راهبر مربی
سوال جدی اینه که شما در مواجه با چنین افرادی چکار می کنید؟ چطور می خواهید موتور این جوانان را روشن ک
بخشی از جواب این سوال را می توانید در کتاب طرح کلی قسمت نبوت پیدا کنید.
اگر یکی دو بار این کتاب را با هدف کشف روش تربیتی در اسلام مباحثه کنید خیلی از مسائل دستتان می آید.
#مباحثه
#اصول_کار_تربیتی
#کارخانه_انسان_سازی
#شیوه_تربیتی_پیامبر(ص)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👓 تحقیرهای اصغرآقا!
این فیلمهای مسخره از تحقیر ایران و مقایسهاش با ژاپن، منو یاد خاطره فامیل نزدیکم از ژاپن انداخت (هنوز توی ژاپنه و اتفافا خودتحقیرم هست و الان خیلی خوشحاله که ژاپنه!)
❗️ این فامیل نزدیک ما از ایران با یه چمدون پر از تنقلات و آجیل و زعفران (که به پول اونها خدا تومن قیمتشه!) و لباسهای نو میره دوبی و از اونجا میره #ژاپن(با فلای امارات)
وقتی میرسه ژاپن هی منتظر میشه چمدونش نمیاد! دو سه ساعت میشینه که نکنه مثلا تو هواپیما جا مونده و خلاصه میره اعتراض که اقا چمدون من نیومده!
مسئولای فرودگاهی میگن بنشین تا مشخص بشه و بعد دو سه ساعت (مجموعا ۶ساعت پایین بالا شدن) میگن چمدونت اشتباه رفته یه کشور دیگه! و دو روز بعد بهت خبر میدیم کجا بیا!
❗️ یه هفته بعد! بهش زنگ میزنند که آقا بیا چمدونت را تحویل بگیر! (ژاپنهها😂😂)
و این میره میبینه چمدونش داغون شده و کلی برچسب خطر روش زدند و وقتی باز میکنه میبینه از اون همه آجیل فقط یکم پسته و نخودچی تهش مونده! و بقیه زعفرون و آجیلها و لباسها عملا غارت شده!
❗️ حالا واکنشش برای ما که تعریف میکرد آموزنده بود!
ایشون میگفت: ببینید ژاپن چقدر روی ورود مواد خوراکی به کشورش حساسه و چقدر تهدیدات امنیتی را جدی میگیره که چمدونی که مبدا اصلیش ایران بوده را دقیق بررسی میکنه! (تو دلم گفتم اگر تو ژاپن بهش تجاوز هم بشه و دست و پاش قطع ام بشه باز نگرانی نداره😔😔)
@HozeTwit
راهبر مربی
👓 تحقیرهای اصغرآقا! این فیلمهای مسخره از تحقیر ایران و مقایسهاش با ژاپن، منو یاد خاطره فامیل نزدی
شما سر کلاس با مسائلی مواجه هستید که اصغر آقا ها مطرح کردند و در اذهان تثبیت کرده اند....
حالا پیام بعدی را ببینید
📩 طوری فرهنگسازی کنید که تا اسم حج میآید جوان امروزی ما به یاد مفاهیمی چون تمدن سازی، اتحاد جهانی و فرامرزی و رفع تمایز بیفتد
✏️رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار کارگزاران حج: مسئولان محترم #حج در این زمینهها فرهنگ سازی کنند. کاری کنید که تا اسم حج میآید، تا اسم کعبهی معظّمه میآید آن جوان امروزی ما این مفاهیم به ذهنش خطور کند. مفهوم تمدن سازی، مفهوم اتحاد جهانی، مفهوم نگاه به فرامرزی و بینالمللی، مفهوم رفع تمایز، اینها به ذهنش بیاید.
✏️ اینی که امام بزرگوار (رضوان اللّه علیه) اصرار کردند بنده هم تأکید کردم به تبع ایشان که حتماً در نمازهای مسجدالحرام، نمازهای اهل سنّت شرکت کنید. به خاطر همین است. ۱۴۰۲/۲/۲۷
✍امروز با دیدن بیانات حضرت آقا تاملی کردم دیدم در طول سالهای گذشته بخاطر ندارم که در بین جوانان با سوال درباره ی حج مواجه شده باشم یا اینکه خودم طرح بحث مفصلی نسبت به حج ارائه داده باشم
در واقع اصلا مسئله ی جدی خودم و مخاطب نبوده و بدان نپرداخته ایم!
چرا؟ چون غالبا پدافندی عمل کرده ایم و اسیر مسئله سازی های دیگران بوده ایم.
#حج
#مسئله_سازی
#مسائل_تحمیلی
#گفتمان_سازی
#کنشگری_فعال
راهبر مربی
📩 طوری فرهنگسازی کنید که تا اسم حج میآید جوان امروزی ما به یاد مفاهیمی چون تمدن سازی، اتحاد جهانی و
سوال ثابت که از تکنیک بدل استفاده می کند نسبت به همه ی مسائل ثابت هست و اختصاص به حج ندارد.
بجای نماز»ورزش یا ...
بجای روزه_»کمک به فقرا
بجای حج_»کمک به فقرا
بجای دیانت_» انسانیت
و ...
در این حد منظورم نبود.
⚛️ تجربه های کاربردی یک استاد معارف
⬇️چند نکته کاربردی برای مدیریت کلاس در مباحث چالشی:
🔹 از طرح موضوعات چالشی در جلسات اول پرهیز کنید، جلسات اول برای ارتباط گرفتن است، تجربه نشان داده اساتیدی که جلسات اول با دانشجو چالش پیدا کرده اند در بقیه جلسات، مقبولیت و تاثیر کمتری داشته اند، اما اساتیدی که در جلسات اول ارتباطشان را با کلاس تقویت کرده اند در جلسات بعدی تاثیرگذارتر بوده اند
🔹 شنونده خوبی باشید، اینکه دانشجو ببیند موقع حرف زدن، شما آماده ردِّ حرف او نیستید و در کمال آرامش دارید به او گوش می دهید در پذیرش پاسخ شما خیلی موثر است، همانطور که در سیره امام صادق(ع) آمده است که در موقع مناظرات وقتی طرف مقابل سخن می گفته است آنچنان با آرامش گوش میکرده اند که گمان میشده امام تسلیم شده اند.
🔹 با اعتماد به دانشجو در امور کلاسی (مثل پذیرفتن دلیلی که برای غیبت خود ذکر میکند)، زمینه را برای تاثیرگذاری باز کنید، چیزهای مهمتر را فدای امور بی اهمیت تر نکنیم.
🔹 به هیچ عنوان نباید کلاس جنبه مناظره به خودش بگیرد، این ساختار هیجان زاست و بحث را حیثیتی و هیجانی می کند.
🔹 در کلاس تأکید کنید که قرار نیست لزوماً همه کلاس به یک نتیجه مشترک برسند، چون چنین نگرشی ایجاد هیجان برای بُرد و باخت می کند، کلاس برای شنیدن دیدگاه های مختلف است، تا ما بهتر بتوانیم با شنیدن همه دیدگاه ها، بهترین آنها را انتخاب کنیم.
با این قالب، کلاس از قالب مناظره تبدیل میشود به تریبون آزاد، و با کاهش بار هیجانی، خیلی بهتر به نتیجه می رسید. دیگر اینکه انگیزه برای مخالفت با استاد کاهش می یابد و کسی از استاد توقع ندارد که همه کلاس را قانع کند، استاد فقط باید حرفِ دین را با دلیل بگوید، نه اینکه همه را قانع کند.
🔹 تا میتوانید مستقیماً به نقد دیدگاه های مطرح شده نپردازید، حرف خودتان را که در تضاد با حرف مخالفین است با دلیل اثبات کنید، این شما را به هدفتان می رساند بدون اینکه شما را دچار فضای هیجانی و متعصبانه در کلاس بکند.
🔹 از مواضع وحدت شروع کنید و به افتراقات برسید، به عنوان نمونه: ایران برای همه ما عزیز است، هم مرگ مهسا امینی و هم واقعه شاهچراغ برای ما غم انگیز است، اختلاف ما در تشخیص مقصر است، وگرنه هیچ کدام خواهان ظلم نیستیم. این اختلاف هم به منابع اطلاعاتی ما برمیگردد، چون هیچ کداممان که میدانی تحقیق نکرده ایم، پس فقط باید بحث کنیم کدام منابع برای کسب اطلاعات مورد اعتماد هستند.
🔹 اگر احساس می کنید در طرح یک موضوع چالشی کلاس اشکالات متعددی را مطرح خواهند کرد و زمان کلاس گرفته خواهد شد و نیاز به مدیریت زمان کلاس دارید، در انتهای طرح کلاس تصریح کنید که مثلا من به سه سوال جواب میدهم و از این بحث عبور می کنیم. تا در نگاه مخاطب فرار از پاسخگویی تلقی نشود.
🔹 برای اینکه اسیر بحث های پراکنده خبری از منابع متفرقه و تجربیات شخصی دانشجویان از اقوام و خویشاوندان نشوید به عنوان یک قانون در کلاس اعلام کنید که تجربه های شخصی در تمام موضوعات فقط برای خود شخص حجیّت دارد و نمی تواند مبنای مباحث علمی قرار بگیرد.
🔹 وقتی اکثریت کلاس با شما مخالفت می کنند، یا برخی لیدرها کلاس را جهت دهی می کنند، اعلام کنید که نمیشود به همه حرف ها پاسخ داد، بنابراین از یک یا چند دانشجو ترجیحاً از لیدرها بخواهید بیایند جلوی کلاس حرفشان را بزنند، بدون اینکه رنگ و بوی مناظره به خودش بگیرد. جدا کردن دانشجویان لیدر یا بعضی از افراد کلاس از بقیه جمع، ضمن اینکه اعتماد به نفس کاذب آنها را می گیرد، موجب میشود مدیریت کلاس در دست خودتان باشد.
🔹 از دانشجو بخواهید حرف و دلیلش را روی تخته بنویسد، چون سستی خیلی از ادله در نوشتن خودش را نشان می دهد.
🔹 برای اینکه بتوانید موضع دانشجویانی که به نظر اسلام و دین حمله می کنند را نقد کنید، از آنها بخواهید جانشینی تعیین کنند، تا مجال برای نقد دیدگاه آنها نیز برای شما مهیا شود. مثلا در مورد جمهوری اسلامی از آنها جایگزین بخواهید و اگر گفتند جمهوری سکولار، بگویید طبق چه مکانیسمی این کاستی ها و فسادها و اختلاس ها در جمهوری سکولار اتفاق نمی افتد؟
🔹 هر سخنی که می خواهید بگویید یقیناً عکس ها و کلیپ هایی در تأیید آن وجود دارد، استفاده از آنها خیلی می تواند به کاهش مقابله کلاس در برابر شما کمک کند، مانند عکس ها و آمارها و کلیپ های غربی ها در موضوع حجاب.
🔹 یک راه برای کاهش هیجانات ورود به مباحث استدلالی از در اخلاق، عبودیت و معادباوری است، تجربه نشان داده است اگر با تقویت عبودیت و بندگی، یا تبیین اهمیت معاد، بزرگیِ دنیا در نظر مخاطب شکسته شود، پذیرش بهتری برای استدلال های دینی خواهد داشت.
موفق باشید.
بسته محتوایی « کریمه » ویژه ی شخصیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) | سامانه جامع محتوای تبلیغی بسته فرهنگی
https://bastefarhangi.ir/karimeh/
راهبر مربی
بسته محتوایی « کریمه » ویژه ی شخصیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) | سامانه جامع محتوای تبلیغی
موضوعات طرح شده 👇👇
منبر صوتی
منبر مکتوب
پادکست
نرم افزار
عکس نوشت
کلیپ
مولودی
روضه
غرفه کودکان
بسته فرهنگی «روز دختر» منتشر شد+معرفی کتاب، فیلم و آثار گرافیکی - حلقه وصل
http://hvasl.ir/news/200071
راهبر مربی
بسته فرهنگی «روز دختر» منتشر شد+معرفی کتاب، فیلم و آثار گرافیکی - حلقه وصل http://hvasl.ir/news/2000
بخش فیلم و ویدئو رو حتما نگاه کنید
اسطوره افتخار دختران جهان (3).pdf
914.2K
📜فیش منبر
📖عنوان: اسطوره افتخار دختران جهان
🎙موضوع: جایگاه و هویت یک دختر تا به کجا؟؟؟
✍نویسندگان:
حجج الاسلام محمد مهدی یاوری، حسین ابراهیمی
👥️️مخاطب: عموم مسجدی و هیئتی
💠سفارش حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها به موسسه تخصصی خطابه امیربیان
🔶 جهت دریافت محتوای تبلیغی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇
❣ بیانبوک
🔶 مرکز عرضهی محصولات امیربیان
🆔 Eitaa.com/BayanBook
روایت قدرت زن.pdf
709K
🔻در حوزه #زنان و خانواده چه کتابی بخونم؟
#بسته_پیشنهاد_کتاب
#زنان
🌺 این پیام رو برای گروه ها و دوستان کتابخوانتون ارسال کنید.
#نمایشگاه_کتاب
#جهاد_نخستین
🆔 @jahade1
https://eitaa.com/tablighdaneshamozi
زیست مادرانه.pdf
374.4K
🔻در حوزه زندگی #مادرانه چه کتابی بخونم؟
#بسته_پیشنهاد_کتاب
#مادرانه
🌺 این پیام رو برای گروه ها و دوستان کتابخوانتون ارسال کنید.
#کتاب
🆔 @jahade1
https://eitaa.com/tablighdaneshamozi
فهرست کتب مرتبط با موضوع حجاب و عفاف - Copy.pdf
352K
🔻در حوزه #حجاب و #عفاف چه کتابی بخونم؟
#بسته_پیشنهاد_کتاب
#حجاب و #عفاف
🌺 این پیام رو برای گروه ها و دوستان کتابخوانتون ارسال کنید.
#کتاب
#جهاد_نخستین
🆔 @jahade1
https://eitaa.com/tablighdaneshamozi
🔴 موبایل برای کودکان بینهایت خطرناکتر از بزرگسالانه!
🔹اشعه #تلفن€همراه خطر تومور مغزی را در کودکان افزایش میدهد.
بافت مغزی کودکان به خاطر داشتن رطوبت بیشتر یک رسانای عالی برای اشعه تلفن همراه بوده و به نسبت مغز افراد بزرگسال در مواجهه با این اشعه بسیار گرمتر میشود. دانشمندان دریافتند که نزدیک به 3 هزار کودک در سال در ایالات متحده با تومور مغزی مواجه هستند. این در حالیست که بطور معمول یک چهارم سرطانهای دوران کودکی را تومور مغزی تشکیل میدهد.
🔺در این #مطالعه مشخص شده است که اگر کودکان استفاده از تلفن همراه را از کودکی آغاز کرده باشند در اواسط سن نوجوانی کاندید تومور مغزی خواهند شد.
🔰 علل حساسیت بیشتر کودکان در مواجه با تلفن همراه را میتوان در این موارد دید:
👈🏻 مغز کوچک.
👈🏻 رطوبت بیشتر در #مغز کودکان.
👈🏻 افزایش آسیب های بافت مغز به علت رطوبت بالا.
👈🏻 عدم توجه کودکان در هنگام استفاده از این وسیله به علائمی مثل گرم شدن گوش، گرم شدن سر و نیز تأئیر بر کاهش اشتها و گاها ایجاد تهوع به علت افزایش حرارت و خشکی درمغز
👈🏻 فشار دادن گوشی به سر به ویژه به طور مداوم و نگه داشتن گوشی در یک طرف سر و تغییر ندادن آن از یک طرف سر به طرف دیگر باعث جذب اشعه های خطرناک در مغز میشود.
👈🏻 علت اصلی خطر گوشیهای همراه و دستگاههای بیسیم وقتی است که مغز در میدان الکترومغناطیسی این دستگاهها قرار میگیرد.
👈🏻 از اثرات دیگر این دستگاهها و گوشی روی بچه ها، ناباروری، اوتیسم، اثرات آن روی جنین، کاهش رطوبت مغز و #آلزایمر ، اختلال عملکرد سیستم ایمنی و سرطان سینه و مغز میباشد.
👈🏻 عدم اطلاع والدین از این موارد و ورود تلفن همراه به اتاق خواب کودکان شانس این اختلالات را به شدت بالا میبرد.
👈🏻 تأثیر میدان الکترومغناطیس گوشی همراه بر مغز کودکان از طریق افزایش حرارت و ایجاد تغییر در پروتئین ها و نهایتا ژنها عامل شروع این مرگ مغزی آرام یا سرطان مغزی شناخته شده است.
#تربیت_فرزند
#سلامت_کودک
https://eitaa.com/joinchat/4178903060Ca43bd84efe
راهبر مربی
🔴 موبایل برای کودکان بینهایت خطرناکتر از بزرگسالانه! 🔹اشعه #تلفن€همراه خطر تومور مغزی را در کودکان
مرکز مشاوره کودک و نوجوان روشنان مرکز مطمئنی هست اگر خواستید والدین را ارجاع دهید با خیال راحت ارجاع دهید.
راهبر مربی
مرکز مشاوره کودک و نوجوان روشنان مرکز مطمئنی هست اگر خواستید والدین را ارجاع دهید با خیال راحت ارجا
خودتون هم به عنوان مربی نیاز به مشاوره داشتید برای کار با موارد خاص می توانید ارتباط بگیرید و از راهنمایی هاشون استفاده کنید.
استاد مجید همتی در زمینه کودک خیلی عالی هستند چند کتاب هم در این زمینه دارند.
هدایت شده از مرکز مشاوره روشنان
معرفی کتاب:📚📖📙📘
📖🌹📚📚📚🌹📚📚📚🌹📖
دوستانی که علاقمند به کار تخصصی کودک و نوجوان هستند، می توانند از این کتاب ها استفاده کنند:👇🏻👇🏻
۱. روان شناسی رشد، نوشته لورا برک.
۲. روان شناسی رشد با نگرش به منابع اسلامی، دکتر بی ریا و همکاران.
۳. مجموعه کتاب های تربیت دینی، انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه.
۴. کتاب حکمت نامه کودک و حکمت نامه جوان، انتشارات دارالحدیث.
۵. سنجش و درمان مشکلات دوران کودکی، نوشته گوردن و شرودر.
۶. روانشناسی اجتماعی با نگرش به منابع اسلامی، سالاری فر و همکاران.
۷. روان شناس کودک خود باشیم، مبین صالحی.
۸. تنبیه آری یا خیر، مجید همتی.
۹. نگاهی دوباره به تربیت اسلامی، خسرو باقری.
۱۰. دنیای نوجوان، محمد رضا شرفی.
۱۱. بهشت جوانان، اسد الله محمدی نیا.
۱۲. مشکلات نوجوانی و جوانی، ابوالقاسم اکبری.
۱۳. روابط دختر و پسر، علی اصغر احمدی.
۱۴. کنترل غرایز جنسی، محمد زارعی توپخانه.
#معرفی_کتاب
#منابع_کودک_و_نوجوان
#دکتر_مجیدهمتی
https://eitaa.com/joinchat/4178903060Ca43bd84efe
هدایت شده از مرکز مشاوره روشنان
🔰 یه لیست نوشتیم از کتب ارزشمند تربیتی از کارشناسان دینی😍
۱. تربیت دینی کودک ایت الله حائری شیرازی
انتشارات دفتر نشر معارف
🌺🌺🌺
۲.نام این کتاب باشما(راه های پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان) ، محمد مهدی عباسی آغوی
انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی
🌸🌸🌸
۳.مجموعه هشت جلدی من دیگر ما، محسن عباسی ولدی
🌺🌺🌺
۴.بازی بازوی تربیت محسن عباسی ولدی
معرفی انواع بازی ها
🌸🌸🌸
۵.نقش والدین در تربیت فرزند، امیر غنوی
انتشارات سازوکار
🌺🌺🌺
۶.تبیین فلسفه بازی، دکتر سوسن کشاورز و فاطمه قلیها
انتشارات موسسه فرهنگی مدرسه برهان
🌸🌸🌸
۷.سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت ،دکتر محمد داوودی دکتر سید علی حسینی زاده
🌺🌺🌺
۸.والدین و مربیان مسئول ،رضا فرهادیان
انتشارات بوستان کتاب
🌸🌸🌸
۹.تربیت به روش سلطان بانو ،مسعود زارعی
راهکارهای اسلام برای تربیت فرزند در عصر شبکه های اجتماعی
انتشارات نیک معارف
🌺🌺🌺
۱۰ حکمت نامه کودک ،محمد ری شهری
🌸🌸🌸
۱۱.حکمت نامه جوان محمد ری شهری
انتشارات دارالحدیث
🌺🌺🌺
۱۲.تربیت جنسی ،علی نقی فقیهی
انتشارات سازمان چاپ و نشر دارالحدیث
مبانی اصول روش ها
🌸🌸🌸
۱۳.تبلت برای کودکان، علی فاطمی پور
انتشارات بهار دلها
🌺🌺🌺
۱۴.فرزندان من ،علی فاطمی پور
انتشارات سیمای خورشید
پای درس امام خمینی و امام خامنه ای در مورد تربیت
🌸🌸🌸
۱۵.تربیت، آیت الله ابراهیم امینی
🌺🌺🌺
۱۶.فرهنگ تربیت، عباس اسماعیلی یزدی
انتشارات دلیل ما
🌸🌸🌸
۱۷.تربیت کودک، ایت الله صفایی حائری
انتشارات لیله القدر
🌺🌺🌺
۱۸. اعتمادبهنفس کودک من، حجتالاسلام والمسلمین دکتر مجید همتی
انتشارات موسسه امام خمینی(ره)
🌸🌸🌸
۱۹.تربیت جنسی فرزندان، جواد مصلحی
انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی
عوامل روش ها راهکار ها
🌺🌺🌺
۲۰.خانواده و تربیت مهدوی ،مرتضی آقا تهرانی، محمد باقر حیدری کاشانی
🌸🌸🌸
۲۱.مهارتهای دعوت فرزندان به نماز ،محمدعلی جابری
انتشارات دفتر نشر معارف
🌺🌺🌺
۲۲.مربی و تربیت
آیت الله حائری شیرازی
🌸🌸🌸
۲۳.مجموعه سه جلدی طعم شیرین خدا ،محسن عباسی ولدی
انتشارات آیین فطرت
🌺🌺🌺
۲۴.چه کسی گهواره ها را تکان خواهد داد
انتشارات دفتر نشر معارف
🌸🌸🌸
۲۵.آموزش و هدایت کودک، یوسف غلامی
انتشارات دفتر نشر معارف
🌸🌸🌸
۲۶. تنبیه آری یا خیر، حجتالاسلام والمسلمین دکتر مجید همتی
انتشارات موسسه امام خمینی(ره)
🌺🌺🌺
۲۷. چند ایست تا بیست، حجتالاسلام والمسلمین دکتر مجید همتی
انتشارات موسسه امام خمینی(ره)
🌸🌸🌸
۲۸. مامان بابا از من نترسید، احمد یاسر وافی یزدی
انتشارات دانش و ادب
#معرفی_کتاب
https://eitaa.com/joinchat/4178903060Ca43bd84efe
هدایت شده از مرکز مشاوره روشنان
⁉️سوال:جهت ارتباط بهتر و متقن تر و براساس مبانی دینی برای کار با نوجوانان ممنون میشم اگر کتب کاربردی معرفی بفرمایید.
✅جواب: حجت الاسلام والمسلمین دکتر همتی:
برخی از کتاب های مناسب جهت مربیان و والدین نوجوانان.
1⃣دنیای نوجوان، محمدرضا شرفی
2⃣بهشت جوانان، اسد الله محمدی نیا
3⃣نوجوان در نقش شکیبایی، حسین امیری
4⃣آرامش طوفانی، سید مصطفی دیانت مقدم.
#کتاب_نوجوان
#معرفی_کتاب
https://eitaa.com/joinchat/4178903060Ca43bd84efe
🔸 کارشناس برنامه حجت الاسلام دکتر مجید همتی بودند. (یکی از شاخص ترین کارشناسان مسائل تربیتی در کشور)
💠 برای داغ تر شدن بحث، هر کدام از طرفین، یک وکیل مدافع و نماینده داشتند.
✨ استاد خدایی فر در نقش کمال (پسر خانواده👱🏻♂)، وکیل مدافع فرزندان بودند و استاد مدرسی در نقش پدر کمال🧔🏻♂، وکالت والدین رو به عهده داشتند!😁
⭐️ این اتفاق باعث شد انتظارات و خواسته های هر دو طرف، به صورت شفاف و منسجم و در عین حال در یک فضای جذاب و شاد، بیان بشه.😊😉
🎤 ضمن اینکه بعضی از دانش آموزان و تعدادی از پدر و مادرها هم در گفتگو مشارکت داشتند.
#مدرسه_رویش
#دوره_اول
#کارگاه_خانواده
🇮🇷 @Rouyesh_School
راهبر مربی
🔸 کارشناس برنامه حجت الاسلام دکتر مجید همتی بودند. (یکی از شاخص ترین کارشناسان مسائل تربیتی در کشور)
ایشون استاد همتی هستند اگر موقعیتی پیش آمد از کلاس هاشون استفاده کنید از دست ندهید.
پ.ن: بنده با ایشون دو واحد فیزیولوژی داشتم و حاشیه های کلاس مباحث تربیتی بود.
تکنیک های عملیات روانی.docx
83.7K
تکنیک های علمیات روانی
#جنگ_شناختی
https://eitaa.com/rahbar_morbbi
جنگ رسانه ای.pdf
900.8K
جزوه جنگ رسانه ای
کلان روایت چیست؟
خرده روایت چیست؟
چگونه کلان روایت بسازیم؟
و....
#جنگ_شناختی
https://eitaa.com/rahbar_morbbi