eitaa logo
ستاد مرکزی راهیان نور
26.5هزار دنبال‌کننده
13.1هزار عکس
4.1هزار ویدیو
156 فایل
.:کانال رسمی ستاد مرکزی راهیان نور کشور:. 🌐 www.Rahianenoor.com اینستاگرام instagram.com/masirenoor_ir سامانه ملی راهیان نور ۲۴ ساعته پشتیبان سفر و آماده پاسخگویی به سوالات شماست: ۰۹۶۳۱۳ فقط ارسال محتوا: @Rahianenoor_official
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ترافیک زائرین کربلا در چذابه 🔻یادمان شهدای چذابه که در مجاورت پایانه مرزی چذابه قرار دارد این روز ها میزبان خیل عظیم مسافران کربلاست که از این مرز عازم عراق هستند. گفتی‌است موکب شهدای چذابه که به همت خادمین این یادمان و ارتش جمهوری اسلامی ایران دایر شده پذیرای این زائرین است. .: اینجا گذری بر قدمگاه شهیدان است :.
❀ ﴾﷽﴿ ❀. فراز دوم خطبه ی198 نهج البلاغه. 🔻 🌟سفارش به تقوی 💠هر کس دست به دامن تقوا زند شدائد و سختيهاى نزديک، از وى دور مى گردد 💠 تلخيهاى حوادث ناراحت کننده به شيرينى مبدّل مى شود 💠 امواج متراکم ناراحتى از او دور و مشکلات پى در پى و خسته کننده آسان مى گردد 💠و مجد، عظمت از دست رفته، همچون بارانهاى پرپشت بر او فرو مى بارد 💠و رحمت قطع شده الهى به سوى او باز مى گردد. 💠 نعمتهايى که فرو نشسته بود به جوشش در مى آيد 💠 و برکتهاى کم شده به فراوانى بر او ريزش مى کند. 💠 حال که چنين است (و تقوا و اطاعت پروردگار سرچشمه اين همه برکات است) تقواى الهى پيشه کنيد 💠 همان خداوندى که با پند و اندرزش به شما سود بخشيده و با رسالتش شما را اندرز داده و با نعمتش بر شما منّت نهاده است، 💠 بنابراين خود را براى پرستش او آماده کنيد و با انجام وظايف، حق طاعتش را بجا آوريد. ‌🗓13 شهریور 1402 . .: اینجا گذری بر قدمگاه شهیدان است :.
50.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
「🔰مفتخریم‌به‌خدمت」 🔸 مرز بین المللی شلمچه _ اربعین 1445 _ خادمین هیئت عاشقان ثارالله _ منطقه سوم نیروی دریایی سپاه ▪️در زیر خیمه اش همه یک خانواده ایم▪️ | 🌊| یادمان شهدای عملیات والفجر۸
🔴بازدید امرای ارتش از یادمان شهدای چذابه 🔻صبح امروز، امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ حمزه بیدادی ارشد نظامی آجا در منطقه جنوب غرب، امیر سرتیپ دوم مهرداد امجدیان فرمانده لشکر ۹۲ زرهی خوزستان، امیر سرتیپ فلاحی سرپرست قرارگاه راهیان نور ارتش در جنوب غرب کشور از یادمان شهدای چذابه و موکب اربعین دایر در این یادمان بازدید کردند. .: اینجا گذری بر قدمگاه شهیدان است :.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 صبحانه در موکب شهدای چذابه 🔻خادمین موکب شهدای چذابه هر روز صبح را با آماده کردن صبحانه برای زائرین اباعبدالله حسین شروع می کنند. .: اینجا گذری بر قدمگاه شهیدان است :.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حال و هوای یادمان شهید چمران در روزهای منتهی به اربعین 🔻یادمان شهید چمران در طول این چند روزی که از شروع پیاده روی اربعین گذشته‌ است؛ با حضور پر شور زائرین اباعبدالله الحسین(ع) رنگ و بوی کربلا را به خود گرفته است. .: اینجا گذری بر قدمگاه شهیدان است :.
هدایت شده از .: رسانه نور :.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 | 🔸‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اوقاتِ‌خوش‌آن‌بود ، که‌بادوست‌به‌سرشد ‌!' باقی‌همه‌بی‌حاصلی‌وبی‌خبری‌بود... 🎞 مرکز چندرسانه ستاد مرکزی راهیان نور کشور
🔴 حضور رئیس سازمان انرژی اتمی در یادمان های چمران و چذابه 🔻مهندس محمد اسلامی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی صبح دیروز در یادمان های شهید چمران و یادمان شهدای چذابه حضور پیدا کرده و با شهدای این یادمان ها تجدید میثاق کرد. .: اینجا گذری بر قدمگاه شهیدان است :.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 پذیرایی از زائرین اربعین تا ۱۹ شهریور در یادمان شهدای چذابه 🔻موکب های یادمان شهدای چذابه که به همت خادمین محلی و ارتش جمهوری اسلامی ایران در این یادمان دایر هستند؛ تا ۱۹ شهریور میزبان زائرین اربعینی که در حال بازگشت از کشور عراق هستند می باشد. .: اینجا گذری بر قدمگاه شهیدان است :.
❀ ﴾﷽﴿ ❀. فراز سوم از خطبه ی 198 نهج البلاغه 🔻🌟سفارس به تقوی 💠(آگاه باشيد) اين اسلام آيينى است که خداوند آن را براى خود برگزيده و با عنايت خاص خويش آماده ساخته (و به آن فوق العاده اهميّت داده است) 💠بهترين خلق خود (محمّد صلى الله عليه و آله) را براى تبليغ آن برگزيد و پايه هاى آن را بر محبّت خويش بنا نهاده، 💠 اديان و مذاهب ديگر را با عزّت و قدرت اسلام ضعيف کرد 💠 ملل ديگر را با اعتلاى اسلام فرود آورد و با احترام و نفوذ آن، دشمنانش را خوار نمود. 💠با يارى اسلام مخالفان سرسختش را درمانده ساخت و با تقويت آن ارکان ضلالت را در هم کوبيد. 💠تشنگان را از سرچشمه زلال آن سيراب کرد و آبگاهش را پر آب نمود.    ‌🗓جمعه 18شهریور 1402 . اینجا گذری بر قدمگاه شهیدان است👇 🆔 @Rahianenoor_News