eitaa logo
راه بھشـتی 🇮🇷🇵🇸 ًًًًٍٍٍٚٚٚٚٚٚٚٚٚٚٚ
1.6هزار دنبال‌کننده
19.6هزار عکس
16.7هزار ویدیو
161 فایل
﷽ 💠 شهید مظلوم بهشتی🌷: 🔸ارزشــ‌ها را بشنـاس و اشخاص را با ارزش‌هـا بسنج❗️ 💛 (کانالے باهدف نشر و تبیین ارزش‌ها) 📋 ارتباط •° @ya2hasan
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 تصاویری از پهپاد سوئیچ‌بلید ایرانی که امروز با نام معراج ۵۲۱ رونمایی شد! این پهپاد در اختیار یگان‌های واکنش سریع قرار دارد... 🔹 نوع: انتحاری پرسه‌زن 🔹وزن سرجنگی: در سه نوع متفاوت ۵۰۰ گرم، ۷۰۰ گرم و ۱۰۰۰ گرم (یک کیلوگرم) 🔹️ مداومت پروازی ۵ تا ۱۵ دقیقه 🔹️ برد: ۵ کیلومتر 🔹️ این پهپاد از لانچرهای کوچک در اختیار نیروهای پیاده پرتاب شده و کاربر می‌تواند آن را از طریق نمایشگری که در اختیار دارد، به سمت هدف مورد نظر هدایت کند.
🔴کانال‌های برانداز به چه دریوزگی افتادن که میرن فیلم‌های ۴ سال پیش رو میکنن توی پاچه مخاطبین احمق تر از خودشون😂 😂😄 رئسای اینا چقدر بدبختن پول خرج اینا میکنن :))
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حکایت این روزهای فرانسویان... 🔺نه اموال عمومی را تخریب می‌کنند نه کسی را کتک میزنند، نه جایی را آتش میزنند نه هنجر پلیس را میبُرند نه کسی را وحشیانه به قتل میرسانند ونه آمبولانس و پرچم رو آتش میزنند فقط اعتراضات انجام میدهند که اینطور مورد برخورد پلیس قرار میگیرند؛ وای به روزی که مسلح به سلاح سرد و گرم هم باشند و پلیسی را بکشند یا زنده‌زنده آتش بزنند!
♨️توییت جالب گیلدا مارکرت فعال ضد جنگ آمریکایی درباره رهبر معظم انقلاب
⭕️ ‏ضرب‌و‌شتم وحشیانه زنان توسط پلیس نایس فرانسه، فقط به‌خاطر این‌که به بحران انرژی و افزایش هزینه‌های زندگی اعتراض داشتند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب امروز : نخبگانی که به خارج می‌روند و آلت دست غربی‌ها می‌شوند عاقبت به خیر نخواهند شد
👱‍♂مسعود شصت‌چی [مهران مدیری در سریال‌های مرد هزار و دو هزار چهره] : آقای قاضی من ساده بودم، من همه چیز رو باور می‌کردم!!! 👈 دیگه وقتشه سریال مرد سه هزار چهره رو بسازه. احتمالاً با این تریپ ندامتی که اخیراً برداشته، می‌ترکونه!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ به داد علی دایی برسید افشاگری از پشت پرده واکنش‌های علی دایی در فضای مجازی!
🔴 اینستاگرام صفحه نیما نکیسا را به‌خاطر محکوم کردن اغتشاشگران حذف کرد‼️ 🔹صفحه نیما نکیسا کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران که اغتشاش و ناامنی در ایران را محکوم کرده بود توسط حذف شد!
🔴😔 آقای علی دایی! خدا به دادت برسه! بد جهنمی برای خودت درست کردی و بد کردی با این خانواده مظلوم! ❗️ خانواده اسرا پناهی برای حفظ آبرو می‌خواستن بگن که علت فوت مشکل قلبی بوده که با حملات ضد انقلاب وضعیت به این شکل شد! اگر نمی‌دونی بدون که حرف‌های خاله‌زنکی مردم پشت سر این خانواده تو شهر اردبیل باقی می‌مونه! و باعثش هم حماقت و غرور تو بود! خدا رحم کنه بهت! بعیده دیگه این‌ها بتونن در این شهر زندگی عادی داشته باشند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥از جامعه جنسی تا جامعه الهی... 🔹 چه زیبا علت این اتفاقات اخیر رو گفته❗️ 👌 بسیار زیباست و قابل تأمل... حتما ببینید.. ----‐‐--------------🇮🇷-------------------- به کانال بپیوندید👇👇 ╭┅─────────────┅╮ 🌹@mobin_mashhad🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 | نمونه‌های پرجاذبه و تاسف‌بار از دشمن از زنان ⁉️ ماجرای سیگاری شدن زنان چه بود؟ ‼️ انقلاب ۱۹۷۴ پرتقال چگونه منحرف شد؟ ⁉️ چگونه گریه یک زن جنگ اول خلیج فارس را راه انداخت؟ ⁉️ ماجرای برگشت سربازان هلندی به افغانستان ‼️ شکست انقلاب در پی جریان های فساد! ⁉️ تبدیل پاک‌ترین شهر اروپا به فاسدترین شهر 🆔 @soada_ir ----‐‐--------------🇮🇷-------------------- به کانال بپیوندید👇👇 ╭┅─────────────┅╮ 🌹@mobin_mashhad🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ نسخه کم حجم فیلم، حتماً ببینید 🔹تو دوران وطن‌فروشایی مثل علی‌کریمی و… تو یه باغیرت مثل باش ✌️ 🔴 اینستاگرام صفحه نیما نکیسا را بخاطر محکوم کردن اغتشاشگران حذف کرد! 😏 ما حق نداریم را فیلتر کنیم ولی اینستاگرام حق دارد ما را فیلتر کند؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆 حتماً این اعتراض مهم و پر معنا رو ببینید و دست‌به‌دست کنید تا برسه به‌دست اون‌هایی که خودشون را به‌خواب زدند
🌺 زیارت نامه خانم حضرت (سلام‌الله‌علیها) ❤️سالروز ورود آن حضرت به قم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴✌️ نصب پل متحرک روی رود ارس در رزمایش ♦️این پل‌های متحرک قابلیت تحمل وزن تا ۶۰ تن!! را دارد که وزن قابل قبول برای عبور تانک و نفربر است.
🔴 شکایت شهرداری تهران از «سمانه پاکدل» ❌ سخنگوی شهرداری: جریان ضد ایرانی یک مبتذل به نقل از شهردار تهران ساخت. ♦️خانم سمانه پاکدل هم با انتشار این فیک‌نیوز توهین‌آمیز علیه دختران هم‌وطن در صفحه خود، برخی از مردم را به اشتباه انداخت و پس از مشخص شدن حقیقت هیچ تلاشی برای اصلاح نکرد. ♦️برای جلوگیری از تکرار، ناگزیر از شکایت حقوقی شدیم.
. ✌️🦋 کیهان: ٨٣ درصد زنان، را ضرورت و ارزش می‌دانند ♦️روزنامه کیهان نوشت: براساس نظرسنجی مردادماه گذشته یک مؤسسه معتبر نظرسنجی، اکثریت بالای ٨٣ درصدی خانم‌ها معتقدند حجاب یک ضرورت و ارزش است و مانع فعالیت اجتماعی و آزادی عمل بانوان هم نمی‌شود.
🔴کنایه دوباره مقام معظم رهبری به جواد ظریف 🌹 رهبر معظم انقلاب: یک روزی یک آقایی گفته بود که ما از لحاظ سلاح در مقابل آمریکا صفریم، می‌تواند مثلاً با یک ساعت فلان کند؛ من این‌جا گفتم که این آقایان را یک تور گردشگری بگذارید.. بروند صنایع تسلیحاتی ما را ببینند تا از این اشتباه بیرون بیایند. حالا این تور را برای همه‌ی شماها باید گذاشت. یکی از کارهای مهم این است. ♦️من می‌دانم که خیلی‌ها مطّلع نیستند. بعضی از این ظرفیت‌ها را حتّی انکار می‌کنند، مثل آن نادان که به او گفتند یک ماده‌ی بدبوی سیاه‌رنگ منحوسی به نام نفت از یک جاهایی جوشیده، این خارجی‌ها بیچاره‌ها حاضرند بیایند این را بردارند ببرند، اجازه بدهید ببرند. آن هم گفت خیلی خب ببرند راحت بشویم. ♦️حالا هم به ما می‌گویند که یک چیز زحمت‌دار مشکلی به نام صنعت هسته‌ای وجود دارد در کشور، بگذارید جمعش کنند ببرند، نماند! می‌گویند این حرف را. به دروغ ادعا می‌شود که دنیا از صنعت هسته‌ای و از انرژی هسته‌ی روگردان شده؛ دروغ محض. روز به روز دارند پایگاه‌های هسته‌ای‌شان را، نه پایگاه‌های نظامی؛ پایگاه‌های صنعتی دارند اضافه می‌کنند. ما هم احتیاج داریم.
🔴 تاکنون نام هیچ جنایت‌کار رژیم صهیونیستی را در فهرست تحریم‌های به اصطلاح حقوق بشری آمريكا و اروپا ديده‌ايد؟ ♦️عباس باقرپور سفير ايران در اتريش با انتشار تصاويرى از كودكان شهيد در غزه نوشت: استاندارد دوگانه از زاویه‌ای دیگر: صرف‌نظر از این‌که چنین فهرست‌ها و لیست‌هایی اساساً فاقد ارزش حقوقی و مشروعیت در حقوق بین‌الملل هستند، اما آیا تاکنون نام هیچ جنایتکار رژیم صهیونیستی را در فهرست تحریم‌های به اصطلاح حقوق بشری یا هر فهرست دیگر مربوط به اتحادیه اروپا یا آمریکا دیده‌اید؟
🔴 صرفاً جهت تأمل... 🙂 ‏درست همان زمانی که با منطق و استدلال جواب گروهک‌ها را در می‌داد، درحال تهیه بمبی برای شهادتش بودند؛ بعد شهادتش هم چپ‌ها و لیبرال‌ها از منافقین حمایت کردند❌ 🔹برپایی کرسی ‎آزاداندیشی و گفتگو ضروری است؛ اما برای کنترل خراب‌کاران و تروریست‌ها کافی نیست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا