🔴 خدای آنها از هلیکوپترهای ما قویتر بود!
در بازدید از کارخانه هلیکوپترسازی امریکایی به #ادواردو_آنیلی توضیح میدهند که این هلیکوپتر تمام تکنولوژی برتر جهان را در خود دارد. ادواردو میپرسد در طبس که این هلیکوپترها شکست خوردهاند؟
آن ژنرال امریکایی هم در پاسخش میگوید خدای آنها از هلیکوپترهای ما قویتر بود...
▫️مرکز اسناد انقلاب اسلامی
🇮🇷پنجم اردیبهشت، سالروز شکست آمریکادر صحرای طبس
#سپاه_قدس/ ستاد پشتیبانی#جبهه_مقاومت
@moghavematt
برای خدای تبارك و تعالی، با تمام توان خود و با اتكال به قدرت خدای متعال مهیا شود و آمادهی نبرد با دشمنان خود گردد.
نیروهای انتظامی، ارتش و ژاندارمری و سپاه پاسداران به حال آمادهباش باشند و سپاه بیست میلیونی كه خود را مجهز نمودهاند، امروز برای فداكاری اسلام مهیا باشند كه در موقع لزوم از كشور اسلامی خود دفاع كنند و از این مانور احمقانه كه به امر خدای قادر شكست خورد، هراسی به خود راه ندهند كه حق با ما و خدا پشتیبان ملت مسلمان است...
"به نقل از کتاب رویای امریکایی، گل علی بابایی"
eitaa.com/rahi_besoye_noor
════༻༻🇮🇷༺༺════
"مأموران خدا"
به بهانه چهل و یکمین سالگرد
حمله نظامی آمریکا به طبس
════༻༻🛩️༺༺════
در ساعت۲۲ شامگاه۲۴ آوریلسال۱۹۸۰(چهارم اردیبهشت ۱۳۵۹)، هشت فروند هلیكوپتر قدرتمند R-H-53-D سیاستالیون، از عرشهی ناو هواپیما بر «یو.اس.اسنیمیتز»، در *دریای عمان* به پرواز در آمدند و در شرایطی كه حتی یك قبضه توپ ضدهوایی، از حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران در سواحل دریای عمان حفاظت نمیكرد، وارد قلمرو هوایی كشورمان شدند.
♦️ ساعاتی پیش از آن، سه فروند هواپیمای ترابری M-C-130، حامل ۱۳۲ نفر تفنگدار «نیروی دلتای» ارتش آمریكا و سه فروند هواپیمای E-C-130 ویژه سوختگیری، پس از برخاستن از باند پرواز جزیرهی «مصیره» ـ در شرق كشور عمانـ و نقض حریمهوایی ایران در یك فرودگاه متروكهی مخفی، واقع در صحرای «طبس» فرود آمدند، فرودگاهی كه طراحان نقشهی تهاجم، بدان «كویر ـ ۱» لقب داده بودند.
فرمانده نیروهای متجاوز كسی نبود مگر، افسر كاركشتهی سپاه كلاه سبزهای ارتش آمریكا، سرهنگ «چارلی.ا. بكویث».
افسری كه در سال ۱۹۶۳ (۱۳۴۲ هـ ش) عملیات سركوبی پارتیزان های استقلال طلب مالایا را اجرا كرده بود و از سال ۱۹۶۵ (۱۳۴۴هـ ش) به عضویت ستاد گروه پنجم «نیروهای ویژه» ـ كلاه سبزـ ارتش آمریكا در ویتنام درآمد.
طی سالیان حضور در جبههی ویتنام، بكویث سمتهای گوناگونی را در جهت سركوبی مبارزین استقلالطلب «ویت مینه» ـ كه یانكیها از سر استهزا آنان را «ویتكنگ» مینامیدندـ بر عهده داشت. از فرماندهی گردان عملیات كلاهسبزها، تا سمت ناظر مقدم لشكر یكم از سپاه ۱۰۱ هوابرد ارتش آمریكا.
♦️ نیروهای تحت امر او در تهاجم به خاك ایران نیز، عمدتاً از بین كادرهای زبدهی دوران جنگ ویتنام دستچین شده و در قالب یك واحد ضربتی ویژه؛ موسوم به «نیروی دلتا» سازماندهی شده بودند. به رغم تمامی این تمهیدات، «كویر ـ۱» نیز برای ایالات متحده مبدل به ویتنام دیگری شد.
منتها این بار، نیروهای آمریكایی به عوض غافلگیر شدن توسط جوخهای از چریكهای ریز نقش ویتمینه، با گردبادی از توفان شن مواجه شدند!
🇮🇷 حریف قدری كه متجاوزین متكبر آمریكایی را به زانو در آورد، آن سان كه امام خمینی(ره) در تبیین واقعهی طبس فرمودند:
«... آن دانههای شن؛ مأموران خداوند بودند!»
♦️حقیقت تلخی که براساس اسناد و مدارك منتشره طی سالهای پس از واقعهی طبس، مشخص شد كه كلیهی توپهای پدافند هوایی ۲۳ م.م مستقر در سایتهای دفاع زمین به هوای ایران در سواحل جنوبی كشور، به دستور فرمانده وقت نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران، جمعآوری و ظاهراً جهت بكارگیری آنها در یك مانور بزرگ نظامی، انتقال یافتند.
♦️مطلب آنگاه تأمل برانگیزتر میشود كه به روایت سرهنگ بكویث فرمانده نیروی دلتا؛ تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز عملیات تهاجم، عمدهی هم و غم وی و اعضای ارشد «دلتا» به سایتهای پدافند هوایی ایران، خصوصاً؛ توپهای قدرتمند ۲۳ م. م ارتش ایران كه برای هلی كوپترهای سی ـ استالیون به شدت خطرآفرین بودند، معطوف شده بود.
❌ باز هم به روایت بكویث؛ در آخرین ساعات قبل از شروع عملیات، منبع موثقی از تهران! گزارش داد كه خطر این توپهای مرگبار مرتفع شده است.
❌ در پی خروج فضاحت بار تفنگداران آمریكایی از طبس و بر جای ماندن چند فروند هلیكوپتر حامل اسناد و تجهیزات آنها، به فرمان *تیمسار بهمن باقری*؛ دو فروند فانتوم نیروی هوایی منطقهی فرود «دلتا» را به شدت بمباران كردند.
🇮🇷 در این حادثه «محمد منتظر قائم» فرمانده سپاه پاسداران استان یزد، كه با حضور در منطقه سرگرم جمعآوری اسناد و مدارك باقیمانده در هلیكوپترهای آمریكایی و تخلیه آنها بود، به شهادت رسید.
❌ سرهنگ بكویث، بعدها در اتوبیوگرافی خویش، شكست آمریكا در طبس را اینگونه واگویه میكند:
💪 «...در تمام طول راه بازگشت... احساس پوچی و پژمردگی میكردم. آه، آه! یأس بر وجودم سایه افكنده بود. گریهام گرفت. این موقعی بود كه نشستم و با تمام وجودم گفتم: ای عیسی مسیح! تو میدانی كه چه گندی بالا آمده ! ما واقعاً باعث شرمساری كشور بزرگمان شدیم. خودم را بسیار حقیر احساس میكردم... حس میكردم دیگر آبرویی برایم باقینمانده است.»
💠 پس از این اتفاق در روز پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹، حضرت امام خمینی با صدور پیام مهمی خطاب به ملت ایران، ضمن دعوت آحاد مردم به همبستگی و آمادگی هر چه افزونتر در راه پاسداری از موجودیت انقلاب اسلامی، توجه افكار عمومی را به ارتباط تنگاتنگ غائلهآفرینیهای همزمان باندهای ضدانقلاب داخلی و تحركات تجاوز كارانهی ماشین جنگی رژیم عراق در نقاط مرزی، با حمله نظامی ایالات متحده جلب فرمود. حضرت امام در بخشی از این پیام فرمودهاند:
🏳️ «...اكنون كه شیطان بزرگ دست به كار احمقانه زده است، ملت شریف و رزمنده ما باید
هدایت شده از گلچین پیام ها
6022ac1ffb2381d2100ca6cb_-5939692040946942201.mp3
زمان:
حجم:
9.52M
🎧 بشنوید| برنامه تلویزیونی «جهان آرا»
بررسی مذاکرات وین
🔰صوت کامل گفتوگو با دکتر سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی
🗓 شنبه 4 اردیبهشت 1400
════༻💠༺════
اعمال شب سيزدهم ماه رمضان
(ودرادامه اعمال شب ۱۴و۱۵ رمضان)
════༻༺════
شب سیزدهم،نخستين شب از ليالى بيض
(يعنى شب هاى روشن) است كه انجام
سه عمل در آن وارد شده است:
۱ـ غسل.
۲ـ چهار ركعت نماز
(هر دو ركعت به يك سلام)
كه در هر ركعت يك مرتبه حمد و ۲۵ مرتبه سوره توحيد را بخواند.
۳ـ دو ركعت نماز
كه در شب سيزدهم ماه رجب و شعبان نيز خوانده مى شود.
در هر ركعت، بعد از سوره حمد سوره هاى يس، ملك، و توحيد را بخواند.
۴ـ خواندن دعاى «مجير»
در شب هاى سيزدهم و چهاردهم و پانزدهم
════༻💠༺════
🌸 نماز:
🔹 شب سیزدهم
مستحب است دو رکعت نماز بخوانند به این صورت که:
در هر رکعت پس از سوره «حمد» سورههای «یس» و «تَبارَکَ الْمُلک» و «توحید» را بخوانند.
🔹 شب چهاردهم
چهار رکعت با همین کیفیت[شب سیزدهم] و با دو سلام .
🔹 شب پانزدهم
شش رکعت با سه سلام و به همین صورت.
════༻💠༺════
🌸 دعای مجیر
این دعا به خاطر اینکه «مجیر»، به معنای پناهدهنده در تمام بندهای آن تکرار شده، دعای «مجیر» نامیده شده است.
🔹دعای مجیر در بین دعاها از جایگاه بلندی برخوردار است و از پیامبر (ص) روایت شده و دعایی است که آن حضرت (ص) هنگامی که در مقام ابراهیم مشغول نماز بودند، جبرئیل آورد و علامه کفعمی در «بلد الامین» و «مصباح» این دعا را ذکر نموده و در حاشیه آن به فضیلت آن اشاره کرده است.
همچنین روایت شده است هر که این دعا را در «ایام البیض» (روزهای سیزدهم و چهارهم و پانزدهم) ماه رمضان بخواند گناهش آمرزیده میشود، هرچند به عدد دانههای باران و برگهای درختان و ریگهای بیابان باشد!
و خواندن آن برای شفای بیمار و ادای دین و بینیازی و توانگری و رفع غم و اندوه سودمند است.
آیتالله مجتهدی تهرانی: دعای مجیر انسان را به کمال میرساند.
مرحوم آیتالله احمد مجتهدی تهرانی از استاد فقید اخلاق شهر تهران در ابتدای شرح دعای روز سیزدهم ماه مبارک رمضان، ضمن توصیه به خواندن دعای «مجیر» در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ ماه مبارک، درخصوص مضامین بلند عرفانی و آمیزههای عمیق این ادعیه اسلامی میگوید: روز سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم ماه مبارک رمضان از دعای «مجیر» غفلت نکنیم؛ مضامین دعای مجیر انسان را به کمال میرساند. فکر نکنیم که دعا خواندن فقط برای ثواب است؛ دعا برای کمال انسان است.
🔹دعای مجیر ۸۸ بند دارد که در هر بند خداوند با ذکر دو نام مثل «سُبْحَانَک یا دَائِمُ تَعَالَیتَ یا قَائِمُ» تنزیه میشود و در پایان هر بند عبارت «أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یا مُجِیرُ» (ما را از آتش پناه دهای پناهدهنده) آمده است و این دعا با عبارت «سُبْحَانَک یا ذَا الْعِزِّ وَ الْجَمَالِ تَبَارَکتَ یا ذَا الْجَبَرُوتِ وَ الْجَلالِ سُبْحَانَک لا إِلَهَ إِلا أَنْتَ سُبْحَانَک إِنِّی کنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ فَاسْتَجَبْنَا لَهُ وَ نَجَّینَاهُ مِنَ الْغَمِّ وَ کذَلِک نُنْجِی الْمُؤْمِنِینَ وَ صَلَّی اللَّهُ عَلَی سَیدِنَا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ أَجْمَعِینَ وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ وَ حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ وَ لا حَوْلَ وَ لا قُوَّةَ إِلا بِاللَّهِ الْعَلِی الْعَظِیمِ» پایان مییابد.
💠 متن دعای مجیر
متن دعای مجیر به شرح ذیل است:
بِسْمِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
سُبْحَانَکَ یَا اللَّهُ تَعَالَیْتَ یَا رَحْمَانُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا رَحِیمُ تَعَالَیْتَ یَا کَرِیمُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا مَلِکُ تَعَالَیْتَ یَا مَالِکُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا قُدُّوسُ تَعَالَیْتَ یَا سَلامُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا مُؤْمِنُ تَعَالَیْتَ یَا مُهَیْمِنُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا عَزِیزُ تَعَالَیْتَ یَا جَبَّارُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا مُتَکَبِّرُ تَعَالَیْتَ یَا مُتَجَبِّرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ،
سُبْحَانَکَ یَا خَالِقُ تَعَالَیْتَ یَا بَارِئُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا مُصَوِّرُ تَعَالَیْتَ یَا مُقَدِّرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا هَادِی تَعَالَیْتَ یَا بَاقِی أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا وَهَّابُ تَعَالَیْتَ یَا تَوَّابُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا فَتَّاحُ تَعَالَیْتَ یَا مُرْتَاحُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا سَیِّدِی تَعَالَیْتَ یَا مَوْلایَ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا قَرِیبُ تَعَالَیْتَ یَا رَقِیبُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا مُبْدِئُ تَعَالَیْتَ یَا مُعِیدُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا حَمِیدُ تَعَالَیْتَ یَا مَجِیدُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا قَدِیمُ،
تَعَالَیْتَ یَا عَظِیمُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا غَفُورُ تَعَالَیْتَ یَا شَکُورُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا شَاهِدُ تَعَالَیْتَ یَا شَهِیدُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا حَنَّانُ تَعَالَیْتَ یَا مَنَّانُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا بَاعِثُ تَعَالَیْتَ یَا وَارِثُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا مُحْیِی تَعَالَیْتَ یَا مُمِیتُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا شَفِیقُ تَعَالَیْتَ یَا رَفِیقُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا أَنِیسُ تَعَالَیْتَ یَا مُونِسُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا جَلِیلُ تَعَالَیْتَ یَا جَمِیلُ،
أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا خَبِیرُ تَعَالَیْتَ یَا بَصِیرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا حَفِیُّ تَعَالَیْتَ یَا مَلِیُّ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا مَعْبُودُ تَعَالَیْتَ یَا مَوْجُودُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا غَفَّارُ تَعَالَیْتَ یَا قَهَّارُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا مَذْکُورُ تَعَالَیْتَ یَا مَشْکُورُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا جَوَادُ تَعَالَیْتَ یَا مَعَاذُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا جَمَالُ تَعَالَیْتَ یَا جَلالُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا سَابِقُ تَعَالَیْتَ یَا رَازِقُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا صَادِقُ تَعَالَیْتَ یَا فَالِقُ،
أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا سَمِیعُ تَعَالَیْتَ یَا سَرِیعُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا رَفِیعُ تَعَالَیْتَ یَا بَدِیعُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا فَعَّالُ تَعَالَیْتَ یَا مُتَعَالُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا قَاضِی تَعَالَیْتَ یَا رَاضِی أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا قَاهِرُ تَعَالَیْتَ یَا طَاهِرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا عَالِمُ تَعَالَیْتَ یَا حَاکِمُ،
أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا دَائِمُ تَعَالَیْتَ یَا قَائِمُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا عَاصِمُ تَعَالَیْتَ یَا قَاسِمُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا غَنِیُّ تَعَالَیْتَ یَا مُغْنِی أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا وَفِیُّ تَعَالَیْتَ یَا قَوِیُّ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا کَافِی تَعَالَیْتَ یَا شَافِی أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ، سُبْحَانَکَ یَا مُقَدِّمُ تَعَالَیْتَ یَا مُؤَخِّرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا أَوَّلُ تَعَالَیْتَ یَا آخِرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ،
ادامه👇👇👇
سُبْحَانَکَ یَا ظَاهِرُ تَعَالَیْتَ یَا بَاطِنُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا رَجَاءُ تَعَالَیْتَ یَا مُرْتَجَی أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا ذَا الْمَنِّ تَعَالَیْتَ یَا ذَا الطَّوْلِ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا حَیُّ تَعَالَیْتَ یَا قَیُّومُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا وَاحِدُ تَعَالَیْتَ یَا أَحَدُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا سَیِّدُ تَعَالَیْتَ یَا صَمَدُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا قَدِیرُ تَعَالَیْتَ یَا کَبِیرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا وَالِی تَعَالَیْتَ یَا مُتَعَالِی [عَالِی]
أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا عَلِیُّ تَعَالَیْتَ یَا أَعْلَی أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا وَلِیُّ تَعَالَیْتَ یَا مَوْلَی أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا ذَارِئُ تَعَالَیْتَ یَا بَارِئُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا خَافِضُ تَعَالَیْتَ یَا رَافِعُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا مُقْسِطُ تَعَالَیْتَ یَا جَامِعُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا مُعِزُّ تَعَالَیْتَ یَا مُذِلُّ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا حَافِظُ تَعَالَیْتَ یَا حَفِیظُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا قَادِرُ تَعَالَیْتَ یَا مُقْتَدِرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا عَلِیمُ تَعَالَیْتَ یَا حَلِیمُ،
أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا حَکَمُ تَعَالَیْتَ یَا حَکِیمُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا مُعْطِی تَعَالَیْتَ یَا مَانِعُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا ضَارُّ تَعَالَیْتَ یَا نَافِعُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا مُجِیبُ تَعَالَیْتَ یَا حَسِیبُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا عَادِلُ تَعَالَیْتَ یَا فَاصِلُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا لَطِیفُ تَعَالَیْتَ یَا شَرِیفُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا رَبُّ تَعَالَیْتَ یَا حَقُّ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا مَاجِدُ تَعَالَیْتَ یَا وَاحِدُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا عَفُوُّ تَعَالَیْتَ یَا مُنْتَقِمُ،
أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا وَاسِعُ تَعَالَیْتَ یَا مُوَسِّعُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا رَءُوفُ تَعَالَیْتَ یَا عَطُوفُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا فَرْدُ تَعَالَیْتَ یَا وِتْرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا مُقِیتُ تَعَالَیْتَ یَا مُحِیطُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا وَکِیلُ تَعَالَیْتَ یَا عَدْلُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا مُبِینُ تَعَالَیْتَ یَا مَتِینُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا بَرُّ تَعَالَیْتَ یَا وَدُودُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا رَشِیدُ تَعَالَیْتَ یَا مُرْشِدُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا نُورُ تَعَالَیْتَ یَا مُنَوِّرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا نَصِیرُ،
تَعَالَیْتَ یَا نَاصِرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا صَبُورُ تَعَالَیْتَ یَا صَابِرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا مُحْصِی تَعَالَیْتَ یَا مُنْشِئُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا سُبْحَانُ تَعَالَیْتَ یَا دَیَّانُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا مُغِیثُ تَعَالَیْتَ یَا غِیَاثُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا فَاطِرُ تَعَالَیْتَ یَا حَاضِرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ یَا مُجِیرُ سُبْحَانَکَ یَا ذَا الْعِزِّ وَ الْجَمَالِ تَبَارَکْتَ یَا ذَا الْجَبَرُوتِ وَ الْجَلالِ سُبْحَانَکَ لا إِلَهَ إِلا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ فَاسْتَجَبْنَا لَهُ وَ نَجَّیْنَاهُ مِنَ الْغَمِّ وَ کَذَلِکَ نُنْجِی الْمُؤْمِنِینَ وَ صَلَّی اللَّهُ عَلَی سَیِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ أَجْمَعِینَ وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ وَ حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکِیلُ وَ لا حَوْلَ وَ لا قُوَّةَ إِلا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ
هدایت شده از نکات و تمثیلات آیت الله حائری شیرازی
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹
🔸اذان گفتن، مقدمۀ انقطاع الی الله🔸
هرکس توانست اذان بگوید و زورش به خودش رسید، زورش به شیطان هم میرسد، زورش به ملامت دوستان هم میرسد. چون تا خواستی اذان بگویی این دکاندار میگوید: «نچ! چطور شد تازه مسلمان شدی؟» دکان آن طرفی میگوید: «مبارک است».
شیطان همه را تحریک میکند که بیایید؛ یک متلکی به او بگویید. خب راه خداست! باید آدم از این هفت خان رستم بگذرد تا بتواند کار کند! هر کس زورش رسید خوش به حالش! چون آن وقتی که آدم میخواهد برود توی قبر، فقط انسان هست و خدا. خدا هست و انسان. همه دود میشوند! خبری از احدی نیست حتی بچۀ انسان. هیچ. یک پردهای کشیده میشود تمام ارتباطها قطع میشود. یک خلوتی است آنجا. خدا و انسان با هم خلوت میکنند.
هر کسی توی دنیا بیشتر با خدا خلوت کرده، جریان قبر و اینها برایش آسانتر میگذرد. هر کس همیشه سرش گرم با مردم بوده وقتی میرود آنجا شوکه میشود. انسش با بچههایش بوده، این انس قطع میشود.
امر به معروف از جمله چیزهایی است که انسان را از همه قطع میکند و به خدا وصل میکند. هر کس زورش رسید امر به معروف بکند مرگ برایش سهل میشود. چرا؟ چون خیلی کسی را تشویق نمیکنند به امر به معروف و نهی از منکر.
@haerishirazi
کتابچه ساده رمضان.pdf
حجم:
2.21M
⬆روزه داران گرامی برای انجام اعمال ماه مبارک رمضان از کتابچه ساده رمضان👆🏻بهره مند شوید.
التماس دعا🌹
✨🌺✨✨🌺✨✨🌺✨
قرائت دسته جمعی
📿 دعـــــــــــای فـــــــــــرج 📿
(الهی عَظُم البلاء...)
به یاد شهیدوالامقام
( اقبال آقایی بنفشه)
شهدای ترور
همه با هم برای
🤲 ظهور منجی 🤲
💝 همدل 💝
باشيم
هدایت شده از نو+جوان
8.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 #تماشایی | ضربه بزرگتر
✊🏻 وقتی آمریکاییها خودشان را نجس میکنند😁
🌺 به مناسبت سالروز کنف شدن نیروهای آمریکایی در صحرای طبس
💫 رسانه اختصاصی نوجوانان سایت Khamenei.ir👇🏻
🌱 @Nojavan_Khamenei