eitaa logo
حمید رسایی ✔️
113هزار دنبال‌کننده
6.4هزار عکس
4.7هزار ویدیو
115 فایل
♻ خوش آمدید ✔ این کانال برای اطلاع از تحلیل‌ها، یادداشت‌ها و عکس نوشت‌های نماینده مجلس شورای اسلامی و مدیر مسئول هفته‌نامه ۹دی حجت الاسلام حمید رسایی است ✔ ارسال پیام در ایتا: @daftar_rasaee_1 ✔ انتشار تبلیغات: eitaa.com/joinchat/3903717649Cb244aa9a7a
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️ سند ۲۰۳۰ یونسکو بزبان خیلی ساده اگر مطلع نیستید حتما این کلیپ را ببینید. 🔺کانال حمید رسایی🔻 @rasaee
💠 قابل توجه مسئولانی که به دنبال اجرای ۲۰۳۰ بودند 💠 ترویج همجنس بازی، قرائت یک موسسه آمریکایی از سند ۲۰۳۰ T.me/rasaeemed/53 سازمان family watch international) fwi) که یک سازمان مسیحی آمریکایی و ضد همجنس بازی در آمریکا است و یکی از اهداف آن مبارزه با همجسنگرایی و انحرافات جنسی در جامعه آمریکا می باشد، اخیرا در تحلیلی هیجان انگیز به شدت با امضای سند ۲۰۳۰ توسط آمریکا مخالفت کرده است. این سازمان که تلاش وسیعی در سازمان ملل برای عدم تصویب ۲۰۳۰ داشته، در این مطلب اعلام می دارد که هر چند در ظاهر سند ۲۰۳۰ شعار احترام به قوانین سایر کشورها ذکر شده ولی اصل این سند، آزادتر شدن تبلیغات همجنس بازی و رشد آن در مدارس جهان و مهمتر از آن، ایجاد محیطی مناسب برای گسترش آزادی های جنسی در دوران مدرسه نوشته شده است. سازمان fwi می گوید این سند به دنبال آن است که روابط جنسی دانش آموزان و حتی مسائلی مثل سقط جنین را عادی کند و جلوی هر نوع محدودیت و ممنوعیت آزادی ارتباطات نامشروع در مدارس را بگیرد و به یک آزادی بین المللی برسد. 🔺حمید رسایی🔻 @Rasaee
‍ ‍ نقد در تماس تلفنی که بنده با خانم شارن اسلیتر داشتم، بعد از درخواست بنده مبنی بر انجام مصاحبه درباره ایشان به دلایل زیاد از جمله فشارهای رسانه ای و سوءاستفاده های خبرنگاران در امریکا از انجام مصاحبه اجتناب کردند، اما در نهایت مدیر ارتباطاتی ایشان به سوالاتی از طریق ایمیل پاسخ دادند. بنده تلاش داشتم تا با انجام مصاحبه خلاصه ای از مقاله تحلیلی ایشان را به صورت تصویری و یا صوتی در اختیار عموم قرار دهم که متاسفانه چنین چیزی محقق نشد. لازم به ذکر است که نویسنده این مقاله تحلیلی خانم شارن اسلیتر مدیر«سازمان بین المللی دیده بان خانواده» که یک سازمان غیر انتفاعیِ مشورتی براي سازمان ملل متحد محسوب می شود، است. وي همچنین ریاست «انجمن حقوق خانواده سازمان ملل متحد» را برعهده دارد که در امر مشاوره دادن به کشورهاي عضو سازمان ملل متحد در خصوص موضوعاتی از قبیل زندگی، خانواده، و مسائل جنسی ایفاي نقش می کند. ایشان بنیان گذار و رئیس « انجمن جهانی سیاست خانواده » می باشد که هر ساله با حضور دیپلمات هاي سازمان ملل برگزار می شود. عکس پیوسته به این متن یکی از سوالاتی است که خانم اسلیتر به آن جواب دادند. ترجمه فارسی سوال و جواب: س.4: در تماس تلفنی که ما داشتیم شما اشاره کردید که اجرای این سند اجباری نیست، اما این سند می تواند نفوذ زیادی در دولت ها داشته باشد. چطور چنین نفوذی در سیستم آموزشی می تواند داشته باشد و چطور می تواند باعث عادی سازی ارزش هایLGBT ( همجنس‌گرایی مردانه، همجنس‌گرایی زنانه، دوجنس‌گرایی و دگرجنس گونه گان) شود؟ - "من متوجه هستم که شما را که توسط ارگان ما نوشته شده است را دارید. بخش دو این سند شامل جواب هایی است که به چگونگی نورمالایز شدن و عادی سازی وضعیت LGBT با استفاده از "زبان بخصوصی در این سند" می پردازد. یکی از عمومی ترین مشکلات در سازمان ملل وجود اصطلاحات مبهم و تعریف نشده ای (که شامل مواردی که در نیز آمده است می شود) است که توسط نهادهای طرفین قرارداد، گزارشگران ویژه، و دیگر حامیان و آژانس ها در داخل سیستم سازمان ملل می تواند یک سند را به سمتی ببرد که ممکن است برای ارزش های فرهنگی و دینی و اولویت های ملی یک کشور غیرعادی و غریبه باشد. هر چند که این سند قانونا اجباری نیست، اما می تواند به طور بالقوه مورد استفاده قرار بگیرد." @The_End_Begins
هدایت شده از حمید رسایی ✔️
6.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. ♻️ چه کسانی هم چنان پشت سر سند ۲۰۳۰ هستند؟ منظور امام خامنه‌ای از تقی زاده های امروزی، چه کسانی هستند و با چه تفکری؟ آیا حسن روحانی که پیش از این بر اجرای سند ۲۰۳۰ قسم خوردن بود، همچنان بر مواضع قبلی اش پافشاری می‌کند؟ چرا همچنان اخباری از اجرای سند ۲۰۳۰ شنیده می‌شود؟ اگر این سند خائنانه در حال اجرا نیست و کسی همچنان پشتیبان آن نیست، چرا رهبر معظم انقلاب در سخنرانی حرم رضوی در ابتدای سال از پشتیبانان آن خبر می‌دهد؟ 🔺کانال حمید رسایی🔻 @rasaee
. حتما متن کامل این یادداشت را مطالعه کنید 👇👇👇
🔻"دشمن‌شناسیِ وارونه" و شاقولی به نام "عبدالله شهبازی"؛ خط تاریخی «روح‌الله حسینیان بهایی است» از کجا شروع شد؟ 🔹مهمترین بحثی که شهبازی در دو دهه اخیر طرح کرده و پرورشش داده بحث "یهودیان مخفی" و "بهائیان مخفی" است. اگر مواضع سیاسی شهبازی از اواسط دهه هفتاد به بعد را مرور کنیم چه چیزی می‌بینیم جز ایجاد تضادها و دعواهای جعلی در تاریخ و بر مبنای آنها حمله کردن به افراد مختلف؟ جز فراموشی دوگانه‌های انقلابی و مکتبی مثل اسلام ناب و اسلام آمریکایی، انقلابی- محافظه‌کار، انقلابی –متحجر، مکتبی-غربزده و "محور قرار گرفتن" بحثهایی مثل نَسب یهودی فامیل مادری فلانی یا شهرت روستای پدری فلان فرد به یهودی بودن و ارتباط سنتی خاندان آن دیگری با بریتانیا و امثالهم؟ 🔹اینگونه است که نیروهای انقلابی و ارزشی سرِ قلم خود را به سمت جبهه داخل برمی‌گردانند و گاهی با توجه به اینکه دماوند یکی ازخاستگاه‌های یهودیان مخفی است دنبال اثبات مشکوک بودن "حسین شریعتمداری" و "الویری" هستند، گاهی در جستجوی بهائی مخفی بودن "حسینیان" و "احمدی‌نژاد" و "روحانی" هستند، گاهی "سعید امامی"، گاهی "حبیب‌الله عسگر اولادی" به خاطر اینکه آخر فامیلی‌اش مسلمان دارد، گاهی حسین طائب به خاطر اینکه باید دید واقعا فامیلی‌اش با "ط" است یا با "ت" و اگر با "ت" بود باید دید اجدادشان از چه چیزی تائب بوده‌اند! 🔹همه مشغول کشف خاندان و تبار بهایی و یهودی هم و ارتباطشان با شبکه‌های مخفی و تودرتوی استعماری هستند. این مشت نمونه خروارها که ذکر شد و در سالهای اخیر شنیده‌ایم چیزی جز میوه‌های بذری است که عبدالله شهبازی در اذهان برخی کاشته است؟ و هیچ کدام از آنها که این نگاه شکاکانه را از شهبازی به ارث برده‌اند هیچگاه به این فکر نمی‌کنند که یک مسلمانِ توده‌ای‌شده‌ی دوباره مسلمان شده‌ی باسواد، چه بلائی بر سر شامه تحلیلی و قطب‌نمای سیاسی ما آورده و به قول رهبری دستگاه محاسباتی ما را مختل کرده است؟ یک توده‌ای تواب! مرجع فکری و تحلیلی برخی می‌شود و رجال انقلاب را بهایی مخفی و یهودی مخفی و عامل شبکه‌ها و سرویسهای اطلاعاتی می‌کند و خود را دیده‌بانی تکلیف‌مدار برای حفظ میراث انقلاب از گزند نفوذی‌ها معرفی می‌کند! 🔹آیا هیچ کدام از آن "برادران" و نهادهای مختلف و افراد ذی‌نفوذی که به شهبازی دسترسی‌های بالای سندی و امنیتی دادند، دستش را گرفته و این طرف و آن طرف بردند و پرزنتش کردند و برایش پروژه جور کردند و پایش را به فلان محافل و جلسات سطح بالای مملکتی باز کردند احساس پشیمانی و ندامت نمی‌کنند؟ مثلا موسسه تاریخ معاصر که زیر بال و پر او را گرفت و پرورشش داد! یا سایت Khamenei.ir که هرچند وقت یکبار میزبان یادداشت یا گفتگویی از شهبازی است! ❗️متن کامل این یادداشت را در لینک زیر بخوانید: https://plink.ir/VBcph
. ♻️ مردی که هیچگاه از انقلابی بودن «پشیمان» نشد یادداشت حمید رسایی درباره مرحوم حجت‌الاسلام روح الله حسینیان را اینجا بخوانید ‌@rasaee
. ♻️ مردی که هیچگاه از انقلابی بودن «پشیمان» نشد 🔰 حمید رسایی: هفته گذشته نهضت امام خمینی (ره) یکی از یاران صادق خود را از دست داد. نام روح الله حسینیان با حوادث مختلفی در تاریخ انقلاب گره خورده؛ غائله اشرار در زاهدان، مبارزه با قاچاق، فتنه‌های پس از ارتحال امام خمینی که توسط برخی روحانیون جریان چپ سازماندهی می‌شد، ایستادگی در برابر باند منحرف منتظری، حضور آگاهانه در زمان حاکمیت جریان دوم خرداد و هجمه مطبوعات اصلاح‌طلب به آرمان‌های امام و بویژه در این سال‌های آخر در داستان پر غصه برجام و در مواجهه با دولت غربزده فعلی. در همه این بزنگاه‌ها حسینیان مرد میدان بود؛ نه اهل ملاحظه کاری، نه اهل منفعت طلبی، نه اهل رفیق بازی. برای من مهم‌ترین خصیصه‌ای که از آقای حسینیان در این 14 سال آشنایی دیدم، استقامت در راه حق، غیرت انقلابی و صراحت در بیان حق بود. در دوره‌ای که نامردی در حق انقلاب، سکه رایج برخی رجال سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگراست، مرحوم حسینیان به معنای واقعی، یک مرد انقلابی بود. در میدان سیاست در بزنگاه‌ها بدون ملاحظه منافع شخصی و حزبی، بدون خجالت و محافظه‌کاری، غیورانه و شجاعانه موضع‌ می گرفت و از ارزش‌های انقلاب و امامین انقلاب دفاع می‌کرد. مواضع این سال‌های برخی شخصیت‌های مدعی در جریان انقلابی و اصولگرایی را که می‌بینید، به تناسب جریان باد و فضای سیاسی کشور تغییر می‌کند. در همین ماجرای برجام نگاه کنید، برخی از منتقدان امروز برجام، چند سال قبل برجام را توجیه و تقدیس می‌کردند! حسینیان اما در طول این سال‌ها هیچگاه گِرد حرف نزد و از او موضعگیری گرد شده ندیدیم، مواضع‌اش در بزنگاه‌ها جهت داشت، اهل باطل را به لرزه می‌انداخت و جبهه طرفداران جریان انقلاب را یاری می‌کرد. از خصوصیات بارز این یار باوفای امام و رهبری، این بود که هرگز از گذشته خود پشیمان نبود. در روزگاری که برخی از چهره‌های سیاسی کشور مذبذب شدند، روزی در کنار امام بودند و امروز چنگ به روی امام می‌کشند و از گذشته خود پشیمان هستند، جماعتی که روزی در کنار رهبر انقلاب بوده‌اند و در فتنه و کودتای سال ۸۸ رو در روی ایشان ایستادند یا ساکت شدند، حسینیان می‌گفت: من اگر امیدی داشته باشم که در آن دنیا چیزی دستم را بگیرد همین احکامی است که برای منافقین و دشمنان و روحانیون فتنه‌گر صادر کرده‌ام و همین مواضعی است که در دفاع از رهبری و در تبیین راه رهبری داشتم. امروز هم وقتی هجمه ها و حمله های منافقین و بقایای باند منتظری و توهین‌های برخی رسانه های اصلاحات آمریکایی به ایشان را می بینم در عاقبت به خیری او تردید نمی‌کنم. صراحت حسینیان در بیان مواضع حق آنقدر زیاد و شفاف بود که حتی با وجود صدور پیام تسلیت دو تن از سران قوا برای درگذشت او اما حسن روحانی، رییس دولت لیبرالی حاضر نشد برای فقدان این روحانی انقلابی و یار دیرینه امام و رهبری پیام تسلیت بدهد و چه سعادتی بالاتر از این که حسینیان مبغوض چنین جماعتی باشد. اما در کنار این جماعت، دسته دیگری از رجال سیاسی بودند که مرد صریح اللهجه انقلاب در برابرشان موضع داشت و اگر این تعبیر که دلش از دست آنها خون بود را به کار ببرم، بیراه نگفته‌ام. به جاست همین جا نکته‌ای را که همواره از زبان این برادر انقلابی می‌شنیدم یادآوری کنم. حسینیان همیشه می‌گفت مشکل ما یزیدها و شمرهایی که در برابرمان هستند، نیست؛ مشکل ما عبدالله ابن عمرهایی هستند که خود را در جبهه خودی، چهره‌ای ظاهرالصلاح نشان می دهند ولی همواره در میانه فتنه‌ها از میدان مبارزه دوری می‌کنند و نه فقط خودشان اهل مبارزه با باطل نیستند که ما را هم نصیحت می‌کنند که مبارزه نکنیم. همواره از این جماعت می‌نالید و ضرر آنها را از دشمنان جبهه انقلاب بیشتر و بدتر می‌دانست. پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت درگذشت این یار صادق، نکاتی داشت که جایگاه این مرد انقلابی را در نگاه نایب امام زمان نشان می‌داد. امام خامنه‌ای در پیام خود با مجاهد خواندن آن مرحوم، این ویژگی‌ها را برای روح‌الله حسینیان بیان کردند: «مقاومت، خستگی‌ناپذیری، صراحت در مواضع به حق انقلابی». خوش به حال آقا روح الله که چنین مدالی را از نایب امام زمانش گرفت و رفت... و چه خوب وقتی رفت، در ایام شهادت سالار شهیدان خداوند ایشان را با اباعبدالله الحسین محشور کند و ما را هم مثل ایشان عاقبت به خیر نماید. 🔺کانال حمید رسایی🔻 @rasaee برای دیدن تصاویر ورق بزنید instagram.com/p/CEpBSavnQKb/?igshid=1o2qisszbkzew
♻️ مرحوم حسینیان مبغوض روحانی بود صراحت حسینیان در بیان مواضع حق آنقدر زیاد و شفاف بود که حتی با وجود صدور پیام تسلیت دو تن از سران قوا برای درگذشت او اما حسن روحانی، رییس دولت لیبرالی حاضر نشد برای فقدان این روحانی انقلابی و یار دیرینه امام و رهبری پیام تسلیت بدهد و چه سعادتی بالاتر از این که حسینیان مبغوض چنین جماعتی باشد. 🔻 امروز هم وقتی هجمه ها و حمله های منافقین و بقایای باند منتظری و توهین‌های برخی رسانه های اصلاحات آمریکایی به ایشان را می بینم در عاقبت به خیری او تردید نمی‌کنم. 🔺کانال حمید رسایی🔻 @‌rasaee
⁠⁣✅در مورد منبری ها و فالوئرهای میلیونی 🔹 در کتاب ده گفتار به پدیده ای در بین برخی از روحانیون منبری نقد وارد می کند که از آن به تعبیر می نماید. شهید عزیز این سوال را طرح می کند که چرا بسیاری از پیغمبران وقتی مبعوث می شوند مخالفان زیادی پیدا می کنند و برخی مانند حضرت پس از صدها سال تبلیغ هم اندازه انگشتان دو دست حتی از نزدیکان خودشان پیرو ندارند و در مقابل برخی از مبلغین و منبری در مدت کوتاهی پیروان زیادی پیدا می کنند. 🔖📌 @mzohurian 🔹به تعبیر این پدیده رمزی دارد و آن رمز این است که هدف و پیامبران مبارزه با نقاط ضعف مردم بوده است و ما می خواهیم از همان نقاط ضعف برای جذب مرید بهره برداری کنیم. به تعبیر دیگر هدف پیامبران نقاط ضعف و معایب جامعه است و هدف منبری های مزاج گو راضی کردن مخاطب و لذا اولی مطابق مخاطب سخن می گوید و دیگری مطابق او. 🔹شهید مطهری حالت دوم را بهره برداری از نقاط ضعف و جهالت و عوامی بخشی از مردم و بر ضد و در جبهه مقابل پیامبری می داند و برای آن از تعبیر «تبدیل کردن منبر به کرسی شخصیت ها» استفاده می کند و معتقد است کرسی منبر باید از این آلودگی پاک شود. خود شهید مطهری نیز البته از این قاعده تبعیت می کرد و به همین دلیل هم تا آخرین روزهای مخاطب و مریدی بسیار کم تعدادتر از برخی منبری های مزاج گوی کم سواد همان دوره داشتند. 🔹 خلاصه کلام این که هم کسانی که از فالوئرهای منبری مزاج گوی اخیر ذوق زده شده اند و هم کسانی که از آن به هراس افتاده اند می بایست بدانند این مسئله پدیده جدیدی چه در تشیع و چه نیست. البته این مسئله پدیده ای منحصر به منبری ذکر شده نیز نیست و در برخی از افراد مذهبی و حزب اللهی نیز در سال های اخیر شیوع داشته است. 🔹 خیلی از این رفتارها ناشی از یک فهم غلط و سیاست زده از مفهوم و هست. اساس مفهوم جذب به معنی تلاش برای بالا بردن مخاطب و نزدیک کردن آن به دینی است. اگر قرآن «و ما ارسلنا من رسول الا » هم می گوید، تاکید بر استفاده از و متناسب با مخاطب می کند و نه در محتوا. 🔹اما عده ای چون تحقق این تعریف مستلزم ، برنامه و تلاش و کار است، راه ساده تر را انتخاب می کنند. فکر و رفتارهای خودشان را به سطح تلقی ای که از نگاه طیف جامعه دارد، تقلیل می دهند. ⁣این جا دیگر مساله جذب به مفاهیم و مطرح نیست. مخاطب باید جذب من و شخصیت من شوند که مصداق همان مفهوم دلالی شخصیتی است که شهید مطهری به آن اشاره می کند. ✍ مصطفی ظهوریان 🔺کانال حميد رسایی🔻 @rasaee