110-07.mp3
14.69M
🎙فایل صوتی تفسیر قرآن کريم
📖 سوره مبارکه حمد
👤 مفسر: علامه جوادی آملی
#جلسه_هفتم
#تفسیر #سوره_حمد #جوادی_آملی
🌺~🌺~🌺~🌺
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
110-08.mp3
19.34M
🎙فایل صوتی تفسیر قرآن کريم
📖 سوره مبارکه حمد
👤 مفسر: علامه جوادی آملی
#جلسه_هشتم
#تفسیر #سوره_حمد #جوادی_آملی
🌺~🌺~🌺~🌺
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
110-09.mp3
21.65M
🎙فایل صوتی تفسیر قرآن کريم
📖 سوره مبارکه حمد
👤 مفسر: علامه جوادی آملی
#جلسه_نهم
#تفسیر #سوره_حمد #جوادی_آملی
🌺~🌺~🌺~🌺
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
110-10.mp3
20.85M
🎙فایل صوتی تفسیر قرآن کريم
📖 سوره مبارکه حمد
👤 مفسر: علامه جوادی آملی
#جلسه_دهم
#تفسیر #سوره_حمد #جوادی_آملی
🌺~🌺~🌺~🌺
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
110-11.mp3
20.7M
🎙فایل صوتی تفسیر قرآن کريم
📖 سوره مبارکه حمد
👤 مفسر: علامه جوادی آملی
#جلسه_یازدهم
#تفسیر #سوره_حمد #جوادی_آملی
🌺~🌺~🌺~🌺
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
110-12.mp3
14.85M
🎙فایل صوتی تفسیر قرآن کريم
📖 سوره مبارکه حمد
👤 مفسر: علامه جوادی آملی
#جلسه_دوازدهم
#تفسیر #سوره_حمد #جوادی_آملی
🌺~🌺~🌺~🌺
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
110-13.mp3
21.39M
🎙فایل صوتی تفسیر قرآن کريم
📖 سوره مبارکه حمد
👤 مفسر: علامه جوادی آملی
#جلسه_سیزدهم
#تفسیر #سوره_حمد #جوادی_آملی
🌺~🌺~🌺~🌺
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
110-14.mp3
19.57M
🎙فایل صوتی تفسیر قرآن کريم
📖 سوره مبارکه حمد
👤 مفسر: علامه جوادی آملی
#جلسه_چهاردهم
#تفسیر #سوره_حمد #جوادی_آملی
🌺~🌺~🌺~🌺
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
110-15.mp3
16.14M
🎙فایل صوتی تفسیر قرآن کريم
📖 سوره مبارکه حمد
👤 مفسر: علامه جوادی آملی
#جلسه_پانزدهم
#تفسیر #سوره_حمد #جوادی_آملی
🌺~🌺~🌺~🌺
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
110-16.mp3
15.99M
🎙فایل صوتی تفسیر قرآن کريم
📖 سوره مبارکه حمد
👤 مفسر: علامه جوادی آملی
#جلسه_شانزدهم
#تفسیر #سوره_حمد #جوادی_آملی
🌺~🌺~🌺~🌺
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
110-17.mp3
16.83M
🎙فایل صوتی تفسیر قرآن کريم
📖 سوره مبارکه حمد
👤 مفسر: علامه جوادی آملی
#جلسه_هفدهم
#تفسیر #سوره_حمد #جوادی_آملی
🌺~🌺~🌺~🌺
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
110-18.mp3
16.28M
🎙فایل صوتی تفسیر قرآن کريم
📖 سوره مبارکه حمد
👤 مفسر: علامه جوادی آملی
#جلسه_هجدهم
#تفسیر #سوره_حمد #جوادی_آملی
🌺~🌺~🌺~🌺
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
حلیه المتقین علامه مجلسی (1).pdf
1.86M
دانلود کتاب حلیة المتقین
علامه مجلسی رحمة الله علیه
۲٠۹ صفحه
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
4000_essential_english_words_1.pdf
9.05M
دانلود جلد اول کتاب 4000 لغت ضروری انگلیسی.... اگه میخوای زیر و بم انگلیسی رو بدونی و اکثر لغات انگلیسی رو یاد بگیری این پی دی اف رو بخون.
🌹الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
وسائل الشیعه.pdf
2.62M
جهاد با نفس (کتاب جهاد النفس وسائل الشیعه)
مولف (پدیدآور) :
حر عاملی شیخ محدث محمد بن الحسن
مترجم : افراسیابی علی
۳۵۳ صفحه
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
کتاب ،ثم اهتدیت(آنگاه هدایت شدم).pdf
1.52M
کتاب ،ثم اهتدیت(آنگاه هدایت شدم).pdf
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
💢 پنج ویژگی بسیار مهم و برجسته روش پژوهش علمی:
۱- سیستماتیک بودن.
🔸سیستماتیک بودن روش علمی لازمه دقیق بودن و حساس بودن است. روش علمی یک مشاهده تصادفی نیست بلکه طرحی هدفمند و باساختار است. لازمه سیستماتیک بودن آن است که روش انجام باید استاندارد باشد، همیشه شامل فعالیت و اقدامی دقیق و مشخص باشد تا اینکه نتایج معتبری به دست دهد و در صورتی که فرد دیگر بخواهد با همین روش اقدام نماید، نتایج مشابهی را کسب کند.
۲- قابلیت کنترل
🔹پژوهش علمی باید شانس و تصادف را برنتابد، و فرآیند آن باید از طریق مکانیسمهای مختلفی که اجازه میدهند تا نتایج دقیقی به دست آورد کنترل شود. شانس و تصادف جایی در روش علمی ندارد: تمامی فعالیتها و مشاهدات بر طبق ملاکهای پژوهش و هدف پژوهش باید کنترل شده باشند.
۳- تجربی بودن
🔸نتایج روش علمی باید با واقعیتها سروکار داشته باشد که با هدف پژوهش در ارتباطند. منظور دقیق از تجربی بودن آن است که روش علمی باید موضوعاتی را مدنظر قرار دهد که به عنوان واقعیت قابل شناسایی و اندازهگیری باشند. مثلاً در یک پژوهش آزمایشی فرضیاتی مطرح میشوند که حاوی متغیرهایی هستند که در آن روش اندازهگیری به صورت دقیق مطرح شده است. اگر فرضیه دارای متغیری باشد که نتوانیم آن را اندازه گیری کنیم، روش علمی خدشه دار شده و نتایج پژوهش قابل اتکا نخواهند
─┅─═ঊঈ*®*ঊঈ═─┅─
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
ImamSajad.pdf
4.79M
📖 💠 كتاب سيره و زندگاني حضرت امام سجاد (عليه السلام)
🔺ويژه منبر🔻
📜🌴اين كتاب به موضوعاتي دسته بندي شده و با استناد به منابع حديثي و تاريخي شيعه و اهل سنت در قالب 12 فصل درباره سيره زندگاني حضرت امام زین العابدین عليه السلام ميپردازد و دانشپژوهان محترم موسسه ميتوانند از آن در منبرهاي ايام ولادت آن حضرت استفاده نمايند.
اين مجموعه شامل سرفصلهاي:
🔰 فصل اول:
زندگینامه امام سجاد ع
🔰 فصل دوم:
برخی از فضائل امام
🔰 فصل سوم:
سیره عبادی امام
🔰 فصل چهارم:
سیره عملی امام
🔰 فصل پنجم:
شیوه مبارزه امام با مظالم و مفاسد عصر خویش
🔰 فصل ششم:
مواجهه امام با انحرافات فرهنگی روز
🔰 فصل هفتم:
ابعاد سیاسی صحیفه سجادیه
🔰 فصل هشتم:
تداوم نهضت عاشورا توسط امام
🔰 فصل نهم:
شیعه در عصر امام
🔰 فصل دهم:
معجزات امام
🔰 فصل یازدهم:
احادیث امام
🔰 فصل دوازدهم:
اشعار و مدایح
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 چرا سر بریده امام حسین(ع) سوره کهف را تلاوت کرد؟
🔺«محمود ابوالقاسمی» کارشناس مسائل دینی پیام تلاوت سوره کهف توسط سر مبارک امام حسین (ع) را تشریح کرد.
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سرنوشت یزید ملعون چه شد؟
🔹چند روایت درباره مرگ یزید بن معاویه، مسبب واقعه اسفناک کربلا، وجود دارد که آنها را در کلیپ زوم بینهایت مرور کردیم.
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
💢فصل بندی پایان نامه:
(به صورت روتین برای همه رشته ها)
♨️فصل اول:
1. مقدمه
2. بیان کلی درباره مشکل
3. بیان پرسش ها هدف ها و فرضیه های پژوهش
4. تعریف مفاهیم
♨️فصل دوم:
1. بررسی پیشینه پژوهش
2. مروری بر تئوری ها و مطالعات پیشین
3. بیان عقاید جاری
4. خلاصه عقاید
♨️فصل سوم:
1. روش
2. توصیف آزمودنی ها (جامعه و نمونه آماری)
3. توصیف ابزار اندازه گیری
4. اعتبار روایی اندازه ها
5. روش ها و طرح پژوهش
♨️فصل چهارم:
1. یافته های پژوهش
2. مروری بر روش های آماری
3. توصیف یافته های جاری برای پاسخ به پرسش هدف یا فرضیه ها
4. یافته های فرعی
♨️فصل پنجم:
1. بحث و تفسیر
2. نتیجه گیری
3. خلاصه پژوهش
4. محدودیت های پژوهش
5. پیشنهادهای پژوهش
─┅─═ঊঈ*®*ঊঈ═─┅─
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
💻معرفی چند سایت علمی و پژوهشی برای جستجو و دانلود رایگان مقالات اوپن اکسس
1️⃣سایت CORE
https://core.ac.uk/
2️⃣ سایت Directory of Open Access Journals یا DOAJ
https://doaj.org/
3️⃣ سایت ScienceOpen
https://www.scienceopen.com/
4️⃣ سایت Semantic Scholar
https://www.semanticscholar.org/
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهید مطهری
درباره اهمیت زبان عربی
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
متن_کل_کتاب_تکنیک_های_فرزند_پروری.pdf
862.9K
👆👆
📚متنکلکتاب تکنیکهایفرزندپروری
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دستورالعمل های علامه به شاگردانشان-
ذکر آخرین روزهای حیات علامه حسن زاده که بیانگر حال روحی ایشان بود.
✅همراه با پژوهش مدرسه اهل البیت (ع) سبزوار
🆔 @pajohesh_s
👆👆👆👆👆