eitaa logo
راهبر مربی
1.6هزار دنبال‌کننده
516 عکس
146 ویدیو
328 فایل
💠هم اندیشی جهت تبلیغ دانش آموزی 💠 ارائه طرح درس ها و نکات تبلیغ دانش آموزی و دانشجویی 💠 بررسی چیستی، چرایی و چگونگی کار تربیتی 💠 تجربه نگاری راه ارتباطی: @Derakhshani72 تبادل: @er_ma_313
مشاهده در ایتا
دانلود
هفت فن اقناع مخاطب در رسانه: ✅گواهی دادن ستارهها، نخبگان و مردم عادي: این فن پاي فرد سومی را به میان میکشد تا گیرنده پیام آنچه را هدف نویسنده بوده است، راحت تر بپذیرد. ✅استفاده از زیبایی: افراد زیبا براي جذب و جلب توجه شما الگوي خوبی هستند. ✅طنز: بسیاري از پیامهاي رسانهاي از این شیوه استفاده میکنند تا توجه ما را بیشتر به خود جلب کنند و از این راه موجب شوند تا پیام آنها با احساسی خوب و مفرح در ذهن ما همراه شود. ✅ترس: رسانه با استفاده از فن ترس تلاش می کند تا شما را از مفهومی نهی کند یا با برانگیختن حساسیت شما، شما را به سمت پذیرش مفهومی هدایت کند یا با ایجاد حس تهدید سرعت شما را در گرایش یافتن به سمت مفهومی بالا ببرد. ✅تداعی: در این روش سعی می شود تا پیوندي بین یک فکر، نظر، محصول، خدمت یا هر چیز دیگر با آرزوها، امیال، غرایز و احساسات مطلوب انسانی مانند زیبایی، امنیت، حریم خصوصی، موفقیت، سلامت، تفریح، شادي و… در ذهن مخاطب هدف خود ایجاد شود. ✅تطمیع: شیوهاي است براي ترغیب کسی تا به شما براي رسیدن به هدفتان کمک کند. حراج، تخفیف، قرعهکشی، هدیه رایگان، یکی بخر چند تا ببر و… نمونههایی از فن تطمیع هستند. اغراق: در فن اغراق فرستنده پیام، گوشهاي از واقعیت پیام خود را میگیرد و آن را تا جاي ممکن بزرگتر و بحرانی تر از آنچه هست به مخاطب معرفی می کند. به حدي که مخاطب در مقابل عظمتی پوشالی قرار میگیرد و ترغیب به پذیرفتن این پیام می شود. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ●◎ تبلیغ دانش آموزی ◎● 🌱___-کلیک کنید☝️-___🌱
1402-11-28-OstadDerakhshani.mp3
2.95M
💠 تحلیل سیاسی چالش‌های انتخابات 🔸 راهبردهای مناسب برای مقابله با دشمن برای افزایش مشارکت 👈 لزوم جهاد تبیین در جنگ روایت‌ها و شکستن خط روایی دشمن 👈 تبیین راه طی شده و تبیین چشم انداز آینده 👈 حل گره‌های ذهنی و پاسخ به شبهات مردم 👈 تبیین کارکردهای مجلس 👈 ارتقای سواد مطالبه‌گری 👈 تقویت هویت ملی 👈 پرهیز از اتهام بی‌دینی زدن به مردم و خانم‌ها 👈 بیان سنت‌های الهی 👈 یادآوری نصرت‌های الهی به مردم 🎙حجت الاسلام علی درخشانی قم موسسه امام خمینی(ره) 🗓 1402-11-28 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ●◎ تبلیغ دانش آموزی ◎● 🌱___-کلیک کنید☝️-___🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سکانس سانسور شده از پاندای کنگ فو کار که تا حالا ندیدی 😱😱 •┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اژه‌ای: تمام بدهی و‌ خسارت زنجانی به دولت پرداخت شد 🔹بابک زنجانی اموال قابل‌توجهی معرفی کرده و‌ این اموال به تهران منتقل شده است. اموالی که زنجانی معرفی کرده اضافه‌تر از میزان بدهی اوست. ✍پیوست روایی مبارزه با فساد معمولا کار نمی شود و اخبار نتیجه ی مبارزه با فساد به گوش مردم نمی رسد.
مگه سری قبل رأی دادم چیزی عوض شد؟ پاسخ های خوب مردم رو بخونید کوتاه و نقطه زن
⁉️ مگه سری قبل رأی دادم چیزی عوض شد؟ ✅ بله عوض شد چند نمونه👆 کوتاه و نقطه زن #انتخابات #انتخاب_مردم #مشارکت_حداکثری #روایت_پیشرفت #کارآمدی #خرده_روایت #جهاد_تبیین
راهبر مربی
سیاه و سفید
یه نمونه گفتگوی دو طرفه عالی برای دعوت به رای دادن
سلام علیکم سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام رو تبریک عرض می نماییم. 🌹 امیدواریم عنایات حضرت همواره شامل حال ما بشود. طبق مشورتی که با دوستان داشتیم، بعلت طولانی بودن عنوان کانال، تصمیم گرفتیم اسم مختصرتری را برای کانال انتخاب کنیم. حاصل مشورت و پیشنهادات دوستان، عنوان "راهبر مربی" است. از این پس "طرح درس تبلیغ دانش آموزی" به "راهبر مربی" تغییر می یابد.
💠 در چه صورت نظر خود را تغییر داده و رای می‌دهید؟ 🔹در آخرین نظرسنجی مرکز تحلیل اجتماعی «» با موضوع مشارکت در انتخابات مجلس، از افرادی که گفته‌اند در انتخابات مجلس پیش‌رو (احتمالا یا قطعا) شرکت نمی‌کنند، پرسیده شده است: «اگر بدانید رای دادن افرادی نظیر شما باعث می شود کسانی به مجلس راه یابند که می توانند هر یک از اقدامات زیر را انجام دهند، تا چه میزان احتمال دارد تصمیم خود را عوض کرده و در انتخابات مجلس پیش رو رای بدهید؟» 🔸کاهش تبعیض‌های موجود علیه زنان و دفاع از حقوق آن‌ها، استیضاح مدیران و وزیران نالایق دولت فعلی و جلوگیری از افزایش تورم و گرانی مهم‌ترین مسائلی است که این افراد اعلام کرده اند می‌تواند تصمیم آن‌ها را درباره‌ی عدم مشارکت در انتخابات تغییر دهد. 🔹بدیهی است که از نتایج فوق برداشت علیت نمیتوان کرد و فهم علل افزایش مشارکت در انتخابات، نیازمند مطالعات عمیق تر و بهره‌مندی از تحقیقات طولی است. 🔰 این پیمایش در دی‌ماه ۱۴۰۲ و با حجم نمونه ۱۵۰۰ نفر و به روش تلفنی و ملی برگزار شده است. ➖➖➖➖➖ ✅ (ع) 🌐 Rushd.ir 🆔 @rushdisu
راهبر مربی
💠 در چه صورت نظر خود را تغییر داده و رای می‌دهید؟ 🔹در آخرین نظرسنجی مرکز تحلیل اجتماعی «#متا» با مو
این نظرسنجی با تعداد اندکی انجام شده است ولی مسئله ی زنان یکی از چالش های جدی هست و باید در این زمینه توانایی تحلیل و پاسخگویی به سوالات و رفع شبهات را داشته باشیم. یکی از محورهایی که نقاط قوت به عنوان نقاط ضعف به افکار عمومی عرضه می شود محور مسائل زنان می باشد. طرح درس جنگ شناختی در حوزه زنان را ببینید.
هدایت شده از راهبر مربی
استاد درخشانی طرح درس دانش آموزی جلسه دوم 17 آذر.MP3
49.46M
💠 صوت جلسه دوم طرح درس دانش آموزی محورهای مطرح شده: ✅بیان راه های شروع کلاس و احیای فکر ✅به چالش کشیدن مخاطب ✅تبیین تفصیلی طرح درس « جایگاه زنان در جنگ ترکیبی » ارائه توسط حجت الاسلام درخشانی ۱۷ آذر ۱۴۰۲ مدرسه ی علمیه ثقلین
پاسخ به 40 سوال در مورد عملکرد مجلس.pdf
18.04M
سوالاتی که در فهرست علامت گذاری شدند برای محتوا انتخاب شدند.
👓 یکی از روشهای خوب برای دعوت مردم به انتخابات خصوصا قشر خاکستری و حتی شاید سیاه، این باشه که رای ندادن باعث بیشتر شدن مشکلات اقتصادی می‌شه؛ ❗️ هم احتمال حمله نظامی را بالاتر می‌بره، هم شدت تحریم‌ها را بیشتر می‌کنه! ❌ دلیلش چیه؟ پیامهای بعدی را ببین @HozeTwit