eitaa logo
راهی به سوی نور
69 دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
6هزار ویدیو
78 فایل
پل ارتباطی ما و شما: @Sarbazekoochek14
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎐 | 🏷 هر که را صبح شهادت نیست، شام مرگ هست... بی شهادت مرگ با خسران چه فرقی میکند... 🎐 نشر دهید و همراه ما باشید 🏷 @maktabehajghassem | مکتب حاج قاسم
🌹السَّلام علیکَ یا صاحب الزَّمان🌹 سلام🪄 صبح آدینه تون بخیر و نیکی🍃🌸 کوچه‌های شهر ما ویران نمی‌ماند عزیز کار و بار عشق بی‌سامان نمی‌ماند عزیز... یک نفر فردا زمین را نور‌باران می‌کند مهدی ما تا ابد پنهان نمی‌ماند عزیز... 🌸🍃🌼🍃🌸 🔸🍃 اللهمَّ صلِّ علی محمَّد و آلِ محمَّد و عجِّل فَرَجَهُم 🔹🍃   https://chat.whatsapp.com/GUQwQQ0p6QjBTrMkiCJZsD
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شرح دعای ندبه_72.mp3
10.68M
۷۲ 💢 اینهمه انسان، که بدونِ امام زندگی کردند، آیا همه بدبخت و شقاوتمند شدند؟ در حالیکه بسیاری از آنها در علم و حرفه خویش موفق بودند، در خانواده‌های آرام و خوشبختی زندگی کردند، انسانهای بی‌آزار و بااخلاقی بودند. 💢 چطور ضرورت داشتن امام را توجیه می‌کنید؟ علیه‌السلام @ostad_shojae
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌼🍀🍃🍀🍃🌼🍀🍃🍀🍃🌼 🌷 آدینه ی مهدوی 🌷 ┄─┅─✵❣✵──┅─┄ اخـــــلاق مهـدوی ┄─┅─✵❣✵──┅─┄ ﷽ ◀️قسمت هفتاد و ششم 😴.. خوابمان را کم کنیم، ☝️تو به نیت امام زمان (عج) خوابت را کم کن عزیز من! چه خبره هشت ساعت، نه ساعت در روز.. بعد از مرگ به اندازه کافی وقت خواب داریم، الان وقت بیداری هست، الان وقت کار و زحمت و مجاهدت هست، الان باید تلاش بکنیم. اولش سخت است بعدش آسان می شود. 🔹این جنگ و گریز و خودسازی و تهذیب نفس، این جنگی که با نفس داریم را اسمش را تقوا می گذارند. یعنی خود نگهداری. تقوا یعنی خود نگهداری، خودت را نگهداری از گناهان. ⚠️هیچ عملی بدون تقوا بالا نمی رود. صراحت آیه قرآن کار را بر ما تمام کرده، آیه [27] سوره مائده: 📖«إِنَّمَا» حرف حصر هست، یعنی فقط این، «يَتَقَبَّلُ اللَّهُ مِنَ الْمُتَّقِينَ» خدا از متقین قبول می کند، خدا از اهل تقوا اعمالشان را قبول می کند. اگر اعمال درجه بالا می خواهی، ثواب درجه بالا می خواهی باید اهل تقوا بشوی. ⚠️اگر باتقوا نباشیم این نمازها و روزه های ما در حد رفع تکلیف به ما کمک می کند، یعنی در حدی که فردای قیامت خدا به ما عذاب نکند. بگوید بله عملی را انجام دادی، خُب باشه عذابت نمی کنم برو بهشت اما رده پایین های بهشت.. درجات بالا می خواهی زحمت بالا باید بکشی. 🔹ادامه دارد .... 💽برگرفته از سخنرانی"اخلاق مهدوی" فایل شماره (14) 🎤استاد احسان عبادی 76 💠☀️💠☀️💠☀️💠 ____________ @marefatemahdavi
بسم الله النور🌹📖🌹 « خدایا! ما را از فتنه های آخرالزمان در امان بدار » ✳️ نبی مکرم اسلام صلوات الله و سلامه علیه فرمودند: « خانه‌اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده شود و براى آسمانيان بدرخشد چنان كه ستارگان آسمان براى زمينيان مى‌درخشند . » كافى(ط-الاسلامیه) ج۲، ص۶۱۰ ✨ ختم هفتگی کلام الله مجید ✨ به نیت سلامتی و تعجیل در فرج و ظهور ⛅ گل سرسبد هستی امام عصر _عجل الله تعالی فرجه الشریف_ 💚 ⭐سهم هر نفر : حداقل یک جزء ✳️نحوه دریافت جزء : ارسال کلمه ی _نور_ به: 🌼کاربر @Sarbazekoochek14 « همراهان گرانقدر امروز و طی روزهای هفته جهت انتخاب جزء فرصت دارند.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎐 | | | 🏷 مجموعه موشن کلیپ «قسمت پنجم» ▫️نظام ما، نظام ایمانی است، نظام دینی است، مردم‌سالاریِ اسلامی است. «اسلامی» است که مثل شهید سلیمانی تربیت میکند ▫️ شهید سلیمانی در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی 🎐 نشر دهید و همراه ما باشید 🏷 @maktabehajghassem | مکتب حاج قاسم
🚘چشمه هفت‌رنگ مجن چشمه هفت رنگ مجن از چشمه‌های نادر و کم‌نظیر ایران محسوب می‌شود که از جاهای دیدنی شاهرود در ۲۵ کیلومتری شمال آن است.
🚘موزه گیاهان دارویی کجور یکی از جاهای دیدنی نوشهر و چالوس، موزه گیاهان دارویی کجور است. این موزه با هدف کشت، پرورش و بسته بندی گیاهان دارویی و معطر در سال 1365 احداث شد. مساحت آن بیش از 8 هکتار است و گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور برای بازدید از آن به نوشهر مازندران می آیند. اگر به این موزه قدم بگذارید بیش از 250 گونه گیاه دارویی را خواهید دید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رییسی: روحیه مقابله با نظام سلطه در کشورهای لاتین و انقلاب اسلامی مشترک است 🔹رییس جمهور:نگاه ما به شرق، غرب و آمریکای لاتین نگاه متعادلی هست و خواهد بود. 🔹ما 35 سند تفاهم با سه کشور ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا در این سفر امضا کردیم. ✅اخبار سید ابراهیم رئیسی👇 ‎https://eitaa.com/joinchat/1673658370Cff4494efc9
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روزی‌که حال تهران خوب بود 🔹۲۶ خرداد سال ۱۳۹۴، ۱۷۶ غواص دفاع‌مقدس که با دست‌های بسته شهید شده بودند (در کنار ۹۴ شهید دیگر) در میدان بهارستان تهران تشییع شدند. حضور گسترده مردم، این روز را به یکی از روزهای به‌یادماندنی تهران تبدیل کرد. 🔷از میان ۵۰ هزار شهید گمنام دفاع‌مقدس، هم‌چنان ۳ هزار شهید تفحص و شناسایی نشده‌اند. 🔸 www.ion.ir 🔻@irannewspaper
هدایت شده از مهدویت
4_5861898419303353264.mp3
2.75M
▫️چطور همیشه همراه امام زمان باشیم؟ 👤استاد محمودی @mahdaviatsahebazaman
🎙 | توصیه امام، ادامه راه انقلاب ✏️ رهبر انقلاب: برادران عزیز، خواهران عزیز، ملّت عظیم ایران، جوانان خوش‌روحیه و پُرتلاش سراسر کشور! باید به توصیه‌ی‌ امام گوش فراداد. امام بزرگ است، سرآمد است، زنده است، با ما حرف دارد، با ما حرف میزند. ما هم راه طولانی‌ای در پیش داریم؛ ما هم کارهای بزرگی در پیش داریم؛ [لذا] احتیاج به توصیه‌ی امام داریم. امام به ما چه توصیه‌ای میکند؟ یقیناً بزرگ‌ترین توصیه‌ی امام، ادامه [دادن] راه اوست، نگهبانی از میراث اوست؛ این بزرگ‌ترین توصیه‌ی امام بزرگوار ما است. ۱۴۰۲/۰۳/۱۴ 🔹 رسانه KHAMENEI.IR براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب کلیپ صوتی «توصیه امام، ادامه راه انقلاب» را منتشر میکند. 🎧 بشنوید👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلاااام☺️ صبح زیبای آخرین شنبه بهاری تون بخیر و شادی🌞 🌺به هفته جدید خوش آمدید🍃🌺 اگر خواهان عزت و بزرگی هستی🔻 ۱_ تقوا داشته باش ۲_ با مردم به انصاف رفتار کن ۳_ به آنچه مردم دارند، طمع نکن ۴_ گذشت کردن، و بخشیدن دیگران ۵_ فرو خوردن خشم 🔸 سرانجام تون همراه با خیر و عزتمندی😊 🌸🍃🌼🍃🌸 🦋یا ربَّ العالَمین🦋 http://eitaa.com/rahi_besoye_noor
انسان شناسی ۲۷۱.mp3
11.24M
۲۷۱ چرا من اینهمه وقت، هیئت میرم، کربلا میرم، هر روز حرم میرم، اهل شب زنده‌داری‌ام، اما رشدم لاک پشتیه! من از کجا بفهمم این کارای معنوی من، داره به نفع من تموم میشه یا به ضرر من؟ چجوری می‌تونم این حرکت رو بسمت مقصد سریعترش کنم؟ @ostad_shojae
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
102001.mp3
55.4K
سوره تکاثر
════ 🍃📖 💕════ تدبر در قرآن ════💕 📖🍃 ════ 💠 سوره تكاثر بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ‌ به نام خداوند بخشنده مهربان‌ أَلْهاكُمُ التَّكاثُرُ «۱» حَتَّى زُرْتُمُ الْمَقابِرَ «۲» كَلَّا سَوْفَ تَعْلَمُونَ «۳» ثُمَّ كَلَّا سَوْفَ تَعْلَمُونَ «۴» كَلَّا لَوْ تَعْلَمُونَ عِلْمَ الْيَقِينِ «۵» لَتَرَوُنَّ الْجَحِيمَ «۶» ثُمَّ لَتَرَوُنَّها عَيْنَ الْيَقِينِ «۷» ثُمَّ لَتُسْئَلُنَّ يَوْمَئِذٍ عَنِ النَّعِيمِ «۸» «۱» فزون طلبى (و تفاخر) شما را سرگرم كرد. «۲» تا آنجا كه به زيارت مقبره‌ها رفتيد. «۳» چنين نيست (كه مى‌پنداريد) به زودى خواهيد فهميد. «۴» باز چنين نيست (كه مى‌پنداريد)، در آينده خواهيد دانست. «۵» چنين نيست (كه مى‌پنداريد)، اگر شما (به آخرت) علم يقينى داشتيد. «۶» قطعاً دوزخ را مى‌ديديد. «۷» سپس آن را با عين اليقين مى‌ديديد. «۸» سپس در آن روز از نعمت‌ها سؤال خواهيد شد. 🌸نکته ها🌸 ۱. «تكاثر» از «كثرت» به معناى فزون‌طلبى و فخرفروشى به ديگران به واسطه كثرت اموال و اولاد است. ۲. جلوه‌هاى تكاثر الف- تكاثر در شرك و چند خدايى. «أَ أَرْبابٌ مُتَفَرِّقُونَ خَيْرٌ أَمِ اللَّهُ الْواحِدُ الْقَهَّارُ» (حضرت يوسف به هم زندانى‌هاى خود كه مشرك بودند، گفت: آيا ارباب متفرق بهتر است يا خداوند يكتاى قهار؟) ب- تكاثر در غذا. بنى اسرائيل مى‌گفتند: ما بر يك نوع غذا صبر نداريم‌ «لَنْ نَصْبِرَ عَلى‌ طَعامٍ واحِدٍ» ما خوردنى‌هاى ديگر همچون پياز و سير و عدس و خيار مى‌خواهيم. «قِثَّائِها وَ فُومِها وَ عَدَسِها وَ بَصَلِها» ج- تكاثر در عمر. چنان كه بعضى دوست دارند هزار سال عمر كنند. «يَوَدُّ أَحَدُهُمْ لَوْ يُعَمَّرُ أَلْفَ سَنَةٍ» د- تكاثر در مال. قرآن مى‌فرمايد: برخى افراد به دنبال جمع مال و شمارش آن هستند. «الَّذِي جَمَعَ مالًا وَ عَدَّدَهُ» ه- تكاثر در مسكن. قرآن در مقام سرزنش بعضى مى‌فرمايد: در دامنه هر كوهى ساختمان‌هاى بلند بنا مى‌كنيد. «أَ تَبْنُونَ بِكُلِّ رِيعٍ آيَةً تَعْبَثُونَ» و- تكاثر در شهوت. اسلام براى مسئله جنسى، راه ازدواج را تجويز كرده و بهره‌گيرى از همسر را بدون ملامت شمرده: «إِلَّا عَلى‌ أَزْواجِهِمْ أَوْ ما مَلَكَتْ أَيْمانُهُمْ فَإِنَّهُمْ غَيْرُ مَلُومِينَ» و ارضاى شهوت از غير راه ازدواج را تجاوز دانسته است. «فَمَنِ ابْتَغى‌ وَراءَ ذلِكَ فَأُولئِكَ هُمُ العادُونَ» ۳. «أَلْهاكُمُ» از «لهو» به معناى سرگرم شدن به امور جزئى و ناچيز است كه انسان را از اهداف بلند باز دارد. ۴. «زُرْتُمُ» از زيارت و «مقابر» جمع مقبره است. ۵. ميان دو قبيله بر سر تعداد نفرات گفتگو شد، تصميم گرفتند سرشمارى كنند بعد از زنده‌ها به قبرستان رفتند تا آمار مردگان را نيز به حساب آورند. ۶. حضرت على عليه السلام در خطبه ۲۲۱ نهج البلاغه، بعد از تلاوت اين سوره مطالبى دارند كه ابن ابى الحديد در شرح آن مى‌گويد: در طول پنجاه سال، بيش از هزار بار اين خطبه را خوانده‌ام و عظمت اين خطبه به قدرى است كه سزاوار است بهترين گويندگان عرب جمع شوند و اين خطبه برايشان تلاوت شود و همه به سجده افتند، همانگونه كه هنگام تلاوت بعضى از آيات قرآن، همه به سجده مى‌افتند. ما دو جمله از آن خطبه را در اينجا بازگو مى‌كنيم: «آبائهم يفخرون» آيا به مقبره پدرانشان افتخار مى‌كنند؟ «ام بعديد الهلكى يتكاثرون» يا به تعداد معدومين فزون‌طلبى مى‌كنند؟ «اجساد خرت و حركات سكنت» آنان جسدهايى بودند كه متلاشى شدند و متحرك‌هايى بودند كه ساكن شدند. «و لئن يكونوا عبرا احق من ان يكونا مفتخرا» آن جسدها سزاوارترند كه سبب عبرت شوند تا مايه افتخار. ۷. از حضرت على عليه السلام حديثى نقل شده كه فرمودند: اولين‌ «سَوْفَ تَعْلَمُونَ» مربوط به عذاب قبر است و دومى مربوط به عذاب آخرت. ۸. يقين، باور قلبى است كه عميق‌تر از دانستن است. مثلا همه مردم مى‌دانند كه مرده كارى به كسى ندارد ولى حاضر نيستند در كنار مرده بخوابند، ولى مرده‌شور در كنار مرده به راحتى مى‌خوابد، زيرا مردم فقط مى‌دانند ولى مرده‌شور باور كرده و به يقين رسيده است. راه بدست آوردن يقين عمل به دستورات الهى است، همانگونه كه مرده‌شور در اثر تكرار عمل به اين باور رسيده است. ۹. بر اساس روايات، نشانه يقين، توكل بر خداوند و تسليم او شدن و راضى بودن به مقدرات او و واگذارى امور به اوست. ۱۰. يقين درجاتى دارد كه دو مرحله‌اش در اين سوره آمده و مرحله ديگرش در آيه ۹۵ سوره واقعه آمده است. مراحل يقين عبارتند از: علم اليقين، حق اليقين و عين اليقين. انسان، گاهى از ديدن دود پى به آتش مى‌برد كه اين علم اليقين است، گاهى خودِ آتش را مى‌بيند كه عين اليقين است و گاهى دستى بر آتش مى‌نهد و سوزندگى آن را احساس مى‌كند كه حق اليقين است.
۱۱. مراد از ديدن آتش در «لَتَرَوُنَّ الْجَحِيمَ»، يا ديدن آن در قيامت است و يا ديدن آن با چشم برزخى و مكاشفه در همين دنيا كه اين معنا با يقين سازگارتر است. ۱۲. بر اساس احاديث، مراد از نعمتى كه در قيامت مورد سوال قرار مى‌گيرد، آب و نان نيست، كه بر خداوند قبيح است از اين امور سؤال كند. بلكه مراد نعمت ولايت و رهبرى معصوم است‌. امام رضا عليه السلام فرمود: سؤال از آب و نان و ... از مردم قبيح است تا چه رسد به خداوند، بنابراين مراد از سؤال از نعمت، همان نعمت رهبرى معصوم است. ۱۳. تكاثر تنها در آمار و نفرات جمعيّت نيست، بلكه گاهى در ثروت و فرزند است. «وَ تَكاثُرٌ فِي الْأَمْوالِ وَ الْأَوْلادِ» و لذا در قرآن سفارش شده كه مال و فرزند شما را سرگرم نكند. «لا تُلْهِكُمْ أَمْوالُكُمْ وَ لا أَوْلادُكُمْ» ۱۴. پيامبر اكرم صلى الله عليه و آله به دنبال تلاوت اين سوره فرمودند: «تكاثر الاموال جمعها من غير حقها و منعها من حقها و سدها فى الاوعية» «۵» گردآورى اموال از راه نامشروع و نپرداختن حقوق واجب آنها و نگهدارى آنها در صندوق‌ها تكاثر است. ۱۵. در شعرى منسوب به حضرت على عليه السلام آمده است: يا من بدنياه اشتغل‌ قد غرّه طول الامل‌ الموت يأتى بغتة والقبر صندوق العمل‌ 🌸پیام ها🌸 ۱- فزون طلبى و فخرفروشى انسان را به كارهاى بيهوده و عبث مى‌كشاند. «أَلْهاكُمُ التَّكاثُرُ» ۲- فزون‌طلبى، عامل غفلت از حساب قيامت است. «أَلْهاكُمُ التَّكاثُرُ- لَتُسْئَلُنَّ يَوْمَئِذٍ عَنِ النَّعِيمِ» ۳- دامنه فزون‌طلبى تا شمارش مردگان پيش مى‌رود. «حَتَّى زُرْتُمُ الْمَقابِرَ» ۴- بى‌خبرى از احوال قيامت، انسان را به انحراف مى‌كشاند. أَلْهاكُمُ التَّكاثُرُ ... كَلَّا لَوْ تَعْلَمُونَ‌ ۵- در برابر افكار و رفتار انحرافى بايد هشدار را تكرار كرد. «كَلَّا- ثُمَّ كَلَّا- كَلَّا» ۶- از طريق ايمان و يقين انسان مى‌تواند آينده را ببيند. «لَوْ تَعْلَمُونَ عِلْمَ الْيَقِينِ لَتَرَوُنَّ الْجَحِيمَ» ۷- در فرهنگ جاهلى، كميّت و جمعيّت، تا آنجا ارزش دارد كه حتى مردگان را در شمارش به حساب مى‌آورند. «حَتَّى زُرْتُمُ الْمَقابِرَ» ۸- تكاثر و تفاخر، كيفر سختى دارد. أَلْهاكُمُ التَّكاثُرُ ... لَتَرَوُنَّ الْجَحِيمَ‌ ۹- عاقبت انديشى مانع فخر فروشى است. كَلَّا سَوْفَ تَعْلَمُونَ‌ ... ۱۰- بايد براى رسيدن به يقين و شناخت حقايق تلاش كرد تا از خطرات قيامت درامان بود. «لَوْ تَعْلَمُونَ عِلْمَ الْيَقِينِ لَتَرَوُنَّ الْجَحِيمَ» ۱۱- كسانى‌كه به دنيا سرگرم هستند، هرگز به درجه يقين نمى‌رسند. «لَوْ تَعْلَمُونَ عِلْمَ الْيَقِينِ» (كلمه لو در موارد نشدنى بكار مى‌رود.) ۱۲- ايمان و يقين، درجاتى دارد. عِلْمَ الْيَقِينِ‌ ... عَيْنَ الْيَقِينِ‌ ۱۳- حساب قيامت بر اساس امكاناتى است كه خداوند به هركس داده است و لذا هر كس متفاوت از ديگرى است. «لَتُسْئَلُنَّ يَوْمَئِذٍ عَنِ النَّعِيمِ» منبع: تفسیر نور، حجةالاسلام قرائتی
29.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎐 | 🏷خدمات حاج قاسم سلیمانی در امنیت جهانی 🎐 نشر دهید و همراه ما باشید 🏷 @maktabehajghassem | مکتب حاج قاسم
راهی به سوی نور
╭❁━═━⊰✼❆🍃🌹🍃❆✼⊱━═━❁╮ ✨بسم الله الرحمن الرحیم ✨ 🌹شرح #حکمت59 ( 2 ) 🔹 ارزش نصیحت کننده 2⃣ موجودات
✨بسم الله الرحمن الرحیم ✨ 🌹شرح ( 3 ) 🔹 ارزش نصیحت کننده 🔻در خطبه ۱۹۴ هم می‌فرمایند: « وَ أُحَذِّرُکمْ أَهْلَ النِّفَاقِ » ؛ " من به شما هشدار می‌دهم از منافقین (مواظب منافقین باشید.) " 5⃣ عباداللّه، دسته دیگری هستند که به انسان ها هشدار می‌دهند؛ حضرت در خطبه ۲۲۲ درباره عباداللّه می‌فرمایند: « وَ مَنْ أَخَذَ يَمِيناً وَ شِمَالًا ذَمُّوا إِلَيْهِ الطَّرِيقَ وَ حَذَّرُوهُ مِنَ الْهَلَكَةِ » ؛ " عباداللّه هر کسی که به چپ و راست منحرف بشود، راهش را مذمّت می‌کنند و او را از هلاکت بر حذر می‌دارند. " 🔻همچنین در خطبه ۸۳ می‌فرمایند: « أَيْنَ الَّذِينَ...حُذِّرُوا أَلِيماً » ؛ " کجا هستند بندگان خوب خدا که دیگران را از عذاب دردناک قیامت بر حذر می‌داشتند؟ " 6⃣ موضوع بعدی که جزء دسته تحذیر کنندگان ماست، دنیا است؛ 🔻خود دنیا می‌تواند برای انسان با بصیرت مایهٔ هشدار باشد؛ در خطبه ۱۷۳ می‌فرماید: « وَ هِيَ وَ إِنْ غَرَّتْكُمْ مِنْهَا فَقَدْ حَذَّرَتْكُمْ شَرَّهَا » ؛ " دنیا اگر چه شما را هم فریب می‌دهد، امّا خودش هم نسبت به شرّ خودش، شما را بر حذر می‌دارد. " 7⃣ بعدی، عبرت هاست؛ 🔻مولا در حکمت ۳۶۵ می‌فرمایند: « الاِعْتِبَارُ مُنْذِرٌ نَاصِحٌ » ؛ " عبرت گرفتن از گذشته ها، انذار کننده ای خیرخواه است. " 8⃣ و آخرین تحذیر کننده، خود انسان نسبت به خویش است؛ 🔻 مولا علی (علیه السلام) در نامه ۳۱ به فرزندشان امام حسن (علیه السلام) می‌ نویسند : « وَ حَذِّرْهُ صَوْلَةَ الدَّهْرِ وَ فُحْشَ تَقَلُّبِ اللَّيَالِي وَ الْأَيَّامِ » "نفْس خودت را نسبت به بی رحمی روزگار و ناجوانمردی گذر شب و روز، بر حذر بدار و هشیار کن" 🎙حجت الاسلام مهدوی ارفع ↩️ ادامه دارد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥آیت‌الله جوادی آملی: «لااکراه‌فی‌الدین» به معنی بی‌حجابی و بی حیایی در جامعه نیست 🔸این (طرز برداشت) می‎شود اباحی‌گری. 🔸اگر معنای این آیه اینگونه بود پس اینهمه بگیر و ببند در قرآن برای چیست؟ #