مقام معظم رهبری:
من... عقیدهام این است که شمای معلم فیزیک یا ریاضیات یا هندسه یا ادبیات یا علوم اجتماعی یا هرچه، میتوانید معلم دین و معلم اخلاق و پرورشدهندهی اخلاق در دانشآموز خودتان باشید. گاهی یک معلم ریاضی در هنگام حل یک جدول ریاضی یک کلمه میگوید که آن کلمه در اعماق قلب دانشآموز اثر ماندگاری میگذارد... از این مسئله غفلت نکنید که تربیت کردن هم جزو کار شماست؛ و چه بهتر که با نفوذ معلمی، با تأثیر روحىِ معلم بر متعلم - از این امکان - استفاده کنید و یک نقطهی روشن و نورانیای در قلب دانشآموز باقی بگذارید. یک کلمه از خدا، یک کلمه از پیغمبر، یک جمله از قیامت، یک کلمه از معنویت و سلوک الی اللَّه و محبت به خدا، گاهی ممکن است از شما به عنوان دبیر ریاضی یا دبیر ادبیات یا معلم کلاس اول دبستان یا دوم دبستان صادر شود که شخصیت این کودک یا این نوجوان، این انسانی را که مخاطب شماست، شکل مطلوب بدهد که از صد ساعت حرف زدن در شکلهای دیگر اثرش بیشتر باشد.
۱۳۸۷/۰۲/۱۲
https://eitaa.com/tablighdaneshamozi
#معلم
#تربیت
اگر ما در داخل حوزه رشته تعلیم و تربیت داشته باشیم، در زمینه ی تعلیم و تربیت متخصص تربیت کنیم؛ بحث اخلاق و تعلیم و تربیت در حوزه جدی گرفته شود، آن وقت حوزه علمیه و روحانیت می تواند آموزش و پرورش را عرصه حضور خودش قرار دهد.
۱۳۸۹/۰۸/۰۲
بیانات در دیدار جمعی از اساتید و فضلا و طلاب نخبه حوزه علمیه قم
✍این رشته فقط در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) وجود دارد و دیگر موسسات حوزوی چنینی رشته ای ندارند.
#تعلیم_تربیت
#علوم_تربیتی
راهبر مربی
۸۰ طرح درس تبلیغی بر اساس سیر منطق منظومه فکری توسط مجموعه ی آینده سازان طراحی شده است این فایل ها ق
این طرح درس ها در سه جلد چاپ شده است.
کتاب «مصیر»
نظام فکری
چگونه با مطالعه کتاب، نظام فکری مان را بسازیم؟
(مدت زمان مطالعه: نهایت یک دقیقه
)🌻یکی از آسیبهایی که امروز همه افراد جامعه ما را تهدید می کند، دسترسی به انبوهی از اطلاعات و دانش های بی برنامه و نامنظم است بدون اینکه نفع چندانی عاید افراد نماید. دیگرسخن بسیاری از ما تجربه مواجهه با سوال یا شبهاتی را داشته ایم که پاسخ آن را علیرغم وجود دانش قبلی، حاضر نیافته ایم. و البته به اینفکر افتاده ایم که مشکل از کجا ناشی می شود. پاسخ به این سوال، یک کلمه است و آن عدم برخورداری از «بینش»علیرغم فراگرفتن «دانش»است. 🌻اساتید زیادی وجود دارند که آثارشان ذهن ما را به به سمت ساخت یک نظام فکری منضبط و دقیق رهنمون میسازد، اساتیدی مثل امامین انقلاب، آوینی، طاهرزاده، عین صاد، شهید مطهری، شهید بهشتی، علامه طباطبایی، علامه عسکری، مصباح یزدی، وکیلی، فیاض بخش، عباسی ولدی و.... 🌻زمان محدود ما فرصتی برای مطالعه همه آثار را ندارد، لذا ناچاریم دست به انتخاب بزنیم. 🌻
تمرکز و گفتگوهای گروه همخوانی پیرامون منظومه فکری، همه را به سمت آثار خاصی هدایت میکرد. نتیجه و حاصل این شد کهآثار ذیل بیشترین بازدهی را در ساخت نظام فکری برای انسان دارد: مطالعه آثار امام خمینی از کتاب صحیفه نور ❇️مطالعه سیر آثار شهید مطهری ترجیحا با استاد که پیشنهاد، دوره طلیعه حکمت دکتر غلامی است. سپس مطالعه دوجلد کتاب حاصل عمر نوشته دکتر نصری که به نوعی خلاصه نظام فکری ایشان است. ❇️دوره طرح ولایت آیت الله مصباح که هرساله به صورت حضوری و مجازی با محوریت ۶ جلد کتاب برگزار میشود.(معرفت شناسی، خدا شناسی، انسان شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق، فلسفه سیاست) ❇️مطالعه چهار کتاب اصلی مقام معظم رهبری به ترتیب که یه نوعی جامع معارف است: طرح کلی اندیشه اسلامی، انسان ۲۵۰ ساله، ولایت و حکومت، عهد مشترک ❇️مطالعه دوره ۷ جلدی برترین آرزو نوشته استاد وکیلی یا خلاصه این ۷ جلد که تحت عنوان بی نهایت در سه جلد و به زبان ساده و روان چاپ شده است. ❇️مطالعه کتاب بینش تمدنی که به نوعی نظام فکری آیت الله میرباقری است. ❇️مطالعه چهار کتاب اصلی آثار آیت الله صفایی حائری معروف به عین صاد: یعنی کتب: رشد، نامه های بلوغ، صراط، مسئولیت و سازندگی ❇️مطالعه کتب پنج جلدی روایت تفکر، سه جلدی نگاهی به تاریخ جهان و پانزده جلدی سرگذشت استعمار که به نوعی نگاه ما را نسبت به تاریخ تغییر خواهد داد. ❇️آثار آقای عباسی ولدی که بهبود درک و دیدگاه ما به زندگی کمک میکند. #معرفی_کتاب #نظام_فکری #محتوای_خوب #کار_تربیتی_پایدار
سید ...:
سلام وخداقوت
برای اثر گذاری بر دانش آموز به منظور تغییر رفتار فقط طرح درس وارایه مطالب به شکل یک طرفه (سخنرانی) کفایت نمیکند
دوم. اینکه اکثر دانش آموزان موقتا یک مبلغ را می پذیرند (البته گاهی هم برعکس)
ولی در حد همان یک جلسه یا یک دوره و تاثیرات آنی زود گذر خلاصه میشود
سوم اینکه. اثر رسانه های اجتماعی با ابزار تبلیغی پیچیده و متنوع کار را برای مبلغ سخت کرده
چهارم اینکه. عوامل ستادی واموزشی مدرسه غالبا در یک وادی دیگری سیر میکنند و ای بسا بعد جلسه مبلغ اثر دعوت وفعالیت آن را کم میکنند. آگاهانه یا ناآگاهانه. گویا حد تلاش آنها برای این این جلسه در حد عکس گرفتن بود
با وجود واقعیتهای موجود
راهکار هایی را بفرمایید ممنون میشم
معلم هستم و مقطع متوسطه دوم تدریس و تبلیغ دارم
برنامه های مختلف. مثل. جذاب کردن کلاس. استفاده از تکنولوژی آموزشی
انجام کارهای گروهی مثل صبحانه مشترک. اردو. و
کرسی آزاد اندیشی. مناظره دانش آموزان با حضور داور در مباحث مبتلا به.
تکلیف تمرینی در حیطه اخلاقی. وبانشاط کردن دانش آموزان در خانه و مدرسه. دعوت به فعالیتهایی بیرون از مدرسه مثل مسجد وبیسج وبرنامه های فرهنگی وبصیرتی تفریحی وحضور معلم و البته بعض دانش آموزان
برگزاری دوره آیی برای والدین
ووو
را انجام میدم
ولی کارسخت هست
لطفا از تجارب خودتان تو گروه بذارید
قطعا تاثیر گذار هست
راهبر مربی
سید ...: سلام وخداقوت برای اثر گذاری بر دانش آموز به منظور تغییر رفتار فقط طرح درس وارایه مطالب به
افزایش رقبای تربیتی
هر اندازه رقبای تربیت دینی بیشتر میشوند، نیاز به وقت گذاشتن برای بچه ها به وسیله والدین، بیشتر می شود
در گذشته های دور، گاهی قرنی می گذشت و رقیب جدیدی وارد فضای تربیت نمی شد. در گذشته های نه چندان دور، دهه هایی طی میشد تا یک عامل ضد تربیتی وارد زندگی ما شود؛ اما اکنون در سال هایی به سر می بریم که دائم در حال مشاهده ورود رقبای جدید در عرصه تربیت هستیم . فن آوری ، به سرعت هر چه تمامتر، در حال وارد کردن ابزارهای جدید به زندگی ماست که هر کدام از آنها به تنهایی مشکلات و خطرهای بسیاری را در مسیر تربیت ایجاد می کنند
🔥💥🔥
«می گفت فکر نمیکنی بیش از اندازه داغ کرده ای و مباحث تربیتی را بزرگ کرده ای؟ مگر ما خودمان چه طور بزرگ شدیم؟ مگر پدران و مادران ما این نکاتی را که شماها امروز می گویید، بلد بودند؟ حالا که آنها این نکات را رعایت نکردند، ما دزد و قاچاقچی از آب
در آمدیم؟!
گفتم: چند سال داری؟
گفت ۳۸ سالمه
:گفتم دوران کودکی و نوجوانی ات را یادت هست؟ :گفت کوران جنگ بود.
:گفتم اوّل آن که به نظر من پدر و مادرهای ما بسیاری از قواعد تربیتی را به طور ناخودآگاه اجرا میکردند؛ اما از این هم که بگذریم در آن زمان اگر پدر و مادری فرزندش را درست تربیت نمی کرد چه اتفاقی می افتاد؟ چه خطرهایی او را تهدید میکرد؟ بگذار برایت بگویم اگر در آن زمان پدرم مرا کتک میزد و از خانه بیرون می انداخت بیرون که می آمدم در خانه همسایه، حجله شهادت پسر همسایه را میدیدم که همین هفته پیش به شهادت رسیده .بود سرکوچه که میرفتم به مسجد میرسیدم و روی تابلوی اعلانات ،مسجد در کنار اعلامیۀ چند شهید اطلاعیه ثبت نام برای اعزام به جبهه را میدیدم به مرکز شهر که میرفتم تشییع جنازه یک شهید و اعزام رزمندهها با اتوبوس به جبهه را میدیدم مادرها هر کدام در حال خداحافظی با پسرانشان بودند و پدرهای رزمنده هم سر فرزندانشان را در آغوش گرفته بودند. بوی اسفند و صدای صلوات های پی در پی که برای سلامتی امام و رزمندگان و برای نابودی صدام و صدامیان فرستاده میشد، فضای خیابانها را پُر کرده بود در این میان صدای آهنگران از بلندگویی که روی سقف یک مینی بوس گذاشته شده بود به گوش میرسید
ای لشکر صاحب زمان آماده باش آماده باش
بهر نبردی بی،امان آماده باش آماده باش باید به دنبال راه انحراف میگشتم تا منحرف میشدم راهی را که پیدا میکردم چه بود؟ گوش دادن به چند نوار کاست ترانه که از آن طرف آب آمده بود. آن را هم که میخواستم تهیه کنم باید پول توجیبی یک یا دو ماهم را میدادم و میخریدم تازه آن قدر هم وحشت داشتم که تا خرید و فروش انجام میگرفت از شدت هول و ولا، چند سالی از عمرم کم میشد! این نوارها را کجا باید گوش میدادم؟ یک رادیو ضبط زهوار در رفته ای داشتیم که ،پدرم بالای سر خودش میگذاشت و دم به دقیقه، اخبار و سخنرانی و آهنگران و کویتی پور، گوش می داد. مادرم هم صبح ها روشنش میکرد و برنامهٔ خانواده را گوش میداد. اگر یک لحظه از کنارشان جدا میشد مثل مادری که بچه اش را گم کرده میفهمیدند تلویزیون که دو شبکه بیشتر نداشت و از وقتی که آن دایره کذایی تبدیل میشد به چند ستون رنگی و پس از آن هم گم شدگان را نشان میداد میدیدیم تا وقتی که سرود جمهوری اسلامی پخش میشد همان که خیلی طولانی بود و بعد هم عوضش کردند، ویدئو کالایی کم یاب که چه عرض کنم نایاب بود که برای از ما بهتران بود؛ آن هم که منع قانونی داشت و مثل جنازه لای پتو می پیچیدند و از این خانه به آن خانه میبردند. تازه اگر هم ویدئو داشتی فیلمش از کجا پیدا میشد؟ فیلمش هم که پیدا میشد چه قدر بود؟ یک فیلم نود دقیقه ای به اندازه یک کتاب حجیم بود شاید کسی با هزار زور و زحمت توانسته بود مجله ای را از زمان شاه نگه دارد و یا این که از آن طرف آب بیاورد این مجله هم میتوانست نوجوان را منحرف کند؛ اما در چند خانه از این عکسها و مجله ها پیدا می شد؟ فضا برای ارتباط دختر و پسر چه اندازه مهیا بود؟ اگر پسری میخواست دختری را به اصطلاح خودش تور کند چه قدر باید دمِ مدرسه می ایستاد و به دنبالش میرفت و گوشۀ خلوتی پیدا میکرد و چند دقیقه ای با او صحبت میکرد تازه دلش خوش میشد که با یک دختر حرف زده البته نباید فراموش کرد که این ارتباط در صورتی بود که این دو بتوانند با زرنگی هر چه تمام، از تیررس خانواده و مدرسه و گشت ثار الله و جند الله و کمیته در امان بمانند مدرن ترین راه ارتباطی دخترها و پسرها نامه بود که باید آن را جلوی پای یکدیگر می انداختند و یا این که در جایی که قبلاً گذاشته بودند مخفی می کردند و هر روز هم به آن جا سر میزدند که شاید طرف، نامه ای گذاشته باشد.
راهبر مربی
سید ...: سلام وخداقوت برای اثر گذاری بر دانش آموز به منظور تغییر رفتار فقط طرح درس وارایه مطالب به
در بسیاری از محله ها یک یا دو خانه تلفن داشتند که اگر صاحب خانه اهل کرم ،بود خانه اش تلفن خانه و پسرخانه هم پیغامبر میشد برو» به کبری خانم بگو که مادرش زنگ زده مادر کبری خانم هم رفته بود در این باجه های زرد رنگ ،تلفن با یک مشت دو ریالی و پنج ریالی و ده ریالی که باید پشت سرهم در دهان تلفن می انداخت و شکمش را پُر میکرد تا بتواند چند کلامی با دخترش حرف بزند. تازه اگر دستگاه تلفن از آن حرام خورها بود، چند سکه را میخورد و مادر کبری خانم را سرکار میگذاشت حالا در این وضعیت مگر میشد پسر زنگ بزند به این صاحب خانه و بگوید که با دختر همسایه تان کار دارم؟! وضعیت خیابانها هم که پاستوریزه پاستوریزه بود. در آن زمان بی حجاب به کسی میگفتند که به قول آن روزی ها، کمی فکلش را از زیر روسری بیرون میگذاشت و با مانتویی که تا یک وجبی زمین میرسید بیرون می آمد کمی هم لب و لپش را سرخ میکرد!
آخرش که از منحرف شدن ناامید میشدم میرفتم مسجد و پایگاه که بوی معنویت میداد گاهی وقتها هم در پایگاه فیلمهای بروس» لی را با این آپاراتها نشان میدادند چند حلقه ،فیلم یک فیلم سینمایی میشد که از بس این طرف و آن طرف نشانش داده بودند کیفیتش پایین آمده بود گاهی که زن و دختری در فیلم می آمد که کمی آستینش کوتاه بود تنظیم لنز آپارات را به هم میزدند تا فیلم تار شود اما امروز اگر پدر و مادر با من نوجوان بدرفتاری کرده مرا از خود برانند چه اتفاقی می افتد؟
آیا امروز باید به دنبال راه انحراف گشت؟
یا این که هزاران راه انحرافی مانند قارچ در مقابل هر نوجوان و جوانی سبز شده است؟ امروز برای منحرف شدن نیازی به کوچه و خیابان نیست در خانه ای که در یک اتاقش مادر سجاده ای پهن کرده و با خدا مناجات می کند در اتاق دیگرش فرزندی نشسته و با دوستان جنس مخالفش در اینترنت چت میکند و با عده ای دیگر هم پیامک بازی میکند کافی است یک دوربین به رایانهاش وصل کند و با هر کسی در هر کجایی از این دنیا ارتباط تصویری برقرار کند اگر تلفن همراهش هم از نسل هوشمندان ،باشد به راحتی این ارتباط تصویری برقرار می.شود پس دیگر نیازی به نوشتن نامه نیست برای دیدن یک فیلم مستهجن و دیدن هزاران عکس مبتذل هیچ زحمتی لازم نیست یک سی دی یا دی وی دی با ارزان ترین قیمت ممکن بلوتوث یکی دیگر از راههای انتشار این فیلمها و عکسهاست شبکههای اجتماعی هم که دیگر کار را برای این نقل و انتقالها راحت تر از همیشه کرده است دیگر زمان گوش دادن به نوار کاست هم گذشته است در یک لوح فشرده ساعتها آهنگ جور و واجور هست یک ام پی تری هم که داشته باشی میتوانی صدها ساعت از این آهنگها را در آن بریزی و صبح تا شب با آن خوش باشی! ام پی فور که باشد میتوانی با کمترین زحمت فیلم هم ببینی ماهواره کار را برای همه راحت کرده است هر ، فیلمی برای هر ذائقه ای در هر زمان از شبانه روز راستی اوضاع کوچه و خیابان چه طور است؟ آیا بدحجابهای ما تنها به گذاشتن کمی فکل بسنده می کنند؟ از اوضاع ارتباط دختر و پسر خبر داری؟....
:گفت نمیدانم چه بگویم
من هم بیش از این چیزی نگفتم
#رقبای_تربیتی
#محیط
#تربیت
پ.ن: برگرفته از کتاب جوجه های رنگی و بچه های فرنگی
https://eitaa.com/rahbar_morbbi
راهبر مربی
در بسیاری از محله ها یک یا دو خانه تلفن داشتند که اگر صاحب خانه اهل کرم ،بود خانه اش تلفن خانه و پسر
این مطلب سال 97 چاپ شده است ولی می بینیم که تعداد رقبای تربیتی الان خیلی بیشتر از سال 97 شده است و هر روز بیشتر می شود در نتیجه کار تربیتی نیز سخت تر می شود.
خانواده
مدرسه
محله
مسجد
بسیج
هیئت
گیم نت
کافه
پارک
جمع های دوستان و...
هر کدام یک محیط اثر گذار تربیتی هستند و می توانند کار تربیتی را کامل کنند یا اینکه اثر آن را خنثی کنند!
حال چه باید کرد؟ چطور می توانیم اثر گذاری خود را بیشتر کنیم و اثر رقبا را خنثی کنیم؟
#تربیت_پایدار
راهبر مربی
این مطلب سال 97 چاپ شده است ولی می بینیم که تعداد رقبای تربیتی الان خیلی بیشتر از سال 97 شده است و ه
اما علاوه بر ایجاد محیط های همسو و هماهنگ و ارجاع بچه ها به چنین محیط هایی روش های تربیتی بکار گرفته نیز بسیار موثر است.
روش تفکر انتقادی و پرسشگر عادت دادن دانش آموز کمک بسیاری می کند تا دیگران نتوانند اثر کار شما را خنثی کنند.
مربی اگر بتواند مخاطب خود را تحلیل گر و پرسش گر بار بیاورد متربی خودکفا می شود اما اقدام مهمتری که باید انجام بگیرد تا دانش آموز ثابت قدم بشود #هویت_سازی است.
اگر هویت سازی به صورت اصولی انجام بگیرد تاثیر افراد و محیط های مختلف را به شدت کاهش می دهد لذا در بین این رقبای تربیتی متکثر کسی پیروز میدان است که بتواند هویت سازی را به درستی انجام دهد.
#تربیت_پایدار
#رقبای_تربیتی
#تربیت
#هویت_سازی
#روش_تربیتی
#شاه_کلید_تربیتی
#منظومه_فکری
راهبر مربی
این مطلب سال 97 چاپ شده است ولی می بینیم که تعداد رقبای تربیتی الان خیلی بیشتر از سال 97 شده است و ه
طبیعتا یکی از کارهایی که می توانیم انجام دهیم تکثیر محیط های تربیتی هماهنگ و هم سو است
تشکیل حلقه های دوستانه ی سالم می تواند دغدغه های زیادی را حل کند
والدین یا معلمی که دغدغه جدی تربیت را دارد باید دنبال چنینی فضاهایی را پیدا کند یا ایجاد کند و متربیان را وارد این محیط ها نماید تا کار تکمیل شود.
راهبر مربی
اما علاوه بر ایجاد محیط های همسو و هماهنگ و ارجاع بچه ها به چنین محیط هایی روش های تربیتی بکار گرفته
اما چطور هویت سازی کنیم؟
ابتدا باید خود هویت برای ما روشن بشود.
✍️هویت سازی و هویت بخشی تقریبا در تمام صحبت های مقام معظم رهبری در دیدارهای مختلف وجود دارد.
برای آشنایی با هویت صوتی که بعد از این ارسال می شود را گوش کنید و نکته برداری کنید.
#هویت_دینی
#هویت_ملی
#هویت_صنفی
#هویت_قومی
راهبر مربی
هویت #شاه_کلید_تربیتی
یا این فایل را گوش دهید
یا دو فایل بعدی را (هویت ۱_۲)
راهبر مربی
در بسیاری از محله ها یک یا دو خانه تلفن داشتند که اگر صاحب خانه اهل کرم ،بود خانه اش تلفن خانه و پسر
متاسفانه خلأ مجموعه های فرهنگی فعال دخترانه در شهرهای مختلف خیلی محسوس است اگر دوستانی هستند که توانایی راه اندازی چنینی مجموعه هایی را دارند حتما اقدام کنند مطمئن باشید با فعال شدن ظرفیت های این چنینی بسیاری از چالش های اجتماعی و خانوادگی به سادگی توسط مربیان حل می شود.
اینکه گفتیم دخترانه به معنای این نیست که برای پسران خلأ وجود ندارد ولی برای پسرها حداقل بسیج، هیئت، مسجد و انجمن اسلامی تا حدودی فعال است ولی برای دختران نوجوان و جوان چنین ظرفیت های فعالی خیلی کم داریم.
#محیط_تربیتی
#ایده_کار_فرهنگی
28.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥#ببینیم | اعتکاف دانش آموزی ۱۴۰۲
🔺گوشه ای از ۳ روز اعتکاف دانش آموزی در مسجد النبی استان قزوین
♦️پیشنهاد دانلود
🖇 کلیپ پخش شده در مراسم اختتامیه
#رمضان
#اعتکاف
#یداللهمعالجماعة
💠 مرآت | رسانه موسسه قرآنی، فرهنگی، تبلیغی آئینهی ظهور
@merat_resane
💯رَهْـرُوٰانِ اِمٰام و شُـهَدٰاء
هِیئَتِ اِمٰامْ حُســِـینْ عَلَیْهِ السَـلٰامْ
🖇@hyatemamhosin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷 چرا میگن شهدا زندهاند؟
🔹 حستون نسبت به شهدا چیه؟
🔸 با کدوم شهید میخوای حرف بزنی و چی میگی بهشون؟
💢 گفتوگویی صمیمی با دانش آموزان درباره شهدا که به یک نقطه مشترک ختم شد 😉
💠 مرآت | رسانه موسسه قرآنی، فرهنگی، تبلیغی آئینهی ظهور
@merat_resane
💯رَهْـرُوٰانِ اِمٰام و شُـهَدٰاء
هِیئَتِ اِمٰامْ حُســِـینْ عَلَیْهِ السَـلٰامْ
🖇@hyatemamhosin
راهبر مربی
🎥#ببینیم | اعتکاف دانش آموزی ۱۴۰۲ 🔺گوشه ای از ۳ روز اعتکاف دانش آموزی در مسجد النبی استان قزوین
موسسه آئینه ظهور هدفش تربیت نیرو برای انقلاب اسلامی هستش طبق نقشه راهی که حضرت اقا مطرح کردن. ینی در مراحل ۵گانه انقلاب اسلامی(انقلاب،نظام،دولت،جامعه،تمدن) میخایم جوان مومن انقلابی تربیت کنیم با ۴ مولفه #معنویت #علمیت #بصیرت #مدیریت.
برای همین با حضور در مدارس متوسطه اول و متوسطه دوم نسبت به تبلیغ مبانی اسلام و انقلاب میپردازیم و با شناسایی نوجوانان مستعد آنها را به حضور در کانون های تربیتی دعوت میکنیم. با حضور دانش اموز در کانون برنامه های ما شروع میشه دیگه، کلاس های معرفتی، علمی، اردوهای زیارتی تفریحی، هیئت و......... تا اینکه بالاخره دانش اموز در ۴بعد مذکور رشد بکنه و تربیت بشه برای ایفای نقش در دولت اسلامی وگام دوم انقلاب
#تجربه_نگاری
راهبر مربی
🎥#ببینیم | اعتکاف دانش آموزی ۱۴۰۲ 🔺گوشه ای از ۳ روز اعتکاف دانش آموزی در مسجد النبی استان قزوین
این دوستان فعالیت های خوبی داشتند
به کانالشون سری بزنید بقیه کارهاشون رو ببینید.
ان شاء الله ثابت قدم باشند🤲
هرجایی کار تبلیغی می کنید تجربیات خود را ثبت و منتشر کنید تا دیگران از تجربیات شما استفاده کنند.
علاوه بر تجربه نگاری کار خود را به اساتید عرضه کنید هم محتوا و هم روش های خود را عرضه کنید تا در صورت نیاز اصلاح و تکمیل بشود عرصه تربیت عرصه ی آزمون و خطا نیست
متاسفانه گاهی بخاطر بعضی بی دقتی ها کار تربیتی ما به ضد خودش تبدیل می شود و شاید هیچ وقت فرصتی برای جبران و اصلاح پیش نیاید لذا با بررسی فرایند کار تربیتی با اساتید مختلف اشکالات احتمالی برطرف می شود و اطمینان خاطر حاصل می شود.
🔴بیانیه وزارت اطلاعات درباره حوادث مسمومیت مدارس کشور
▪️ماده سمی در کار نبود اما عوامل دیگر شناسایی شدند
🔹وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، در بیانیهای اعلام کرد: اراده قطعی نظام برخورد بدون اغماض با عوامل دامن زننده به حوادث مدارس است.
https://tn.ai/2886424