eitaa logo
ره توشه معلمان
11.5هزار دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
6.4هزار ویدیو
5.7هزار فایل
🔰جهت تبادل و هرگونه انتقاد و پیشنهاد @Yazahra8054 سایر کانالهای ما @yavarannamaz @yavaraneQoran1
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
10.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 قصه‌ «حلما کوچولوی قهرمان» قسمت دوازدهم ✍️ نویسنده: مجتبی ملک محمد 🎤 با اجرای: ناهید هاشم ‌نژاد،سما سهرابی و محمد علی حکیمی 🔷 مناسب سن ۴ سال به بالا 💠 هدف قصه: بیان ارزش‌های اخلاقی و اهداف حرکت امام حسین علیه‌السلام است. 🆔 لینک کانال https://eitaa.com/joinchat/85983330C7210d6f841
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
14.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌈 نماز خواندن چه فایده ای برای من دارد؟ 🌈 نماز اول وقت با آخر وقت چه فرقی دارد؟ 🌈 در نماز به خدا چه می‌گویم؟ 🌈 نیت چیست؟ 🆔 کانال ره توشه https://eitaa.com/joinchat/85983330C7210d6f841
حجاب و عفاف.pdf
957.2K
📖 شاخصه : حجاب وعفاف عنوان درس : گوهرزیبایی مقطع: متوسطه دوم لینک سایت http://amin.zitova.i 🆔 لینک کانال https://eitaa.com/joinchat/85983330C7210d6f841
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 روش مقایسه ای (۱) ✍هدف این الگو افزایش تفکر خلاق (رشد خلاقیت) در هر دو گروه می باشد هنگام استفاده از این الگوناچاریم. به طور عمد تفکر منطقی را کنار بگذاریم و به دنیایی که قدری خیال انگیز و غیر منطقی است سفر کنیم. جریان خلاقیت یک جریان اسرارآمیز و ذاتی نیست. یعنی ما به راحتی می توانیم خلاقیت را در خود پرورش دهیم. در فرآیند خلاقیت بعد عاطفی مهم تر از بعد عقلانی است. در این الگو خلاقیت با استفاده از شبیه سازی و انواع قیاس به جریانی آگاهانه تبدیل می شود. مقایسه ی یک مفهوم با مفهوم دیگر و استفاده از تشبیه برای بیان واقعیت های موجود مراحل اصلی الگوی بدیعه پردازی است که ویلیام گوردون پایه گذار آن می باشد. برای اجرای این الگو دو راه وجود دارد: 1- مطالب آشنا و قدیمی را در پرتو خلاقیت غریب و ناآشنا کنیم ودر حقیقت چیز جدیدی خلق کنیم. 2- بر عکس راه اول است یعنی عقاید جدید زیاد و نا آشنا را معنی دار و آشنا کنیم. 3- البته پایه و اساس هر دو راه استفاده از تشبیه است که در این مقوله ما به بررسی راه اول می پردازیم. مراحل اجرای مقایسه ای 1- توصیف اولیه: در این مرحله موضوع مورد نظر توسط معلم و دانش آموزان توصیف می شود. 2- قیاس مستقیم: در این قیاس دو موجود یا دو مفهوم با یکدیگر مقایسه می شود. در این مرحله: موضوع یا مفهوم مورد نظر توسط دانش آموزان به یک شی یا موجود یا .... تشبیه می شود. 3- قیاس شخص: در این نوع قیاس دانش آموز خود را به داخل یک شی یا موجود و یا یک فضای جدید انتقال می دهد. آن گاه توصیف می کند که چه احساسی دارد. 4- قیاس تضاد: در این نوع قیاس قیاس های مستقیم و شخصی بررسی و سپس قیاس هایی که بیش ترین تضاد را با هم د. انتخاب می شوند. 5- توصیف دوباره در این مرحله از بهترین قیاس ها و تجربه های به دست آمده استفاده شده و موضع مورد نظر دوباره ولی این بار به صورت خلاق توصیف می شود ✍ ادامه دارد....... ان شاءالله 🆔 لینک کانال https://eitaa.com/joinchat/85983330C7210d6f841
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
13.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 نماز دائمی کدوم نمازه؟ ▫️استاد الهی قمشه ای 🆔 لینک کانال https://eitaa.com/joinchat/85983330C7210d6f841
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا