✨🔸رسانه ابزار انحراف جوامع🔸✨
🔺شرکت والت دیزنی
از بزرگترین شرکتهای تولید انیمیشن در جهان
اعلام کرده که متعهد است تا به نحو چشمگیری شخصیتهایی با هویت جنسی غیرمتعارف (LGBTQIA) را در محصولات خود افزایش دهد.
🔺«کِری برک»
مدیر بخش محتوای سرگرمی عمومی کمپانی دیزنی به صراحت می گوید:
📌به عنوان مادر یک فرزند ترنس سکچوال(تغییر جنسیتی) و یک فرزند پَنسکچوال(علاقه به ارتباط جنسی بدون لحاظ جنسیت طرف مقابل!)
از داشتن کاراکترهای بیشتر و بیشتر با هویتهای جنسی تازه(LGBTQIA) حمایت می کند
و می خواهد دستکم ۵۰ درصد شخصیتهای آثار دیزنی از این هویتهای جنسی باشند.
@Transgender
📲@rasanebadr📲
اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوءَ
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
لطفا دعا کنید و نذر کنید
🚨 #آماده_باش_رسانهای
با توجه به انتشار اخبار اولیه درخصوص سانحه هلیکوپتر حامل رییس جمهور، در چند ساعت ابتدایی انتشار اخبار مرتبط در حوزه رسانه چه نکاتی را باید توجه کرد؟
۱. پرهیز از هرگونه شایعه و گمانه زنی و عدم انتشار اخبار مختلف، بجز منابع رسمی جهت مقابله با اینکه جو رسانه ای بدست ضدانقلاب بیفتد.
۲. تاکید به جمله معروف "شایعه را دشمن میسازد و دوست غافل پخش میکند تا مردم باور کنند."
و استفاده از کلیپ و عکس نوشته های موجود و در دسترس با این مضامین.
۳. از جمله مواردی که ممکن است توسط رسانه های معاند بیان شود، مباحث تفرقه افکنانه است.
به یاد داشته باشیم ، هر اتفاقی رخ داده باشد نکته اول حفظ آرامش عمومی جامعه و وحدت و انسجام کشور و خودداری از اتهام پراکنی ست.
دشمن همیشه از تفرقه افکنی سود برده است...
به امید و دعای سلامتی برای رییس جمهور و هیئت همراه
تذکر دادستانی تهران به برخی افراد رسانهای
🔹طی ساعات گذشته و با انتشار اخباری در رابطه با سانحه بالگرد حامل رئیسجمهور برخی افراد رسانهای با تولید محتوا درباره وقوع این حادثه اخبار کذبی منتشر کردند.
🔹در نتیجه این اتفاق دادستانی تهران با ورود به این موضوع طی ساعات گذشته به تعدادی از افرادی که تشویش اذهان عمومی کرده بودند تذکر داده است.
📲@rasanebadr📲
🚨اطلاعیه سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی کل کشور
🔹با ارزوی سلامتی برای رییس جمهور محترم و همراهان ایشان در حادثه ی فرود بالگرد ایشان از تمامی شهروندان و هموطنان عزیز تقاضامندیم اخبار را تنها از مراجع رسمی دنبال کنند
🔹لازم به ذکر است کلیه صفحات فعالین فضای مجازی تحت رصد پلیس می باشد و با افرادی که با انتشار شایعه و... سعی در تشویش اذهان عمومی دارند طبق قانون برخورد خواهد شد
سازمان اطلاعات فراجا
@S_Etelaat_faraja
📲@rasanebadr📲
🔴 همه مراقب باشیم!!!
🔻 صهیونیست ها و ضد انقلاب به شدت در حال شبهه پراکنی، تحریک احساسات و هیجانات و اختلاف افکنی هستند. #مبادا ما ناخواسته در این ایام تکمیل کننده پازل آنها شویم.
🔹 در این روزها باید چند موضوع در دستور کارمان باشد:
🔸 تبیین خدمات ارزنده شهید رئیسی و دیگر همراهانشان
🔸 تقویت وحدت و همدلی اجتماعی
🔸 پرهیز از گمانه زنی های امنیتی و مقصریابی
🔸 تبیین استحکام نظام برای عبور از شرایط فعلی
🔸زدودن دلواپسی و نگرانی از افکارعمومی مردم
▪️ مبادا در این شرایط به دنبال یقه گیری سیاسی باشیم.
▪️ مبادا به دنبال گمانه زنی های بی اساس و بی سند و مدرک باشیم.
▪️ مبادا کاراگاه بازی در بیاوریم و دنبال کشف سرنخ های خیالی از توطئه و ترور و ... باشیم.
🔻 دستگاههای امنیتی در حال پیگیر ابعاد مختلف حادثه هستند و پس از به نتیجه رسیدن، اقدامات مقتضی انجام میگردد. اجازه بدیم هر کسی به وظیفه خودش عمل کند.
📲@rasanebadr📲
#فراخوان
🗒 جذب پژوهشگرِ فضای مجازی در زمینه بازیهای رایانهای
_ به اطلاع میرساند، پژوهشگاه فضای مجازی (پردیس قم) در نظر دارد به منظور تکمیل کادر پژوهشی خود، از میان متخصصان این حوزه، پژوهشگر جذب نماید.
_ لینک ثبتنام: B2n.ir/d96211
👈 پژوهشگاه فضای مجازی (پردیس قم)
🆔 @OISC_Majazi
هدایت شده از مجله جنگ شناختی
دوره آموزش رایگان (جنگ آخرالزمان جنگ تمدن ها)
📣خلاصه: امروزه تمدن های بشری بر سه قسم هستند 1. نابود شدند 2. اسمشان هست ولی نسبت به مسائل روز راهکاری نمی توانند ارائه بدهند 3. برنامه و سبک زندگی برای مسائل روز دارند.
با توجه به توضیح بالا امروزه تنها دو تمدن است که پویایی و زایش دارد و می تواند برای مسائل زندگی بشر راهکار بدهد. تمدن غرب با محوریت یهود و تمدن نوین اسلامی با محوریت ایران شیعی.
یهود تحت تاثیر افکار انحرافی فکر می کند سلطه بر جهان حقی است که خدا برای آنها قائل شده است. همزمان با تئوری صهیونیست که از طریق اشغال سرزمین ها می خواهند حاکم دنیا شوند در سال 1948 تئوری دومی شکل گرفت که از طریق جنگ شناختی و تسلط بر شناخت مردم دنیا می خواست حاکمیت جهانی دست یابد.
لذا برای آماده سازی بستر انجام این جنگ شناختی و تحقق حاکمیت جهانی یهود علم سایبرناتیک را پایه گذاری کردند.
در این میان راهکار تمدن نوین اسلامی برای مبارزه با جنگ شناختی جهاد تبیین و ساخت شبکه ملی اطلاعات در عرض اینترنت بین الملل است.
📣در این دوره می خواهیم به موضوعات ذیل بپردازیم:
1. اساسا معنای جنگ تمدنی چیست؟
۲. چرا مدعی هستید محوریت شرارت و دشمنی غرب با یهود است.
3. ادله شما بر حاکمیت یهود بر فضای سایبرناتیک چیست؟
4.تفاوت جنگ شناختی با سایر جنگ ها چیست؟
۵. راهکارها و ترفندهای جنگ شناختی چیست؟
۶. موانع جهاد تبیین بعنوان راهکار مبارز با جنگ شناختی چیست
۷. تکلیف حوزه و مبلغان مذهبی و انقلابی در استفاده از فضای مجازی به عنوان زمین دشمن چیست؟
https://eitaa.com/JOofCOwa
#رسانه_ابزار_جنگ_تمدنی
#بصیرت_رسانه
#چله_خدمت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥عموم اخباری که از زبان منابع آگاه گفته میشود جعلی است/ تیترخوانی مشکل ایجاد میکند
سیدعلیرضا آل داوود، کارشناس فضای مجازی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو:
🔸ما نباید در شبکههای اجتماعی از منبع آگاه خبری را قبول کنیم، زمانی که منبع اصلی وجود دارد دیگر مواردی چون "یک منبع ناشناس، یک منبع که خواست نامش فاش نشود و یک منبع آگاه" قابل رجوع نیستند.
🔸عموما اخباری که از زبان منابع آگاه گفته می شود اخبار جعلی هستند که می خواهند در جامعه اختلال محاسباتی درست کنند و اطلاعات و اخباری که از منبع آگاه منتشر می شود، اخبار اختلال آمیز است. اخباری که قرار است شما را فریب دهد و احساساتی و هیجانی کند.
🔸در رابطه با اخباری که بر روی شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام و دیگر شبکههای تصویر محور است، می توان گفت خود کلیپ با کپشنهایی که نوشته می شود با خود کلیپ تطابق ندارد
🔸ما در حوزه سواد رسانه می گوییم که معمولا رسانه هایی که خبر جعلی منتشر می کنند، همه داستان را به شما نمی گویند. یا می خواهند برای شما زاویه دید بسازند
🔸یک نکته مهم دیگر این است که تیتر خوان نباشیم. ما با تیترخوانی دچار مشکلات جدی می شویم.
📲@rasanebadr📲
🔸مروری بر شایعات #رسانه ای در پی سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور ایران
🔻با وجود اینکه شایعات خیلی زود رنگ میبازند، اما خواسته یا ناخواسته تأثیر عجیبی بر بخشی از افکار عمومی بر جای میگذارند.
🔻انتشار #شایعه برای از بین بردن اراده افراد، از شلیک مستقیم با گلوله جنگی کشندهتر است.
📲@rasanebadr📲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صدای لو رفته از اسپیس معاندان یکی از اکانت ها اعتراف میکنه که صاحب ۵ تا اکانت بظاهر مذهبیه.
هدف این ملعون بدجلوه دادن وجهه افراد مذهبی هست.
حتی با درست کردن اکانت افغانستانی قصد ایجاد شکاف بین ملت ایران و افغانستان را هم دارن.
حتما گوش کنید تا اینا را بهتر بشناسید.
📲@rasanebadr📲
#نشست_آزاداندیشی
🪑مناظره استادان دانشگاه اصفهان درباره فیلترینگ شبکههای اجتماعی (آری یا خیر)
👥 با حضور:
دکتر علیرضا عبدالهی
هیئت علمی دانشکده ریاضی و آمار
دکتر مجتبی مهدوی
هیئت علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر
👤 مدیر جلسه: دکتر بهروز ترک لادانی
هیئت علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر
🏢 طبقه ۳ ساختمان انصاری، دانشکده مهندسی کامپیوتر، تالار دکتر براآنی
🎥 تماشای ویدئو در آپارات:
https://www.aparat.com/ladanib
📲@rasanebadr📲
🔵ابتکار هنرمندان برای دفاع از فلسطین در کن
صحبت از فلسطین ممنوع، ایران آزاد!
🔹هفتاد و هفتمین جشنواره کن در حالی برگزار شد که مسئولان جشنواره کن ۲۰۲۴ پوشیدن چفیه و صحبت از فلسطین را در جشنواره ممنوع اعلام کردند.
🔹با این حال تعدادی از هنرمندان حاضر در این رویداد با ابتکار عمل و هوش خود همبستگیشان را با مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.
🔹کیت بلانشت؛ بازیگر مشهور و برنده اسکار با طراحی لباس و رنگآمیزی خاص آن روی فرش قرمز، پرچم فلسطین را تداعی کرد و به نقل از گزارش آلپرن اکتاش (که بسیاری از خبرگزاریهای خارجی نیز آن را منتشر کردند) تحسین کاربران شبکههای اجتماعی را برانگیخت.
🔹کانی کاسروتی؛ بازیگر هندی حاضر در جشنواره با کیفی به شکل برش هندوانه (نماد فلسطین بدلیل ترکیب رنگ سفید، سبز، سیاه، قرمز) توجه همگان را برانگیخت.
🔹از سایر هنرمندان که با نمادهای گوناگون دفاع خود را از مردم فلسطین اعلام کردند، لیلا بختی؛ بازیگر فرانسوی الجزایری بود که با زدن سنجاق سینهای که نقش هندوانه روی آن بود.
#سینما
#رسانه
📲@rasanebadr📲
🛑 انیمیشن شش ابر قهرمان Big Hero 6 (پسربچه و ربات مهربان)
یکی از آثار پخش شده پُرتکرار از صدا و سیما
🔺 نمایش گذر از عواطف انسانی و اصالت بخشیدن به عواطف هوش مصنوعی...
#نبوت_هالیوودی
#جنگ_شناختی
📲@rasanebadr📲
🛑 انیمیشن شش ابر قهرمان Big Hero 6 (پسربچه و ربات مهربان)
یکی از آثار پخش شده پُرتکرار از صدا و سیما
🔺فیلم با نمایش یک مبارزهِ رباتیک آغاز می شود که به شکل عجیبی به صورت زیرزمینی و توسط گروه های تبهکار برگزار و نشان از شنیع و غیراخلاقی بودن آن دارد(دقیقه ۲ فیلم)، این شروع محیرالعقول حکایت از فیلمی عجیب دارد که با تداعی لحظات چالشی نوجوانان همسن و سال قهرمان داستان برای مشارکت در یک مسابقه، آنان را به داشتن یک نگاه متفاوت فرا میخواند (دقیقه ۱۴ فیلم)، نگاه متفاوتی که شاید در بیان غیر منتظره و حتی غیر معقول به نظر برسد ولی در سحر تصاویر، مضامینش به راحتی در ضمیرناخودآگاه مخاطب حک خواهد شد.
🔺تصویر اغراق آمیزی از قدرت ربات ها (دقیقه ۱۷) و در پی آن مرگ و فقدان برادر قهرمان داستان که نهایت صرف زمان برای روایت آن فقط یک دقیقه از فیلم را به خود اختصاص داده و با چند پِلن کوتاه و بدون دیالوگ از آن گذر می شود (دقیقه ۲۲ فیلم) مخاطب را با ابهام و سوالی درگیر می کند که این خلع و فقدان چطور برای قهرمان داستان جبران می شود و همگی خُرد روایت های قبلی چه رابطی با این صحنه دارد و پیام داستان چیست که فیلمساز مخاطب خود را با صحنه مرگ و فقدان سریع و زودگذر مواجه می کند؟!
فیلم بلافاصله سراغ راهکار متفاوت خود می رود تا این سرگشتگی، مخاطب نوجوان را دلزده نکند پس طعم محبت خالص و ناب و البته متفاوتی را به آن می چشاند، محبت ربات هوشمند (دقیقه ۳۹) و تا انتهای فیلم با داستانی دلگش آن را ثابت و به اصالت می بخشد.
🔺ولی به موازات محبت ربات که حاصل نرم افزار اوست که فاقد هرگونه رذایل اخلاقی است قهرمان و نقش های مکمل او دائم درگیر و دار خوی انسانی وحشی و لجام گسیخته خود هستند که به وسیله ربات مهربان دفع و یا رفع می گردد، شاید این برداشت از سکانس های فیلم کمی اغراق آمیز و به نوعی بدبینی به نظر برسد ولی کمپانی دیزنی تولید کننده این فیلم در آثار دیگر خود بالاخص فیلم سینمایی انیمیشن دایناسور خوب محصول ۲۰۱۵ (که آن فیلم نیز مثل این فیلم مکرر از صدا و سیما پخش شده است) نشان میدهد که انسان روزگاری حیوانی مانند سایر حیوانات بود و به همین قرار تمام عواطف، احساسات، ارزشها، ضد ارزشها و سایر شئون انسانی احتمالا حاصل تطور ایام و سیره تکاملیای است که طی نموده و نه ذاتی و ماهیتی، ولی بلعکس ذات محبت انگیزه ربات تخطی ناپذیر و غیر تغییر است...!
🔺و اما نکات قابل تأمل دیگری نیز در این میان حائز اهمیت است، اولاً اهمیت این خط فکری است که متولیان صهیونیست آن، کمپانی معظمی مثل دیزینی را موظف به سرمایهگذاری میلیارد دلاری می کند، ثانیاً اصرار بر تبلور و تجسم هوش مصنوعی در ربات که در آثار این زنجیره تبلیغاتی مشهود است و ثالثاً القای جاودانگی هوش مصنوعی و قابلیت تجدید تجسم آن در ربات در مقابل نمایش فانی بودن انسان، نهایت این دنائت و خباثت است، در حالی که در تقدس ربات و هوش مصنوعی فیلم از هیچ کاری فروگذار نکرده و حتی در تقابل «ربات مهربان»، ربات های مکانیکی (میکروربات ها) حتی قربانی و مورد سواستفاده هستند و کوچکترین ذهنیت منفی به آنها در طول فیلم متبادر نمی شود.
📲@rasanebadr📲