eitaa logo
تربیت و حکمرانی
1.2هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
668 ویدیو
33 فایل
🔰طلبه درس خارج حوزه علمیه، #مبلغ اسلام ناب 🔰افتخارم #معلم بودن، آرزویم #مربی شدن 🔰پژوهشگر و نویسنده حوزه #تربیت (تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب، قالبهای برنامه‌سازی تربیتی، خلوت ناامن و...) 🔰دانش‌پژوه دکتری #حکمرانی #مرتضی_رجائی
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌اگر مردم نبودند... همه دوستانی که مرا می‌شناسند، می‌دانند که برای من یک قله دست‌نیافتنی است؛ یک فقیه تراز اول که از پله‌های نردبان بالا رفت تا بتواند از بام تاریخ افق‌های جدیدی را ببیند و به ما نشان دهد، ولی از نظر من، او یک گوهر دردانه است که نه مثلش بوده و نه خواهد بود. با این همه، چند سالی است که یقین دارم اگر ایرانیان مسلمان آن عصر نبودند که گرد سید روح الله الموسوی خمینی جمع بشوند و امامت او را بپذیرند، نه آقا سید روح الله "امام خمینی" می‌شد، و نه این عصر، نام می‌گرفت. امام خمینی قطعاً نهضت خود را موحدانه و فقط با توکل به خدا آغاز کرد، ولی کم نبودند فقهای بزرگی که در طول تاریخ همین اندازه مخلصانه و موحدانه برای اقامه دین خدا قیام کردند و چنین توفیقی پیدا نکردند. من می‌گویم امام به پشتوانه مردم راهی تبعید نشد، ولی اگر آن مردم خاص نبودند که نهضت را ادامه دهند و زمینه را برای بازگشت او فراهم کنند، معلوم نبود خدا مقدر کند که امام برگردد و این نظام برپا شود. همین بود راز این اعتقاد راسخ امام عظیم الشأن ما به نقش مردم در تحقق و احترامی که به آن‌ها به‌عنوان ولی نعمت‌های نظام می‌گذاشت. ✍پ.ن: به احترام امام و همه مردم آن عصر که زمینه‌ساز پیروزی و تشکیل در ایران شدند، ساعت ۲۱ شب ۲۲بهمن ۱۴۰۱ بر فراز بام می‌روم و ۴۴ الله اکبر سر می‌دهم؛ ثوابش برسد به آن‌ها. شما هم بفرمایید! 🆔 @rajaaei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اعتراض خانمهای محجبه به نماینده مجلس.. دوستان نماینده های مجلس خیلی می تونند تو مطالبه اصلاح وضع موجود از دولت و مجلس نقش داشته باشند الان که بنده شماره ها به این شکل تفکیک شده و قابل دسترس سریع از نمایندگان به تفکیک شهرها می گذارم کوتاهی نکنید و به تک تک شون پیام بدید از هر جای کشور فرق نمی کنه👌🌷 ➖ ➖ ➖ ➖ فرهنگسازی حیا👇🌷❤️ 🆔@farhangsaze_haya
📌یک مقایسه دوسر سوخت... در نگاه نخست، مقایسه موجود در تصویر، بیان‌گر آن است که یکی از این دو وضعیت درست و یکی نادرست است تا بیننده به تأمل برای درک "مسئله" در نظام و حل آن برآید! ولی حقیقت آن است که هر دو وضعیت نادرست است: سمت چپی نمایان‌گر مدارس نسل قبل شهروندی و حاکم بر آن‌ها است که شأنی برای اراده دانش‌آموز قائل نبودند و او باید همچون برده‌ای مراتب ترقی را برای تصدی پست‌های از پیش تعیین‌شده طی می‌کرد؛ سمت راستی هم جلوه‌ای از مدارس نسل جدید شهروندی در است که والدین پول می‌دهند تا نظام آموزش و پرورش یک مدرک خوب و شسته‌رفته به فرزندشان بدهد و به پشتوانه همین پول، همیشه طلبکار نظام هستند. بی‌شک خروجی هیچ یک از این دو وضعیت به کار نخورده و نخواهد خورد؛ فکری دیگر باید کرد! 🆔 @rajaaei_ir
📌اگر دختر نوجوانتان از شما پرسید: "غرب چطور جایی است؛ چیست؟"، به او بگویید... غرب جای حال به‌هم‌زنی است که در آن، یک دختر مجرد ۲۶ ساله به نام «بیکی کاکس»، با ازدواج خود با یک فرش به‌نام «مات»، فصل جدیدی از تمدن مُنحَط غربی را به تصویر کشید!🤯🤢 منبع خارجی👇🏻 https://en.famagusta.news/viral/me-papa-kai-me-koubaro-panemorfi-26chroni-mitera-pantreftike-to-chali-tis-kai-dilonei-paneftychis/ 🍰 مراسم ازدواج او با این فرش، به‌طور رسمی و با حضور شماری از دوستان و درحالی‌که کاکس، لباس سفید عروس به تن کرده بود، برگزار شد. 👰 این عروس بدبخت درباره شوهرش! گفت: من به‌شدت شیفته «مات» هستم؛ روی آن، دراز می‌کشم و با او درباره افکارم و برنامه‌هایم درد دل می‌کنم! بهترین اوقاتم را صرف تمیز کردنش می‌کنم و هر روز آن را در هوای آزاد پهن می‌کنم!😱 ⁉️او درباره علت انجام چنین تصمیمی می‌گوید: یکی از دوستانم با دیدن علاقۀ شدیدم به این فرش، به شوخی به من گفت چرا با آن، ازدواج نمی‌کنی؟ این ایده، به نظرم بسیار جالب آمد. گرچه دوستانم اول این ایده را به‌عنوان یک شوخی مطرح کردند، اما من آن را عملی کردم! ✍پ.ن: این‌ها را به نوجوان‌ها بگوییم تا بدانند رسانه‌های غربی چه لجنزاری را به عنوان بهشت موعود به آن‌ها معرفی می‌کنند. نگذارید این تمدن رو به زوال، در ذهن و دل نسل آینده جان بگیرد؛ چون یک حربه این تمدن شیطانی برای چند صباح بقای بیشتر، همین فریب‌کاری است. 🆔 @rajaaei_ir
🔶 منتشر شد از نگاه فرزانه انقلاب اسلامی 🔸تحلیلی موشکافانه از نیازهای جامعه اسلامی و حرکت آن به سمت تمدن نوین اسلامی ✅ خرید اینترنتی https://b2n.ir/z63159 ✅ خرید پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ ✅ خرید تلفنی ۰۲۵۳۳۵۵۱۸۱۸ ۱۰٪ تخفیف ویژه ۱۰٪ + ارسال رایگان(برای خرید دوره ۵جلدی) 📌 انتشارات‌شهیدکاظمی 🖇 شبکه بزرگ تولید و توزیع کتاب خوب درکشور 🆔https://eitaa.com/nashreshahidkazemi
مثلاً اگه گربه ایران با این حماقت‌ها و وقاحت‌های حکام آذربایجان یهویی از تعجب شاخ دربیاره، یه چیز میشه تو این مایه‌ها!😏 البته بدم نمیشه ها؛ خیلی بهش میاد!😜 🆔 @rajaaei_ir
زخمی‌ام التیام می‌خواهم التیام از امام می‌خواهم السلام علیک یا ساقی من "علیک السلام" می‌خواهم 🌹🌹🌹 نه شاعرم تا در مدح تو بسرایم، نه خطم خوش است تا از مناقبت بنویسم؛ ولی همین اندازه که می‌دانم کافی است تا به همین ذکر نامت دلخوش باشم مولا جان. 🗣شاعر: سید حمیدرضا برقعی ✍خط: مهدی پورعسکری 🆔 @rajaaei_ir
🟡🟡متن زیر نوشته استاد احمد قدیری است که بعد از سخنرانی در یک دبیرستان دخترانه نگاشته‌اند . بسیار کارامد است لطفاتا آخر بخوانید. حضور و سخنرانی دیروزم در دبیرستان دخترانه‌ای را بهانه‌ای قرار می‌دهم برای تجربه‌نگاری نحوه تعامل و تبیین برای جمعیت موسوم به دهه هشتادی و نودی‌ها: ۱. ویژگی بارز و عمومی این جماعت بی‌اطلاعی محض از مسائل و حصر در پیله‌ای به نام فضای مجازی و مشخصا اینستاگرام است. آنلاین بودن، خصیصه درلحظه‌ زندگی کردن را نهادینه کرده و جامع‌نگری، دوراندیشی و حتی جمیع ارزش‌های دینی و ملی را در تمام شؤن زندگی از آنان سلب نموده است. همچنین زیست و هویت مجازی، سلبریتی‌های اینفلوئنسر را مرجع فکری‌شان ساخته و نتیجه آنکه شدیدا تحت تأثیر هنرمندان و ورزشکاران هستند. ۲. بچه دبیرستانی‌های در ستیز با ، دو دسته‌اند؛ کسانی که والدین و معلمان انقلابی یا حداقل خنثی‌یی دارند، و عده‌ای که والدین و معلمان‌شان خود ضدانقلاب‌اند. طبیعتا تبیین برای این دسته که در محاصره فکری مثلث رسانه، خانه و مدرسه قرار دارند، مصداق آب در هاون کوبیدن است و حداقل نگارنده امیدی به نجاتشان ندارد. اما دسته اول که در محاصره قرار ندارند را می‌توان در شرایط خاصی نجات داد که به شرح آن می‌پردازیم. ۳. گفتیم که دانش‌آموزان به طور طبیعی متأثر از رسانه، خانه و مدرسه هستند. بنابراین دو مسیر برای اصلاح ذهنیت‌شان نسبت به مسائل وجود دارد: یکی مستقیم با آن‌ها و دیگری اصلاح منشأ تغذیه فکری‌شان (رسانه، خانه و مدرسه). طبیعتا برنامه گذاشتن برای دانش‌آموزان کافی نیست و امکان ارتباط مستمر و همیشگی با آنان نیز اساسا وجود ندارد. برای مؤثر کردن تبیین، باید در حضور یا غیاب ، همزمان برنامه‌هایی برای والدین و معلمان نیز داشت؛ در غیر این صورت همه رشته‌ها توسط آنان پنبه خواهد شد! ۴. حذف یا محدودسازی رسانه‌های مرجع، کار جهادگران تبیین نیست و اقدامی در حیطه حکمرانی و اکنون در هاله‌ای از ابهام است. کاری که ما می‌توانیم در رابطه با ضلع نخست (رسانه) انجام دهیم اتصال آنان به رسانه‌های سالم و ارسال محتوای غنی است تا از مسیر یک‌سویه اطلاعات خارج شوند. برای اینجانب جالب بود که بچه‌هایی که جسته و گریخته گزارش‌های افشاگرانه صداوسیما از جعلیات ضدانقلاب را دیده بودند، تفاوت و فاصله آشکاری با دیگر هم‌کلاسی‌های‌شان در نگاه به مسائل داشتند. همینجا حکمت ستیزی دشمن و دروغگو نامیدن آن مشخص می‌شود: خارج نشدن مردم از پیله اخبار جعلی رسانه‌های معاند. راهکار مواجهه چیست؟ ضدارزش معرفی کردن نگاه بسته و یکسویه، و ارزش نامیدن مراجعه دو طرفه به منابع خبری. ۵. ارزش‌های دیگری نیز میان این جماعت وجود دارد که کار را به شدت سخت می‌کند: عصیان‌گری، پهلوی‌گرایی، مقابله با و انکار کور هرچه او می‌گوید. اینجا باید عصیان را برای‌شان قیام علیه پیش‌فرض‌های غلط معرفی کرد، شجاعت را جسارت مخالفت با حلقه هم‌کلاسی‌های نادان تعریف نمود و انکار واقعیات و مستندات را ستیز با عقل و انسانیت ذکر کرد. ۶. درخصوص پهلوی‌گرایی نیز چند راه‌کار وجود دارد که مختصرا ذکر می‌گردد: اول. معرفی خصلت مشترک دیکتاتورهای سرنگون شده منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا و یکسان‌انگاری حامیان و صدام و قذافی. دوم. نمایش فیلم‌هایی از آنچه شاه راجع به زنان گفت، دربار درباره شاه گفته‌اند، فرح راجع به رفتار آمریکایی‌ها با بیمار بیان کرد، و آنچه اشخاص و رسانه‌های خارجی راجع به مفاسد و خیانات پهلوی و افتخارات و خدمات اسلامی منتشر کرده‌اند. ۷. مدیران بسیاری از ، مانع برگزاری جلسات تبیینی برای دانش‌آموزان هستند و احتمال «شلوغ شدن کلاس» و «اعتراض والدین» را دلیل یا بهانه می‌آورند. فارغ از آنکه این سیاست، ناشی از خطای مدیران مدارس است یا خیانت، کار اگر به خودشان واگذار شود، کاری از پیش نخواهند برد. این وزارت آموزش و پرورش است که باید با اهرم حکمرانی، مدیران را وادار به تشکیل جلسات رفع شبهه نماید. ۸. در پایان، مجدد خاطر نشان می‌کنم ارزش و اهمیت مستندمحوری را در برنامه‌های تبیینی. برنامه‌ای که حتما جذابیتی بیش از سخنرانی و تنشی کمتر از آن دارد. احمد قدیری @jahad_tabyeen ✍از دیشب داشتم درباره اوضاع این روزهای طفل‌های معصوممان در محاصره هجوم رسانه‌ای دشمنان خارجی و خائنان داخلی فکر می‌کردم و اینکه چه می‌شود کرد. این متن را که الآن دیدم، تأملاتی دارد؛ هرچند کوتاه و گذرا. 🆔 @rajaaei_ir
📌جیغ و دست و هورا در بیت رهبری! (یک ابراز علاقه کاملاً دخترانه😍 به رهبر معظم انقلاب اسلامی) این‌ها اولین گروهی‌اند که بعد از دیدار با رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی دست می‌زنند و هورا می‌کشند و این‌طوری ذوق و هیجان و عواطفشان رو بروز می‌دن.🥰 واقعاً مثل فرشته‌ها هستند😇 این دخترهای عزیز. الهی همین‌قدر پاک بمانند و مادران نسل عصر ظهور شوند. راستی، چه خوب و مهربانی دارد این . 🆔 @rajaaei_ir
30.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎙 یه سرود پدر-دختری قشنگ بشنوید و لذت ببرید: چه کوچیک و بامزّه بودی برام تا دادن تو رو توی آغوش من چقدر صبر کردم ببینم تو رو چه حس عجیبیه بابا شدن 🎼🎼🎼 همیشه توی بچگی واسه من درست مثل یک کوه بودی بابا کسی که محاله یه‌وقت خسته شه مث قهرمان‌های تو قصه‌ها 🎼🎼🎼 یکم: کاش ما پدرها حواسمان باشد که نعمت پدر شدن به لطف حضور این نوگل‌ها در زندگی‌مان است و شکرگزار این موهبت‌های الهی باشیم و چه شکری بالاتر از تربیت درست آن‌ها. دوم: خدا را شکر چند سالی است تأکیدهای رهبر معظم انقلاب را درزمینه سرود و نقش آن در حکمرانی_فرهنگی جدی گرفته‌ایم. انگار بچه‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کم‌کم دارند در این عرصه به یک فناوری اجتماعی بومی و کارآمد دست پیدا می‌کنند. سوم: اگر همه پدرها همین‌قدر هوای دخترهایشان را داشته باشند و با هم صمیمی باشند، سنگ بنای تربیت شایسته دختران امروز و مادران فردا گذاشته خواهد شد. کاش حاکمیت این رابطه پدر دختری را جدی می‌گرفت؛ زیربنای حکمرانی تربیت در خانه و خانواده شکل می‌گیرد. چهارم: اگر انصاف داشته باشند، خواهند دید جایگاهی را که دختران و زنان به برکت جمهوری اسلامی در خانواده‌ها و جامعه پیدا کرده‌اند. در طول تاریخ و در کجای دنیا حاکمیت و رسانه ملی برای ترویج یک رابطه پدر دختری عاشقانه سرمایه گذاری کرده است؟ 🆔 @rajaaei_ir
😍اوج محبت پدرانه و عمق عاطفه دخترانه اگر قرار بود یک تصویر باشد... 😍چهره تک‌تک فرشته‌های کوچولوی توی این عکس یک دنیا حرف دارد؛ از آن یکی که اشک شوق دارد، تا آن یکی که خنده مستانه کودکانه دارد، تا آن یکی که... 🆔 @rajaaei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. دیشب داشتم فکر میکردم... چقدر میتونه سرنوشت آدما متفاوت بشه... هنوزم خیلیا یادشون میاد که رضاخان نمیذاشت دختربچه‌ها با حجاب برن مدرسه یا مثلا یاد اون فیلم معروف محمدرضا پهلوی افتادم که در جواب خبرنگار زن چی گفت و چه نظری درباره زن‌ها داشت. وقتی اینا رو تو ذهن داشته باشی، کار قشنگ رهبر انقلاب و صحبت‌هاشون برات معنادارتر میشه... معلوم میشه با وجود همه سختی‌هایی که می‌کشیم درست و غلط بودن انقلاب رو نمیشه به قیمت سیب‌زمینی پیاز گره زد.... این عکسو ذخیره کنیم. وقتایی که میگن دیکتاتور نشونشون بدیم، ببینیم واقعا همه درباره یه نفر داریم با هم حرف میزنیم؟! @amershavim
. ♻️ عجیب اما واقعی من ایرانی‌‌ام و درکنار صدها شاخصه که ایرانی بودن را برایم یک ارزش می‌کند، افتخار می‌کنم که کشور عزیزم ایران: 🔹اولین جایگاه جهان در: ۱- تولید داروی گیاهی مقابله با ایدز ۲- داروی گیاهی درمان روماتیسم ۳- داروی گیاهی زخم پای دیابتی ۴- ساخت پروتز عصبی ۵- پیوند نای و زیست مصنوعی تک‌مرحله‌ای ۶- تولید پودر استخوان ۷- تولید ایمپلنت چشمی ۸- تولید قطعه تلسکوپ رصدخانه ۹- تولیدکننده میتونین ۱۰- حوزه فناوری نانو ۱۱- راه‌انداز شیره چهارراه نفت 🔹اولین جایگاه منطقه در: ۱- در ساخت تانک ۲- ساخت استارتر هواپیما ۳- پژوهش‌های هسته‌ای ۴- تولید پرینتر سه‌بعدی میکروسکوپی مقام اول خاورمیانه ۵- رتبه علمی و پژوهشی و ثبت اختراع در میان کشور‌های اسلامی ۶- تولید افشانه پاک در آسیا ۷- لوله‌های چدنی ۲ هزار میلیمتری در آسیا. 🔹دومین جایگاه جهان در: ۱- تولید هواپیما‌های استراتژیک خورشیدی ۲- تکنولوژی بیودیزل ۳- پهپاد رادارگریز ۴- فناوری تشخیص هویت از روی چشم ۵- ساخت دریچه قلب ۶- درمان تالاسمی با پیوند مغز و استخوان ۷- تولید کارتریج‌های نامرئی ۸- تولید نانودارو در جهان ۹- تولید داروی تزریقی ضدسرطان ۱۰- ساخت کیت ارزان و سریع برای درمان بیماری‌های لثه 🔹سومین جایگاه جهان در: ۱- تولید دکل انتقال برق ۲- دانش تبدیل گاز به بنزین ۳- فناوری ساخت نیروگاه خورشیدی ۴- استخراج سلول‌های بنیادی از دندان شیری ۵- درمان نازایی ۶- تولیدکننده داروی بیماری ام‌اس 🔹چهارمین جایگاه جهان در: ۱- تولید و ساخت موشک‌های دوربرد ۲- فناوری نوین درمان ناشنوایی ۳- تولیدکننده بیواتانول ۴- دارو‌های بیوتکنولوژیک 🔹پنجمین جایگاه دنیا در: ۱- المپیاد‌های جهانی ۲- تولید داروی انعقاد خون ۳- سازنده روبات انسان‌نما ۴- ارتش سایبری ۵- در مسابقات علمی ۶- دستیابی به فناوری و دانش کامل چرخه سوخت هسته‌ای ۷- تعمیرکابل‌های فیبر نوری در اعماق دریا 🔹ششمین جایگاه جهان در تولید زیردریایی 🔹هفتمین جایگاه جهان در: ۱- حوزه نانوتکنولوژی ۲- منعقدکننده‌های موضعی خون برای متوقف کردن خونریزی در کوتاه‌ترین زمان ممکن 🔹هشتمین جایگاه جهان در: ۱- قدرت‌های فضایی دنیا ۲- تولیدکننده اورانیوم ۲۰ درصد 🔹نهمین جایگاه جهان در چرخه کامل فضایی 🔹دهمین جایگاه جهان در: ۱- صاحب بزرگ‌ترین تلسکوپ‌های جهان‌ ۲- در انجماد و نگهداری سلول‌های بنیادی جنسی ۳- فناوری لیزر ۴- ساخت توربین ۵- پیوند ریه ۶- تولیدکننده دستگاه پیشرفته تصویربرداری دیجیتال اشعه ایکس 🔹یازدهمین رتبه جهانی تولید علم در: ۱- رشته مهندسى هوا فضا ۲- رشته انرژى اتمى ۳- رشته شیمى 🔹چهاردهمین رتبه جهانی تولید علم در رشته بیوتکنولوژى 🔹شانزدهمین رتبه جهانی در: ۱- ثبت مقاله علمی ۲- تولید علم در رشته نانو و نانو تکنولوژی 🔹نوزدهمین رتبه جهانی تولید علم در: ۱- رشته پزشکى ۲- رشته فیزیک و نجوم 🔹به عنوان یک ایرانی به خودم می‌بالم که کشورم یکی از: ۱- کشور‌های سازنده کشتی اقیانوس‌پیما ۲- طراح و تولیدکننده ماهواره‌بر ۳- طراح و تولیدکننده توپ دریایی، توانمند در تولید رادیودارو ۴- طراح و تولیدکننده موشک دوش‌پرتاب ۵- طراح و تولیدکننده خودروی تاکتیکی در حوزه نظامی ۶- طراح و تولیدکننده سلاح ملی خیبر ۷- طراح و تولیدکننده مسلسل، خمپاره‌انداز، تیربار، نفربر و تانک ۸- پیشگام مهندسی ژنتیک ۹- مجهز به آزمایشگاه جنگنده، متخصص در پیچیده‌ترین جراحی‌های مغز ۱۰- متخصص در سخت‌ترین عمل‌های جراحی و اورولوژی ۱۱- متخصص در سخت‌ترین عمل جراحی رفع نقص مادرزادی ۱۲- متخصص در اجرای پیوند سلول‌های بنیادی قرنیه چشم ۱۳- تولیدکننده خودروی بدون سرنشین ۱۴- تولیدکننده موشک بالستیک ۱۵- تولیدکننده ناوشکن ۱۶- تولیدکننده جنگنده ۱۷- تولیدکننده بالگرد شکاری‌ ۱۸- تولیدکننده زیردریایی ۱۹- متخصص در کشف ژن نابینایی ۲۰- تولیدکننده روبات هوشمند دستیار جراح ۲۱- تولید دستگاه حفاری نفت و گاز ۲۲- سازنده توربین نیروگاه برقابی ۲۳- خودکفا در تولید کیک زرد ۲۴- تولیدکننده سریع‌ترین اژدر رادارگریز ۲۵- بزرگ‌ترین حوضچه تعمیر و ساخت کشتی در خاورمیانه ۲۶- توانمند در ارسال موجود زنده به فضا ۲۷- تولید لباس‌های فضانوردی ۲۸- مجهز به تکنولوژی انحراف موشک کروز ۲۹- تولید قایق پرنده رادارگریز با سرعت ۸۵۱کیلومتر ۳۰- جزو ۱۴ سازنده توربین‌های بادی بزرگ در دنیا هستیم 🔴 همه این رتبه‌های پیشرفت، محصول انقلاب اسلامی و افتخارآمیز است اما از همه مهم‌تر این است که ایران اسلامی من، تنها و تنها کشوری است که در طول ۴۴ سال گذشته نه به کشوری زور گفته و نه زیربار حرف زور رفته؛ در ۴۴ سال گذشته در دهان نظام سلطه زده و به ملت‌های مورد ستم دنیا نشان داده که بدون پذیرش سلطه، نه تنها می‌شود زندگی کرد که تنها راه پیشرفت هم همین است. 🔺برای دیدن تحلیل‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻 eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1