eitaa logo
روابط عمومی انتظامی شهرستان سربيشه
271 دنبال‌کننده
9.9هزار عکس
4.5هزار ویدیو
136 فایل
کانال فرهنگی، اجتماعی، سیاسی،
مشاهده در ایتا
دانلود
وزیر کشور احکام اعضای ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را صادر کرد 🔹سید محمد تقی شاهچراغی، رئیس ستاد انتخابات کشور 🔹سید مجید میراحمدی، رئیس ستاد امنیت انتخابات 🔹افشار دارابی، عضو و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات 🔹محسن اسلامی، دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور 🔹محسن حقیقت، عضو و رئیس کمیته حراست و استعلامات 🔹محمد مهدی عارف پور، عضو و رئیس کمیته بازرسی 🔹میکائیل راسخی، عضو و رئیس کمیته مالی و پشتیبانی 🔹امیر شجاعان، عضو و رئیس کمیته فناوری اطلاعات 🔹عبدالله مرادی، عضو و رئیس کمیته سیاسی 🔹علیرضا احمدی، عضو و رئیس کمیته حقوقی 🔹جلیل دارا، عضو و رئیس کارگروه آموزش ستاد 🔹هاشم کارگر، عضو ستاد
🔴دومین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رئیس‌جمهور ♦️مرکز ارتباطات ستادکل نیرو‌های مسلح دومین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه را منتشر کرد. 🔸۱. برابر گزارش دریافتی از سازمان هواشناسی در مورخه ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ هوای حاضر و پیش بینی فرودگاه تبریز (مبداء) تا مقصد اول و دوم گروه پروازی (پل آغبند و سد قیز قلعه سی) تا ساعت ۰۸.۵۰ صبح مساعد و متناسب با شرایط پرواز با دید (VFR) بوده است لکن هوای مسیر برگشت با دریافت آخرین اسناد دریافتی و اظهارات خلبانان و سرنشینان دو بالگرد دیگر نیاز به بررسی بیشتر دارد که متعاقبا اعلام می‌گردد. 🔸۲. بخش اعظمی از اسناد، سوابق و مدارک مرتبط با تعمیر و نگهداری بالگرد سانحه دیده مورد بررسی دقیق قرار گرفت و اشکالی که به لحاظ تعمیرات و نگهداری بتواند در وقوع سانحه موثر باشد مشاهده نشد. 🔸۳. با بررسی به عمل آمده و محاسبات صورت گرفته، ظرفیت بالگرد از جهت تعداد سرنشین و تجهیزات، متناسب با حداکثر وزن استاندارد بالگرد در شروع پرواز و به هنگام برخواستن از مبداء تا مقصد و مسیر برگشت در حد مجاز رعایت گردیده است. 🔸۴. بر اساس پیاده سازی مکالمات ضبط شده بین خلبانان گروه پروازی، آخرین تماس با خلبانان بالگرد سانحه دیده تا زمان وقوع حادثه و عدم پاسخگویی آنها ۶۹ ثانیه طول کشیده است و هیچ گونه اعلامی مبنی بر وضعیت اضطراری ضبط نگردیده است. (زمان تقریبی اعلام شده (حدود ۱.۵ دقیقه) در گزارش اوّل با پیاده سازی نوار ضبط شده در بالگرد MIL-۱۷، ۶۹ ثانیه تأیید می‌گردد) 🔸۵. با توجه به نمونه برداری و آزمایشات صورت گرفته از بقایا و قطعات بالگرد و نحوه پراکندگی آنها و فواصل اجزاء جدا شده از بدنه اصلی، وقوع انفجار ناشی از خرابکاری در جریان پرواز و لحظات قبل از برخورد به دامنه ارتفاعات منتفی می‌باشد. 🔸۶. در طول مدت مأموریت و تا ۶۹ ثانیه قبل از وقوع سانحه، تماس روی فرکانس‌های مشخص شده با بالگرد سانحه دیده برقرار بوده و آخرین تماس و پیام نیز توسط فرمانده گروه پروازی (شهید مصطفوی) صورت گرفته است لذا هرگونه بروز اختلال در سامانه ارتباطی و یا تداخل فرکانسی منتفی می‌باشد. (لازم به ذکر است ارتباط بین دو فروند بالگرد دیگر کماکان تا فرود در معدن مس سون گون ادامه داشته است) 🔸۷. برابر گزارش کارشناسان تخصصی آثاری ناشی از اقدامات جنگ الکترونیک بر روی بالگرد سانحه دیده مشاهده نشده است. ♦️یادآوری می‌گردد تا زمان کشف علت اصلی سانحه، بررسی آزمایشات و تجزیه و تحلیل داده‌ها ادامه می‌یابد و نتایج اطلاع رسانی خواهد شد.
📣 طرح عبری جدید دیوارنگاره میدان فلسطین تهران درباره موفقیت اخیر حماس در عملیات اسیرگیری از ارتش اسرائیل 🔸️همزمان با عملیات غافلگیرکننده گردان‌های قسام در شمال غزه و اسارت ۳ نفر دیگر از اعضا ارتش رژیم اشغالگر قدس از جدیدترین طرح دیوارنگاره میدان فلسطین تهران رونمایی شد.
دستاوردهای دولت شهید رییسی در حوزه درمانی و دارویی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ششمین پهپاد آمریکایی هم در یمن سرنگون شد رسانه‌های یمنی از سرنگونیِ ششمین پهپاد ام‌کیو ۹ آمریکایی در صحرای استان مأرب خبر دادند.
🔞 تصاویر جنایت صهیونیست‌ها در رفح انقدر فاجعه‌ست که قابل پخش نیست یا زهرا (س) یا زینب (س) مردی که کودکی بدون سر را بغل کرده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان: نامزدهای انتخابات خودشان را برای شهادت در راه مدیریت کشور آماده کنند
◼️برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در سربیشه 🔻امشب مراسم گرامیداشت شهدای خدمت همراه با قرائت دعای توسل با حضور فرماندار سربیشه ؛ امام جمعه سربیشه و مردم سربیشه در محل حوزه علمیه مرحوم داوری سربیشه برگزار شد
5.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سایۀ رئیس‌جمهور که بود؟ ✅با روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان سربیشه همراه شوید 👇👇👇👇 https://eitaa.com/r_f_e_khj_sarbishe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞 ای ملائک که به سنجیدن ما مشغولید بنویسید که اندوه رفح مارا کشت💔 ✅با روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان سربیشه همراه شوید 👇👇👇👇 https://eitaa.com/r_f_e_khj_sarbishe
15.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴مخالفت امام با حضورلیبرالها در حکومت. 🔹 نباید به خاطر رضایت چند لیبرال خود فروخته در اظهار نظرها و ابراز عقیده ها به گونه ای عمل کنیم که حزب الله عزیز احساس کند که جمهوری اسلامی دارد از مواضع اصولی اش عدول می کند. 🔹 انقلاب به هیچ گروهی بدهی ندارد و ما هنوز هم چوب اعتمادهای فراوان خودرا به گروه ها و لیبرال ها را می خوریم! 🔹 ‌آغوش کشور برای تمام کسانی که قصد مراجعت و خدمت دارند گشوده است اما نه به قیمت طلبکاری آنها از تمامی اصول.که چرا مرگ برآمریکا گفتید، چرا جنگ کردید، چرانسبت به منافقین و ضد انقلابیون حکم خدا را جاری می کنید؟ 🔹 تا من هستم نخواهم گذاشت حکومت به دست لیبرال ها بیفتد، تا من هستم نخواهم گذاشت منافقین اسلام،این مردم بی پناه را از بین ببرند. ✅با روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان سربیشه همراه شوید 👇👇👇👇 https://eitaa.com/r_f_e_khj_sarbishe
دومین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رئیس‌جمهور 🔹مرکز ارتباطات ستاد کل نیروهای مسلح دومین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رئیس‌جمهور و هیئت همراه را منتشر کرد. ۱- برابر گزارش دریافتی از سازمان هواشناسی در مورخه ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ هوای حاضر و پیش بینی فرودگاه تبریز (مبداء) تا مقصد اول و دوم گروه پروازی‌( پل آغبند و سد قیز قلعه‌سی ) تا ساعت 08.50 صبح مساعد و متناسب با شرایط پرواز با دید‌( VFR ) بوده است لکن هوای مسیر برگشت با دریافت آخرین اسناد دریافتی و اظهارات خلبانان و سرنشینان دو بالگرد دیگر نیاز به بررسی بیشتر دارد که متعاقبا اعلام می‌گردد. ۲- بخش اعظمی از اسناد، سوابق و مدارک مرتبط با تعمیر و نگهداری بالگرد سانحه دیده مورد بررسی دقیق قرار گرفت و اشکالی که به لحاظ تعمیرات و نگهداری بتواند در‌ وقوع سانحه موثر باشد مشاهده نشد. ۳- با بررسی به عمل آمده و محاسبات صورت گرفته، ظرفیت بالگرد از جهت تعداد سرنشین و تجهیزات، متناسب با حداکثر وزن استاندارد بالگرد در شروع پرواز و به هنگام برخاستن از مبداء تا مقصد و مسیر برگشت در حد مجاز رعایت گردیده است. ۴- بر‌اساس پیاده‌سازی مکالمات ضبط شده بین خلبانان گروه‌پروازی، آخرین تماس با خلبانان بالگرد سانحه دیده تا زمان وقوع حادثه و عدم پاسخگویی آنها ۶۹ ثانیه طول کشیده است و هیچ گونه اعلامی مبنی بر وضعیت اضطراری ضبط نگردیده است.( زمان تقریبی اعلام شده‌(حدود 1.5 دقیقه) در گزارش اوّل با پیاده‌سازی نوار ضبط شده در بالگرد MIL-17، 69 ثانیه تأیید می‌گردد.) ۵- با توجه به نمونه‌برداری و آزمایش‌های صورت گرفته از بقایا و قطعات بالگرد و نحوه پراکندگی آنها و فواصل اجزاء جدا شده از بدنه اصلی، وقوع انفجار ناشی از خرابکاری در جریان پرواز و لحظات قبل از برخورد به دامنه ارتفاعات منتفی می‌باشد. ۶- در طول مدت ماموریت و تا ۶۹ ثانیه قبل از وقوع سانحه، تماس روی فرکانس‌های مشخص شده با بالگرد سانحه دیده برقرار بوده و آخرین تماس و پیام نیز توسط فرمانده گروه پروازی(شهید مصطفوی ) صورت گرفته است لذا هرگونه بروز اختلال در سامانه ارتباطی و یا تداخل فرکانسی منتفی می‌باشد.( لازم به ذکر است ارتباط بین دو فروند بالگرد دیگر کماکان تا فرود در معدن مس سون‌گون ادامه داشته است.) ۷- برابر گزارش کارشناسان تخصصی آثاری ناشی از اقدامات جنگ الکترونیک بر روی بالگرد سانحه دیده مشاهده نشده است. 🔹یادآوری می‌گردد تا زمان کشف علت اصلی سانحه، بررسی آزمایش‌ها و تجزیه و تحلیل داده‌ها ادامه می‌یابد و نتایج اطلاع‌رسانی خواهد شد.