هدایت شده از راهبر مربی
یک چالش در کارهای تربیتی:
بعضا مربیان زیادی دیده ایم که بعد از چند سال کار دانش آموزی با مخاطبین ثابت، نسبت به حرکت آینده متربیان اطمینانی ندارند
به عبارت ساده تر از ورود متربیان به فضای جدید ترس دارند و میگویند اگر این فرد وارد دانشگاه بشود یا وارد محیط های جدید بشود از دست می رود و تغییر می کند.
بنظر شما دلیل این اتفاق چه مسئله ای هست؟
مربی چه کاری انجام بدهد چنین اتفاقی رخ نمی دهد؟
چطور می شود کار تربیتی پایدار انجام داد؟
این سوالات را هر مربی باید برای خودش حل بکند تا کار تربیتی پایدار انجام دهد.
هدایت شده از تحلیل سیاسی منطقه و جهان
💠کارگاه روش تدریس و کلاسداری
🔰6 جلسه،ویژه طلاب،تیر ماه1400
استاد مطلبی پور
🌐https://miqat.ir/edu_courses/class_plist/id/61
کارگاه قابل استفاده برای تبلیغ دانش آموزی و دانشجویی
در این عکس شاهد یک کار گروهی زیبا هستیم
روحانی مسجد
یک طلبه جوان
یک معلم جوان
برای انجام کارهای فرهنگی پایدار و نتیجه بخش با کمیت و کیفیت بالا نیازمند شبکه سازی هستیم و بدون شبکه سازی نمی توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.
با شبکه سازی معلمان، مبلغان و فعالان فرهنگی می توان قدم های بزرگی در عرصه تربیت برداشت.
در عرصه کار تربیتی اگر تشکیلاتی عمل کنیم موفقیت ها بسیار چشم گیر خواهد بود.
✍در این مدل تقسیم کار مشخصی وجود دارد
امام مسجد: حمایت مادی و معنوی از مجموعه؛
طلبه یا فعال فرهنگی جوان: به عنوان بازوی فرهنگی امام مسجد مسئولیت برگزاری حلقات صالحین و ارتباط گیری با نوجوانان را دارد؛
معلم: انجام کار تربیتی مقدماتی در مدرسه و ارجاع دانش اموزان به مسجد برای فعالیت های تکمیلی (حل مشکل جذب)
دانش آموز: گفتمان سازی مطالب کلاس در فضای مدرسه ؛
#کادرسازی
#کار_تشکیلاتی
#تربیت
#شبکه_سازی
#الگو
#مسجد
@tablighdaneshamozi
راهبر مربی
در این عکس شاهد یک کار گروهی زیبا هستیم روحانی مسجد یک طلبه جوان یک معلم جوان برای انجام کارهای فرهن
استفاده از ظرفیت دانشجویان جوان خودساخته در کارهای فرهنگی بسیار مفید خواهد بود.