eitaa logo
راه بھشـتی 🇮🇷🇵🇸 ًًًًٍٍٍٚٚٚٚٚٚٚٚٚٚٚ
1.6هزار دنبال‌کننده
19.6هزار عکس
16.7هزار ویدیو
161 فایل
﷽ 💠 شهید مظلوم بهشتی🌷: 🔸ارزشــ‌ها را بشنـاس و اشخاص را با ارزش‌هـا بسنج❗️ 💛 (کانالے باهدف نشر و تبیین ارزش‌ها) 📋 ارتباط •° @ya2hasan
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴نماینده مجلس: تصمیم‌گیری درباره دومین روز تعطیلی آخر هفته با دولت است ♦️گودرزی، نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی: درصورتی‌که لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری در صحن مجلس رأی بیاورد، تصمیم‌گیری درباره این‌که دومین روز تعطیل، پنجشنبه باشد یا شنبه، بر عهده دولت قرار می‌گیرد.. ..
🌹 مأمور پلیس فارس به شهادت رسید 💔 سومین مأمور پلیس فارس که طی روزهای گذشته در درگیری با مسلح در نی‌ریز زخمی شده بود، به رسید. 🌷 پیش از این نیز دو نفر از مأموران پلیس شهیدان علی و رضا شاهسونی، در این درگیری به شهادت رسیدند. ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹 مستند «آرمان روح‌الله» را ببینید 📽 مستند «آرمان روح‌الله»، روایتی از دیدار خانواده‌های شهیدان و با رهبر معظم انقلاب، منتشر خواهد شد. 🔄پخش این مستند، ظهر جمعه از KHAMENEI.IR و به‌طور همزمان از شبکه‌های سیما، به ترتیب در👇 🗓جمعه سیزدهم بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸؛ شبکه سه سیما 🗓یکشنبه ۱۵ بهمن؛ ساعت ۲۱:۴۵؛ شبکه افق 🗓سه‌شنبه ۱۷ بهمن؛ ساعت ۱۹؛ شبکه مستند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹حالا که به سن تکلیف نرسیدم، می‌شه شمارو یه کم بغل کنم؟ ❤️گفتگوی حلما دختر خردسال خطاب به رهبر معظم انقلاب؛ منتشر شده در مستند « الله»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹 مثل شیر جلو می‌رفت و اعتنایی به کسی نداشت 🦋 توصیف معظم انقلاب از تصویری که از شهید حججی در اسارت داعش منتشر شد. ..
🔴 حزب الله یک پایگاه رژیم صهونیستی را هدف قرار داد ♦️حزب‌الله لبنان در حمایت از مقاومت دلیرمردانه مردم در بعدازظهر امروز پایگاه صهیونیستی رویسات العالم را در تپه‌های كفرشوبا و مزارع شبعا لبنان با سلاح های مناسب هدف قرار دادند.
🇮🇷 امام آمد منوتو رفت هنوزم امام براندازی می‌کنه با اومدنش.. هدیه امام و شهدا🌹صلوآت.
🔴 آیت‌الله دستور تکمیل پل ۲ کیلومتری خلیج‌فارس را صادر کرد 🌉 این پل حیاتی که را به متصل می‌کند از زمان احمدی‌نژاد کلید خورد؛ اما بعد از مدتی متوقف شد 🔰دیروز رئیس‌جمهور دستور نهایی کردن و تخصیص ۱۶ هزار میلیارد تومان بودجه برای آن داد. 🔻طول این پل ۲ کیلومتر است. 🔻و جاده‌ای _ ریلی است. 👈🏻❌🙂 اینو بفرستید برای اونی که هی می‌پرسه پول فروش کجاست و چی می‌شه🛢⁉️ .
👆بزرگترین عملیات ترکیبی، اطلاعاتی و ضداطلاعاتی ❌❌☝️☝️
🔴دستگیری ۶۵ تروریست در سامراء ♦️فرمانده عملیات اعلام کرد که در عملیات نیروهای امنیتی عراق، ۶۵ دستگیر شدند و یک تروریست هم به هلاکت رسید. ..
🔴شبکه اینترنشنال اسلحه عضو گروهک رو با فتوشاپ حذف و با عنوان زندانی سیاسی ازش یاد کرده‼️ ☝️☝️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆 این دستاوردها رو بکوبین تو دهن خودتحقیرهایی مثل «مهدی نصیری» ❤️✌️🇮🇷 ما با وجود جنگ، و کارشکنی نفوذهایی مثل اینا به این پیشرفت‌ها رسیده 🔆«لَاحَوْلَ‌وَلَاقُوَّةَإِلَّابِاللَّهِ‌الْعَلِیِّ‌الْعَظِیمِ»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹بدون تعارف با خانواده سردار 🦋علی آقازاده از نظامی کشورمان چند روز قبل در حمله رژیم صهیونیستی به سوریه به شهادت رسید. ..
🔴 ۲۰ سال انحصار برای مجوز صیادی رفع شد ✌️✌️❌❌☝️☝️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماجرای زنی بنام صیانه ماشطه در زمان فرعون که جزو زنان رجعت کننده هست...
آیت الله مصباح یزدی ره: فایده صلوات اين است كه مشمول عنايت خاصى از اهل بيت خواهيم شد. جز [این پاسخ کریمانه، از سوی ایشان] تصور دیگری نداريم. آن‎ها خیلی کریم تر از این هستند که کسی به آنها احترامی کند، برایشان تحیتی بفرستد و آنها ندیده بگیرند. 🔹️صلوات ما به اهل‎بیت علیهم‎السلام، باعث می شود از سوی ایشان مشمول دعای خاصی شویم و دعای آنها در حق ما حتما مستجاب می شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 استاد شوشتری حفظه الله: 🔹بهترین سربازان امام زمان علیه السلام چه کسانی هستند ؟ 💥عملی که اثرش از ریاضت بالاتر می باشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بایدن خطاب به ایران و نیروهای نیابتی اش طبل تو خالی، قدرت پوشالی همین قدر خاک بر سر😂😂🤣
🎑از تاریخ گذشته درس بگیریم🎑 آنروز که ابوبکر رای آورد، علی (ع) شکست نخورد، مردم سرنوشت خود را به تباهی سپردند. آنروز که عمر بر مسند خلافت نشست، علی (ع) کوچک نشد، بلکه مردم اشتباهشان را تکرار کردند. آنروز که شورای شش نفره عثمان را بر علی (ع) ترجیح داد، باز هم علی (ع) شکست نخورد، خواص به مردم خیانت کردند. ولی آنروز که علی (ع) به خواست مردم بر مسند خلافت نشست خود را پیروز نمی دانست بلکه مسئول می دانست آنروز فقط مردم پیروز شدند. آنروز هم که شمشیر اشقی الاشقیا فرق علی (ع) را شکافت، باز هم علی (ع) شکست نخورد، که فرمود: فزت و رب الکعبه. این بزرگترین پیروزیست که رستگار شوی. ولی آنروز باز هم این مردم بودند، که شکست خوردند. آنروز که در کربلا، سر حسین (ع) و ۷۲ تن از یارانش به نیزه رفت، زینب (س) و اسرا را به نام خارج شدگان از دین! درخرابه های شام گرداندند، مردم هلهله کنان به دورشان جمع شدند، باز هم این مردم بودند که شکست خوردند. شاید تمام روزهایی که مردم شکست خوردند، نفهمیدند که شکست خورده اند و بر طبل شادی کوبیدند و این قصه شکست مردم چیز عجیبی نیست، که تاریخ همچنان ادامه دارد. اما بحث امامت و ولایت از صدر اسلام خاری شده در چشم خیلی از دشمنان واقعی که در دین اسلام دردی که بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز براشون تازگی داره و حتی دیده میشه بعضی از درون اسلام با این مسئله مشکل دارن! حتی بعضی از اونایی که ملبّس هستند به لباس پیغمبر!!! برخی سیاسیون جاهل در مقام حرف معتقدند، از همه حتی امام زمان هم، می شود انتقاد کرد!!. اما در مقام عمل، از نزدیکان آنان اگر انتقاد کنی تاب نمی آورند. از شهید نواب صفوی پرسیدند: چرا آرام نمی نشینی؟ ببین آیت الله بروجردی ساکت است. شهید نواب گفت: آقای بروجردی سرهنگ است، من سربازم! سرباز اگر کوتاهی کند، سرهنگ مجبور می شود بیاید وسط!! هربار که رهبری دارد به میدان می آید، یعنی ما سربازها کم گذاشته ایم. اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا اگر نماز قضا بشه میشه جبران کرد. اگر روزه قضا بشه میشه جبران کرد. ولی اگر دفاع از ولایت قضا بشه، تاریخ به ما میگه نمیشه جبران کرد. یکبار در سقیفه قضا شد، حضرت زهرا (س) را شهید کردند. یکبار در صفین قضا شد، حضرت علی (ع) را شهید کردند. یکبار در کوفه قضا شد، تابوت امام حسن (ع) تیرباران شد. یکبار در کربلا قضا شد، بر پیکر امام حسین (ع) اسب تازاندند. مواظب باشیم ولایتمان قضا نشود. سوال بصیرت چیست؟ جواب: به زبان ساده و روان یعنی تشخیص حق از باطل در زمان خاص خودش، یا درک درونی . آنها منتظران و یاوران مهدی (عج) هستند، ربطی به سواد و دانش هم ندارد، چون خیلی از باسوادان در همین ۴۴ ساله انقلاب اسلامی مردود شدند، باشد ما همانند حاج قاسم ها مطیع رهبری باشیم و از دایره ولایت خارج نگردیم و عاقبت بشر نشویم» ان شاءالله. التماس دعا »۱۴۰۲/۱۱۱۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا