eitaa logo
راهبر مربی
1.6هزار دنبال‌کننده
570 عکس
150 ویدیو
344 فایل
💠هم اندیشی جهت تبلیغ دانش آموزی 💠 ارائه طرح درس ها و نکات تبلیغ دانش آموزی و دانشجویی 💠 بررسی چیستی، چرایی و چگونگی کار تربیتی 💠 تجربه نگاری راه ارتباطی: @Derakhshani72 تبادل: @er_ma_313
مشاهده در ایتا
دانلود
راهبر مربی
💠 صوت جلسه دوم طرح درس دانش آموزی محورهای مطرح شده: ✅بیان راه های شروع کلاس و احیای فکر ✅به چالش کشی
👆 این طرح درس را بنده در ایام اعتکاف و مدارس گفتم (صوتش را در کانال می گذارم) برای ایام انتخابات هم یکی از مباحث جدی همین موارد می باشد لذا برای ایام انتخابات یکی از موارد پیشنهادی تسلط بر این بحث می باشد.
راهبر مربی
کارگاه ارتباط موثر ویژه اساتید فعال جهاد تبیین برگزار گردید، مباحث این کارگاه کاملا عملیاتی و راهگش
اگر برای انتخابات عازم هستید این صوت را فراموش نکنید. البته اینجا یک ساعت سانسور شده اگر کسی خواست پیام بده فایل بدون سانسور رو در اختیارش قرار دهم😉
Binder1.pdf
4.65M
بازخوانی مؤلفۀ اصلی قدرت و روایت پیشرفت با تکیه بر سنت‌های الهی (ویژه دهۀ فجر و انتخابات)
بستۀ جامع محتوای دهه فجر (ویژهٔ مبلغان و کنشگران فرهنگی) ــــــــــــــــــــــــ شامل: بیش از ۳۰۰ محتوای مختلف، در قالب‌های متعدد و برای مخاطبین متفاوت 📚منبر مکتوب 📋مجموعه اشعار 🎙سرود و نماهنـگ 📚کتاب، جزوه و مقاله 📽 سخنرانی چندرسانه‌ای 🎥فیلم، انیــمیشـــن و مـستند 🎁طرح درس برای کودک‌ونوجوان 🎙کلیپ و پادکست از بزرگان و صاحب‌نظران و موارد دیگر از قبیل:‌ ایده‌های عملیاتی، پوستر و.... ــــــــــــــــــــــــ برای مشاهده و دریافت محتواها به نشانی زیر مراجعه نمایید: B2n.ir/z68556
بسته_جامع_محتوای_تبلیغی_دهه_فجر.pdf
925.2K
فهرست کامل به همراه لینک دانلود بسته جامع محتوایی
برای اعتکاف حالت مطلوب این است که قبل از شروع اعتکاف (شب اول) یک جلسه توجیهی ترجیحا با حضور والدین برگزار بشود و شرایط کلی و احکام اعتکاف و ... توضیح داده بشود یا اینکه موقع ثبت نام حضوری این موارد گوشزد بشود. در اعتکاف و راهیان و امثال آن عده ای صرفا بخاطر دورهمی و تفریح شرکت می کنند و اگر مدیریت نشوند برنامه را خراب می کنند. بنابراین اگر در اول کار توجیه نشدند در روز اول باید اینکار انجام بشود و در نهایت عذر دوستانی که به هیچ شکلی حاضر به همکاری نیستند را بخواهید. اگر امید به تغییر رویه داشتید یه گونه ای دیگر می توان برخورد کرد ولی مدیریت فضای اعتکاف مهم است. در یکی از مساجدی که بنده سرزدم بچه ها کامل رها بودند و کل فضای مسجد را به هم ریخته بودند در صورتی که اگر مدیریت می شد و از ابتدا به یک نفر را به بچه ها معرفی می کردند که با ایشون هماهنگ شوند شاید وضعیت بهتری رقم می خورد.
اما طرح بحث انتخابات....
فعلا روی این موارد فکر کنید: 💥مساله: کاهش مشارکت 💹هدف: افزایش مشارکت 🔑راهکار:؟؟؟؟ مخاطب؟ عمومی، خاص(دانش آموز و دانشجو و...) دلیل کاهش مشارکت؟؟؟🧐 ✅راهبرد و هدف اصلی ج.ا.ا: آوردن مردم به صحنه (اعم از انتخابات) ✅چه راهبرد ها و تاکتیک هایی باید بکار بگیرد؟ ❌راهبرد و هدف اصلی دشمن: خارج کردن مردم از صحنه ❌دشمن از چه راهبرد ها و تاکتیک ها و راهکارهایی استفاده می کند؟ 💥الگوی جنگ شناختی در اینجا به چه شکل پیاده می شود؟!
خلاصه-کتاب-هنر-تحریم-ها.docx
416K
خلاصه کتاب هنر تحریم ها
راهبر مربی
خلاصه کتاب هنر تحریم ها
یکی از بحث های لازم برای ایام انتخابات و پاسخ دهی به سوالات اشراف روی مسئله ی تحریم هست. در کانال تحلیل سیاسی تحریم را جستجو بزنید مطالب مختصری جهت استفاده کار شده است.
تئوری تحریم از نظر نفیو روی دو مفهوم می‌چرخد: احساس درد، کاهش استقامت؛ هرچقدر احساس درد بیشتر و زوال استقامت بیشتر باشد در تحریم کردن موفق‌تر بوده¬اند و بالعکس. او می‌گوید ما در خصوص اجازه‌ی واردات فناوری‌های مخابراتی و حوزه‌های مربوط به ICT در مورد ایران سخت نمی‌گرفتیم. خود ما به شرکت‌های آمریکایی یا کشورهای دیگر اجازه می‌دادیم تا این کار را انجام دهند. چرا؟ به جهت اینکه هر چقدر این دسته از رسانه‌ها بیشتر در دسترس مردم ایران باشد مردم بیشتر احساس می‌کنند مشکلی وجود دارد. مثلاً فرض کنید در جایی از کشور محصولی کمیاب شد و صفی برای آن تشکیل شد، اگر مردم دسترسی پیدا کنند تا بتوانند ظرف چند دقیقه و چند ساعت آن تصاویر را به همدیگر ارسال کنند احساس درد درباره اینکه تحریم‌ها مؤثر بوده و توانسته در فلان بخش از کشور کمیابی یا ایجاد کند خیلی موفق‌تر بوده¬اند. بنابراین می‌گوید خود ما با کشورهای دارای فناوری مخابراتی کاملاً هماهنگ کرده بودیم تا آن¬ها بتوانید همچنان به ایران صادرات داشته باشند و ایرانی‌ها این دست واردات را انجام دهند. او می¬گوید درباره حوزه‌ی خودرو به شدت با شرکت‌های خودرو ساز اروپایی و آسیایی صحبت می‌کردیم برای اینکه تا حد ممکن از دادن خودرو یا قطعات اصلی خودروها امتناع کنند. پانصد هزار نفر شغلی که در بخش خودرو و قطعه سازها و زنجیره‌ی خودرو سازان ایران بودند برای ما خیلی مهم بود تا نشان دهیم در آنجا اتفاق می‌افتد و به جای سه شیفت در دو شیفت کار می‌کنند و بعد دو شیفت تبدیل به یک شیفت می‌شود و بعد صفی از کارگران اخراج می‌شوند. اما نفیو درباره واردات کالاهای تجملی می¬گوید واردات کالاهای تجملی جزو مواردی بود که ما هیچ اصراری نداشتیم روی این موضوع سخت‌گیری کنیم. تمایل ما به عنوان تحریم کنندگان این بود که بخشی از ثروتمندان جامعه که می‌توانند با نرخ‌های دلار بالا همچنان کالاهای خیلی وارد کنند این کار را حتماً انجام دهند؛ برای القاء حس نابرابری درآمدی و نابرابری اجتماعی بین مردم که می‌توانست بر وخامت اوضاع روحی و روانی جامعه‌ی ایرانی بیافزاید و مردم بیشتر احساس کنند در شرایطی که نرخ رشد اقتصاد منفی است و عده¬ای شغلشان را از دست داده¬اند یا به بیمارستان مراجعه می‌کنند و نمی‌توانند دارو تأمین کنند، طبقه¬ای می‌تواند محصول خیلی وارد و استفاده کنند و در منظر مردم قرار دهند. این به احساس درد در مردم خیلی کمک می‌کرد. https://eitaa.com/tahlilrahbordi_mantaghe