eitaa logo
تربیت معلم قم (نهاد رهبری در دانشگاه)
1.6هزار دنبال‌کننده
3.8هزار عکس
1.7هزار ویدیو
148 فایل
تنها کانال رسمی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان قم اطلاع رسانی ازدواج دانشجویی، عمره و عتبات دانشگاهیان، هیات دانشجویی، دیدار رهبری و... در پردیس #طالقانی، #حضرت_معصومه(س)، #مرکز_مدنی و #شهید_سلیمانی ارتباط با ما @leader_fq
مشاهده در ایتا
دانلود
چند نکته درباره فعالانه شنیدن :   الف - هنگام گوش کردن - نظر شخصی ارائه ندهید . راه حل نگویید حتی اگر یقین دارید آنچه می گوید غلط است ب - اگر حوصله گوش کردن ندارید - یا کاری هست که باید انجام دهید فقط یک جمله بگویید ک دوست عزیز - الان کار مهمی باید انجام دهم و این موضوع نمی گذارد به صحبتهای شما گوش دهم . در اولین فرصت ممکن - با هم صحبت می کنیم . سر را پایین انداختن - به در و دیوار نگاه کردن و بی ارتباط سر تکان دادن و ..... همه نشانه بی توجهی شماست . برای ایجاد صمیمیت - مستقیما به شخص نگاه کنید . هنگام صحبت او به تلویزیون نگاه نکنید - کتاب نخوانید و ...
📝 | تاثیر رسانه بر مصرف‌گرایی و رواج تجمل‌گرایی ⚡️دور یک میز نشسته‌اند و با چنان ولع و اشتهایی تُن ماهی می‌خورند، که اگر با چشمان خودت قوطی تن ماهی را نبینی، باورت نمی‌شود خوردنی مورد نظر چیزی کمتر از شیشلیک و کباب برگ باشد! 🔷 بله! رسانه کارش را خوب بلد است. رسانه می‌تواند غیرکاربردی‌‌ترین و غیر مفیدترین کالاها را چنان در سبد خرید ما زورچُپان کند که باورمان شود بدون آن محصولِ خاص ادامه‌ی حیات امری محال و غیرممکن بوده است. ➖ البته خبر بدتر آن که، رسانه به فراتر از سبد خرید ما می‌اندیشد. کافی است چند دقیقه‌ای تلویزیون را روشن کنید و نگاهی به پیام‌های بازرگانی بیندازید؛ منازل مجلل، ماشین‌های لوکس، میزهای صبحانه و ناهار و شام رویایی، و خلاصه شرایط فوق لاکچری تیزرهای تبلیغاتی خبر از آن دارد که به‌طور کلی رسانه و به طور خاص تلویزیون به غیر از سبد خرید، سبک زندگی ما را نیز هدف گرفته است. 🔸سالها نمایش تجملات در فیلم‌ها، سریال‌ها و پیام‌های بازرگانی و جدیداً شبکه‌های نمایش خانگی توانسته عمیق‌ترین تاثیرات را بر مخاطب بگذارد و تصویر با خاصیت سِحرگونه‌ی خود، برنامه و شیوه‌ی زندگی مردمان را به سمتی که می‌خواسته، سوق داده است. 👈 در حقیقت، رسانه با استراتژی‌های مختلف درصدد نفوذ روی ماست. رسانه می‌خواهد کنترل تفکرات، احساسات، تصمیمات و سبک زندگی ما را در دست بگیرد و این ما هستیم که به عنوان موجودی ذی‌شعور و انتخابگر می‌توانیم فرصت نفوذِ ناخودآگاه و غیرارادی را از رسانه‌ها بگیریم.
🔸 برای در امان ماندن از غرق شدن در دنیای غیرواقعی و مشکوکی که رسانه‌ها به خورد ملت‌ها می‌دهند، باید توجه داشته باشیم که هر چه پخش می‌شود و هر چه در دسترس است را تماشا نکنیم. ➕ نیازی نیست به تماشای هزار باره‌ی پیام‌های بازرگانی بنشینیم، ➕ هر فیلم و سریالی که دیگران می‌بینند لزوما برای ما مفید نیست، ➕ دنبال کردن صفحات مجازی هر فردی، ولو از روی کنجکاوی، می‌تواند آهسته آهسته روش و منش ما را تغییر دهد. ➕ حتی افراط در دیدن و شنیدن اخبار هم می‌تواند اثرات سوئی داشته باشد. ✔️ استفاده‌ی با برنامه و هوشمندانه از رسانه سبب می‌شود ما سوار بر رسانه، برای کسب آگاهی و یادگیری از آن بهره ببریم، نه اینکه فریفته‌ی رسانه به هرجا که خاطرخواه اوست کشیده شویم. 👤 مرضيه فخریه (پژوهشگر حوزه سبک زندگی)
🔴کشته شدن کاریکاتوریست هتاک به ساحت مبارک پیامبر اسلام(ص) در تصادفی وحشتناک ویلکس ۷۵ ساله به همراه دو پلیس محافظ، همگی در یک تصادف جاده‌ای کشته شدند. ویلکس از سال ۲۰۰۷ و پس از بروز خشم مسلمانان و دوستداران پیامبر تحت محافظت پلیس سوئد بود. مسلمانان جهان از همان زمان این رفتار دولت سوئد را نوعی جایزه دادن به اسلام‌ستیزی دانستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 درباره جمهوری آذربایجان 👤 🔹️ «پاسخ محکم مسئول ایرانی به رئیس جمهور آذربایجان» ✅ خلاصه مراقب باش نچسبی به ما الهام علی‌اف‌ جان ۱.۳۲دقیقه
1_1200274772.mp3
6.65M
🔳 (ص) 🌴چشمای مرتضی ابر بهاره 🌴از چشم فاطمه لاله میباره 🎤