را پیدا کنند. در این قسمت سامانه، امکان جستجوی پیشرفته برای یافتن دقیقتر موضوعات فراهم آمده است.
2️⃣جدیدترینها: در این قسمت جدیدترین موضوعاتی که مورد تائید قرار میگیرند، به چشم میخورد. علاوه بر این عناوین پژوهشی، جایگاه و نمایههایی که برای این موضوعات اختصاص دارد نیز ثبت شده است.
3️⃣ ارتباط با کارشناسان: در پایین صفحه اول سامانه نیز آدرس و شماره تماس مجموعه مکتوب میباشد.
یکی از مهمترین امکانات سامانه پایگاه اطلاعرسانی نیازها و اولویتهای پژوهشی ثبت موضوع جدید از طرف کاربران است. مخاطبین سامانه میتوانند با انتخاب گزینه «پیشنهاد موضوع جدید» جهت ثبت یک موضوع اقدام کنند. در این بخش موضوعاتی که سابقاً ثبت شدهاند به کاربر نشان داده میشود. ثبت یک موضوع جدید نیز از این بخش امکانپذیر است. ثبت عنوان، نمایه، جایگاه و قالب موضوع الزامی است.
موضوعاتی که در سامانه ثبت میشوند امکاناتی از قبیل ثبت نظر، امتیازدهی از سمت کاربران و رونوشت دارند. در بخش رونوشت کاربران میتوانند تغییراتی در موضوع اعمال کنند که در صورت تائید کارشناسان سامانه به عنوان یک موضوع جدید ثبت میشود.
#معاونت_پژوهش_مدیریت_مطالعاتوبرنامهریزی_پژوهشی
اللهمصلعلیمحمدوآلمحمدوعجلفرجهم🌹
┄┅═══••✾••═══┅┄
🌐 کانال پژوهشیار طلاب مجازی و غیر حضوری
🆔@pzh_mgh
27.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☘ آموزش کتابخانه دیجیتال نور
🔹 جلسه اول
35.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☘ آموزش کتابخانه دیجیتال نور
🔹 جلسه دوم
جزوه روش تحقیق.docx
148.3K
🏴🏴🏴
#مسابقه
#تمدیدشد
✅خوانش، پویش، پژوهش
💠ویژه طلاب و اساتید و کارمندان مجموعه ی فخیم جامعه الزهرا سلام الله علیها
💎 با محوریت
جزوه روش تحقیق استاد محترم جناب آقای دکتر حسن اسلامپور
🔹هدف:
🗝 ارتقای مهارتهای پژوهشی طلاب
🗝 دفاع از پایاننامه در کمتر از یک سال
🗝 ارتقای کمی و کیفی آثار مکتوب طلاب
🗝 مشارکت حداکثری طلاب در همایشهای ملی و بینالمللی
🔰🔰 در قالبهای:
🔷پاور پوینت
🔹کلیپ،
🔹پادکست،
🔹اینفوگرافی،
🔹موشن گرافی،
🔹پوستر،
🔹فتوکلیپ.
🌐 با ارسال آثار به آدرس زیر:
http://forms.jz.ac.ir/f_121/
🗓مهلت ارسال آثار: تا ۱۸ آذر ماه
🎁به آثار برتر جوایزی به رسم تقدیر تقدیم خواهد شد.
🎁همچنین در کانال پژوهشیار جهت استفاده طلاب بارگزاری خواهد شد.
☎️جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۱۱۲۱۱۹ و ۳۲۱۱۲۶۸۱ تماس بگیرید.
#اطلاعیه
#مسابقه
#هفتهپژوهش
🌐کانال معاونت پژوهش
🆔https://eitaa.com/jz2602
اللهم عجل لولیک الفرج 🌹
┄┅═══••✾••═══┅┄
🌐 کانال پژوهشیار طلاب مجازی و غیر حضوری
🆔https://eitaa.com/pzh_mgh
🏴🏴🏴
#معرفیکتاب
📚چگونه یک نماز خوب بخوانیم؟
توصیه میکنم اگه میخوای؛
◽️حالت خوب بشه
◽️انرژی بگیری
◽️ازصفر شروع کنی و به اوج برسی
حتما این کتاب رو بخون.
#کتاب
✍محمد رضا شریفی
اللهمصلعلیمحمدوآلمحمدوعجلفرجهم🌹
┄┅═══••✾••═══┅┄
🌐 کانال پژوهشیار طلاب مجازی و غیر حضوری
🆔@pzh_mgh
rahnemaye estelam.pdf
2.38M
🏴🏴🏴
#معرفیکتابچه
💠راهنمای تصویری اخذ استعلام تکراری نبودن عنوان پایان نامه در سامانه ایران داک (پژوهشگاه علوم و فنآوری اطلاعات ایران)
#جزوه
اللهمصلعلیمحمدوآلمحمدوعجلفرجهم🌹
┄┅═══••✾••═══┅┄
🌐 کانال پژوهشیار طلاب مجازی و غیر حضوری
🆔@pzh_mgh
از اعتیاد زنان تا نابسامانی خانواده.docx
44.8K
🏴🏴🏴
#معرفیمقاله
📄 از اعتیاد زنان تا نابسامانی خانواده
#مقاله
✅@https://eitaa.com/joinchat/1704001588Cac90f919ed
#حقوقزنان
#مطالعاتزنان
#خانواده
اللهمصلعلیمحمدوآلمحمدوعجلفرجهم🌹
┄┅═══••✾••═══┅┄
🌐 کانال پژوهشیار طلاب مجازی و غیر حضوری
🆔@pzh_mgh
🏴🏴🏴
#معرفیموضوعاتپژوهشی
💠موضوعات متناسب با تدوین آثار و برگزاری کرسی و نشست، مستخرج از بیانات امام خامنه ای در دیدار معلمان
🔆🔆🔆🔆
✅نقش و جایگاه مدرسه در حل مشکلات سیاسی کشور
✅نقش و جایگاه مدرسه در حل مشکلات اقتصادی کشور
✅نقش و جایگاه مدرسه در حل مشکلات فرهنگی کشور
✅آسیب شناسی شیوه نگاه موجود کشور به مساله آموزش و پرورش
✅ تبیین اهمّیّت دستگاه حیاتی آموزشوپرورش در حل مسائل اجتماعی کشور
✅تبیین ضرورت و اهمیت مسئلهی ثبات مدیریّت در آموزش و پرورش و آسیب های تغییر در مدیریت
✅آسیب شناسی تاثیر تغییرات مدیریتی در کیفیت فعالیتهای آموزش و پرورش
✅آسیب شناسی میزان انطباق یا عدم انطباق نظام آموزشی و ساختاری آموزشوپرورش با نیازهای کشور
✅ میزان انطباق برنامه های درسی و علمی آموزش و پرورش با نیازهای کشور
✅نقش شورای عالی انقلاب فرهنگی در انطباق برنامه های آموزش و پرورش با نیازهای نظام
✅نقش مدیران اجرائی آموزشوپرورش در انطباق برنامه های آموزش و پرورش با نیازهای نظام
✅ضرورت و شیوه ایجاد تناسب در تربیت نیروی مغزافزار و بازوی کارافزار در نظام آموزش و پرورش
✅ضرورت و شیوه ایجاد تعادل میان آموزشهای عمومی در دبیرستانها و آموزش فنّیوحرفهای
✅تبیین ضرورت آموزشهای فنّیوحرفهای در خل مشکلات نظام
✅ شیوه های موثر در پرورش نیروی کارِ ماهر در نظام آموزشی کشور
✅شیوه توزیع متعال منابع انسانی در فضای علمی و فضای کار
✅شیوه درست توزیع نیروی انسانی در بخشهای مختلف آموزشی
✅روشهای موثر در سودمند کردن آموزشها برای آیندهی کشور
✅ضرورت انطباق توزیع منابع انسانی در رشته های مختلف با نیازهای کشور
✅ویژگی های علم نافع از دیدگاه آیات و روایات
✅بایسته ها و شاخصه های لازم در ترسیم نقشه راه سند تحوّل آموزش و پرورش
✅آسیب شناسی میزان و شیوه اجرای سند تحول در آموزش و پرورش
✅ضرورت و شیوه حمایت دولت و مجلس از اجرای سند تحول در آموزش و پرورش
✅ پیشنهاد شاخصهای کمی و کیفی قابل اندازهگیری در اجرای سند تحول
✅آسیب شناسی روش مرسوم آموزش و پرورش در جذب معلّم کارآمد و متعهد
✅تبیین زیرساختهای لازم و ارتقادهنده در دانشگاه فرهنگیان
✅روشهای مطلوب و خروجی ساز در افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان
✅شیوه صحیح در ارزیابی بروز و مستمر حرفهای و عمومی معلّمان
✅ روش استمرار ضوابط گزینش معلمان در رصد فعالیتهای ایشان
✅شیوه اصلاح کتب درسی در جهت ایجاد مشوّقهایی برای نسل جوان
✅تاثیر کیفیّت معلّم و رفتار او در ایجاد شوق برای نسل جوان
✅نقش کتاب درسی در شوق آوری نوجوان
✅شیوه اشراب مفاهیم اسلامی به نحو جذاب در کتب ابتدایی
✅شیوه اشراب مفاهیم اسلامی به نحو جذاب در کتب انسانی
✅شیوه اشراب مفاهیم اسلامی به نحو جذاب در کتب تجربی
✅شیوه اشراب مفاهیم اسلامی به نحو جذاب در کتب ریاضی
✅شیوه تبیین مفاخر اسلامی و ایرانی و اکتشافاتشان در کتب درسی ریاضی
✅شیوه تبیین مفاخر اسلامی و ایرانی و اکتشافاتشان در کتب درسی انسانی
✅شیوه تبیین مفاخر اسلامی و ایرانی و اکتشافاتشان در کتب درسی تجربی
✅تبیین جایگاه ایران در مفاخر علمی جهان
✅جایگاه کتاب قانون ابنسینا در مراکز علمی مهمّ اروپا
✅شیوه تبیین خدمات ایران در تاریخ علمی دنیا در کتب درسی
✅شیوهی تدوین جذاب، مبتکرانه و به روز در کتابنویسی مدارس
✅تبیین و دسته بندی اصول ثابت و غیر متغیر عقلی و نحوه اشراب آنها در کتب درسی
✅تبیین ماهیت و چرایی ثبوت اصل عدالت
✅تبیین ماهیت و چرایی ثبوت اصل انصاف
✅تبیین ماهیت و چرایی ثبوت اصل محبت
✅آسیب شناسی برونسپاری امر آموزش و پرورش
✅تبیین وظیفه نظام حاکم در تربیت و تعلیم کشور
✅آسیب شناسی مدارس «غیر انتفاعی»
✅روشهای تقویت بنیه علمی مدارس دولتی
✅ شاخصهای تعیین سطح و کیفیت مدارس دولتی
✅نقش معلّمینِ خوب و متعهد در تقویت مدارس دولتی
✅شیوه های درست در جذب و شناسایی مربّیانِ خوب و معلّمینِ متعهّد
✅نقش فضاهای آموزشی قابل قبول در کیفیت مدارس
✅الگوی مطلوب و شیوه موثر در نظارت بر مدارس غیر دولتی
✅روشهای مطلوب آموزشوپرورش برای نظارت بر مدارس غیر دولتی
✅روشهای فعالسازی کار پرورشی در مدارس
✅آسیب شناسی وضعیت ساختاری و محتوای پرورشی در مدارس
✅روشهای جذاب سازی فعالیتهای پرورشی در مدارس
✅روشهای تقویت هویّت ملّی و عشق به میهن از طریق برنامه های آموزش و پرورش
✅روشهای تقویت احترام به پرچم ملی از طریق برنامه های آموزش و پرورش
✅روش تعلیم سبک زندگی اسلامی و ایرانی در کتابهای درسی ابتدایی
✅روش تعلیم سبک زندگی اسلامی و ایرانی در کتابهای درسی متوسطه
#موضوع
#مسأله
اللهمصلعلیمحمدوآلمحمدوعجلفرجهم🌹
┄┅═══••✾••═══┅┄
🌐 کانال پژوهشیار طلاب مجازی و غیر حضوری
🆔@pzh_mgh