eitaa logo
آزادی قدس Freedom of qods
12.2هزار دنبال‌کننده
15.5هزار عکس
9.1هزار ویدیو
374 فایل
💠لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُود: همانا دشمن‌ترین مردم نسبت به مومنان یهود است. 🔷️اینجا در مورد رژیم صهیونیستی بیشتر خواهید دانست. 🔶ارتباط با ادمین🔶 @ashena11
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرار وزیر خارجۀ انگلیس و همتای صهیونیستش به پناهگاه امروز وزیر خارجۀ انگلیس برای روحیه‌دادن به صهیونیست‌ها به تل‌آویو رفته است.
جروزالم پست با انتشار این تصویر در خبری نوشت: 🔴 اسرائیل مورد حمله پهپادهای لبنانی قرار گرفت و شهروندان را به جستجوی سرپناه واداشت.
🔴 جروزالم پست در خبری نوشت: بعد از ظهر چهارشنبه پس از دیدار بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و بنی گانتز رهبر اتحاد ملی در مقر ارتش اسرائیل در تل آویو، دولت اضطراری تشکیل شد.
🔴 جروزالم پست نوشت: ارتش اسرائیل روز چهارشنبه اعلام کرد که اطلاعات جمع آوری شده از نبرد با حماس در کریدور غزه ثابت می کند که نقشه این گروه فتح این منطقه و حفظ آن برای مدت نامحدود بوده است. تجهیزات، اقلام لجستیکی و سایر داده‌ها نشان می‌دهد که فلسطینی ها انتظار داشتند در منطقه بمانند و آماده چنین عملیاتی شدند، قبل از اینکه با ضدحمله‌ای سریع‌تر و قوی‌تر از آنچه پیش‌بینی می‌کردند مواجه شوند. اگر حماس موفق شد ارتش اسرائیل و اسرائیل را در مرحله اول تهاجم به طور کامل غافلگیر کند، واضح است که واکنش دور دوم ارتش اسرائیل، بر خلاف دوره طولانی شوک، انتظار و مذاکره بر سر گروگان ها، حماس را غافلگیر کرد.
🔴 هفته نامه معاریو با انتشار این تصویر در خبری نوشت: فقط در 72 ساعت: 1970 مرتبه با سیستم اورژانس برای کمک های روانی تماس گرفته شده است. تنها در 72 ساعت در اراضی اشغالی 1970 درخواست برای کمک های روانی به خانواده های اسیر شده و ناپدید شده توسط "موسسه پساگوت" توسط سیستم اورژانس دریافت شد.
🔴 ترس و وحشت در بین صهیونیست ها هفته نامه معاریو در خبری نوشت: "آماده شدن برای هر سناریو": ساکنان شمال احساسات نسبت به تشدید تنش در منطقه را توصیف می کنند. با توجه به تحولات در یک جبهه دیگر، ساکنان شمال با ترس از جهنمی مانند آنچه در کیبوتس‌های جنوب رخ داد، احساسات نسبت به تشدید تنش در منطقه را توصیف می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مجری و خبرنگار امور نظامی کانال ۱۲ اسرائیل به یکباره وسط برنامه غش کرد. اوضاع روانی اسرائیلی ها به شدت وخیم است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دفاع بی‌شرمانه و ضد انسانی کارشناسان بی‌بی‌سی از نسل‌کشی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی؛ بحث بشردوستانه در مورد فلسطینیان هیچ اهمیتی ندارد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اقدام انساندوستانه حماس/آزادی یک شهرک نشین به همراه دو کودک خردسالش 🔹جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در اقدامی انساندوستانه، یک زن شهرک نشین به همراه دو کودکش را آزاد کرد. 🔹این زن در جریان نفوذ گروه های مقاومت به شهرک‌های صهیونیست نشین در روز شنبه به اسارت القسام درآمده بودند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕎 پیرمرد شهرک نشین ۹۵ ساله اسرائیلی برای تهییج جوانان اسرائیلی به کشتار زنان و کودکان غزه: بروید و موفق شوید، تا جایی که ممکن است آنها را نابود کنید تا اثری از آنها باقی نماند. نه آنها، نه مادرشان، نه دخترشان، نه بچه هایشان. هیچکدام از این حیوانات اجازه ندارند زندگی کنند. این روزها چاره ای نخواهیم داشت. اگه همسایه عرب دارید منتظر نمونید برید درخونه‌اش و نابودش کنید. اوضاع داره به سمتی میره که من سال هاست می نویسم، من مقالاتی نوشته ام تا این حصار طولانی و لعنتی را از بین ببرم. قبل از اینکه اونها حصارهای خود را فعال کنند وارد مناطق آنها شوید. منتظر نباشید که صدمه ببینید قبل از آن وارد شوید، اما ما نیاز داریم که مانند قبل وارد شویم. نابود کنید و پیشروی کنید، با توپ، با بمب خانه ها را خراب کنید و وارد خانه‌بعدی شوید آنها را غافلگیر کنید انتقام کاری که با ما می کنند، اکنون قرار است انجام شود. اتفاقاتی داره میفته که ما هرگز در خواب هم نمی دیدیم، بمبها بر روی آنها فرود می آید و آنها را نابود می کند. هر آنچه انبیا پیشگویی کرده اند در حال تحقق است، روزهای آخر الآنه به یاری خداوند
30.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی برای جبران نابودی ساختارهای روانی جامعه اسرائیلی و بحران در روح و روان این جامعه، مجبوری چنین فیلم‌هایی بازی کنی. ماشین تبلیغاتی اسرائیل بشدت در تکاپوی ترمیم وضعیت بحران زده روحی و روانی مردم اسرائیل است.
📈 نتایج اولین نظرسنجی پس از آغاز جنگ طوفان الاقصی ▪️اکثریت اسرائیلی ها میگن نتانیاهو مقصر این شکسته بیش از نیمی از اسرائیلی ها میگن نتانیابو‌ باید استعفا بده ▪️درنظرسنجی یک مرکز مطالعاتی اکثریت ۸۴٪ اسرائیلی ها معتقدند که نفوذ حماس به شهرک های جنوبی شنبه گذشته، شکست دولت بوده است ، ۷۹٪ از رای دهندگان احزاب ائتلاف در انتخابات گذشته گفتند که آنها این رویداد را شکست رهبری دولتی می دانند. ▪️ ۹۴٪ اسرائیلی ها معتقدند که دولت مسئول وضعیتی است که منجر به فروپاشی کل سیستم حفاظت از شهرک ها است ▪️۶۷٪ اسرائیلی ها معتقدند «شکست 2023» بزرگتر از «شکست جنگ یوم کیپور» در سال 1973 است ▪️۵۶٪ معتقدند که نخست وزیر بنیامین نتانیاهو باید پس از پایان جنگ از سمت خود استعفا دهد، در حالی که در میان رای دهندگان ائتلاف نیز افراد زیادی به این عقیده هستند: _ ۲۸٪ از رای دهندگان آن نیز معتقدند نتانیاهو باید در پایان مبارزات انتخاباتی استعفا دهد _ ۵۲٪ از معتقدند که وزیر جنگ یوآو گالانت باید پس از پایان جنگ از سمت خود استعفا دهد. ▪️۵۹٪ گفتند که اصلاً اعتمادی به دولت برای مدیریت جنگ ندارند یا فقط اندکی اعتماد دارند، در حالی که ۸۸٪ از رأی دهندگان احزاب مخالف گفتند که به دولت اعتماد ندارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهدا بیرون از بیمارستان الشفا در غزه به دلیل پر بودن یخچال های کشته شدگان و عدم امکان تشییع جنازه فعلی به دلیل ادامه بمباران اشغالگران روی زمین افتاده است.
📸 اولین تصویر از جنایت دیشب ارتش رژیم صهیونیستی در غزه 🔸جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دیشب ناحیه الحساینه در غرب منطقه النصیرات را هدف حملات خود قرار دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نمایش پرچم فلسطین در شهر اشغالی حولون شهرداری حولون گفته حمله سایبری بوده
وزیر خارجه امریکا ماباشماییم و جایی نمیریم
30.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اره با شمان، همراهتون، توی همه جنایتهایی که میکنید شریکن توی اشکهای این مادر برای کودکش، توی خون کودکان غزه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تریپ غم و غصه هم گرفتن که یعنی عزادارن وقتی جای قاتل و مقتول عوض میشه، اینجوریه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هممون فدای مقاومت فکر کردید میتونید صدای مقاومت ضدصهیونیستی رو‌خاموش کنید؟ به قول امام‌عزیزمون بکشیدمارا ملت ما بیدارتر میسود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خبرنگار شبکه ۱۴، شبکه نتانیاهو و دوستان لازم نیست نابغه باشید تا بفهمید که اسرائیل علیه ایران می جنگد نه علیه حماس. معادله بسیار ساده است، یا تانک در خیابان های آنها یا تانک ها در خیابان های ما
قطع برق در سدیروت و تلاش برای برقراری مجدد اون