فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💗 #مهدویت | سطح دانش در جامعه مهدوی
💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام🌷
صبحتون بخیر🌷
شنبه پاییزی تون پر از امید و موفقیت🦋
حضرت علی علیه السلام⬇️
همه امیدتان به خدای سبحان باشد و به کسی جز او امید نبندید؛
زیرا هیچ کس به غیر خداوند متعال امید نبست مگر آن که نا امید گشت✖️
خدای مهربان💓
یار و همراه همیشگی زندگی تون🔖
هفته ای همراه با کامیابی براتون آرزومندم😊
🪴یا ربَّ العالَمین 🪴
http://eitaa.com/rahi_besoye_noor
4_5996803737207704191.mp3
13.35M
#مقام_عرشی_حضرت_زهرا "س" ۶
✨ زیرکترین فرزندان حضرت زهرا "س"، شبیهترین فرزندان به ایشان هستند!
برای هر پدر و مادری، عزیزترین فرزندان؛ دغدغهمندترینشان در رفع اولویتها و نیازهای خانواده است!
برای سبقت گرفتن از بقیهی فرزندان، و نزدیکتر شدن به وجود مادر :
✦ اولین قدم، یکسان سازی دغدغهها و اولویتهای ما با ایشان است!
#استاد_شجاعی
@ostad_shojae
════ 🍃📖 💕════
تدبر در قرآن
════💕 📖🍃 ════
«سوره بلد: قسمت دوم»
أَ لَمْ نَجْعَلْ لَهُ عَيْنَيْنِ «۸»
وَ لِساناً وَ شَفَتَيْنِ «۹»
وَ هَدَيْناهُ النَّجْدَيْنِ «۱۰»
فَلَا اقْتَحَمَ الْعَقَبَةَ «۱۱»
وَ ما أَدْراكَ مَا الْعَقَبَةُ «۱۲»
فَكُّ رَقَبَةٍ «۱۳»
أَوْ إِطْعامٌ فِي يَوْمٍ ذِي مَسْغَبَةٍ «۱۴»
يَتِيماً ذا مَقْرَبَةٍ «۱۵»
أَوْ مِسْكِيناً ذا مَتْرَبَةٍ «۱۶»
«۸» آيا براى او دو چشم قرار نداديم.
«۹» و يك زبان و دو لب؟
«۱۰» و دو راه (خير و شرّ) را به او نمايانديم.
«۱۱» امّا او در آن گردنه سخت قدم نگذاشت.
«۱۲» و چه مىدانى كه آن گردنه چيست؟
«۱۳» آزاد كردن برده.
«۱۴» يا غذا دادن به روز گرسنگى.
«۱۵» به يتيمى خويشاوند
«۱۶» يا بينوايى خاك نشين.
🌸نکته ها🌸
۱. «نجد» به معناى مكان بلند، در برابر «تهامه» به معناى گود است.
به فرموده امام صادق عليه السلام به راه خير و شر، نجدين مىگويند.
۲. تشبيه راه خير و شر به راهى كه در ارتفاعات است. شايد براى آن باشد كه پيمودن راه خير بخاطر مبارزه با هوسها و پيمودن راه شر به علّت عواقب تلخ آن. همچون عبور از راه مرتفع است، و براى هر عاقلى مسئله خير و شر مثل زمين بلند روشن و برجسته است.
۳. «عقبة» به معناى گردنه و گذرگاه باريك و سخت است و «اقتحام» به معناى خود را به سختى انداختن است.
«مَسْغَبَةٍ» به معناى گرسنگى، «مَقْرَبَةٍ» به معناى خويشاوندى و «مَتْرَبَةٍ» از تراب به معناى خاك نشينى است.
۴. در حديثى مىخوانيم كه امام رضا عليه السلام هنگام غذا خوردن، سينى بزرگى كنار سفرهاش قرار مىداد و از هر چه در سفره بود بهترينش را در آن مىگذاشت و براى فقرا مىفرستاد و آيه «أَوْ إِطْعامٌ فِي يَوْمٍ ذِي مَسْغَبَةٍ» را تلاوت كرده و مىفرمود: خداوند مىداند همه مردم توان آزاد كردن برده را ندارند، لذا راه ديگرى را براى بهشت رفتن مردم باز كرد.
۵. در آيه قبل خوانديم: آيا انسان گمان مىكند كه احدى او را نمىبيند؟ در اين آيه مىفرمايد: آيا ما براى او دو چشم قرار نداديم؟ چگونه انسان مىبيند؟ ولى خيال مىكند خدا او را نمىبيند؟
۶. خداوند براى چشم، چند محافظ قرار داده است:
الف) جايگاه آن را در ميان گودالى از استخوانها قرار داده و چون چشم از پيه ساخته شده، آن را با اشك شور مخلوط كرده است تا فاسد نشود.
ب) مژه، دربان و پلك، پوشش چشم است. ابرو، سايبان و خطوط پيشانى براى انحراف عرق به دو سوى صورت است.
ج) هر شبانه روز دهها هزار عكس رنگى مىگيرد، بدون آنكه به فيلم و يا تنظيمِ خاصى نياز داشته باشد. راستى آيا وجود دوربينى كه از پيه ساخته شده و دهها سال عكسبردارى و فيلمبردارى مىكند، نشانه قدرت معجزهگر الهى نيست؟!!
د) چشم، مظهر عاطفه و غضب و مظهر تعجب و ادب و مظهر زيبائى و عشق است.
ه) چشم، رابط انسان با جهان خارج و زبان، وسيله ارتباط انسان با ديگر انسانها و بهترين و ارزانترين و سادهترين و عمومىترين وسيله مبادلات علمى و فرهنگى و اجتماعى است.
۷. شايد تأكيد قرآن بر دو چشم، به خاطر آن باشد كه تخمين مسافت و فاصله و عمق اشيا با يك چشم امكانپذير نيست.
۸. بگذريم كه چشم نقش ويژهاى در زيبائى افراد دارد و يكى از راههاى شناحت افراد است. اگر گوش يا دهان افراد پوشيده باشد به راحتى مىتوان آنان را شناخت در حالى كه اگر چشم بسته باشد، شناخته نمىشوند.
۹. چشم، دريچه دل و عشق است. شاعر مىگويد:
زدست ديده و دل هر دو فرياد
كه هر چه ديده بيند دل كند ياد
بسازم خنجرى نيشش ز فولاد
زنم بر ديده تا دل گردد آزاد
۱۰. چشم، راه نفوذ در ديگران است. تفاوت شاگردى كه استاد را ببيند و در چشم او نگاه كند با شاگردى كه از طريق بلندگو يا نوار سخنى را بشنود، بسيار است.
۱۱. زبان و لب، با هم كلمه را مىسازند و بدون همكارى آنها بسيارى از حروف ساخته نمىشوند.
۱۲. انواع زبانها و لهجهها، از آثار قدرت خداست. انسان در آفريدن كلمات و جملات محدوديّتى ندارد. زبان همچنين وسيله چشيدن و تشخيص مزههاست. جالب آنكه هر گوشهاى از زبان براى تشخيص نوعى از مزههاست و با قدرت الهى مقدار آبى كه نياز دارد در درون دهان توليد مىشود، زبان غذا را به زير دندانها هل مىدهد بدون آنكه خودش آسيب ببيند، زبان لقمهها را بازرسى مىكند كه اگر استخوان و يا موئى در آن باشد شناسائى كند و در پايان، دهان را جاروب مىنمايد. از طريق همين شكاف سادهاى كه ما آن را لب مىناميم، مكيدن، فوت كردن، جويدن، چشيدن و سخن گفتن صورت مىگيرد.
۱۳. چشم و زبان و لب، هم مىتوانند ابزار خير باشند و هم ابزار شرّ، لذا خداوند هر دو راه را به ما نشان داده است.
۱۴. نجات ديگران از فقر و اسارت، لازم است، حتّى اگر كافر باشند. لذا در آيه، شرط آزاد كردن برده و سير كردن فقير، ايمان داشتن برده و فقير نيست.
۱۵. شرايط زمانى و مكانى و خصوصيات افراد ارزش كارها را تغيير مىدهد:
اطعام ارزش دارد، ولى در زمان قحطى ارزش بيشترى دارد. «فِي يَوْمٍ ذِي مَسْغَبَةٍ»
يتيم نوازى با ارزش است، ولى يتيمى كه فاميل باشد اولويّت بيشترى دارد. «ذا مَقْرَبَةٍ»
رسيدگى به فقرا مهم است، به خصوص آنانكه از شدّت فقر خاكنشين هستند. «ذا مَتْرَبَةٍ»
دل كندن از مال به نفع فقرا همچون عبور از گردنههاست، و راه بهشت از ميان اين گردنهها مىگذرد.
۱۶. شايد بتوان براى اين آيات، مصاديق معنوى در نظر گرفت و گفت: مراد از «فَكُّ رَقَبَةٍ» آزاد كردن مردم از آتش دوزخ، با هدايت است و مراد از اطعام «أَوْ إِطْعامٌ فِي يَوْمٍ ذِي مَسْغَبَةٍ» اطعام روحى نيازمندان به وسيله تعليم و ارشاد است و مراد از «يَتِيماً ذا مَقْرَبَةٍ» ايتام آلمحمّد صلى الله عليه و آله هستند و مراد از «مِسْكِيناً ذا مَتْرَبَةٍ»، نيازمندان به هدايت هستند.
۱۷. ناگفته نماند كه براى تأكيد اين معانى، در حديث مىخوانيم:
مراد از آيه «فَلْيَنْظُرِ الْإِنْسانُ إِلى طَعامِهِ» «۱»
نظر به علمى است كه انسان مىآموزد كه طعام معنوى است. «۲»
۱۸. در حديثى مىخوانيم كه رسول خدا صلى الله عليه و آله فرمودند: «عتق رقبه» آن است كه شخصى خودش به تنهائى بردهاى را آزاد كند، ولى «فكّ رقبه» آن است كه به آزاد كردن بردهاى كمك كند.
🌸پیام ها🌸
۱- بهترين راه خداشناسى، دقّت و مطالعه در آفريدههاى حكيمانه خداوند است.
أَ لَمْ نَجْعَلْ لَهُ ...
۲- با سؤالهاى مناسب، وجدانهاى خفته را بيدار كنيد.
أَ لَمْ نَجْعَلْ لَهُ ...
۳- همه انسانها از طريق عقل يا فطرت يا راهنمايى انبيا و اوصيا و علما، خير و شر را مىشناسند.
«هَدَيْناهُ النَّجْدَيْنِ»
۴- انجام وظيفه و تكليف، همچون عبور از گردنه است.
«الْعَقَبَةَ»
۵- افراد مرفّه و راحتطلب كه از انجام كار و پذيرش مسئوليّت فرار مىكنند، مورد انتقاد قرآناند.
«فَلَا اقْتَحَمَ الْعَقَبَةَ»
۶- انسان، مسائل معنوى را بدون هشدارهاى الهى درك نمىكند.
«وَ ما أَدْراكَ مَا الْعَقَبَةُ»
۷- آزاد سازى بردگان و اسيران در رأس كارهاى خير است.
«فَكُّ رَقَبَةٍ»
۸- هميشه كلى گويى مفيد نيست، گاهى بايد نمونهها و مصاديق را نام برد.
فَكُّ رَقَبَةٍ ... إِطْعامٌ
۹- براى تحريك عواطف مردم و بيدارسازى وجدانها دردها را مطرح كنيد.
مَسْغَبَةٍ ... مَقْرَبَةٍ ... مَتْرَبَةٍ
۱۰- براى تشويق مردم به كارهاى خير، ابتدا الطاف خدا را يادآور شويد.
«عَيْنَيْنِ- لِساناً وَ شَفَتَيْنِ- يَتِيماً ذا مَقْرَبَةٍ»
۱۱- اسلام به مسائل مادى طبقه محروم و لزوم حل مشكلات آنان تأكيد و اصرار دارد.
«يَتِيماً مِسْكِيناً»
۱۲- سرمايهها خرج مىشود ولى مهم مسير خرج است.
أَهْلَكْتُ مالًا لُبَداً ... فَلَا اقْتَحَمَ الْعَقَبَةَ ... فَكُّ رَقَبَةٍ ... أَوْ إِطْعامٌ ...
💠 منبع:
تفسیر نور، حجةالاسلام قرائتی
34.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎐 #مکتب_حاج_قاسم| #حاج_قاسم| #طوفان_الاقصی| #فلسطین| #غزه
🏷 «حرف آخر» - شماره دو | فرزندان شهدا
🔻برادران و خواهران عزیز ایرانی من!
شهدا محور عزت و کرامت همه ما هستند
به #فرزندان_شهدا که یتیمان همه شما هستند، به چشم ادب و احترام بنگرید....
🏷 بخشهایی از وصیت نامه الهی، سیاسی شهید حاج قاسم سلیمانی
🎐 نشر دهید و همراه ما باشید
🏷 @maktabehajghassem | مکتب حاج قاسم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 کلیپ : خدا #خیر می خواهد برای بنده ای که ...
👤 #حجت_الاسلام_والمسلمین_عابدینی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نماهنگ | آیتالله العظمی گلپایگانی تضعیف نظام را حرام میدانست
✏️روایت حضرت آیتالله خامنهای از پیامی که آیتالله العظمی گلپایگانی برای ایشان فرستاده بودند
🗓 انتشار به مناسبت سالگرد رحلت این مرجع عظیمالشان
💻 Farsi.Khamenei.ir
سلام🍃🌸
صبحتون بخیر🌸🍃
✨دلتون خوش
💫تن تون سلامت
✨راهتون درست
💫هدفتون روشن
و
زندگی زیباتون، برقرار و بر وفق مراد🤲
🔹یا ذَالجلال و الاِکرام🔹
http://eitaa.com/rahi_besoye_noor
مقام عرشی حضرت زهرا_7.mp3
12.22M
#مقام_عرشی_حضرت_زهرا "س" ۷
✨ رحم وجودی حضرتِ زهرا سلاماللهعلیها،
یک میانبر است؛ برای پیمودنِ ره صدساله در یک شب... اگر ؛
بتوانی خودت را با همسانسازی هدفهایت با این بانو، به این آغوش رسانده و در این رحم انسانی، لانهگزینی کنی!
✦ چگونه میتوان این مسیر را طی کرد؟
#استاد_شجاعی
@ostad_shojae
💎 مفاتیح الحیات
🔹حفظ تن و حرمت اضرار به نفس
🔹 دارو و درمان
═════════
امام صادق (ع) می فرمایند:
کسی که سلامتی او بر بیماریاش غلبه دارد و با این حال دارویی مصرف کند و بر اثر آن بمیرد ، من نزد خدا از او بیزاری میجویم
═════════
ڪانال راهی به سوی نور
@rahi_besoye_noor
42.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎐 #مکتب_حاج_قاسم| #حاج_قاسم| #طوفان_الاقصی| #فلسطین| #غزه
🏷 «حرف آخر» - شماره سه | اسلام
🔻اگر اسلام نبود و اگر روح اسلامی بر این ملت حاکم نبود، صدام چون گرگ درندهای این کشور را میدرید؛ آمریکا چون سگ هاری همین عمل را میکرد، اما هنر امام این بود که اسلام را پشتوانه آورد؛ عاشورا و محرّم، صفر و فاطمیه را به پشتوانه این ملت آورد، انقلابهایی در انقلاب ایجاد کرد، به این دلیل در هر دوره هزاران فداکار جان خود را سپر شما و ملت ایران و خاک ایران و اسلام نمودهاند و بزرگترین قدرتهای مادی را ذلیل خود نمودهاند.
🏷 بخشهایی از وصیت نامه الهی، سیاسی شهید حاج قاسم سلیمانی
🎐 نشر دهید و همراه ما باشید
🏷 @maktabehajghassem | مکتب حاج قاسم
هدایت شده از Aminikhaah_Media🇱🇧
سه دقيقه در قیامت 44.mp3
31.61M
#باز_نشر
🔈 شرح و بررسی کتاب #سه_دقیقه_در_قیامت
🔈 تجربه نزدیک به مرگ جانباز مدافع حرم
🔊 جلسه چهل و چهارم
* داستان : با نامحرم
* ضرورت ارتباط با نامحرم
* مرز روابط محرم و نامحرم
* مثالهای قرآنی ارتباط نامحرم
. حضرت مریم (س)
. حضرت سلیمان(ع)
. حضرت موسی (ع)
* اثر گناه در رزق
* رابطه بین شهادت و چشم
* مرگ چه کسی شهادت است؟
* روزی شهادت با مراقبه چشم
📅99/01/16
#مشهد
#ارتباط_با_نامحرم
#شهادت
❗️برای دریافت مجموع جلسات سه دقیقه در قیامت، از طریق لینک زیر اقدام نمایید.
https://aminikhaah.ir/?p=508
🔔 @Aminikhaah_Media
هدایت شده از 🇮🇷 نیمه پنهان 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ فناوری هوش مصنوعی پهپادهای ایران چالشی کمرشکن برای اسرائیل خواهد بود!
🇮🇷نیمه پنهان
🇮🇷@nimeyepenhan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.
این ویدیو رو خوب ببینید🌱
صحبت های حضرت آقا درباره ی زندگی شخصی و اجتماعی حضرت زهرا🙂
✅جمع رفتار یک زن مسلمان در انجام وظایف خانه و همسر و فرزند و رفتار در جامعه و فعالیت اجتماعی
.
سلام همراهان عزیز✋🏻
صبح زیبای دوشنبه تون بخیر و شادی🌦
فصل پاییز هم شمارش معکوس را آغاز کرده💌
۱۴
۱۳
۱۲
۱۱ روز دیگر از فصل هزار رنگ پاییز باقیمانده🧮
و عمر کوتاه ما به سرعت در گذر است❗️
به ۲۰ آذر ماه خوش آمدید🔆
الهی که در راه بدون پشیمانی پا بگذارید و موفقیت و سعادت یار همراهتون باشه🤲
زندگی تون دلخواه🍃🌸
روزتون قشنگ🌸🍃
🔸یا قاضِیَ الحاجات🔸
http://eitaa.com/rahi_besoye_noor
مقام عرشی حضرت زهرا_8.mp3
14.09M
#مقام_عرشی_حضرت_زهرا "س" ۸
✨ بعد از نبیاکرم "ص"، جریان وحی قطع نمیشود، بلکه حضرت جبرئیل علیهالسلام، بر حضرت زهرا "س" وارد شده، و تمام برنامهی امامتیِ اهل بیت را تا ظهور امام زمان "عج" ، بر ایشان نازل فرموده است!
✦ بفرمودهی امام صادق ؛
تمام این اخبار آینده، که توسط جبرئیل نازل و توسط حضرت زهرا "س" املاء، و توسط امیرالمومنین"ع"؛ انشاء شده است، در کتاب "مصحف" فاطمه "س" آمده، که اکنون در نزد امام زمان علیهالسلام است!
https://b2n.ir/304434
#استاد_شجاعی
@ostad_shojae
┄─┅─✵💟✵──┅─┄
همراه با یار مهربان
┄─┅─✵💟✵──┅─┄
══✼ 51Documents: Zionist Collaboration With the Nazis
March 16, 2010 ✼══
📚 معرفی کتاب
۵۱ سند دربارهی همکاری صهیونیستها با نازیها
- ۱۶ مارس ۲۰۱۰
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
https://www.amazon.com/51-Documents-Zionist-Collaboration-Nazis/dp/1569804338
⬅️ کتاب اسنادی ارائه میدهد که نشان میدهد، چگونه صهیونیستها و حزب نازی با هم همکاری نزدیک داشتند تا پروژهی کوچاندن یهودیان اروپا به اسرائیل را تسریع و تسهیل کنند (با تطمیع (تا قبل از جنگ) و تهدید (پس از جنگ))
🔹 این اثر، در حقیقت مکملی است برای تز دکترای محمود عباس که بعدها با عنوان «روی دیگر: رابطهی پنهانی بین نازیسم و صهیونیسم (به عربی: الوجه الاخار: العلقات السیریة بینه عن نازیه و صهیونیه)» در سال ۱۹۸۴ به زبان عربی و در سال ۲۰۱۱ به انگلیسی منتشر شد؛
محمود عباس در سال ۱۹۸۲ در دانشگاه پاتریس لومومبا (دانشگاه دوستی مردم روسیهی کنونی)، تحت عنوان ارتباط بین نازیها و رهبران جنبش صهیونیستی تز دکترای خود را تکمیل و در مؤسسه شرقشناسی آکادمی علوم شوروی از آن دفاع کرد.
تز اصلی کتاب این است که جنبش صهیونیستی و رهبران آن "شریکهای اساسی" نازیها و به همان اندازه مسئول هولوکاست بودند.
محمود عباس انکار نمیکند که هولوکاست اتفاق افتاده است یا اینکه این یکی از بدترین جنایات تاریخ است. سؤالی که او مطرح میکند این است که چه کسی مقصر این جنایت است و اینکه نازیها را مقصر دانستن تنها "نیمی از حقیقت" است.
به گفتهی عباس، صهیونیستها در کشتن تعداد زیادی از یهودیان اروپایی و نا امن کردن اروپا برای یهودیان با نازیها همکاری کردند، تا بقیه را به پذیرش صهیونیسم و مهاجرت به فلسطین تشویق و در نهایت مجبور کنند.
این کتاب به قرارداد هاوارا به عنوان یکی از مستندات و مؤیدات اشاره دارد که در آن رایش سوم با آژانس یهود برای تسهیل مهاجرت یهودیان از آلمان به فلسطین (همراه با امکان انتقال سرمایههایشان!) به توافق رسید.
او پیشنهاد میکند که ربودن، محاکمه و متعاقب آن اعدام آدولف آیشمن، نازی بلندپایه که معمار اصلی هولوکاست بود، توسط اسرائیل، یک عملیات پنهانی بود.
چرا که آیشمن در حال افشای دخالت صهیونیستها در ساخت هولوکاست برای مجله آمریکایی «لایف» بود و به همین دلیل ساکت شد.
بر اساس تز عباس، قدرتهای غربی که در جنگ پیروز شدند و نازیها را به جرم جنایات جنگی در دادگاه نورنبرگ محکوم کردند، ترجیح دادند مشارکت صهیونیستها در هولوکاست را پنهان کنند.
آنها از جزئیات، رویدادها و جنایات آنطور که دوست داشتند استفاده کردند و هر چیزی را که میخواستند نادیده بگیرند نادیده گرفتند...
بنابراین این سران این کشورها فقط با نیمی از حقیقت سروکار داشتند و نیمه دوم را - عمداً - نادیده گرفتند.
وی در این کتاب نوشته است: به نظر میرسد که مصلحت جنبش صهیونیستی این است که این رقم قربانیان هولوکاست را متورّم کنند تا دستاوردهای آنها بیشتر شود. همین امر باعث شد تا برای جلب همبستگی افکار عمومی بینالمللی با صهیونیسم بر رقم شش میلیون تأکید شود.
بسیاری از محققان در مورد رقم شش میلیون بحث کردهاند و به نتایج خیره کنندهای رسیدهاند - تعداد قربانیان یهودی را تنها چند صد هزار تعیین کردهاند. (به عنوان نمونه، کل یهودیان اروپا در زمان جنگ جهانی دوم، سه ميليون و يك صد و بيست هزار و بيست و دو نفر اعلام شده است که اساساً بسیاری از آنها در خارج از قلمرو هیتلری و حتی خارج از کشورهای درگیر جنگ بودهاند!)
عباس در این کتاب تردیدهایی را در مورد وجود اتاقهای گاز به نقل از رابرت فاوریسون مطرح میکند. در یک مطالعه علمی که توسط این پروفسور فرانسوی منتشر شد، او وجود چنین اتاقهایی را برای اهداف ادعایی [کشتن یهودیان] مورد حمله قرار داد و با قاطعیت اظهار داشته که آنها صرفاً برای سوزاندن اجساد از ترس شیوع بیماری به مناطق مجاور هستند. (به خصوص با توجه به شیوع شدید بیماری تیفوس در اردوگاه و نیز نزدیکی سطح زمین اردوگاه به آبهای سطحی و زیرزمینی که منجر میشد امکان دفن اجساد به جهت آلوده شدن آب، وجود نداشته باشد.)
عباس در مصاحبهای با خبرگزاری معان در سال ۲۰۱۳ از تز دکترای خود در رابطه با رابطه صهیونیستها و نازیها دفاع کرد و گفت: «هرکسی را که بتواند انکار کند که جنبش صهیونیستی قبل از جنگ جهانی دوم با نازی ها ارتباط داشته است، به چالش میکشد.»
برای اطلاعات بیشتر در این خصوص:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Other_Side:_The_Secret_Relationship_Between_Nazism_and_Zionism
⛔ حاشیهی مهمتر از متن:
کتابی که در ابتدای متن معرفی شده، به فارسی ترجمه نشده است؛ ناشران و یا دغدغهمندان جهاد تبیین در خصوص صهیونیسم جهانی، به خصوص در این ایام که این رژیم سفّاک در حال نسلکشی علنیِ بیسابقه است، میتوانند با ترجمه و انتشار این اثر گام مهمی در راستای جهاد تبیین در این خصوص بردارند (إنشاءالله)
@readandthink
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹همه منتظر بودند اما نماز جمعه اقامه نشد...
❎ ۴۲ سال پیش اعلام خبر شهادت مظلومانه شهید آیت الله دستغیب و همراهانش توسط مرحوم حجتالاسلام والمسلمین سید هاشم دستغیب فرزند شهید آیت الله دستغیب در صحن مطهر شاهچراغ(ع)
🔹🔹🔹
33.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎐 #مکتب_حاج_قاسم| #حاج_قاسم| #طوفان_الاقصی| #فلسطین| #غزه
🏷 «حرف آخر» - شماره چهار | خامنهای عزیز
🔻برادران و خواهران عزیز ایرانی من، مردم پرافتخار و سربلند که جان من و امثال من، هزاران بار فدای شما باد، کما اینکه شما صدها هزار جان را فدای اسلام و ایران کردید؛ از اصول مراقبت کنید، اصول یعنی ولیّ فقیه، خصوصاً این حکیم، مظلوم، وارسته در دین، فقه، عرفان، معرفت؛ خامنهای عزیز را جان خود بدانید، حرمت او را مقدسات بدانید.
🏷 بخشهایی از وصیت نامه الهی، سیاسی شهید حاج قاسم سلیمانی
🎐 نشر دهید و همراه ما باشید
🏷 @maktabehajghassem | مکتب حاج قاسم
هدایت شده از MESBAHYAZDI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 #ببینید| مرتبه آخر محبت به خدا
🔺️قسمت پنجاه و هفتم از سلسله جلسات #درس_اخلاق حضرت آیت الله مصباح یزدی (قدس سره) با موضوع « #محبت_خدا »
💻 @mesbahyazdi_ir
هدایت شده از خوشخبر
💠 کارآفرینی که این روستا رو به روستای بدون بیکار تبدیل کرد
آنچه در کوله این جهادگر کارآفرین بیش از همه سنگینی میکنه تلاش و تلاش است برای رسیدن به خودکفایی و خودباوری، خود اتکایی در روستای تقاب در استان خراسان جنوبی.
ایشون همه تلاشش رو بر این گذاشت تا روستاییان، کولهی مهاجرت نبندند و راهی دیار غربت و حاشیه شهرها نشوند بلکه در روستای تقاب بمانند و آوازه روستای بدون بیکار خوسف و خراسان جنوبی رو از آن خودشون کنند.
توضیح
+ تصاویر بیشتر
📆۱۴۰۲/۹/۱۴
#اقتصادی
🇮🇷 خـــــ♥️ــوشخبـر 👇👇
https://eitaa.com/joinchat/3193438243C5161aeab75