💻📱💻🎥
🎙کنفرانس
❇️راهکارهای قوت در فضای مجازی
به همراه پرسش و پاسخ
👤با ارائه جناب مهندس قاسمی
🗓شنبه ۲۵ مرداد
⏰ساعت: ۲۱
👈لطفا دوستان خود را به گروه دعوت بفرمایید
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
@savad_r
197.2K
3⃣
419.5K
5⃣
264K
6⃣
401.5K
7⃣
9.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢این بار پای چند زن در میان است!
♦️گوشه ایی از رانت هایی که آذری جهرمی به بستگان و اطرافیان خود اهدا کرده است.
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
سواد رسانه ای نیاز هر ایرانی
دوستان خود را دعوت نمایید👇
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
🔰اثر شبکه ای توئیتر
🔺ساختار توییتر مانند همه شبکه های اجتماعی در سبکی رفتاری و با هدف افزایش درگیری کاربران فعالیت میکند.
🔺ساختاری که تقریبا همهی پروتکلها براساس آن برنامهریزی میشوند و درنهایت به بزرگنمایی نظرات و ایدههای افراد میپردازد.
🔺لذتی که افراد از پرداختن به موضوعهای گوناگون از طریق هشتگ به دست میآورند، به لذت کوتاه پس از مصرف مواد مخدر تشبیه میشود و خود را شبیه به یک جشن و شادی عمومی پیرامون موضوعی خاص، نشان میدهد.
🔺هدف نهایی در تمامی این برنامهها، تولیدِ داده است. داده امروز بهعنوان یکی از پرسودترین مواد خام جهان شناخته میشود. بههرحال هرچه تولید و اخبار پیرامون مادهی مذکور بیشتر باشد، ارزش آن هم بیشتر میشود.
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
سواد رسانه ای نیاز هر ایرانی
دوستان خود را دعوت نمایید👇
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
💢چرا کاربران هنوز فریب محتوای دروغین اینترنتی را میخورند و در نشر آنها فعالند؟
🔹اینترنت فضایی تاریک و مملو از منابع اطلاعاتی ناصحیح است.تئوریهای سمی توطئه، دیپ فیک، بنگاههای خبری دروغین و محتوای فریبکارانه و...
البته محتوای فریبکارانه در مقایسه با چنان سبکی از اخبار دروغین، تأثیرات منفی احتمالی بیشتری دارد. محتوایی که احتمالا همهی کاربران دنیای فناوری اطلاعات حداقل یک بار با آن روبهرو شدهاندو ارتباطی به سادهلوحی یا زودباوری کاربران ندارد.
🔹دلیل باور کردن فریبها این است که نشانههایی از حقیقت در آن دیده میشود.
" مغز بهگونهای تنظیم شده است که پاسخهای آسان ارائه کند. درنتیجه اگر محتوایی فریبکارانه نزدیک به احساسات یا بینش افراد باشد، بهسرعت در ذهن آنها جرقه ایجاد میکند. کاربران زمان زیادی را به تفکر دربارهی آنچه در شبکههای اجتماعی میبینند، اختصاص نمیدهند. بهعلاوه رسانههای اجتماعی هم در توزیع چنین محتوایی مقصر هستند. رسانههای مذکور برای درگیری ذهنی و لذتهای زودگذر طراحی شدهاند. دراینمیان برخی لذتها به قیمت خاموش شدن تفکر کاربران ایجاد میشوند. "
🔹ویتنی فیلیپس استاد دانشگاه:
در کمپینهای توزیع محتوای فریبکارانه نیازی به دقت بالا نیست. تنها باید داستانی متفاوت از واقعیت را بهصورت مرتبط با آن تعریف کنید تا ذهن مردم وابستگی و ارتباط مورد نیازش را دریافت کند. پس از آن همهی فرایندها بهصورت خودکار انجام میشود.
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
سواد رسانه ای نیاز هر ایرانی
دوستان خود را دعوت نمایید👇
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53