eitaa logo
گروه فرهنگی تبلیغی رائد اردکان_یزد
112 دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
2.1هزار ویدیو
784 فایل
‼مطالب کانال با لینک ارسال شود‼ آیدی گروه : @raede_ardakan آیدی مدیر : @Khatibyazdi110amirebayanyazdi
مشاهده در ایتا
دانلود
7.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌸🍃♥️🌸🍃 🎞 هدیه ی معلم به دانش آموزبیمارش ✍دراین فیلم اقدام شوق انگیزمعلم در روزمعلم و هدیه دادن به دانش آموز بیمارش را مشاهده می کنید... 👇مخزن ایده و تجربیات تربیتی http://eitaa.com/joinchat/2713321473C16bd184605
شیوه های بیان حدیث برای کودک ونوجوان.pdf
1.12M
📗کتاب "شیوه ها وفنون تبیین احادیث برای کودکان ونوجوانان"🍉 👇مخزن ایده و تجربیات تربیتی http://eitaa.com/joinchat/2713321473C16bd184605
4_5776419013810716875.mp3
2.96M
#سرود_معلم 🎧کاری از گروه سرود عاشقان ولایت یزد 👇مخزن ایده و تجربیات تربیتی http://eitaa.com/joinchat/2713321473C16bd184605
4_5861879792030187605.mp3
4.09M
سلام ای معلم بیکلام 👇مخزن ایده و تجربیات تربیتی http://eitaa.com/joinchat/2713321473C16bd184605
سرود های اردویی.pdf
2.92M
🔹مجموعه ی متنِ 100 سرود اردویی 🔹 ✅در این مجموعه ۱۰۰ شعر وسرود اردویی آورده شده است که از بدو شروع اردو ، در مسیر اردو ، در اردوگاه و در مسیر بازگشت قابل تمرین واجرا با دانش آموزان می باشد.🍉 👇مخزن ایده و تجربیات تربیتی http://eitaa.com/joinchat/2713321473C16bd184605
4_5861879792030187604.mp3
4M
#سرود سلام ای معلم باکلام شاعر:محمود کیانوش آهنگساز: محمدرضا عقیلی 👇مخزن ایده و تجربیات تربیتی http://eitaa.com/joinchat/2713321473C16bd184605
🔴 امیرآبادی:۶۳ درصد واردات نهادهای دامی در اختیار یک شخص است/هیچ دستگاه نظارتی و امنیتی نمی‌تواند با او برخوردی کند‌ ♦️عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی: 63 درصد واردات نهادهای دامی در اختیار یک شخص است، باید مشخص شود که چرا این قدرت به این شخص داده شده است، وجود این قدرت برای یک شخص بسیار آسیب‌زا و مشکل آفرین است. ♦️قدرت این شخص به حدی رسیده ‌که هیچ دستگاه نظارتی و امنیتی نمی‌تواند با او برخوردی کند زیرا نهادهای دامی کشور با مشکل جدی رو به رو می‌شود. 🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا 🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش
خادم الحسینی: 🔶 🎥 کلیپ تصویری فرمایشات حضرت آیت‌الله بهجت قدس‌سره: «اصلاح جامعه به اصلاح معلمین و مبلغین است!» ✅ به مناسبت فرارسیدن و ماه مبارک 🔹حضرت آیت‌الله بهجت قدس‌سره: 🔸 وَفَّقَنَا اللهُ لِلعلْمِ النّافع وَ لِلْعَمَلِ الصّالح و لِلْتُوفیق لِمَا یُحِبُّ وَ تَرضَی؛ «خداوند، ما را موفق بدارد بر تعلیم علم نافع و انجام عمل صالح و توفیق دهد بر آنچه خودش دوست می‌دارد و راضی می‌شود.» 🔸 انصاف این است کسانی که برای تعلیم، تبلیغ و امثال آن، می‌روند، مقام خیلی بالایی دارند، منصب خیلی بالایی دارند، [و لذا] باید خیلی مواظب باشند؛ به جهت اینکه تمام نگاه مؤمنین به همین معلمین و مُبلغین است. 🔸 باید بدانند که درجه ایمان آنها(مردم)، موقوف است به درجه ایمان معلمین و مبلغین. [و اگر معلمین و مبلغین] یک ذره اشتباه یا مسامحه بکنند، آنها(مردم) هم در همه چیز مسامحه می‌کنند. اگر مؤمنین، اینها را راست‌گو، مُبلّغ صحیح العمل، صحیح القول بدانند، خودشان هم همین راه را می‌روند. 🔸 پس تقریبا می‌شود گفت: اصلاح جامعه به اصلاح معلمین و مبلغین است. 🔸 [خب وقتی مبلغ یا معلم] خودش خلافکار یا خرابکار است، حضورش هم در اینجا تَطَفّلی(اضافی و مزاحم) است، و إلا اگر بخواهد حضورش برای دیگران استفاده داشته باشد، تابع عملش هست. 🔸 پس اگر معلمین اصلاح شدند،‌ و بدانند که برای رضای خدا سخن بگویند، و برای عدم رضایت و سَخَط(نارضایتی) خدا نمی‌گویند؛ و کلمة به کلمه موارد رضای خدا را دنبال می‌کنند. [می‌دانند که] فردا مسئول [اعمال و کردار خود] هستند. [از آنها سؤال می‌شود] چرا این [سخن را] گفتی؟ چرا آن را نگفتی؟ [ولو] یک کلمه هم باشد. یک بله باشد، یک نه باشد. آن مهمات دین در اصول و فروع، همین با یک لا و نعم (نخیر و بله)، [کلاّ] عوض می‌شود؛ از بالا به پایین، از پایین به بالا. پس باید بدانند که آنها مقام بزرگی را واجدند. 🔸 در یک مجلسی سید مهدی قزوینی[1] در حله[2]، یک منبر رفت، شاید آقای شیخ عباس قمی(صاحب مفاتیح‌الجنان) هم در کتاب‌هایش نوشته باشد؛ همان یک مجلس سبب شد که در حله چهار هزار [نفر] مُستبصر(شیعه) شوند. خدا می‌داند که این [کار] چقدر قیمت دارد!! 🔸 مرحوم صاحب جواهر هم فرموده است: [حاضرم ثوابِ کتاب] جواهرم را(کتابی جامع در علم فقه در 30 جلد) در نامه عمل اُزری[3] بنویسند، [و به‌جای ثواب آن، ثواب] همین یک قصیده او را: «إنّما المصطفی مدینة علم و هو الباب، مَن أتاه أتاها ... ؛ محمد مصطفی صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم شهر علم، و علی علیه‌السلام درب آن است و کسی به شهر راه دارد که از درِ آن وارد گردد ... » تا آنجایی که [در مقام حضرت زهرا سلام‌الله علیها] می‌گوید: «بِنتُ مَن؟! اُم مَن؟! حَلیلة مَن؟! وَیْل لِمَن سَنَّدُ...». [و به جای ثواب کتاب جواهرالکلام، ثواب] این قصیده را در نامه عمل من بنویسند.[4] 🔸 معلمین و مبلغین چقدر مقام بزرگی دارند؛ به شرط اینکه هر چه می‌دانند، بگویند و هر چه نمی‌دانند، نگویند؛ مشکوک را هم احتیاط بکنند و نگویند. 🔸 وَفَّقَنَا اللهُ لِلْعِلمِ وَالتّعلیمِ وَلِلتَّبلیغاتِ الصَّحیحة وَ لِلتَّعلِیمَاتِ الصّحیحة وَالعَدَمِ الخُروج مِن أمْرِلله اَبدا؛ خداوند ما را بر علم و آموزش و تبلیغ صحیح و آموزش‌های صحیح موفق بدارد و توفیق دهد تا از دستورات الهی هرگز خارج نشویم. 🔹: ١. علامه سید مهدی قزوینی از عالمان وارسته و مجتهدین برجسته مکتب اهل بیت علیهم‌السلام به شمار می‌رود که در سال 1210 قمری در نجف اشرف در بیت علم و دانش دیده به جهان گشود و در شامگاه 13 ربیع الاول سال 1300 ق. جان عرشی آن مرد الهی با فرشیان وداع گفت و به ملکوت اعلی پیوست. 2.حِلّه، شهری در عراق در حدود نود کیلومتری جنوب بغداد. 3. ملّا کاظم بن محمّد بن مهدی اُزری بغدادی از شعرای عراق در نیمه‌ی دوم قرن دوازدهم هجری است. (محمد کاظم‌بن‌محمد وائلی بغدادی (۱۱۴۳ ـ ۱۲۱۱) صاحب دیوان)، سراینده قصیدة الهائیه الطویلة و تخمیس الهائیة الاُزریة، که در مدح و منقبت ائمه اطهار علیهم‌السلام سروده است. 4. از شیخ محمد حسن صاحب جواهرالکلام نقل شده که آرزو مىکرد حاضر است ثواب کتاب جواهرالکلام را به اُزری ببخشد و به ازای آن، ثواب آن قصیده در نامه عمل او نوشته شود؛ رک: الفوائد الرضویة، ج١، ص۵٩٣ و کلیات مفاتیح الجنان، ص٣٢٨. 📚 درس خارج فقه، کتاب زکات، ١۶ آبان ١٣٨٠ 💻 مشاهده این مطلب و مطالب مشابه از طریق لینک زیر در سایت رسمی مؤسسه نشر آثار حضرت آیت‌الله بهجت(ره): 🔻 📢کانال رسمی مرکز تنظیم و نشر آثار حضرت آیت‌الله بهجت قدس‌سره @Bahjat_ir @raede_ardakan
چه کسانی اول رمضان ۱۴۴۰ (۱۳۹۸) مکلف می‌شوند ؟ @sebghatallaah
🔴حکم جلب مهناز افشار صادر شد ♦️در پی شکایت سید غفار دریاباری (روحانی مازندرانی) از مهناز افشار به دلیل انتساب اظهارات خلاف واقع، حکم جلب این بازیگر صادر شد./ باشگاه خبرنگاران جوان 🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا 🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش
🔰 بدون تعارف میگویم: معلم، پایه‌ریز تمدن نوین است 🔻رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار معلمان و فرهنگیان: 🔹مهم‌ترین موضوع تمدنی ما تعلیم و تربیت است. برای یک کشور و تمدن، از همه‌ی سرمایه‌ها مهم‌تر، سرمایه‌ی انسانی است. یعنی اگر پول داشته باشید ولی سرمایه‌ی انسانی نداشته باشید به جایی نمیرسید؛ مثل این کشورهای پول‌دار که جیبهای گشادشان را در اختیار خائنین به بشریت قرار میدهند چون نیروی انسانی ندارند. 🔸[مثال دیگر اینکه] کشور ما روی دریایی از نفت خوابیده بود؛ ما نه خبر داشتیم و نه بلد بودیم [استخراج کنیم]. آنهایی که بلد بودند، نفت ما را بردند و برای خود کارخانه ساختند و در جهت جنگهایشان استفاده کردند و در دوره‌ی طاغوت چیز مختصری به ما دادند. این نتیجه‌ی سرمایه‌گذاری نکردن بر روی منابع انسانی است. 🔹بنده اهل تعارف نیستم و آنچه در این سالهای متمادی درباره‌ی معلم ابراز کردم برخاسته از این باور است که معلم، پایه‌ریز تمدن نوین است؛ چون اگر نیروی انسانی شایسته نباشد تمدن نیست. 🔺شما جهادگرانی در میدان مبارزه با جهل و بی‌سوادی هستید. ۹۸/۲/۱۱ @Khamenei_ir
🔰 اگر وضع آموزش و پرورش مطلوب باشد، آینده‌ای که آرزو داریم محقق می‌شود 🔻رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار معلمان و فرهنگیان: 🔹آن وضع مطلوبی که میخواهیم این است: آموزش و پرورش، تربیت‌کننده‌ی انسانهای دانا، توانا، خردورز، پارسا، پرهیزکار، پاک‌دامن، کارآمد، مبتکر، شجاع و اهلِ اقدام باشد؛ کسانی که از دشمن نترسند و اهل خواب‌زدگی و غفلت نباشند. 🔺اگر این شد، کشور به آنچه من آرزو کردم و وعده دادم میرسد؛ اینکه ۵۰ سال دیگر، هرکسی بخواهد مرزهای جدید علم را یاد بگیرد مجبور باشد فارسی یاد بگیرد. تربیت چنین جوانهایی پایه‌ی اصلی ایران فرداست. ۹۸/۲/۱۱ @Khamenei_ir