eitaa logo
راه بھشـتی 🇮🇷🇵🇸 ًًًًٍٍٍٚٚٚٚٚٚٚٚٚٚٚ
1.6هزار دنبال‌کننده
19.6هزار عکس
16.7هزار ویدیو
161 فایل
﷽ 💠 شهید مظلوم بهشتی🌷: 🔸ارزشــ‌ها را بشنـاس و اشخاص را با ارزش‌هـا بسنج❗️ 💛 (کانالے باهدف نشر و تبیین ارزش‌ها) 📋 ارتباط •° @ya2hasan
مشاهده در ایتا
دانلود
عصری داشتم میرفتم خیابون، پسرم که روی مبل دراز کشیده بود تا فهمید دارم میرم بیرون گفت: مامان فردا ورزش دارم‌ آقامون گفته حتماً با کفش مناسب بریم. یه جفت کفش ورزشی هم برای من بخر. گفتم پس پاشو حاضر شو خودتم بیا‌. گفت: حال ندارم مامان خودت بگیر دیگه. خریدهامو انجام دادم. یه کفش هم برای پسرم خریدم. وقتی از توی کارتن درش آورد بی اختیار پرتش کرد سمتم. ماماااان! این چیه آخه؟؟؟ صد رحمت به کفشهای میرزا نوروز.😠 بعدش هم رفت توی اتاقش. منم کفش رو از کارتن درآوردم. جفت کردم‌دگذاشتم جلوی در که صبح بپوشه. فقط یه یادداشت نوشتم گذاشتم داخل کفشش. کسی که زحمت انتخاب را نمیکشد، باید تسلیم انتخاب دیگران باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️ صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد: ایران در میان ۳۰ اقتصاد دنیا پس از هند بیشترین در سال ۲۰۲۳ را داشته است. منبع ⚠️توجه: رشد اقتصادی بالا لزوماً به معنای تورمِ پایین و قدرت خرید بالا نیست، بلکه به معنای رشد حجمِ تولید ناخالص داخلی است که می‌تواند منجر به بهبود معیشت هم شود.
کامبیز جون فعلاً که کسی اینو نگفته ولی ما یادمون پدر زنت هروقت ، دریاچه ارومیه رو پُر آب می‌کرد به عنوان دستاورد دولتش به مردم قالب می‌کرد :))🙄😅
🔴اقساط وام برای کاهش می‌یابد ♦️معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی: میزان اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن به گونه‌ای باشد که متناسب با حقوق کارگران باشد تا فشاری بر این بخش وارد نشود. ♦️شرایط خاصی برای آن‌ها طراحی شد به‌نحوی‌که در دو سال اول قسط این تسهیلات پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان باشد و از سال سوم قسط‌ها افزایش پیدا کند.
⁉️ ماجرای مرگ سپهر شیرانی در زاهدان چه بود؟ ♦️در روزهای اخیر ادعا شد سپهر شیرانی «دانشجوی ۱۹ ساله‌ که ۱۰ بهمن و به‌دلیل «فعالیت در شبکه‌های اجتماعی» در زاهدان از سوی اطلاعات سپاه بازداشت شده بود، ۲ روز بعد «کشته شده است.» ♦️دادستان عمومی و انقلاب زاهدان: این فرد هیچ‌گونه سابقه زندان و بازداشت‌شدن نداشته است. ♦️براساس اطلاعات اولیه علت فوت این فرد اعلام شده است. ♦️والدین این جوان روز سه‌شنبه اعلام کردند فرزندشان به دانشگاه رفته و بعد از آن به منزل مراجعه نکرده و مفقود شده است. ♦️دستورات اولیه در این رابطه به پلیس آگاهی داده شد و تحقیقات آغاز شد. خانواده این فرد در تماس با پلیس اعلام کردند که جسد فرزندشان را در پشت منزل پیدا کرده‌اند.
🌹شهادت یکی از مستشاران در حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی 💔 در حمله بامداد امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حاشیه جنوبی شهر دمشق یکی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شهادت رسیده است. 🦋 رزمنده مجاهد سپاه اسلام سعید علیدادی در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق به شهادت رسید.
🔴سخنگوی دولت: در دوران تحریم، رکورددار پرتاب شدیم.. ♦️بهادری‌جهرمی: سرعت تحول امروز بالاست و دولت در تلاش است تا عقب‌ماندگی گذشته را جبران کند. ♦️در حوزه بین‌الملل امروز با عضویت در شانگهای و بریکس اعلام کردیم که انزوای معنا ندارد. ♦️در بیش از ۲ سال گذشته ما ۱۱ پرتاب فضایی داشتیم. ♦️در زمانی که از هر طرف تحریم و محاصره کرده‌اند ما رکورددار پرتاب ماهواره شدیم. ..
🔴نماینده مجلس: تصمیم‌گیری درباره دومین روز تعطیلی آخر هفته با دولت است ♦️گودرزی، نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی: درصورتی‌که لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری در صحن مجلس رأی بیاورد، تصمیم‌گیری درباره این‌که دومین روز تعطیل، پنجشنبه باشد یا شنبه، بر عهده دولت قرار می‌گیرد.. ..
🌹 مأمور پلیس فارس به شهادت رسید 💔 سومین مأمور پلیس فارس که طی روزهای گذشته در درگیری با مسلح در نی‌ریز زخمی شده بود، به رسید. 🌷 پیش از این نیز دو نفر از مأموران پلیس شهیدان علی و رضا شاهسونی، در این درگیری به شهادت رسیدند. ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹 مستند «آرمان روح‌الله» را ببینید 📽 مستند «آرمان روح‌الله»، روایتی از دیدار خانواده‌های شهیدان و با رهبر معظم انقلاب، منتشر خواهد شد. 🔄پخش این مستند، ظهر جمعه از KHAMENEI.IR و به‌طور همزمان از شبکه‌های سیما، به ترتیب در👇 🗓جمعه سیزدهم بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸؛ شبکه سه سیما 🗓یکشنبه ۱۵ بهمن؛ ساعت ۲۱:۴۵؛ شبکه افق 🗓سه‌شنبه ۱۷ بهمن؛ ساعت ۱۹؛ شبکه مستند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹حالا که به سن تکلیف نرسیدم، می‌شه شمارو یه کم بغل کنم؟ ❤️گفتگوی حلما دختر خردسال خطاب به رهبر معظم انقلاب؛ منتشر شده در مستند « الله»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹 مثل شیر جلو می‌رفت و اعتنایی به کسی نداشت 🦋 توصیف معظم انقلاب از تصویری که از شهید حججی در اسارت داعش منتشر شد. ..
🔴 حزب الله یک پایگاه رژیم صهونیستی را هدف قرار داد ♦️حزب‌الله لبنان در حمایت از مقاومت دلیرمردانه مردم در بعدازظهر امروز پایگاه صهیونیستی رویسات العالم را در تپه‌های كفرشوبا و مزارع شبعا لبنان با سلاح های مناسب هدف قرار دادند.
🇮🇷 امام آمد منوتو رفت هنوزم امام براندازی می‌کنه با اومدنش.. هدیه امام و شهدا🌹صلوآت.
🔴 آیت‌الله دستور تکمیل پل ۲ کیلومتری خلیج‌فارس را صادر کرد 🌉 این پل حیاتی که را به متصل می‌کند از زمان احمدی‌نژاد کلید خورد؛ اما بعد از مدتی متوقف شد 🔰دیروز رئیس‌جمهور دستور نهایی کردن و تخصیص ۱۶ هزار میلیارد تومان بودجه برای آن داد. 🔻طول این پل ۲ کیلومتر است. 🔻و جاده‌ای _ ریلی است. 👈🏻❌🙂 اینو بفرستید برای اونی که هی می‌پرسه پول فروش کجاست و چی می‌شه🛢⁉️ .
👆بزرگترین عملیات ترکیبی، اطلاعاتی و ضداطلاعاتی ❌❌☝️☝️
🔴دستگیری ۶۵ تروریست در سامراء ♦️فرمانده عملیات اعلام کرد که در عملیات نیروهای امنیتی عراق، ۶۵ دستگیر شدند و یک تروریست هم به هلاکت رسید. ..
🔴شبکه اینترنشنال اسلحه عضو گروهک رو با فتوشاپ حذف و با عنوان زندانی سیاسی ازش یاد کرده‼️ ☝️☝️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆 این دستاوردها رو بکوبین تو دهن خودتحقیرهایی مثل «مهدی نصیری» ❤️✌️🇮🇷 ما با وجود جنگ، و کارشکنی نفوذهایی مثل اینا به این پیشرفت‌ها رسیده 🔆«لَاحَوْلَ‌وَلَاقُوَّةَإِلَّابِاللَّهِ‌الْعَلِیِّ‌الْعَظِیمِ»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹بدون تعارف با خانواده سردار 🦋علی آقازاده از نظامی کشورمان چند روز قبل در حمله رژیم صهیونیستی به سوریه به شهادت رسید. ..
🔴 ۲۰ سال انحصار برای مجوز صیادی رفع شد ✌️✌️❌❌☝️☝️