29.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 به فرض که ماهواره هم فرستادین فضا، به چه درد زندگی مردم میخوره؟ 🙄🤔
به جای این خرج های الکی یه فکری برا مشکلات کشور بکنین. از مشکلات زیست محیطی تا وضعیت اینترنت، کمبود آب و مسائل حوزه کشاورزی و ...
🔺واقعاً صنعت فضایی به چه کاری میاد؟
🇮🇷جایگاه ایران کجای این صنعته؟
بهتر نیست بی خیال فضا بشیم و به فکر همین مشکلات دم دستیمون باشیم؟!
#با_رأی_تو
#مسیر
#امید
#تحول_خواهی
#راه_حل_مشکلات
🔻🔻🔻
با مسیر همراه شوید
@masir_researchmedia
سوادرسانه بدر
🔴 به فرض که ماهواره هم فرستادین فضا، به چه درد زندگی مردم میخوره؟ 🙄🤔 به جای این خرج های الکی یه
حمایت از تولیدات مجموعه مسیر
جمعی از همکاران این موشن ها رو براساس فکت های رسانه ای موثق و پژوهشی تولید کرده اند
لطفا این تولیدات را در کانال و پیچ های خود توزیع و نشر دهید
با سپاس از شما
در عین حال نقد و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید💐
May 11
36.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👈نشست علمی تلویزیون های تعاملی؛ تحول مصرف رسانه ای و گسترش اوقات فراغت در آپارات
💯 ویدئوی کامل در آپارات:
🔎لینک قسمت اول: https://aparat.com/v/rCwvG
🔎لینک قسمت دوم: https://aparat.com/v/psDHq
🔎📱📺📡💻📻🎥🔍
📲گروه
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
📲کانال
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
📣 4 راه تشخیص اخبار صحیح انتخابات را میدانید؟
✅ راههای تشخیص عبارتند از:
1⃣ خبر را چه کسی نوشته است؟ در خبر درست همیشه نامی واقعی از یک خبرنگار یا خبرگزاری، که قابلپیگیری باشد بهعنوان مرجع و منبع خبر گفته میشود ولی در خبرهای ساختگی، شایعه یا تبلیغاتی، چنین چیزی وجود ندارد.
2⃣ خبر چه زمانی منتشر شده است؟ حتماً به تاریخ انتشار خبر دقت کنید اگر به کلمههای «خبر فوری» در خبر برمیخورید بیشتر دقت کنید زیرا احتمال ساختگی بودن یا تبلیغاتی بودن آن بیشتر است.
3⃣ خبر در کجا منتشر شده است؟ خبر درست و مهم، حتماً در خبرگزاریها و وبگاههای مشهورِ دارای اعتبار نیز منتشر میشود. اگر خبر را برای نخستین بار در شبکههای اجتماعی میبینید باید پیش از بازنشر و فرستادن آن برای دیگران، تلاش کنید تا درستی آن را بیازمایید.
4⃣ خبر چه چیزی میخواهد بگوید؟ خبر واقعی وقتی درباره موضوعی جنجالی باشد معمولاً آن را به نقل از منابع معتبر که قابل پیگیری باشد، میگوید. درحالیکه خبر ساختگی منبع دروغین، نشانی اینترنتی ساختگی، عنوان کلی غیرقابلپیگیری و یا با استناد به مطالب مشابه غلط انداز دیگر داشته که با اندکی کندوکاو و ژرفنگری، نادرستی آن قابلتشخیص است.
#سواد_انتخاباتی
#پلیس_فتا
#کلیک_امن
🔎📱📺📡💻📻🎥🔍
📲گروه
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
📲کانال
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
⭕️ #عمروعاصهای_رسانه ای
🔺عمرو عاص به ابوموسی گفت:
تو رأی نده و من هم رأی نخواهم داد تا با هم پیروز شویم!
🔺ابوموسی رای سفید داد ولی عمرو عاص به معاویه رای داد و پیروز انتخابات شد!
‼️از این به بعد مواظب #عمروعاصهای_رسانه ای باشیم، با رای ندادن فریبمان ندهند تا مهره های خود را در بدنه نظام جا کنند!
#انتخابات
🔎📱📺📡💻📻🎥🔍
📲گروه
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
📲کانال
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
🔎حسینیه معلّی و دلالت های دهگانه در یک تحلیل فرهنگی_اجتماعی
▫️این بررسی با نگاه بر نکات مثبت و وجوه راهبردی و اضلاع مهمی است که در این برنامه به بار نشسته و مدعی است که علی رغم برخی ضعفهای فرمی یا محتوایی یا اجرایی، بایستی دلالت های چنین برنامه ای را برداشت کرده و در موقعیت ها و فرم های متنوعی مدلسازی نمود تا مخاطب را در نسبت با دین و #دینداری، آگاهتر و مشتاقتر نمود.
1⃣ ترکیب شادی و معنویت: شاید یکی از شبهات یا ذهنیات نسبت به دین و مناسک دینی، درونگرایی و برجسته کردن گریه ها و گرایش به غم و غصه بود که این برنامه با این #ذهنیت_رسوب_یافته به تقابل جدی پرداخت و ترکیب نو و لازمی را به جامعه ارائه داد که طبیعتا در تنظیم سرعت و کیفیت و برد بیشتر به مشورت نیاز دارد.
2⃣ شور مرکب با شعور: انتقال معرفت دینی و معرفی کتاب و رد و بدل اطلاعات مذهبی و اجتماعی و سیاسی و احترام به والدین و ادب برخورد با مردم و خانواده در حد و مدیوم یک برنامه رسانهای هم در نوع خودش جالب بود که گاها با روایت خوانی میثم مطیعی و خاطره گویی سیدمجید بنی فاطمه و تکمله های نجم الدین شریعتی صورت میگرفت. در برنامه های شاد معمولا عنصر #توان_بخشی_معرفتی مغفول واقع می شود که در این برنامه دقت خوبی شده بود اما اینکه چه چیزی، را چه کسی، در چه زمانی و با چه بیانی ارائه میداد هم محل تاملات بیشتری است.
3⃣ صمیمیت و اخوت: در عصر فناوری و تفردیافتگی و #انبوه_تنها(Lonely Crowd) به تعبیر رایزمن، این احساس اخوت و صمیمیتی که از طرف داوران نسبت به همدیگر یا مجریان و حتی مهمانان و تماشاگران به تصویر کشیده شد، فرامتن معنوی_ارتباطی قشنگ و بجایی در سطح افکارعمومی برجای میگذارد.
4⃣ توجه ویژه به نوجوان: در پیچیدگی های دنیای مدرن و بحبوحه پیدایش نسلی نو که به #بومیان_عصردیجیتال یا نسل نت و زِد، مشهور شده اند، جای خالی فاکتور ارزشمندی بنام "توجه" و تعریف نقش برای انتقال ۱.هویت، ۲.جهت و ۳.معنا موج میزند که در این برنامه در حد قابل قبولی به این مساله دقت شده بود که البته به ارتقاء ایده ها و فرم ها باید توجه ویژه داشت و یک افق بالاتری را برای چنین برنامه هایی به ثمر رساند.
5⃣ احترام به بانوان: شاید در تم شاد مذهبی با لوای هیات، تعریف نقش برای بانوان یک #ریسک تلقی شود. این برنامه در حد دعوت و نقش دهی به تعدادی از تیم های اجرای بانو و اختصاص یک سمت کامل از تصویر برای بانوان با حفظ عدالت در تصویر و انتخاب زاویه دوربین نه دور نه نزدیک(مدیوم شات)، بنظر کار سختی را با نمره نسبتا خوبی به انجام رساند که البته جای اندیشه ورزی و تامل کیفی بیشتری دارد.
6⃣ توجه به آیین ها و سنت ها: در واقع با اصالت دادن و برجسته کردن آیین ها و سنت های محلی، #گفتمان_مدرن را در ساحت جامعه سازی یکدست، تک سایز، فاقد تفاوت و خلاقیت و البته قابل پیش بینی تحت عنوان پرطمطراق شهروند خوب و مدرن به نقد کشید.
7⃣ پُررنگ سازی وحدت اجتماعی: دعوت از اقصی نقاط کشور با زبان ها و آیین های مختلف و همچنین بها بخشی به اجرای اهل سنت با تم ترکمن یا بلوچ یا کرد و تشویق بی نظیر حضار و شوخی و صمیمیت و تبادل هدیه با ذاکرین جلسه، دلالت یکپارچگی اجتماعی(social entegration) را به مخاطب منتقل میکرد.
8⃣ امتداد و برد بینالمللی: دعوت از شیخ جلیل القدر نیجریه ابراهیم زکزاکی و بسیاری از شرکت کنندگان مسلمان از کشورهای همسایه و حتی آفریقا و نفس انتخاب نزار القطری در ردیف داوران برنامه، حکایت از یک #نگاه_فراگیر منطقه ای و بین المللی حاکم بر برنامه داشت که نکته لطیف راهبردی داشت.
9⃣ احترام صریح به ولایت و رهبرانقلاب: #شکستن_مارپیچ_سکوت با زبان شعر و اجرا در قاب رسانه ملی از باب ابراز علاقه و محبت به رهبری هم قابل توجه بود. احترام و قداست یک راهبر فراموقعیت در قالب خاطره یا نقل قولی جالب یا حکم فقهی ویژه و متناسب از ایشان و ابراز احساسات حضار و مجریان و ایجاد فضای تولی هم جای تقدیر داشت. البته وجه هنری، غیرمستقیم گویی، ایده ناظر، جذابیت داستانی، موقعیت شناسی راوی ها، وزن محتواها و توجه به ظرافت هایی که مخاطب به اصطلاح خاکستری را هم با ماجرا همراه کند، بایستی تقویت شود.
🔟 احترام به پیشکسوت ها و پدرهای جامعه: در قسمت های مختلف شاهد این اتفاق مبارک بودیم که یک دلالت راهبردی جدی دارد. تعارف که نداریم در عصر اطلاعات و جهان مدرن، نسبت ها بهم ریخته و سکوها و مرجعیتهای فکری و معنوی و تربیتی جامعه دستخوش تغییر و تکثر و تحقیر شده است. اساسا عصر مدرن، دوره عبور از پدرها و پدری هاست و یک ولنگاری و #مصرفزدگی_بدون_کنترل و نظارت را دنبال میکند تا به یک مدیریت استاندارد جهانی با وساطتهای برساخته رسانه زده و بدون وساطت عناصر سنتی فرهنگ و لایه های مداخله گری چون خانواده و رهبران فکری و تربیتی ختم شود.
#حسینیه_معلّی
✍علیرضامحمدلو
@Rasanebadr
🔻راهبردهای بهبود وضعیت نظام ارتباطات و اطلاعرسانی کشور
با حضور:
🔸دکتر مصطفی خوش چشم/ تحلیلگر مسائل راهبردی و بینالملل
🔹محمد لسانی/ دبیر نشست و کارشناس رسانه
🗓سهشنبه اول اسفند ۱۴۰۲، ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰
💻پخش برخط:
skyroom.online/ch/ricac/communication
🔎📱📺📡💻📻🎥🔍
📲گروه
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
📲کانال
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
💥💥💥💥ادامه فیلتر وب سایت پروژه های پانزی
💢 تعداد دیگری از وب سایت های پروژه های پانزی به دستور مقام قضایی فیلتر شدند:
اسامی این وب سایت ها به شرح زیر است:
نبض (nabz)
بیت ریور (bitriver)
ترون تاپ ( trontoop)
یونیتی تریدز(unitytrades)
ترون فاند (tronfund)
تی پی یو اس دی تی (tpusdt)
پروژه های فوق با ادعای ترید و استخراج ارزهای دیجیتال و همچنین پرداخت سودهای بالا اقدام به جذب سرمایه کاربران کرده اند.
🔎📱📺📡💻📻🎥🔍
📲گروه
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
📲کانال
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
⭕️ رده بندی جدید سکوهای نمایش خانگی از سوی ساترا
سعید مقیسه، رئیس ساترا در بازدید از غرفه جام جم:
💢ساترا رده بندی جدیدی برای ارائه مجوزهای خود در نظر گرفته است و به این منظور سکوهای نمایش خانگی از رده صفر تا شش دسته بندی شدهاند.
💢در رده صفر سکوهایی قرار میگیرند که فعالیت صوت و تصویر فراگیر انجام میدهند. اما از هیچ مرجع قانونی مجوز ندارند.
💢در رده یک سکوهایی قرار می گیرند که به صورت ثبت محوراعلام میکنند که رسانهای در اختیار دارند و در زمینه صوت و تصویر فراگیر میخواهند فعالیت کنند. اما هنوز مدارک و زیرساختهای آنها آماده نیست.
💢در رده دو نیز رسانههایی قرار دارند که فعالیت قانونی دارند و مجوز گرفتهاند. اما فعالیت آنها محدود است.
💢در رده سوم ابر رسانههایی قرار میگیرند که فعالیتهای جامع، ملی یا بینالمللی دارند.
💢در رده چهام رسانههایی هستند که ساترا تنظیم گر بخشی از فعالیت آنهاست. در واقع مجوزهای لازم برای قسمتی از فعالیت آنها توسط تنظیم گیرهای بخش دیگری صادر شده است.
💢در رده پنجم نیز رسانههایی قرار میگیرند که دارای مالکیت مشارکتی با بخشهای دولتی هستند.
💢در رده ششم نیز رسانههایی هستند که کاملا حاکمیتی و دولتی محسوب میشوند.
🔗jamejamonline.ir/0064CM
🔎📱📺📡💻📻🎥🔍
📲گروه
https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
📲کانال
http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53