eitaa logo
| الیه راجعون |
531 دنبال‌کننده
117 عکس
123 ویدیو
6 فایل
اشعار،نوشته‌‌ها و دغدغه‌های نوید نیّری | طلبه و معلم ارتباط با من: @ensanrasane
مشاهده در ایتا
دانلود
۳۰۰ شهیدِ دفاع مقدس از اسلام را آورده‌اند تا آرمان‌های برباد رفته و خون‌های پایمال شده‌ی‌شان زیر پای جنبش فواحش و کارگزاران دین‌ستیز در کف خیابان‌های تهران را نشان‌شان دهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹... فَتَجَلْبَبَتْ بِجِلْبَابِهَا وَ تَبَرْقَعَتْ بِبُرْقِعِهَا وَ أَرَادَتِ النَّبِی (ص)» 🌿«فاطمه (سلام الله علیها) وقتی می خواست از خانه خارج شود و نزد پیامبر برود به سر نمود و برقع (روبنده یا همان که صورت را می‌پوشاند) انداخت». علل الشرائع، ج 1، ص 163
🌹... حَتّی دَخَلَتْ عَلی أَبی بَکْرٍ وَ هُوَ فی حَشْدٍ مِنَ الْمُهاجِرینَ وَ الأنْصٰارِ وَ غَیْرِهِمْ ... تا این که حضرت وارد شد بر ابی‏بکر در مسجد در حالی که گرداگرد او را جمع زیادی از مهاجرین و انصار و دیگر مسلمین گرفته بود. حَشد همان گروه و جماعت است. 🔘 فَنیطَتْ دُونَها مُلاَءةٌ ... سپس میان حضرت و مردم نصب شد. وقتی حضرت زهرا(س) وارد مسجد می‏شود در آنجا پرده‏ای نصب می‏شود. مُلاَءةٌ به معنای إزار یا پرده است. یعنی بین ایشان و آن مردها که از مهاجرین و انصار و گرداگرد ابی‏بکر بوده‏اند پرده‏ای آویخته می‏شود حتی در برخی نسخه‏ها آمده است مُلاَءةٌ قِبطّیةٌ یعنی حتی جنس پرده را که مصری بوده است مشخص کرده‏اند. به هر حال نکتۀ مهم در این بخش آن است که همین که حضرت وارد می‏شود دستور می‏دهند که پرده‏ای بین ایشان و دیگران بیاویزند. البته از کلمۀ فَجَلَست که در خطبه آمده استفاده می‏شود که قبل از این که حضرت بنشینند پرده را سریع می‏آویزند. یعنی همین که خبردار می‏شوند دختر پیغمبر(ص) در راه مسجد است یا به محض ورود ایشان محیط را آماده می‏کنند و این را نصب می‏کنند و این خود باز از اموری است برای حفظ حضرت از نگاه مردان و احترامی بوده که به صورت سنّت درآمده است. ➖آیت الله آقا مجتبی تهرانی، ایام فاطمیه سال 1374، شرح خطبه‌ی فدکیه
🌹در حدیث معتبری از امام صادق (ع) نقل شده كه حضرت درباره‌ی سنت امیرالمومنین_علیه السلام_فرمودند:« وَ كَانَ يَكْرَهُ أَنْ يُسَلِّمَ عَلَي الشَّابَّةِ مِنْهُنَّ وَ يَقُولُ أَتَخَوَّفُ أَنْ يُعْجِبَنِي صَوْتُهَا فَيَدْخُلَ عَلَيَّ أَكْثَرُ مِمَّا أَطْلُبُ مِنَ الْأَجْرِ»؛ 🔘«اميرالمؤمنين از سلام كردن به زن‌هاي جوان كراهت داشت (سلام نمی‌کردند) و مي‏فرمود: مي‏ترسم صدايش در من حالتي ايجاد كند و ضرري بيش از اجري كه مي‏خواستم نصيبم گردد». .كليني، محمد بن يعقوب، كافي، تهران، دار الكتب الإسلامية‌، 1407 ه‍ق‌، ج‏2، ص 648.
فاصله‌ی طرز فکر خواص جامعه و سبک زندگی مذهبی‌های امروزی با عقاید و سبک زندگی حضرت زهرا_سلام الله علیها_ و امیرالمومنین_علیه السلام_که خداوند آنان را اسوه‌ی ما قرار داده و ما ادعای پیروی از ایشان را داریم، فاصله‌ای نجومی است ...
ما بادی (شروع کننده) به جنگ‌ نبودیم و نیستیم، لکن اگر کسی تعدی بکند دهان او را خُرد می‌کنیم... حضرت امام خمینی (ره) | ۱۶ آبان ۱۳۵۹
11.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️ هشدار های بیست‌سال قبل دربارهٔ اندلسی‌کردن ایران: 🔻 تاکستانهایی را وقف کردند تا شراب آنها را به‌طور مجّانی در اختیار جوانان قرار دهند! جوانان را به سمت زنان و دختران خود سوق دادند تا آنها را به شهوات آلوده کنند! 🔻 سیاست امروز، سیاست آندلسی کردن ایران است...
| الیه راجعون |
⚠️ هشدار های بیست‌سال قبل #امام_خامنه_ای دربارهٔ اندلسی‌کردن ایران: 🔻 تاکستانهایی را وقف کردند تا ش
طبق تبیین و فرمایش امام جامعه، راه جنگ با اسرائیل و درک شرایط منطقه هم از جنگ با بی‌حجابی و فحشا و درک این مطلب می‌گذرد ...
حمله به حجاب در ایران، سویه‌ی شرقی حمله به حلب و حماه و حمص در غرب سوریه است؛ امت هار اسرائیل، متحد به معرکه آمده‌اند ...
دمشق سقوط کرده است، اما مقاومت رزمنده‌های حرکت حزب‌الله لبنان در حرم خانم زینب ادامه دارد و چند بسیجی ایرانی که با ایشانند؛ تا سنی‌های صهیونی از راه رسیده، هار نشوند و حرم را هتک نکنند. اکنون آستان خانم صحنه‌ی صریحی است که آن که تا رمق آخر با ما می‌ماند تنها شیعه‌ی مصطفوی است...
محور مقاومت هیچ گاه تمام‌عیار از مقاومت ملی به مقاومت امی گذار نکرد؛ از گفت‌مان گرفته تا گفتار؛ اگر کرده بود، نیروهای امت می‌توانستند فارغ از وضعیت دولت-ملت سوریه به مقاومت نرم تا سخت در شام ادامه بدهند. ما از دهه‌ها تحیرمان میان ملی‌گرایی و امت‌باوری شکست خوردیم...