14.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#پرسمان_نماز
🌈 نماز خواندن چه فایده ای برای من دارد؟
🌈 نماز اول وقت با آخر وقت چه فرقی دارد؟
🌈 در نماز به خدا چه میگویم؟
🌈 نیت چیست؟
🆔 کانال ره توشه
https://eitaa.com/joinchat/85983330C7210d6f841
حجاب و عفاف.pdf
957.2K
📖 #درسنامه
شاخصه : حجاب وعفاف
عنوان درس : گوهرزیبایی
مقطع: متوسطه دوم
#حجاب
لینک سایت http://amin.zitova.i
🆔 لینک کانال
https://eitaa.com/joinchat/85983330C7210d6f841
32.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#پرسمان_خداشناسی
#ویژه_ابتدایی
✍ پرسش دوم:
خدا چقدر بزرگ است؟
🆔 کانال ره توشه
https://eitaa.com/joinchat/85983330C7210d6f841
#روش_کلاسداری
🔰 روش مقایسه ای (۱)
✍هدف این الگو افزایش تفکر خلاق (رشد خلاقیت) در هر دو گروه می باشد هنگام استفاده از این الگوناچاریم. به طور عمد تفکر منطقی را کنار بگذاریم و به دنیایی که قدری خیال انگیز و غیر منطقی است سفر کنیم.
جریان خلاقیت یک جریان اسرارآمیز و ذاتی نیست. یعنی ما به راحتی می توانیم خلاقیت را در خود پرورش دهیم. در فرآیند خلاقیت بعد عاطفی مهم تر از بعد عقلانی است. در این الگو خلاقیت با استفاده از شبیه سازی و انواع قیاس به جریانی آگاهانه تبدیل می شود.
مقایسه ی یک مفهوم با مفهوم دیگر و استفاده از تشبیه برای بیان واقعیت های موجود مراحل اصلی الگوی بدیعه پردازی است که ویلیام گوردون پایه گذار آن می باشد.
برای اجرای این الگو دو راه وجود دارد:
1- مطالب آشنا و قدیمی را در پرتو خلاقیت غریب و ناآشنا کنیم ودر حقیقت چیز جدیدی خلق کنیم.
2- بر عکس راه اول است یعنی عقاید جدید زیاد و نا آشنا را معنی دار و آشنا کنیم.
3- البته پایه و اساس هر دو راه استفاده از تشبیه است که در این مقوله ما به بررسی راه اول می پردازیم.
مراحل اجرای مقایسه ای
1- توصیف اولیه: در این مرحله موضوع مورد نظر توسط معلم و دانش آموزان توصیف می شود.
2- قیاس مستقیم: در این قیاس دو موجود یا دو مفهوم با یکدیگر مقایسه می شود. در این مرحله: موضوع یا مفهوم مورد نظر توسط دانش آموزان به یک شی یا موجود یا .... تشبیه می شود.
3- قیاس شخص: در این نوع قیاس دانش آموز خود را به داخل یک شی یا موجود و یا یک فضای جدید انتقال می دهد. آن گاه توصیف می کند که چه احساسی دارد.
4- قیاس تضاد: در این نوع قیاس قیاس های مستقیم و شخصی بررسی و سپس قیاس هایی که بیش ترین تضاد را با هم د. انتخاب می شوند.
5- توصیف دوباره در این مرحله از بهترین قیاس ها و تجربه های به دست آمده استفاده شده و موضع مورد نظر دوباره ولی این بار به صورت خلاق توصیف می شود
✍ ادامه دارد....... ان شاءالله
🆔 لینک کانال
https://eitaa.com/joinchat/85983330C7210d6f841
13.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 نماز دائمی کدوم نمازه؟
▫️استاد الهی قمشه ای
🆔 لینک کانال
https://eitaa.com/joinchat/85983330C7210d6f841
1_1646883137.pdf
8.19M
💫آموزش فشرده عراقی
(اربعین).pdf
✅هدیه برای زائرای اربعین
👇👇👇👇
✅خیلی به دردتون می خوره 🔰
🔆ریز موضوعات🔆
1⃣احوال پرسی (۵۳لغت)
2⃣ارتباطات الکترونیکی و تبدیل
ارز( تلفن، سیم کارت، شارژ، اینترنت،
صرافی)(۳۱ لغت)
3⃣پزشکی و دارویی (۱۶ لغت)
4⃣انتقال معارف انقلابی(۲۸ لغت)
5⃣اسکان(۱۱لغت)
6⃣در مرز(۳لغت)
7⃣جملات محبت آمیز و
تعارفات(۱۶لغت)
8⃣ضرب المثل های عربی(۵۱ لغت)
9⃣اعداد و ایام هفته(۵۴لغت)
❇️التماس دعا
🔰#متنوع
🏴#مناسبتی
🏴#زبان_یار_اربعین
6.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍ #پرواز_بانماز (۳)
🔰ویژه جوانان و نوجوانان
🆔 لینک کانال
https://eitaa.com/joinchat/85983330C7210d6f841