eitaa logo
راهبر مربی
1.6هزار دنبال‌کننده
516 عکس
146 ویدیو
328 فایل
💠هم اندیشی جهت تبلیغ دانش آموزی 💠 ارائه طرح درس ها و نکات تبلیغ دانش آموزی و دانشجویی 💠 بررسی چیستی، چرایی و چگونگی کار تربیتی 💠 تجربه نگاری راه ارتباطی: @Derakhshani72 تبادل: @er_ma_313
مشاهده در ایتا
دانلود
موج کره ای.mp3
36.14M
📌 🇰🇷 💠 جلسه دهم 📣 🎧 بی تی اس (BTS) ، اکسو (EXO) ، بلک پینک ( BLACKPINK) 🎬 کی دراما ✅ بینش همراه با گرایش منجر به رفتار می شود ✅ انسانها طبق علاقه ها عمل میکنند نه آگاهی ها ✅ احساس نیاز بعلاوه انگیزه منجر به فعل میشود ✅ قدم به قدم برای مواجه با نوجوان معتاد کی پاپ و کی دراما ✅ مدیریت حُب و بُغض 🔺جلسه ی پایانی 👇👇 @mdehban313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 خدا هست! خاطره پیمان و عهد یک معلم با دانش آموزش، که با خونشان این پیمان را امضا کردند! 🎥 لینک مشاهده فیلم کامل خاطره 🔴 تجربیات و خاطرات تربیتی- تبلیغی خود را با ما به اشتراک بگذارید. 🌐 لینک سایت رسمی مرکز آینده‌سازان: www.afaagh.com 🔶 لینک کانال رسمی مرکز آینده‌سازان: @mftas_ir 🔴 با ما همراه باشید.‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 خدا هست! خاطره پیمان و عهد یک معلم با دانش آموزش، که با خونشان این پیمان را امضا کردند! 🔴 تجربیات و خاطرات تربیتی- تبلیغی خود را با ما به اشتراک بگذارید. ●◎ تبلیغ دانش آموزی ◎● 🌱___-کلیک کنید☝️-___🌱
💠 محتوای تبلیغی مبلغان اعزامی اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۲ 🔻 مقطع ابتدایی: ▫️مجموع محتوای تبلیغی - قسمت ۱ 🌐 دانلود ▫️مجموع محتوای تبلیغی - قسمت ۲ 🌐 دانلود ▫️مجموع محتوای تبلیغی - قسمت ۳ 🌐 دانلود ▫️احترام به والدین 🌐 دانلود ▫️اخلاق نیک و بد 🌐 دانلود ▫️تقلید 🌐 دانلود ▫️حجاب 🌐 دانلود ▫️درسنامه حجاب 🌐 دانلود ▫️درسنامه غدیر 🌐 دانلود ▫️دوست 🌐 دانلود ▫️دهمین آفتاب هدایت 🌐 دانلود ▫️سلام 🌐 دانلود ▫️علم و دانش 🌐 دانلود ▫️کلید خوبی 🌐 دانلود ▫️گلستان ظهور 🌐 دانلود ▫️مسافر کربلا 🌐 دانلود ▫️هدیه آسمان 🌐 دانلود ▫️یاران کوچک امام 🌐 دانلود 🔻 مقطع متوسطه: ▫️مجموع محتوای تبلیغی - قسمت ۱ 🌐 دانلود ▫️مجموع محتوای تبلیغی - قسمت ۲ 🌐 دانلود ▫️احلی من العسل 🌐 دانلود ▫️ایثار 🌐 دانلود ▫️امام زمان عج - مسجد جمکران 🌐 دانلود ▫️تغذیه سالم در قرآن 🌐 دانلود ▫️زکات در اسلام 🌐 دانلود ▫️دوره نوجوانی 🌐 دانلود ▫️فروع دین - امر به معروف 🌐 دانلود ▫️فضائل امام علی (ع) 🌐 دانلود ▫️نقش کودکان و نوجوانان در عاشورا 🌐 دانلود ▫️هم‌نشین مناسب 🌐 دانلود ●◎ تبلیغ دانش آموزی ◎● 🌱___-کلیک کنید☝️-___🌱
منبریار2 (استاد عالی).apk
16.09M
📌نرم افزار اندروید 📌 📍ویژه تلفن همراه 👆👆📍 📩 🔖مجموع سخنان استاد عالی 🎁بخش اول : منبرها 🔑منبرهای کوتاه 🔖قریب به ۱۰۰۰ منبر کوتاه دسته بندی شده 🔖موضوعی/ مناسبتی 🔑منبرهای معصومین(کوتاه و کامل) 🔑منبرهای موضوعی 🔑منبرهای تفسیری 🔑منبرهای عددی 🔑منبرهای ترحیمی 🔑منبرهای ملی 🎁بخش دوم: داستان‌ها 🪞داستانهای معصومین 🪞داستانهای دلنشین منبر 🪞داستانهای جذاب 🎁بخش سوم : روضه ها 📩متن مراثی و روضه های ائمه معصومین علیهم السلام و اهل بیت علیهم السلام 🎁بخش چهارم: پرسش و پاسخ پرسش و پاسخ های کاربردی و نیاز روز در بخش های : 📚اعتقادی 📚عبادی 📚فردی 📚اجتماعی 📚اقتصادی 📚سیاسی 📚خانوادگی 📌دانلود مستقیم 👇👇 https://talabeyar.ir/?p=25346 📌دانلود از ایتا 👇 https://eitaa.com/fish_apk/318 ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈ 👌فیش های اندروید 👇💯 ╭┅─────────┅╮ 🌺 @fish_apk ╰┅─────────┅╯
فیش جامع عددی.apk
17.17M
📱نرم افزار تبلیغی 👆👆 مخصوص موبایل 👌 📌گنجینه عددی 📲 قریب به ۶۰۰۰ محتوای عددی ⏮ 🔢 آیات عددی 🔢 تفسیر عددی 🔢 احادیث عددی 🔢 احکام عددی 🔢 داستان عددی 🔢 روضه عددی 🔢 نکات عددی 🔢 منبرکامل عددی 🔢 منبر کوتاه عددی 🔢منبرهای مکتوب عددی سخنرانان 🔢ره توشه عددی 📚یکی از روش‌های ماندگاری کلام استفاده از عدد در سخن گفتن است. 📲دانلود مستقیم 👇 https://zaya.io/jua0x 📲دانلود در ایتا 👇 https://eitaa.com/fish_apk/327 📲نصب کنید 👌 ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈ 👌فیش های اندروید 👇💯 ╭┅─────────┅╮ 🌺 @fish_apk ╰┅─────────┅╯
خوبید؟ چندتا کلیپ ببینیم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴جهان بدون گلزار ناقصه/اگر ما برای فرزندانمان برنامه نداشته باشیم قطعا دیگران کنترل اذهان و احساسات و عواطف انسانی آنها را در اختیار خواهند گرفت . آموزش‌وپرورش حداقل ١٢سال فرصت دارد، هویت حقیقی فرزندان این کشور را رشد دهد... وقتی معلمین و والدین تمام تمرکز بچه ها را به گرفتن نمره صرف کردند، وقتی در مدارس، دانش آموزان تحقیر شدند، وقتی صداوسیما و رسانه، به معیار زیبایی افراد بیشتر از هویت اخلاقیشون ضریب دادند، وقتی الگوهای متنوع موفق را معرفی نکردیم، وقتی حوزه علمیه خواهران به عنوان مرکز تربیت مبلغ، رشته تبلیغ تخصصی ندارد، وقتی مساجد از برنامه های متنوع مورد نیاز نوجوان خالی شود، مادران آینده برای ارتباط خیالی با تصویر یک بازیگر و توهم عاطفی، اشک ها می ریزند و از واقعی خودشان فاصله می گیرند. ●◎ تبلیغ دانش آموزی ◎● 🌱___-کلیک کنید☝️-___🌱
این دوتا کلیپ را با دقت ببینید در گذشته برای اینکه اطلاعات بدست مخاطب نرسد از سانسور و پنهان کاری استفاده می شد ولی با گسترش ابزارهای رسانه ای دیگر پنهان کاری و سانسور منسوخ شد لذا اکنون شگرد #بمباران_اطلاعاتی مورد استفاده قرار می گیرد و مخاطب را بین انبوه اطلاعات سرگردان می کنند به نحوی که قدرت #تحلیل و #تفکر را از دست می دهد و صرفا به یک مصرف کننده منفعل تبدیل می شود. ✅خوب در این شرایط چه کاری باید انجام دهیم؟ ✅چطور مخاطب را به چالش بکشیم و به #فکر_کردن وادار کنیم؟ #چالش #مسئله #گفتگو 🔹 تبلیغ دانش آموزی 🔹
راهبر مربی
خوب خیلی از ما در مواجه با اطرافیان و شاگردان و ... از همین روش استفاده می کنیم یعنی اینقدر به فرد اطلاعات میدهیم که او را خفه می کنیم... بعد هم می گوییم هرکاری کردم جواب نگرفتم !!! کتاب بهش دادم کلی مطلب بهش دادم استاد بهش معرفی کردم هرشب براش پیام میفرستم اما دریغ از ذره ای تغییر و تاثیر😔 بعضا هم میگیم واقعا موندیم چکار کنیم و نا امید می شویم... 🔹 تبلیغ دانش آموزی 🔹
راهبر مربی
این کلیپ و کلیپ های این سبکی از چه روشی استفاده می کنند؟ اول کلیپ با آخر کلیپ را مقایسه کنید اخرش مخاطب چه احساسی دارد؟ اگر همان ابتدا خبر به صورت مستقیم به آن ها گفته می شد چه عکس العملی داشتند آیا نتیجه متفاوت می شد؟ 🔹 تبلیغ دانش آموزی 🔹
راهبر مربی
خوب خیلی از ما در مواجه با اطرافیان و شاگردان و ... از همین روش استفاده می کنیم یعنی اینقدر به فرد ا
عموم ما سرکلاس افراد مختلف را دیدیم که بخاطر فجازی دچار اگاهی کاذب شده اند و اطلاعات پراکنده و کم عمق خود را مسلم و غیر قابل اشکال می دانند و در برابر فهمیدن مقاومت می کنند چون خود را عقل کل می دانند... اساسا ویژگی نسل جدید را داشتن سواد اینستاگرامی و ... می دانند. خوب با این نسل چکار کنیم؟ 🔹 تبلیغ دانش آموزی 🔹
وقتی مخاطبین ما درگیر انبوهی از اطلاعت و داده های مختلف هستند لطفا شما در ابتدای کار به آنها اطلاعات اضافه ندهید. با چالش شروع کنید، افراد را به چالش بکشید بجای محتوا دادن، محتوا بخواهید یعنی اول سوال بپرسید و فرد را با خودش مواجه کنید... بعد از ایجاد سوال و خلأ ، سراغ پاسخ بروید تا پاسخ شما در ذهن مخاطب بنشیند. اگر بدون سوال و بدون ایجاد خلا سراغ بیان مطلب رفتید نتیجه ی خوبی نمی گیرید. اگر خوب افراد را به چالش بکشید تا نداشته های آن ها آشکار شود خودشان دنبال حل مسائل و پرکردن خلا ها می روند لذا جواب همه ی سوالاتی که می پرسید را نیاز نیست بدهید. سوال باعث می شود افراد فکر کنند و هر مطلبی را نپذیرند. 🔹 تبلیغ دانش آموزی 🔹
راهبر مربی
وقتی مخاطبین ما درگیر انبوهی از اطلاعت و داده های مختلف هستند لطفا شما در ابتدای کار به آنها اطلاعات
نمونه ۱: چند وقت پیش یک دوره ی دانشجویی رفتم دیدم دانشجوها شاکی هستند که استاد قبلی جواب سوالات ما را نداده است بنده هم شروع کردم به سوال پرسیدن بیش از ۳۰تا سوال جدی از آنها پرسیدم که نتوانستند جواب بدهند!!! بعد هم چندتا منبع معرفی کردم و گفتم بروید جواب را پیدا کنید 😂 اگر مخاطب را خوب درگیر سوال کنید و خلا ایجاد کنید این سوال مخاطب را رها نمی کند و بدنبال جواب می کشاند. 🔹 تبلیغ دانش آموزی 🔹
راهبر مربی
نمونه ۱: چند وقت پیش یک دوره ی دانشجویی رفتم دیدم دانشجوها شاکی هستند که استاد قبلی جواب سوالات ما ر
همیشه اول کلاس ها سوالاتی جدی از مخاطب بپرسید و در طی کلاس پاسخ سوالات دوستان را بدهید. در واقع کل طرح درس خود را باید بتوانید در چند سوال خلاصه کنید سوال اصلی سوالات فرعی با اینکار مخاطب را درگیر بحث می کنید و بحث شما منظم پیش می رود. در پایان کلاس سوالاتی بپرسید و پاسخ آن را به جلسات بعدی حواله دهید (انچه خواهید دید) طبعیتا شرط برگزاری جلسه ی بعدی مطالبه از مسئولین مدرسه هست که دوباره کلاس را در اختیار قرار دهند بنابراین حضور شما در مدرسه به مطالبه عمومی تبدیل می شود. خاطره: مدرسه ای برای کلاس رفتم گفتن این مدرسه اصلا همکاری ندارد و به سختی کلاس هماهنگ شده است چند دقیقه آخر کلاس را شروع کردم به پرسیدن چندتا سوال و طرح بحثی اجمالی اما جذاب، گفتم بچه ها اگر جلسه ی دیگری باشد این بحث را باهم پیش میبریم... بعد از کلاس نصف بچه ها رفتن دفتر تا با مدیر صحبت کنند برای جلسه بعدی... قیافه مدیر😳 مدیر می گفت سابقه نداشته که بعد از کلاسی این اتفاق بیفتد و اینقدر بچه ها درخواست ادامه کلاس داشته باشند... با استفاده از این روش همکاری ما با این مدرسه چند سال تداوم پیدا کرد. 🔹 تبلیغ دانش آموزی 🔹
خلاصه کلام اینه ❗️مخاطب را به چالش بکشید ‼️تا غلط بودن اطلاعاتش یا فقر اطلاعاتی او معلوم بشود به سراغ نداشته های افراد بروید خیلی از افراد محصور در پیله ی خود بافته هستند تا از این پیله بیرون نیایند نمی توانند پرواز کنند اگر به زور هم بخواهید از پیله بیرون بیاورید هیچوقت پرواز را تجربه نخواهند لذا کمکشون کنید تا خودشان از این فضا بیرون بیایند. پ.ن: دقت کنید کسی را تحقیر نکنید تو سری نزنید که کار خراب می شود سوالات باید خیلی هدفمند و دقیق پرسیده بشود و اینگونه تلقی نشود که شما به دنبال تحقیر مخاطب و بالا گرفتن خود هستید. 🔹 تبلیغ دانش آموزی 🔹
راهبر مربی
خلاصه کلام اینه ❗️مخاطب را به چالش بکشید ‼️تا غلط بودن اطلاعاتش یا فقر اطلاعاتی او معلوم بشود به سرا
یک جاهایی شاید لازم باشه از تواضع استفاده کنیم یکی از دوستان تعریف میکرد میگفت رفتم جلسه ای دیدم همه آماده شده اند که هرجور شده روی منو کم کنند منم دیدم در این فضا نمی شود گفتگو کرد همون اول گفتم: من زمین خورده ی همتون هستم اگر می خواهید روی منو کم کنید همین اول میگم که چیزی برای عرضه و تقابل ندارم(قدم اول) گارد اولیه شکسته شد بعد گفتم ولی اگر تمایل داشته باشید می توانیم کمی باهم گفتگو کنیم... نتیجه: چند ساعت گفتگوی چالش و جدی با رضایت طرفین. 🔹 تبلیغ دانش آموزی 🔹
مربی خوب کسی است که را به مخاطبین خود بیاموزد و قدرت تحلیل را به آن ها بیاموزد تا افراد خود کفا بشوند بعضی از دوستان مربی مخاطب را آویزون و بی خاصیت بار می آوردند و هیچ وقت مخاطبین آن ها صاحب فکر و تحلیل نمی شوند 🔹 تبلیغ دانش آموزی 🔹
خوب یک روش احیا تفکر را ما گفتیم ✅به چالش کشیدن از طریق سوال و ... 🔒به نظر شما چه روش های دیگری برای احیای تفکر می توان به کار گرفت؟ 🔹 تبلیغ دانش آموزی 🔹
مطلب ننوشته زیاد است دعا کنید فرصت پیش آید تا بیشتر گفتگو کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺انتشار برای نخستین بار صحبت های مجید رضا رهنورد قاتل دو مدافع امنیت، در اخرین شب زندگی خود ●◎ تبلیغ دانش آموزی ◎● 🌱___-کلیک کنید☝️-___🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مجیدرضا رهنورد چگونه قاتل شد؟ مرحله اول: فکر تعطیل مرحله دوم: ارتکاب جنایت مرحله سوم: مواجه با نتیجه غفلت و احیای دیر هنگام عقلانیت پ.ن: اکثر بازداشتی ها بعد از بازداشت به قول خودشان کرک و پرشان ریخته بود و تازه متوجه شده بودند که چکار کرده اند، برای بعضی فرصت برگشت و جبران فراهم بود برای برخی مثل مجیدرضا هم خیر!! ●◎ تبلیغ دانش آموزی ◎● 🌱___-کلیک کنید☝️-___🌱
راهبر مربی
مجیدرضا رهنورد چگونه قاتل شد؟ مرحله اول: فکر تعطیل مرحله دوم: ارتکاب جنایت مرحله سوم: مواجه با نتیج
یک روز در مدرسه دختر خانمی پرسید اگر من با پسری چند روز بروم مشکل دارد؟ گفتم بله گفت یک روز؟ بله یک ساعت؟ بله مشکل دارد حتی یک دقیقه... اما این سوال حاکی از یک مسئله ی دیگر بود. پسری به خواستگاری آمده بود که شایستگی ایشان را نداشت و خانواده مخالفت کرده بودند، اما پسر ول کن ماجرا نبود و قصد داشت دختر خانم را فریب بدهد و تا با چسباندن انگ بی آبرویی خانواده طرف را مجبور کند با ازدواج آن ها موافقت کنند!! دختر هم راضی شده بود و سوال برای آرامش خاطرش از انجام کار بود بنده گفتم شما برو اخر ساعت تنها بیا صحبت کنیم... بعد هم مدیر صدایش کرد در کمتر از ۱۰دقیقه بیش از ۱۰تا پیامد این کار را برایش توضیح دادم و در نهایت گفتم ببین چی در انتظارته بعد برو... با دیدن عواقب کار غفلت از بین رفت و دوباره عقلانیت زنده شد و این اتفاق رخ نداد. پ.ن:لطفا این مطلب را جایی نفرستید 🔹 تبلیغ دانش آموزی 🔹
✅ مهارت‌های کار دانش آموزی چیست؟ ✅ کار تربیتی مستلزم چه علومی است؟ ✅ هدف تربیتی اسلام چیست؟ چگونه محقق می‌شود؟ ❗️و کلییی سوال دیگر... 🟡 پاسخ تمامی سوالات و ابهامات کار دانش آموزی-تربیتی در کانال تبلیغ دانش آموزی 〰〰〰〰〰〰〰〰〰 ♨️ گفتگو و بحث های فعالان عرصه تربیت و بهره گیری از تجارت ایشان ♨️ طرح درس های تبلیغی 〰〰〰〰〰〰〰〰〰 ‼️چنانچه به دنبال کانالی پویا هستید: ⭐️ @tablighdaneshamozi ⭐️ 🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا