eitaa logo
سوادرسانه بدر
2.1هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
1.5هزار ویدیو
173 فایل
مجموعه رسانه ای بدر(بصیرت در رسانه) «هرکس رسانه قوی‌تر داشته باشددر اهدافی که دارد موفق‌تر خواهدبود.»امام خامنه ای-۱۴۰۳/۱/۶ گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 آرشیو نشست و دوره ها @savad_k ارتباط با ما @ghasemi_5663 @Rasanehbadr
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برنامه دشمن به جان هم انداختن طرف دارهای نامزدهاست مراقب شیطنت های خزنده دشمن باشیم و در دام نیافتیم دشمن از فضای مجازی استفاده می کند •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• مجموعه فرهنگی رسانه ای بدر(بصیرت در رسانه)👇 🔹گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 🔹بایگانی نشست‌ها @savad_k 🔹کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
⚠️ زودباوری آفت بزرگ حضور ناآگاهانه در فضای مجازی ⛔️ برای قطع کردن زنجیره شایعات با ویژگی های یک مطلب معتبر آشنا شویم: 1️⃣ خبر و یا مطلب منتشر شده حتما دارای منبع(مرجع) باشد. 2️⃣ منبع ذکر شده از مراجع رسمی و معتبر در کشور باشد. 3️⃣ در یک خبرگزاری معتبر و رسمی منتشر یا تایید شده باشد. 4️⃣ لینک یا آدرس اینترنتی مطلب وجود داشته و صحیح باشد 🔸 در شبکه‌های مجازی، بررسیِ دقیقِ منابعِ اخبارِ نقل شده، ضروری و دارای اهمیت بسیار است. ⛔️ منبع‌نما، مواردی است که منبع تلقی می‌شود اما منبع معتبری نیستند. 🔹صفحات غیر رسمی در اینترنت، موتورهای جستجوگر مانند گوگل، ویکی‌پدیا و مواردی از این دست، مهمترین منبع‌نماهای امروز هستند که گاها مطالب نامعتبر و غیردقیق در صفحات خود منتشر می کنند. 🔴 سواد رسانه را جدی بگیریم •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• مجموعه فرهنگی رسانه ای بدر(بصیرت در رسانه)👇 🔹گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 🔹بایگانی نشست‌ها @savad_k 🔹کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻نماهنگ انتخاباتی... هر انتخاب توسط مردمی تعیین می‌شود که درآن شرکت می کنند باهم تا انتخابات ۱۴۰۰ با انتخابی هوشمندانه
🔻قابل توجه اعضای محترم مجموعه فرهنگی رسانه ای بدر 🗳مجموعه بدر در نظر دارد در مدت باقی مانده تا انتخابات شایعات، سوالات و ابهاماتی که در زمینه انتخابات و نامزدها در فضای مجازی در حال انتشار می باشد را جمع اوری و در بصورت روزانه به پاسخ و تحلیل انها بپردازد. ✅شما عزیزان هم شایعات،پاسخ شایعات و تحلیلهای انها را در گروه بارگذاری نمایید و در گفتگوهای گروه شرکت نمایید. 📲 گروه مجموعه فرهنگی رسانه ای بدر (بصیرت در رسانه) https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
▪️۸ پیشنهاد ساده برای دعوت به رای دادن 1⃣یک. فریاد بزنید رای می دهم را فریاد بزنید. زیاد بودن را به رخ بکشید و به چشم بیاورید. ضدانقلاب می خواهد گرفتار مارپیچ سکوت شوید. احساس کنید در اقلیت اید و اعتماد به نفس تان را از دست بدهید و خودسانسور و ساکت شوید. 2⃣دو. آدرس شوید همه فکر و ذکرتان شود تبلیغ "راه هست". آدرس تغییر شوید. آدرس برون رفت از وضع موجود. هر نامزدی که راه حل داشت سردست بگیرید. فرق نمی کنید چه کسی. موضوعاتی را انتخاب کنید که به زندگی و سفره مردم نزدیک باشد. تلاش شب و روز ضدانقلاب تنها یک چیز است: بن بست است. 3⃣سوم. افشاگر باشید هرکس و هرجا که مردم را دعوت به رای ندادن کرد افشا کنید. کلیدواژه افشاگری نیز اینست: "دلسوز نیستند". هرکس با ژست دلسوزی گفت: "رای ندهید" جاهل نباشد، منافق است. 4⃣چهارم. غیرتی باشید در تولید ادبیات غیرتی باشد. واژه های پرقدرت استفاده کنید. شل از انتخابات دفاع نکنید. مردم سالاری مثل خاک وطن است؛ حرمت دارد. ضدانقلاب تلاش می کند انتخابات را در ذهن تان رقیق کند تاذهن کمتر درگیر شود. 5⃣پنجم. یادآور گذشته باشید خاطره این 8 سال را تداعی کنید. توضیح دهید که "اگر روحانی نبود" چنین و چنان نبویدم. مهمتر از یادآوری تلخی ها، علت ها است. اینکه دولت چه خطاهائی کرد که منجر به 8 سال خاطره آزاردهنده برای مردم شد. ضدانقلاب تلاش می کند این خاطرات تلخ را با خطای تعمیم به پای ساختار بنویسد تا مردم از صندوق قهر کنند. شما برعکس، علت خطاها را بدون بزرگنمایی دقیق کنید و نقش دولت و روحانی را تصریح کنید. 6⃣ششم. تفاوت ها را نشان دهید نامزدهای موجود یک تفکر ندارند. اختلاف ها معنا دارست. عادت کردیم در دوقطبی های تخیلی نامزد انتخاب کنیم. این خطاست. اختلاف ها را نشان دهید. کمک کنید مردم تفاوت سلایق را در رقابت موجود احساس کنند و نماینده خود را بیابند. 7⃣هفتم. آرای خاکستری را بیابید آرای سیاه و ضدانقلاب را رها کنید. فقط اهل تردید و آرای خاکستری. بند دو و پنج برای این گروه است. از نزدیکان و دوستان و فامیل شروع کنید. 8⃣هشتم. جانفدا بسازید گروه سخت تبلیغی درست کنید. گروه هایی که حاضر باشند برای مشارکت تلاش کنند. برای ایجاد انگیزه، مبانی مردم سالاری دینی را در همین زمان کوتاه از زبان امامین انقلاب تولید و به اشتراک بگذارید و برای جانفداها و گروه وفاداران ایجاد انگیزه کنید. مهمتر از اصلحیت، جمهوریت است. رقیب اصلی نامزد جریان انقلاب، قهر مردم است. ایندوره برای مشارکت تراکت پخش کنید. 💬 محسن مهدیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🗳 ! 👊 برای به ⁉️ کشور چیه؟؟ 1⃣ تحریم و تهدید از خارج 2⃣ سوءمدیریت و فساد از داخل •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• مجموعه فرهنگی رسانه ای بدر(بصیرت در رسانه)👇 🔹گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 🔹بایگانی نشست‌ها @savad_k 🔹کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
✍️ روشنگری و توجیه مردم نسبت به اهمیت حضور در انتخابات را ، به دقیقه نود ، موکول نکنید . 🖊 در سه روز مانده به انتخابات، فرصت اقناع جامعه نسبت به موج شایعات و تحرکات رسانه‌ای طیف غرب‌گرا، فراهم نیست . ▪️سال ۹۲ را اگر به خاطر داشته باشید، در ابتدای شروع رقابت‌های انتخاباتی، هیچ کس حسن روحانی را به عنوان یک رقیب جدی به حساب نمی‌آورد؛ اما سه روز آخر، با عملیات رسانه‌ای بسیار گسترده، با تَکرار خاتمی، با به خط شدن تمام سلبریتی‌ها به نفع روحانی و ...، ایشان توانست رأی جامعه را برای خود کند. ▪️سناریوی فوق چند روز مانده به انتخابات مجلس دهم و مجلس خبرگان رهبری در سال ۹۴ نیز تکرار شد. این موضوع به حدی پیش رفت که حتی شبکه‌های ماهواره‌ای همچون بی بی سی که همواره بر طبل تحریم انتخابات و تشویق مردم بر عدم مشارکت می‌کوبیدند، علنا از لیست‌های مشخصی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، دفاع و حمایت نمودند. ▪️سال ۹۶ اگر خاطرتان باشد، پیش از انتخابات به حدی محبوبیت روحانی کاسته بود که بسیاری از ایشان به عنوان اولین رئیس جمهور تک دوره‌ای نام می‌بردند. در فرآیند تبلیغات انتخاباتی و مناظره‌ها نیز این احتمال بیشتر شد؛ اما سه روز مانده به انتخابات همان سناریوی پیشین تکرار شد. ▫️عملیات رسانه‌ای گسترده از روزنامه‌ها و کانال‌های داخلی که به صورت زنجیره‌وار به هم مرتبط هستند تا رسانه‌های ماهواره‌ای حتی شبکه‌های وهابی به تبلیغ ایشان مشغول شدند. ▫️ در کنار تبلیغ روحانی، پوست موزهایی چون «تتلو» و شایعاتی چون «آیت الله اعدام» در همان روزهای منتهی به انتخابات توسط همین رسانه‌ها علیه کاندیدای رقیب ضریب فوق العاده داده شد و به یکباره رأی حسن روحانی جهش قابل توجهی یافت. ▪️در شرایط کنونی اتفاقاتی در جریان است که برآیند همه آنها دلسرد شدن قشر مستضعف جامعه از رأی دادن است؛ چرا که این قشر اگر بنا به رأی دادن داشته باشند، قطعا رأیشان در سبد همگروهان روحانی و طیف غرب‌گرا نخواهد بود. ▫️این طیف دیگر با رُژ بنفش فلان هنرپیشه فریب نخواهند خورد. پس برای گروهی که هم‌اکنون در رأس بدنه اجرایی قرار گرفته‌اند، مطلوب آن است که با سیاست‌های خود این قشر را از رأی دادن منصرف کنند. ▫️اما ۳ روز مانده به انتخابات، سناریوهای تجربه شده در انتخابات ۹۲ و ۹۴ و ۹۶ تکرار خواهد شد. ▫️با عملیات رسانه‌ای گسترده، با صف کشی سلبریتی‌ها، حمایت‌های علنی شبکه‌های ماهواره‌ای و ... تلاش خواهد شد تا یا مردم از صندوقها دور شوند و یا جامعه بالانشین جامعه را پای صندوق‌های رأی بکشنانند و این بار نیز همچون سه دوره پیش، پیروز انتخابات شوند. ▫️و چرا این کار را نکنند اگر سه بار به راحتی توانسته‌اند از آن نتیجه مطلوب خود را برداشت کنند؟ ▪️دوستان انقلابی، از هم اکنون آماده چنین موجی باشید. سه روز مانده به انتخابات، فرصت اقناع جامعه نسبت به موج شایعات و تحرکات رسانه‌ای طیف غرب‌گرا، فراهم نیست. تنها در صورتی این حربه شکست خواهد خورد که از همین حالا جامعه نسبت به چنین امواج اغواگری واکسینه شده باشد. اگر اینبار نیز طیف غرب‌گرا، پیروز انتخابات باشد، شرایط خیلی بیش از آنکه تصور می‌شود، بدتر خواهد شد. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• سواد رسانه ای نیاز هر ایرانی دوستان خود را دعوت نمایید👇 http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
🔰 گزیده ای وصیت نامه شهید سلیمانی: 🌷خداوندا! تو را سپاس که در زمانی اجازه‌ی ظهور و وجود دادی که امکان درک یکی از برجسته‌ترین اولیائت را که قرین و قریب معصومین است، عبد صالحت خمینی کبیر را درک کنم و سـرباز رکاب او شوم. 🏴 (ره) •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• سواد رسانه ای نیاز هر ایرانی دوستان خود را دعوت نمایید👇 http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
4_556979832915755523.mp3
1.36M
🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴 رهبر معظم انقلاب: امام آن روح‌الله بود که با عصا و ید بیضای موسوی و بیان و فرقان مصطفوی، به نجات مظلومان کمر بست؛ تخت فرعونهای زمان را لرزاند و دل مستضعفان را به نور امید روشن ساخت. او به انسانها کرامت، و به مؤمنان عزت، و به مسلمانان قوّت و شوکت، و به دنیای مادّی و بی‌روحْ معنویت، و به جهان اسلام حرکت، و به مبارزان و مجاهدان فی‌سبیل‌الله شهامت و شهادت داد. ۱۳۶۸/۰۴/۲۳ 🏴سالروز عروج آسمانی امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد تسلیت باد. 🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴 @savad_r
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قسمتی از وصیتنامه امام(ره): رییس جمهور از طبقه‌ ای باشند که محرومیت و مظلومیت مستضعفان جامعه را لمس کرده باشد 🏴سالروز عروج آسمانی امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد گرامی باد.
انتظار ‌فرج ‌از نیمه خرداد ڪشم... 🏴 ارتحال بنیانگذار انقلاب مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی تسلیت باد🏴
🔴 تحلیل من ؛ تحلیلی که البته شاید خطا باشد 1⃣ تذکار نهایی رهبر انقلاب متوجه انعکاس اخبار کذب و لجن پراکنی های علیه دختر عفیف لاریجانی بود که متاسفانه عده ای با سوء استفاده از عدم احراز صلاحیت علی لاریجانی تهمت هایی علیه ایشان بیان کرده اند 2⃣ بلافاصله بعد از اعلام عدم احراز صلاحیت ها دو حقوقدان شورای نگهبان (قائم مقام و دکتر دهقان) در برنامه تلویزیونی تلویحاً دلیل عدم احراز صلاحیت را ناظر به موضوع تابعیت یا عدم تابعیت فلان فرزند نکردند 3⃣ قطعا اطلاع ایشان از این موضوع مربوط به همین امروز نیست. و اگر قرار به صدور حکم حکومتی بود زودتر انجام می گرفت؛ نه یک روز مانده به مناظره های تلویزیونی. اگر این موضوع موجب عدم احراز صلاحیت لاریجانی شده بود رهبری بلافاصله با تذکر به شورای نگهبان جهت رعایت حق الناس دستور لازم یا حکم حکومتی را صادر فرموده و تا زمان برنامه تلویزیونی ۱۴ خرداد صبر نمی کردند. 4⃣ نکته چهارم استفاده از واژه و معظم له نسبت دادن خلاف واقع در میباشد که معطوف به بداخلاقی های انتخاباتی صرفا علیه یک فرد و یک کاندیدا نمیباشد. ☘ : ۱. متاسفانه برخی کانال ها مثل کانال اصلاحات نیوز در تلگرام با توهین به شعور مخاطبین خود، بر خلاف اصول اولیه خبرنگاری تحلیل و برداشت خودش را به صورت خبر به رهبر انقلاب انتساب کرده و در انعکاس سخنان رهبری تیتر جعلی زده است که " رهبری: شورای نگهبان جبران کند" ؛ ۲. فعلا با تفاوت قائل شدن بین دوگانه ی و میبایست با تامل و شتابزدگی به صورت قطعی قضاوت نکنیم؛ 🖌 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• سواد رسانه ای نیاز هر ایرانی دوستان خود را دعوت نمایید👇 http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
🔰هدف گذاری شبکه های اجتماعی در انتخابات 🔹برخلاف رسانه‌های سنتی، رسانه‌های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهد تا مخاطبان را مستقیماً هدف قرار دهید. 🔹تغییر واقعی و بزرگ رسانه‌های اجتماعی در مقابل رسانه‌های سنتی این است که استفاده از این رسانه‌ها، باعث می‌شود احساس کنیم که با افراد به‌صورت شخصی در ارتباط هستیم." 🔹تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به داوطلبان این امکان را می‌دهد تا بدانند دقیقاً به چه نوع رأی‌دهنده‌ای دست می‌یابند و در راستای منافع خود، پیام‌های خاصی را طراحی کرده و با استفاده از آن، خط مشی خود را به رأی‌دهندگان منتقل نمایند و آن‌ها را را برای رأی دادن متقاعد کنند. 🔸متأسفانه مردم در خصوص اینکه در معرض نشر اخبار نادرست، چقدر آسیب‌پذیر هستند، دانش کمی دارند. آنچه مشخص است این است که رأی‌دهندگان باید به‌طور مستقل درباره موضوعات و نامزدها تحقیق کنند. بنابراین افراد باید به‌جای اعتماد کامل به محتوای موجود در رسانه‌های اجتماعی، برای دریافت اطلاعات در مورد نامزدی که می‌خواهند به او رأی بدهند و نامزدی که با او مخالف هستند، شخصاً اطلاعات کسب کنند. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• مجموعه فرهنگی رسانه ای بدر(بصیرت در رسانه)👇 🔹گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 🔹بایگانی نشست‌ها @savad_k 🔹کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
13920323_5882_192k.mp3
4.11M
🔸پادکست من توصیه‌ی اوّلم حضور در پای صندوق‌های رأی است. 🥇حماسه سیاسی باید آفرید... نقش تو در ایجاد این حماسه چیه؟؟! •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• مجموعه فرهنگی رسانه ای بدر(بصیرت در رسانه)👇 🔹گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 🔹بایگانی نشست‌ها @savad_k 🔹کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
هدایت شده از اطلاع رسانی ایتا
📣 اطلاعیه ضمن تسلیت سالروز رحلت و گرامی‌داشت حماسه پانزدهم خرداد و عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)، نکاتی را به اطلاع کاربران گرامی می‌رساند: 🔹 همان‌گونه که مستحضرید، پیام‌رسان ایتا برای آشنایی هر چه بیشتر کاربران با دیدگاه‌ها و برنامه کاندیداهای محترم ریاست جمهوری، از روز چهارشنبه گذشته کانال‌های معرفی شده توسط ستاد این عزیزان را بالسویه و با ترتیب تصادفی در جایگاه‌های پیش‌بینی شده به کاربران نسخه اندروید ایتا نمایش می‌دهد 🔸 علاوه بر این، از فردا کانال هر کاندیدا نیز یک بار بصورت رایگان و با شرایط ذیل در تبلیغات سراسری ایتا (جایگاه یک) نمایش داده می‌شود: زمان اجرا: از شانزدهم خرداد هر روز از ساعت 18 تا 20 (بجز روزهای مناظره) شیوه معرفی: هر روز کانال یکی از کاندیداهای محترم نمایش داده می‌شود ترتیب نمایش (بر اساس قرعه‌کشی): 1. جناب آقای رئیسی 2. جناب آقای قاضی زاده هاشمی 3. جناب آقای جلیلی 4. جناب آقای زاکانی 5. جناب آقای مهرعلیزاده 6. جناب آقای همتی 7. جناب آقای رضایی 🔹 ستادهای انتخاباتی دو نفر از کاندیداهای محترم هنوز کانالی را به ایتا معرفی نکرده‌اند. در صورتی که تا روز تبلیغ کانالی معرفی نشود، طبق ترتیب قرعه‌کشی، برای معرفی نفر بعدی اقدام خواهد شد •┈••✾••┈• 🔰کانال رسمی اطلاع‌رسانی ایتا: https://eitaa.com/eitaa
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴ای کاش که من همیشه عاشق باشم 🏴یک شیعه ی باوفا و لایق باشم 🏴از حضرت حق خواسته ام تا به ابد 🏴مشمول عطا و لطف صادق(ع) باشم ⬛حاج محمد کریمی 🏴 شهادت جانسوز شیخ الائمه، بنیانگذار مذهب جعفری، حضرت امام جعفر صادق علیه السلام را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه و شیعیان آن حضرت تسلیت می گوئیم. 🏴 تعزيت 🏴 علیه السلام
⭕️ اولین ماراتن مناظره انتخابات ۱۴۰۰ از منظر بیگ دیتا 🔻انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ امروز با پخش نخستین مناظره میان ۷ کاندیدای احراز صلاحیت شده، وارد مرحله جدی خود شد. مناظره‌ای که رصد بیگ‌دیتای متاثر از آن نشان می‌دهد افکار عمومی نسبت به «شعارزدگی»، «برخوردهای سیاسی» و «تهمت» واکنش منفی داشته و در عین حال به برنامه و رعایت اخلاق در مناظره رویکرد مثبتی نشان داده‌اند و از این رو رویکردها نسبت به آقای رئیسی، جلیلی و قاضی زاده هاشمی مثبت و نسبت به آقای همتی به جهت زدن استارت ورود مناظره به حاشیه، منفی بوده است. 📊 نتایج رصد دیتاک از حدود ۵۰۰ هزار محتوای تولید شده در تلگرام، توییتر و اینستاگرام درباره مناظره اول نشان می‌دهد میزان درگیری مخاطبان با محتوا، نسبت به قبل رشد داشته و ساعت ۱۹ پیک تولید محتوای کاربران در هر سه بستر بوده است و این یعنی مناظرات بر افزایش مشارکت و ایجاد اقناع در افکار عمومی برای ایجاد تحول و تغییر مثبت در کشور نقش خواهد داشت. 🔻توییتری‌ها با ۱۰۲٫۲ هزار توییت، ۶۷٫۲ هزار ریتوییت و ۵۶٫۹ هزار لایک و ۱۱٫۱۰۴ هزار پست در ساعت به ارائه جملات کلیدی کاندیداها پرداخته‌اند که بیشترین محتوا مربوط به آقایان رئیسی، جلیلی، محسن رضایی و همتی بوده است. 🔻توییت «جلیلی: شما می‌گویید نمی‌شود! ما می‌گوییم می‌شود، شما نمی‌توانید.» با ۹۵۴ بار ریتوییت در حین و ساعت بعد از مناظره، پربازنشرترین محتوای توییتر بوده است. هشتگ نیز یک ساعت بعد از پایان مناظره به ترند اول توییتر فارسی تبدیل شده است . 🔻فضای تلگرام معطوف به برنامه‌های ارائه‌ شده از سوی کاندیداها و انعکاس آن در این بستر بوده است. کاربران تلگرام با ۶٫۵ هزار پست، ۲۴٫۶ میلیون بازدید و ۲۷۰ پست در ساعت به انعکاس بخش‌های مختلف اظهارات کاندیداها پرداختند. اهالی تلگرام برای دریافت اخبار و اطلاعات درباره مناظرات و حواشی آن به صفحات «خبر فوری» و «آخرین خبر» بیش از سایر صفحات توجه نشان داده‌اند. بر این اساس، خبر مربوط به اظهارات علیرضا زاکانی در بدو ورود به صداوسیما و اینکه با اژدهای هفت‌سر فساد رقابت می‌کند با ۲۱۵٫۸۶۸ هزار بازدید، پربازدیدترین مطلب تلگرام بوده است. 🔻کاربران اینستاگرام به‌عنوان منبع اصلی افکار عمومی با ۲٫۸ هزار پست، ۱۱٫۹ هزار کامنت و ۱۰۹٫۲ هزار لایک به کنشگری پیرامون مناظره نخست انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ پرداخته‌اند. نظرسنجی تی وی پلاس درباره اینکه کدام یک از کاندیداها صحبت‌های بهتری را در مناظره ارائه کرده‌اند با ۷۹۴۵ هزار لایک، موردتوجه‌ترین محتوای اینستاگرام بوده است. ✅رصد و تحلیل گفتمان شبکه‌های اجتماعی ناظر بر این واقعیت است که از آنجا که مناظره اول درباره مهمترین موضوع جامعه یعنی «اقتصاد» بوده است، افکار عمومی به اظهارات درباره تولید، حمایت از اقشار کم‌درآمد، بازار سرمایه و بهبود وضعیت معیشت توجه بیشتری داشته و نسبت به بازتکرار دعواهای جناحی و سیاسی برخی کاندیداها و استفاده از برخی واژگان پرتکرار به‌ جای ارائه برنامه، واکنش داشته‌اند. تامین کسری بودجه از جیب مردم توسط دولت، تورم و سقوط ارزش پول ملی بیشترین محتواهای مورد توجه افکار عمومی در مناظره امروز بوده است. 🔹رصد بیگ‌دیتای تولید شده در فضای مجازی نشان می‌دهد که در این دوره از انتخابات افکار عمومی با دقت و حساسیت بیشتری به رصد اظهارات کاندیداها پرداخته و توجه آن‌ها بیشتر معطوف به برنامه و منطق رفتار انتخاباتی خواهد بود تا متاثر از هیجانات کاذب درون مناظرات. بررسی امروز شبکه‌های اجتماعی و واکنش‌های کاربران نشان داد کاندیداها باید بدانند این دوره، دوره نه به "فریب" و "شعار" و سلام بر "برنامه" و "کارنامه" است. ✍معصومه نصیری •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• سواد رسانه ای نیاز هر ایرانی دوستان خود را دعوت نمایید👇 http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
🔴 که در مناظرات استفاده شد: 🔺۱.رفتارهای عوام فریبانه(زبان بدن هنگام خواندن اسامی) 🔺۲.دروغ بزرگ(آقای رئیسی فقط شش کلاس، سواد کلاسیک دارند) 🔺۳.تخریب شخصیت( همگی پوششی هستند الا...) 🔺۴.بهترین دفاع، حمله است(فرار از پاسخگویی در تمام سوالات) 🔺۵.مظلوم نمایی(پنج نفر به یک نفر) 🔺۶.اعتبار بخشی و چشم پرکنی و وام گیری از مدرک: من اقتصاد دانم اما بقیه... 🔺۷.ابجاد کانال انحرافی، شاه ماهی سرخ و شروع از پله دوم: در پاسخ به وضعیت اقتصادی نابسامان، به مجمع تشخیص و موضوع فرعی عدم تصویب اف ای تی اف حمله می کند. 🔺۸.تفکیک وضعیت، خلق تبرئه و فاصله گیری از کانون: من نماینده روحانی نیستم هرچند ایشان بیان بهتری از همه دارد. 🔺۹.ماکیاولیسم و اینکه هدف وسیله را توجیه می کند: جای زنان خالی است که نماینده ای در این مناظرات ندارند. 🔺۱۰. دوقطبی سازی: رقیب من فقط آقای رئیسی است. آقای رئیسی با اینکه به شما ارادت ویژه ای دارم اما... 🔺۱۱. رقیب هراسی: آقای رئیسی امان نامه می دهید که بعد مناظرات بنده را مورد پیگرد قانونی قرار ندهید...بماند که آقای مهرعلیزاده هم در انشائیات خود بحث نخ نمای اعدام ها را ذخیره دارد. مدیا آرما •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• سواد رسانه ای نیاز هر ایرانی دوستان خود را دعوت نمایید👇 http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴با کاوه مدنی جاسوس سرویس انگلیس که آقای محسن مهر علی زاده در مناظرات اسم او را برد آشنا شوید •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• سواد رسانه ای نیاز هر ایرانی دوستان خود را دعوت نمایید👇 http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رای من و تو میتونه زمان ظهور رو تغییر بده ❗️ 🔰 رائفی پور 🔸 هر نفر یک ستاد | رسانه باشید 🔸 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• سواد رسانه ای نیاز هر ایرانی دوستان خود را دعوت نمایید👇 http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
💢براساس برچسب ها رأی ندهید 🌀گاهی رقبای انتخاباتی و برخی رسانه ها، واژه هاي مختلف را به صفات اکثرا منفي تبديل كرده و آنها را به آحاد يا نهادهاي مختلف نسبت مي دهند. گاهي هدف از اين عملكرد، آن است كه ايده، فكر يا گروهي محكوم شوند و براي آنكه استدلالي در محكوميت آنها آورده شود. این روش برای تحریک به رد فکر و عقیده‌ای بدون بررسی شواهد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. 🌀«میانه‌رو»، «تندرو»، «متحجر»، «نفوذی»، «افراطی»، «پوپولیست» و... نمونه‌هایی از برچسب‌ هستند که سبب می‌شوند براساس بار معنای موجود در کلمات، فرد از تعمق و بررسی برنامه‌های فرد کاندیدا فاصله گرفته و متاثر از برچسب‌ها، درباره یک کاندیدا به نتیجه برسد. در واقع با این روش سعی در انحراف افکار عمومی از بررسی برنامه‌های کاندیدا و رای براساس برچسب‌ها است. 🌀این شیوه معمولا باعث ایجاد فضای در انتخابات می‌شود. ✍معصومه نصیری •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• سواد رسانه ای نیاز هر ایرانی دوستان خود را دعوت نمایید👇 http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰درخواست منافقین از کشورهای عربی! 🔹کاری کنید مردم رای ندهند به آتش کشیدن ایران با ما •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• سواد رسانه ای نیاز هر ایرانی دوستان خود را دعوت نمایید👇 http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53