eitaa logo
روی خط تاریخ و تمدن...
671 دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
1هزار ویدیو
1.1هزار فایل
📝فعالیت: رصد کارهای دانشجویی | طلبگی | تاریخی و تمدنی ارتباط با ادمین | تبادل : 🆔 @h_fatemirad
مشاهده در ایتا
دانلود
📝 «مطالعات روایی و ، به‌خصوص برای طلبه‌ها، یک و است. 📌 سید مهدی : «هدف از کار کردن با معارف اهل بیت علیهم السلام، توسل به اهل بیت علیهم السلام و یک با ائمه است و اگر زمینه‌های آشنائی با معارف اهل بیت و با معارف اهل بیت آماده شده باشد می‌تواند بستر رشد انسان و انسان و معنوی انسان هم بشود. نفسِ کار کردن با معارف، این نیست که ما بخواهیم یک پیدا کنیم، بلکه غرض این است که به معصوم مقرّب شویم و جایگاه ما به معصوم نزدیک‌تر شود و طبیعتاً در همین مسیر تحت حمایت و ولایت معصوم قرار بگیرم و نتایجی در این راه برای ما ان‌شاء‌الله فراهم شود. مطالعه روایات و کار کردن روی معارف اهل بیت علیهم السلام برای یک طلبه در واقع یک برنامه ریاضتی است و نه فقط برای طلبه بلکه برای همه باید اینطور باشد؛ به‌خصوص برای یک طلبه‌ای که شاگرد مکتب امام صادق علیه‌السلام است یکی از عبادات و یکی از ریاضات است. همان‌طور که انسان می‌تواند بیدار بماند و تهجد کند و این است، کار کردن با معارف اهل بیت علیهم السلام را هم باید جزو مناسک عبادی خودمان و جزو ریاضات خودمان به حساب بیاوریم و به هیچ وجه . کار کردن با معارف اهل بیت ما را نزدیک به مقام معصوم می‌کند و نورانی می‌کند ما را چنانچه فرمودند «وَ بِالدِّرَايَاتِ لِلرِّوَايَاتِ يَعْلُو الْمُؤْمِنُ إِلَى أَقْصَى دَرَجَاتِ الْإِيمَان». بنابراین یک برنامه تربیتی و سلوکی است که از طریق انس با معارف اهل بیت و نورانی شدن با معارف اهل بیت حاصل می‌شود. همان‌طور که ذکر و به نوعی انس با معصوم و انس با خدای متعال را ایجاد می‌کند، معصومین علیهم‌السلام و تأمل و تدبر و تفکر در کلمات معصومین هم اگر با زمینه‌های لازم باشد خود این کار یکی از بهترین عبادات و عامل تقرب و نورانیت است، که در روایات کتاب العلم از آن مفصلاً بحث شده است که چطور می‌شود این زمینه‌ها را فراهم کرد.» ┅┅❅❈❅┅┅ 🔸انجمن علمی تاریخ و تمدن اسلامی 🆔 @r_kh_tarikh 🌐 www.r-kh-tarikh.rzb.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 اینها میمون نیستند ، فرزندان انسان هستند و آن زن ها نیز هایی هستند در حال غذا دادن به خود ... 📌 دو زن فرانسوی تکه های غذا رو پرت میکنند تا مردم مستعمره شان از روی زمین برداشته و را برطرف کنند. ⚠️ و این فیلم گرفته و پخش شد تا غربیها را و سخاوتمند و در مقابل مستعمره نشینها را و محتاج غرب نشان دهد. 🚫[این چهره ی واقعی غرب هست]🚫 ┅┅❅❈❅┅┅ 🔸انجمن علمی تاریخ و تمدن اسلامی 🆔 @r_kh_tarikh 🌐 www.r-kh-tarikh.rzb.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔹 بار قطار در حال حرکت در شیکاگو آمریکا 🚫[این چهره واقعی مردمی است که در سیستم غرب پرورش یافته اند.]🚫 ┅┅❅❈❅┅┅ 🔸انجمن علمی تاریخ و تمدن اسلامی 🆔 @r_kh_tarikh 🌐 www.r-kh-tarikh.rzb.ir
🔞 : (۶) 📌دوران قرون وسطی یکی از ظالمانه ترین مقاطع در تاریخ بشر بشمار می‌آید؛ دورانی که با خلاقیّت در شکنجه و ابزار شکنجه (به دلائل بسیار احمقانه) زیر نظر کلیسای مسیحی (که الآن داعی مهر و محبت و صلح است!!) شناخته می‌شود. در دورانی که ابن سینا و ابن هیثم ها در تاریخ اسلام درحال رشد بودند ، یکی از ابزارهای شکنجه در اروپا برای کسانی که اختراع یا کشف جدیدی میکردند و در واقع طبق نظر کلیسا «در کار خدا دخالت میکردند» لوله تمساح بود: 👇🏼 💥 : قربانی در داخل لوله ای قرار داده می‌شد که به اندازه کافی برای ورود فرد کافی بود. لوله، که میخ هایی نوک تیز به شکل دندان های تمساح داشت. و به آرامی‌ فشرده می‌شد تا قربانی را بی حرکت نماید. شکنجه گر تنها می‌توانست صورت و پاهای قربانی را ببیند. با کمک کربن و آتش موجود زیر لوله، شکنجه گر به تدریج لوله را گرم می‌کرد تا قربانی یا اعتراف نماید و یا جان خود را از دست دهد. 🔖 ثبت شده در موزه آمستردام هلند 🔖 و کتاب تفتیش عقاید دبورا بکراش ┅┅❅❈❅┅┅ 🔸انجمن علمی تاریخ و تمدن اسلامی 🆔 @r_kh_tarikh 🌐 www.r-kh-tarikh.rzb.ir
📡 سایت های مهم و ضروری برای دانشجویان و پژوهشگران 1. ieeexplore.ieee.org 2. acm.org 3. link.springer.com 4. wiley.com 5. sciencedirect.com 6. acs.org 7. aiaa.org 8. aip.org 9. ajpe.org 10. aps.org 11. ascelibrary.org 12. asm.org 13. asme.org 14. bioone.org 15. birpublications.org 16. bmj.com 18. emeraldinsight.com 19. geoscienceworld.org 20. icevirtuallibrary.com 21. informahealthcare.com 22. informs.org 23. ingentaconnect.com 24. iop.org 25. jamanetwork.com 26. joponline.org 27. jstor.org 28. mitpressjournals.org 29. nature.com 30. nrcresearchpress.com 31. oxfordjournals.org 32. royalsocietypublishing.org 33. rsc.org 34. rubberchemtechnol.org 35. sagepub.com 36. scientific.net 37. spiedigitallibrary.org 38. springermaterials.com 39. tandfonline.com 40. theiet.org 📑 معرفی سایت هایی جهت دانلود رایگان کتاب 🔺www.ketabnak.com 🔺www.urbanity.ir 🔺www.98ia.com 🔺www.takbook.com 🔺www.irpdf.com 🔺www.parsbook.org 🔺www.irebooks.com 🔺www.farsibooks.ir 🔺www.ketabesabz.com 🔺www.readbook.ir 📑 سایتهای مهم علمی،پژوهشی 🔺www.digitallibraryplus.com 🔺www.daneshyar.net 📑 بانک های اطلاعاتی 🔺www.umi.com/pqdauto 🔺www.search.ebscohost.com 🔺www.sciencedirect.com 🔺www.emeraldinsight.com 🔺www.online.sagepub.com 🔺www.springerlink.com 🔺www.scopus.com 🔺http://apps.isiknowledge.com 🔺www.anjoman.urbanity.ir 📑 پایان نامه های داخلی و خارجی 🔺www.irandoc.ac.ir 🔺www.urbanity.ir 🔺www.umi.com/pgdauto 🔺www.mhrn.net 🔺www.theses.org 📑 مقالات فارسی 🔺www.urbanity.ir 🔺www.shahrsaz.ir 🔺www.magiran.com 🔺www.civilica.com 🔺www.sid.ir 📑 کتابخانه ملی ایران، آمریکا و انگلیس 🔺www.nlai.ir 🔺www.loc.gov 🔺www.bl.uk 📑 دسترسی آزاد روانشناسی و آموزش و پرورش: 🔺http://eric.ed.gov 📑 اطلاعات عمومی کشورها: 🔺www.worldatlas.com 📑 مقالات رایگان کتابداری و اطلاع رسانی: 🔺www.infolibrarian.com 📑 آرشیو مقالات از سال ۱۹۹۸ 🔺www.findarticles.com 📑 کتابخانه الکترونیک 🔺www.digital.library.upenn.edu/books 📑 رایانه و بانکهای اطلاعاتی فارس: 🔺www.srco.ir 📑دانشنامه آزاد اینترنتی: 🔺www.wikipedia.org 📑دسترسي به متن کامل پايان نامه هاي 435 دانشگاه از24 کشور اروپايي: 🔺http://www.dart-europe.eu/basic-search.php 📑دسترسي رايگان به بانک مقالات دانشگاه کاليفرنيا: 🔺http://escholarship.org/ 📑دسترسي رايگان به بانک مقالات دانشگاه TENNESSEE: 🔺http://www.lib.utk.edu:90/cgi-perl/dbBro...i?help=148 📑دسترسي رايگان به 1,550,632 مقاله ي دانشگاهي: 🔺http://www.oalib.com/ 📑دسترسي به پايان نامه هاي الکترونيکي دانشگاه ناتينگهام: 🔺http://etheses.nottingham.ac.uk/ 📑دسترسي رايگان به کتاب ها و ژورنال هاي سايت In Tech: 🔺http://www.intechopen.com/ 📑دسترسي رايگان به مقالات علمي ، دانشگاه McGill : 🔺http://digitool.library.mcgill.ca/R 📑دسترسي رايگان به مقالات علمي، مقالات 1753 ژورنال- دانشگاه استنفورد: 🔺http://highwire.stanford.edu/ 📑دسترسي به مقالات و متون علمي پايگاه Proceeding of the National Academy of Sciences ايالت متحده ي آمريکا: 🔺http://www.pnas.org ┅┅❅❈❅┅┅ 🔸انجمن علمی تاریخ و تمدن اسلامی 🆔 @r_kh_tarikh 🌐 www.r-kh-tarikh.rzb.ir
🎓 نگاهی به بسترهای مورد نیاز آموزش الکترونیکی ┅┅❅❈❅┅┅ 🔸انجمن علمی تاریخ و تمدن اسلامی 🆔 @r_kh_tarikh 🌐 www.r-kh-tarikh.rzb.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وضعیت دانشجوها وقتی نمیدونن بلاخره امتحانات حضوریه یا غیر حضوری 😐
✅ روش های پیشنهادی ارزشیابی نهایی دانشجو در نیمسال دوم مشاهده خبر: https://maaref.ac.ir/روش-های-پیشنهادی-ارزشیابی-نهایی-دانشج/ معاونت آموزشی دانشگاه معارف اسلامی
980819استاد عالم زاده نوری.mp3
10.85M
#توسعه_فردی #مهارت_مطالعه ✍🏻استاد عالم زاده نوری 🔸مدرسه معصومیه - مورخه ۹۸/۸/۱۹ ایشان در این جلسه #شیوه_تحصیل و #مطالعه_صحیح حوزوی را ارائه فرموده اند. (کیفیت صوت پایین) 📌 لطفا کانال را به دیگر تاریخ پژوهان و تاریخ دوستان معرفی بفرمائید...🙏🏼 ┅┅❅❈❅┅┅ 🔸انجمن علمی تاریخ و تمدن اسلامی 🆔 @r_kh_tarikh
📌تمرکز بر اهداف یکی از رموز موفقیت ┅┅❅❈❅┅┅ 🔸انجمن علمی تاریخ و تمدن اسلامی 🆔 @r_kh_tarikh
📝 از دانشجویان و اساتید محترم ممنون میشیم، اگر در زمینه «رشد تحصیلی» و «ارتقای مهارتهای فردی» میشناسن (و بنظرشون برای اعضای کانال مفید خواهد بود )، از طریق ادمین اسم کتاب رو، برای ما ارسال کنن تا فایل اون کتاب یا معرفی کتاب رو در کانال برای استفاده همه به اشتراک بذاریم. (معرفی کتاب ها با نام پیشنهاد دهنده محترم ، خواهد بود.) با تشکر🌹