eitaa logo
🚩مکتب حاج قاسم🚩
141 دنبال‌کننده
8.9هزار عکس
5هزار ویدیو
102 فایل
«اَلسَّلام عَلَي الاَعضاءِ المُقَطَّعاتِ» «مرز ما عشق است، هرکجا اوست آنجاخاک ماست... سامرا،غزّه،حلب،تهران چه فرقی می کند.»
مشاهده در ایتا
دانلود
❤️دخترا می گن بابایی ان راس می گن...راس می گن به خدا راس می گن... 🍃یگانه ی بابا که باشی، دل می بری... حتی از بابا... چقدر سخته برای دختر، وقتی که بابا ... 🥀می شه یه بار دیگه منو ببوسی بابا ...! 🌷شهید حمله تروریستی سرهنگ دوم محمد علی ضیاءالدینی 💐شهدا را یاد کنید با ذکر صلوات
🌹 برگزاری مراسم هفتم شهید سرافراز محمد علی ضیاالدینی در گلزار شهدای کرمان 🔹 آیین هفتمین روز شهادت شهید سرهنگ دوم "محمد علی ضیاالدنی" در گلزار مطهر شهدای کرمان با حضور مردم و مسئولین انتظامی استان، مردم و مسئولین شهرستان زرند برگزار شد. پدر، مادر و اقوام شهید "محمد علی ضیاالدینی" با همراهی مردم و جمعی از کارکنان انتظامی، بعد از برگزاری مراسم هفتمین روز شهادت شهید "محمد علی ضیاالدینی" با حضور در گلزار شهدای کرمان مزار مطهر شهید را عطرآگین نمودند.
🔴 ۲۷ دیماه سالروز شهادت نواب صفوی 🔵 شهید سید مجتبی نواب صفوی: 🟢 ‏آرزو دارم که حکومت اسلامی تشکیل بشود و آن زمان بزرگترین افتخارم این است که رفتگر خیابان‌هایش باشم. 🌷 شهادت ۲۷ دیماه ۱۳۳۴ 🌷 تیرباران بدست رژیم پهلوی 🟡 مقام معظم رهبری : سلام بر آن پیشاهنگ جهاد و شهادت در زمان ما.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🚫در سحرگاه ۲۷ دی‌ماه ۱۳۳۴ دیکتاتور پهلوی چهار اسلام طلب آزادمرد معترض را پس از ناکامی در گرفتن ، وحشیانه تیرباران کرد! سید مجتبی نواب صفوی، سید محمد واحدی، مظفر ذوالقدر و خلیل طهماسبی قربانی سناریوی «سلطنت ترس» شدند، شادی ارواح طیبه شهدای فدائیان اسلام، صلوات🙏💐🥀 دقیقاً ۲۳ سال بعد، شاه ملعون برای همیشه فرار کرد.
📌 برخی منابع از حمله دوباره موشکی سپاه به مواضع جیش الظلم خبر می‌دهند 🔹دقایقی پیش سپاه پاسداران با حملات موشکی این بار مناطقی از شهرستان کیچ پاکستان حوالی شهر تربت را هدف قرار داده است. 🔹جزییات تکمیلی به زودی اعلام میگردد.
🔴طبق اعلام برخی منابع گروه تروریستی جیش العدل در سه نقطه مرزی سیستان و بلوچستان عملیات تروریستی انجام داده است ✍این ها به راحتی در مرزهای پاکستان و ایران عملیات میکنن و دولت پاکستان زول زده میگه نزنید؟!!!! مقامات پاکستان باید پاسخگو باشند... آیا این گروهک های تروریستی مورد حمایت شما هستند؟
🔴 گزارش‌های مردمی حاکی از تبادل آتش سنگین بین نیروهای سپاه پاسداران و جیش‌العدل در روستای کسک سیستان و بلوچستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 |هم‌اكنون پایگاه های ارتش در سیستان و بلوچستان در آماده باش کامل
♦️منابع پاکستانی: تلاش های دیپلماتیک برای کاهش تنش بین پاکستان و ایران شکست خورده است. 🔹پاسخ نظامی پاکستان علیه ایران امشب قریب الوقوع است‌‌.
تمام مرز شرقی کشور و یگان های رزمی در آماده باش کامل قرار گرفته اند.
🔰گروهک تروریستی جیش العدل مسئولیت عملیات ترور «سرهنگ حسینعلی جاودان‌فر» را برعهده گرفت.
🔺هند از حملات ایران در داخل خاک پاکستان دفاع کرد 🔹ما اقدامات دفاعی را که کشورها در دفاع از خود انجام می‌دهند درک می‌کنیم.
🚨 ⭕منابع خبری: پاکستان مرزهای خود با ایران را برای مدت نامعلومی بسته است.
🚨 منابع پاکستانی از مردم غیر نظامی درخواست کرده اند که امشب از حرکت به سمت مرز های ایران خودداری کنند.
⭕️ رسانه های پاکستانی: ارتش پاکستان عملیات امنیتی نظامی جدیدی را برای مقابله با گروه های تروریستی نزدیک به مرز ایران به منظور ارتقای امنیت مرزی با جمهوری اسلامی ایران را آغاز می کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بدون تعارف با خانواده شهید فاطمه دهقان از شهدای حمله تروریستی کرمان‌ که اعضای بدنش به چند بیمار نیازمند اهدا شد. 💐شهدا را یاد کنید با ذکر صلوات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️پاسخ سردار حاجی‌زاده به سوالی پیرامون واکنش احتمالی دشمنان به حمله‌های موشکی اخیر ایران: هر غلطی می‌خواهند بکنند، بکنند @TABEIN_14
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
• (31).mp3
3.41M
💚🌹💚🌹💚🌹💚 توجه خداوند متعال در شب بـه بندگانش... 🎤 استاد حداقل شیرازی
🕊 🌷 یک بار درمسیر زیارت امام رضا (ع) به قصد دیدار ایشان و خانواده شان به منزلشان رفته بودیم. چیزی که در منزلشان بیش از همه جلب توجه می کرد؛ نمایشگاه کوچکی از پوکه ها و فشنگ ها و آثار و نمادهای دفاع مقدس بود؛ گوشه ای از خانه متعلق به این نمایشگاه بود. , نزدیک اذان مغرب بود؛ خیلی راحت پیشنهاد کرد که با هم به مسجد برویم. می گفت کاری در مسجد دارد که باید برود من که خیلی کنجکاو بودم بیشتر با حسین آشنا بشنوم قبول کردم تا به مسجد برویم. هنگام و پس از نماز جماعت شاهد بودم که حسین محور توجه جوانان و نوجوانان در مسجد بود. ظاهرا بسیاری از امور فرهنگی مسجد را بر عهده داشت. او همیشه چفیه اش را گردنش می گذاشت. یادم نمی آید جایی او را با پوشش رسمی خارج از منزل بدون چفیه دیده باشم. حتی روز دامادی اش هم چفیه جزو لباسش بود. نکته ی بعدی که برایم جالب بود این بود که خیلی دقیق مسائل جاری و سیاسی را رصد می کرد و نسبت به کوچکترین تحرکی بی تفاوت نبود و موضعگیری داشت. شهیدی که در روز لیله الرغائب متولد شد و در روز لیله الرغائب به شهادت رسید...‌