eitaa logo
🚩مکتب حاج قاسم🚩
141 دنبال‌کننده
8.9هزار عکس
5هزار ویدیو
102 فایل
«اَلسَّلام عَلَي الاَعضاءِ المُقَطَّعاتِ» «مرز ما عشق است، هرکجا اوست آنجاخاک ماست... سامرا،غزّه،حلب،تهران چه فرقی می کند.»
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹 استخدام سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران سال 1402 📋 سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران از فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد کلیه رشته های دانشگاهی (کلیه گرایش ها) که حافظ 10 جزء و به بالای قرآن کریم و قاری ممتاز کشوری و یا استانی باشند، به منظور تحقق اهداف سازمانی خود با شرایط زیر به تعداد محدود داوطلب استخدام پیمانی نظامی 5 ساله (مرد) می پذیرد. 🔻بخشی از شرایط 🔸استان: 🔸مقطع تحصیلی: ، 🔸سن: حداکثر سن برای داوطلبان استخدام با مدرک تحصیلی کارشناسی 28 سال ،کارشناسی ارشد29 سال تمام 🔸جنسیت: آقا ⏰ مهلت ثبت نام: از تاریخ انتشار آگهی بمدت دو هفته
40.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔗 عملیات موشکی ایران در کردستان عراق و سوریه / تاجر کردی هلاک شد / مرکز طراحی عملیات کرمان نابود شد / دوربردترین عملیات ایران 🎥 فوری / مهم / شب گذشته ایران در دوربرد ترین عملیات موشکی خود از استان های خوزستان و کرمانشاه و آذربایجان، مراکز موساد در اقلیم کردستان و محل اختفا تاجر اقلیم کردستان که همکار با موساد بوده و مرکز تروریست های سوری و داعش خراسان که طرح ریز عملیات کرمان بوده اند را زیر ضربه برد.
رنين - الحشد.mp3
5.15M
ای کسانی که کمر به دشمنی با ما بسته اید جمجه هایتان را برای خورد شدن آماده کنید استخوان هایتان را برای در هم شکستن آماده کنید.
Iran.mp3
1.75M
ما رجز نمیخوانیم ما تهدید نمیکنیم ما ایستاده ایم تا وقتش برسد آنها که برای مردم ایران بد میخواهند اگر از دنیا هم بروند قالب تهی میکنیم به دنبالشان رفته و در آن دنیا هم تعقیبشان میکنیم.
43.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔗 کارشناس ترکیه : حاج قاسم منطقه را فتح کرد ، تعجب نیست از او کینه داشته باشند 🎥 کارشناس اهل ترکیه: جای تعجب نیست که در این حد از قاسم سلیمانی کینه داشته باشند. او فاتح منطقه بود. هم آمریکایی ها با او دشمن هستند هم تروریست ها / او سیاست های ایران در منطقه را ثابت کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حاج قاسم 💥هیچ شبی نیست که ما نخوابیم 🤛 و به شما فکر نکنیم!!! ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴یادآوری سید حسن نصرالله به بارزانی: 🔹آقای بارزانی فراموش کردی؟ تو مدیون سردار سلیمانی و مقامات ایران هستی که بدون ایران ، امروز اثری از حکومت کردستان عراق نبود.. 🔹وقتی درخواست کمک کردی و گفتی داعش، کردستان را اشغال و مردم را قتل عام می‌کند و هیچ‌کس از دوستانت هیچ پاسخی به‌شما نداد 🔹سردار سلیمانی و نیروهای ایرانی و عده ای از نیروهای حزب الله لبنان،  مردم اقلیم کردستان عراق را از دست داعش نجات دادند.
🌻 امام باقر(علیه السلام): 🌱بر مردم زمانی می آید که امامشان از منظر آنان غایب می شود. خوشا به حال آنان که در آن زمان در امر [ولایت] ما اهل بیت ثابت قدم و استوار بمانند! کمترین پاداشی که به آنان می رسد، این است که خدای متعال خطابشان می کند و می فرماید: بندگان من! شما به حجت پنهان من ایمان آوردید و غیب مرا تصدیق کردید. پس بر شما مژده باد که بهترین پاداش من در انتظارتان است. 📚: کمال الدین،ج۱
📢 خط حزب‌الله ۴۲۷ | ۱۰۰ روز ناکامی صهیونیستی؛ ۱۰۰ روز مقاومت طوفانی 🔸 چهارصد و بیست و هفتمین شماره خط حزب‌الله با عنوان «۱۰۰ روز ناکامی صهیونیستی؛ ۱۰۰ روز مقاومت طوفانی»‌ منتشر‌‌‌‌ شد. 📝 گزارش هفته این شماره خط حزب‌الله، به این پرسش، پاسخ داده است که گذر زمان، چگونه بیهوده بودن یاوه گویی‌ها و عجز و استیصال رژیم‌صهیونیستی را روایت میکند؟ 🔹 «‌ماه رجب، فرصت زندگی‌ساز»‌ عنوان یادداشت هفته این شماره خط حزب‌الله است که به این پرسش که چگونه باید از فرصت ماه مبار‌ک رجب برای تقرب بیشتر به خداوند استفاده کنیم؟ پاسخ داده است. 🌷 شماره‌ این هفته خط‌ حزب‌الله به روح مطهر ۱۱۷ خبرنگار و روزنامه‌نگار شهید در نوار غزه، تقدیم می‌شود. 📥 نسخه PDF👇
شماره ۴۲۷ نشریه خط حزب‌الله.pdf
1.82M
🖼 شماره ۴۲۷ نشریه خط حزب‌الله 📄 بله | ایتا | ویراستی
📸تصاویری از آموزش گروه های تروریستی توسط افسران موساد در مکانی که شب گذشته توسط موشک های بالستیک سپاه پاسدارن موشک باران شد.
📸عکس دست جمعی از کفتاران و شغال ها وزیر امور خارجه عراق ، بارزانی کفتار صفت از سران اقلیم ، و برناردلوی صهیونیست که مغز متفکر جنگ‌ها و کودتاها در خاورمیانه است.
14021026_43806_64k.mp3
24.54M
🎧 صوت کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور. ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ 💻 Farsi.Khamenei.ir
🔺یکی از اهداف حملات موشکی دیشب ایران در اربیل، مقرّ فردی به نام ‎ فرمانده‌ پیشین سازمان امنیتی اتحادیه‌ی میهنی (زانیاری) بوده که پس از دستور بافل طالبانی _رئیس اتحادیه‌ی میهنی_ نسبت به بازداشت وی، حدود دو سال پیش از سلیمانیه به اربیل گریخته بود و در حملات دیشب کشته شد. 🔹آژی امین پیش‌تر توسط نیروهای کماندوی ویژه تحت فرمان مستقیم بافل طالبانی به اتهام همکاری با دستگاه اطلاعات ترکیه (میت) بازداشت و پس از دو ماه آزاد شده بود.او پس از فرار به اربیل مشاور امنیتی و فرماندە نیروهای ضدّ ترور حزب دمکرات کردستان عراق و در همکاری نزدیک با عوامل موساد بود. 🔸از سال ۲۰۰۳ و اشغال نظامی عراق توسط آمریکا، اسرائیل اقلیم کردستان عراق را به جولانگاه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی خود بدل ساخته است. رابطه‌ی سنّتی نظامی-امنیتی صهیونیست‌ها با خاندان بارزانی، حمایت اسرائیل از استقلال کردستان عراق و خرید نفت از اقلیم، این پیوند را عمیق‌تر کرده‌ست.