eitaa logo
راه بھشـتی 🇮🇷🇵🇸 ًًًًٍٍٍٚٚٚٚٚٚٚٚٚٚٚ
1.6هزار دنبال‌کننده
19.6هزار عکس
16.7هزار ویدیو
161 فایل
﷽ 💠 شهید مظلوم بهشتی🌷: 🔸ارزشــ‌ها را بشنـاس و اشخاص را با ارزش‌هـا بسنج❗️ 💛 (کانالے باهدف نشر و تبیین ارزش‌ها) 📋 ارتباط •° @ya2hasan
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جلیلی: باید علل کاهش مشارکت مردم را بررسی کنیم 🔹نتیجۀ انتخابات از قبل تعیین‌شده نبود و مردم بودند که تعیین‌کننده بودند. یکی از برنامه‌های دولت من این است که مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف بیشتر شود. 🔹برای رسیدن از وضع موجود به مطلوب باید از خود مردم استفاده کرد. نمی‌شود موقع انتخابات در فلان روستاها هم با هلیکوپتر صندوق رای ببرید که رای بدهند ولی در سایر ایام آنها را رها کنید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کمک جلیلی به پزشکیان در یادآوری فرازی از نهج‌البلاغه 👌😍😍👏👏 •━━━━•❀✿🇮🇷❀✿•━━━━•
❌♦️ پایگاه رجانیوز اعلام کرد که از مسعود پزشکیان شکایت خواهد کرد. این کاندیدای ریاست جمهوری دقایقی پیش در مناظره مدعی شد رجانیوز ۲۱۰ میلیون تومان برای تخریب او پول گرفته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جلیلی: در ۴۸ ساعت گذشته کلی مطلب علیه من تولید شده که هیچ‌کدام ارتباطی به موضوعات مردم ندارد 🔹هر شهری می‌روم یکی از سؤالات مردم این است که تکلیف امنیت شغلیِ کارگران شرکتی چیست؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جلیلی: به همۀ دوستانم گفتم تقوا را رعایت کنند 🔹توصیه کرده‌ام که هیچوقت برای دنیای امثال من آخرت خود را خراب نکنید. حدود کار سیاسی، تقوای الهی است و همه باید فردا جواب بدهند. 🔹همین نکته که آقای پزشکیان گفتند وقتی شنیدم به دوستانمان گفتم که حتما‌ شما اعتراض کنید قبل از اینکه آقای پزشکیان اعتراض کنند. 🔹اشکال کار این است که اگر ما خودمان یا ستادهایمان یا آنها که مسئولیت رسمی دارند در این عرصه‌ها بداخلاقی کنند حتماً مذموم است و باید جلویش گرفته شود. 🔹اهل سنت هر کدام نسبت به ما حقی دارند، چه به من رای بدهند چه رای ندهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جلیلی: اگر دانشجوی ما حرف دارد باید صدایش شنیده شود 🔹من مخالفم که وزیر ارتباطات را از بخش خصوصی این حوزه انتخاب کنیم؛ چون تعارض منافع پیش می‌آید
خیلی جالبه پزشکیان فقط گلایه می‌کنه اون وقت آقای باید پاسخ بده 😂 دقیقاً خاصیتت چیه مرددد😶
به پزشکیان: شما که تو مجلس بودید چرا برنامه هارو اجرا نکردید؟ رفیق شما حسن روحانی که دولت دستش بود چرا برنامه‌هارو اجرا نکرد؟ پزشکیان: نمی‌ذاریم دانشجوها حرف بزنن و اعتراض کنن جلیلی: اتفاقاً زمان حوادث ۴۰۱ من می‌رفتم تو همه‌ی دانشگاه‌ها ساعت‌ها جلسه می‌ذاشتم و با دانشجوها حرف می‌زدم و باهم گفتگو می‌کردیم جلیلی به پزشکیان: شما حرفا و اعتراضاتت از سر دلسوزیه ولی راهکار نمی‌دی
🔴تیکه مخفی جلیلی به پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس: من پیگیر مشکل کارخانه شهر شما بودم ماشین سازی تبریز
جلیلی: از افتخارات نظام و اندیشهٔ دینی این است که اگر کارویژه‌ای را برای دولت تعریف می‌کند، آن را برای تک‌تک مردم هم تعریف می‌کند 🔹مبنای دولت سایهٔ ما این است که اگر مشکلی پیدا شد، به آن اعتراض و آن را برطرف کند. 🔹حرف‌هایی که آقای پزشکیان می‌زند از سر دل‌سوزی است، اما کافی نیست. 🔹در برنامهٔ هفتم به رشد ۸ درصدیِ اقتصاد اشاره شده، اما برای اجرای آن باید مأموریت تعریف کنیم. 🔹وقتی دفترمان را باز کنیم تا کارگران هپکو، آذراب، هفت‌تپه و... بیایند و حرفشان را بشنویم، کار به اعتراض خیابانی کشیده نمی‌شود. 🔹رویکرد همهٔ دولت باید شنیدنِ صدای اقشار و پیگیریِ مشکلات باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جلیلی: رئیس‌جمهور باید رئیس‌جمهوری باشد که مردم بتوانند ماهانه یا ۶ ماه یک بار از او سوال کنند 🔹طبق بررسی‌های ما سرعت اینترنت موبایل حداقل ۱۰ برابر و سرعت اینترنت ثابت حداقل ۵۰ برابر افزایش خواهد یافت. 🔹امروز فضای مجازی با فضای واقعی عجین شده. دولت باید برای فضای مجازی برنامه داشته باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پزشکیان: تمام دنیا در زمان‌های خاص محدودیت‌هایی در فضای مجازی دارند 🔹مردم بیشتر از اینترنت پول فیلترشکن می‌دهند. 🔹چرا جلوی کسانی که فیلترشکن می‌فروشند را نمی‌گیرند؟ 🔹همهٔ دنیا چکار می‌کنند؟ ما هم همان کار را انجام بدهیم.
🔴 تبلیغات پزشکیان تو فیلترشکن‌ ها هست بعدا میگه پول این فیلترشکنا تو جیب کی میره؟!!
به پزشکیان: مگه برجام اجرا نشد؟ مگه آژانس انرژی اتمی ۱۵ بار نگفت ایران همه تعهدات‌شو انجام داده⁉️⁉️ پس چرا آمریکایی‌ها به تعهداتشون عمل نکردن؟ جلیلی: برای اینکه بتونیم به مردم اتکاء کنیم باید روابط خارجی ما گسترش پیدا کنه ولی نباید روابط خارجی رو فقط محدود به چندتا کشور مثل آمریکا که با ما دشمن هست ببینیم.. ✌️✌️✌️ تو دنیا ۲۰۰ کشور هست، باید با همه‌ی دنیا ارتباط داشته باشیم
محمد انصاری فوتبالیست با اخلاق کشورمان ضمن حضور در دفتر دکتر جلیلی اعلام کرد در روز جمعه به او رای خواهد داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴دکتر به پزشکیان: مگه برجام اجرا نشد؟ مگه آژانس انرژی اتمی ۱۵ بار نگفت ایران همه تعهداتشو انجام داده؟ پس چرا آمریکایی‌ها به تعهداتشون عمل نکردن و خارج شدند؟! پس چرا از ۸۰۰ تحریم، شدیم ۱۵۰۰ تا؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جلیلی: رئیس‌جمهور با یک نظریه‌پرداز فرق می‌کند و باید مباحث کارشناسی را قبلاً انجام داده باشد 🔹ما محدود و بسته به یک گعده و یک محفل نیستیم. 🔹کسی که می‌خواهد رئیس‌جمهور شود باید به موضوعات اشراف داشته باشد و براساس چند گعده و چند جلسه صحبتِ کلی نکند. 🔹رئیس‌جمهور باید در لحظه تصمیمِ درست را بگیرد و اگر زمان را از دست بدهد، زمانِ ۸۰ میلیون نفر را از دست داده است. 🔹اگر رئیس‌جمهور اشراف داشته باشد، فشار خارجی و کارشکنی‌های داخلی نمی‌تواند مانع اجرای برنامه‌ها شود. 🔹در چند سال گذشته با بیش از ۲۰ صنف جلسه داشته‌ایم و به ۱۷ موضوع اصلی رسیده‌ایم که باعث رکود در بازار می‌شود؛ رئیس‌جمهور باید در این نقطه مقاومت کند تا موضوع به نتیجه برسد.
.. سعید جلیلی: من با قدرت مسیر را ادامه خواهم داد و نه با ذلت ✌️✌️✌️🇮🇷🇮🇷
📸 ‏پزشکیان گفت ترور شهید سلیمانی ربطی به گفتگو ندارد، به این دلیل بود که در غزه و سوریه شهید سلیمانی موی دماغ‌شون شده بود! 🔺آقای پزشکیان شهید سلیمانی موی دماغ؟! شما نامزد ریاست‌جمهوری ایران هستی یا نماینده ترامپ؟! ـــــــــــــــــــــــ
جلیلی به پزشکیان: شما هنوز رییس‌جمهور نشدی می‌گی من نمی‌تونم رشد اقتصادی بدم کشور رو!!! چه‌جوری می‌خوای بیای دولت تشکیل بدی و کشور رو پیشرفت بدی؟ 〰〰〰〰〰 جلیلی: ما این رویکرد رو قبول نداریم که روزانه ۷۰۰ نفر در کشور فوت کنند بعد بگیم تا FATF تصویب نشه نمی‌تونیم واکسن بیاریم!!!
♦️‌فرض کنید جلیلی گفته بود پزشکیان رو اعدام کنید ، الان اصلاح‌طلبای پدرسوخته چه لاشخوری‌ها که نمیکردن ولی چون پزشکیان گفته هیچ مشکلی نیست ! 🔹‌اون وقت این پدرسوخته‌ها به جلیلی میگن طالبان :))
اولین برنامه پزشکیان بعد از یک ماه رقابت بالاخره رونمایی شد: «اعدام جلیلی اگر به رشد ۸٪ نرسید!!» ✍سیدامیرحسین حسینی🇮🇷