فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 #استوری_موشن
شمعیست شهادت که به سوسو زدن افتاد
از پیله خوشا لحظۀ پرواز پریدن ]
محسن ناصحی
┅═✧ رسانۀ رَواج | 👈 عضویت ✧═┅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 #استوری_موشن
عامل بودی به آنچه عالم بودی
تو منتظر امام قائم بودی!
پرپر شدی و عطر تو پر شد همهجا
الحق که گلی از "آلهاشم" بودی
• امیرحسام حقشناس
┅═✧ رسانۀ رَواج | 👈 عضویت ✧═┅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 #استوری_موشن
داشت احیا میشد آن دریاچههای دوردست
داشت کمکم قلب ماهیها به عشقش میتپید
• زهرا سپهکار
┅═✧ رسانۀ رَواج | 👈 عضویت ✧═┅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 #استوری_موشن
خبر آمد که بدن ها ز شرر می سوزد
خبر آنقدر که داغ است خبر می سوزد
• علی مقدّم (عاصی)
┅═✧ رسانۀ رَواج | 👈 عضویت ✧═┅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 #استوری_موشن
میسوزم از صدای زنی در میان دود
میسوزم از کنایۀ این روضه بیشتر
• عاطفه جعفری
┅═✧ رسانۀ رَواج | 👈 عضویت ✧═┅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 #استوری_موشن
[ میآید یک نفر یک روز و
بالا میبرد با نور
به روی بام دنیا
پرچمِ الله اکبر را ]
• معصومه سادات اسدیان
┅═✧ رسانۀ رَواج | 👈 عضویت ✧═┅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 #پوستر_موشن
• به سفارش کنگره شعر آفتاب
• از : مسعود یوسف پور
https://eitaa.com/ravaaj
📌#طراحی_پوستر
• فراخوان شعر شهیده غدیر
( به علت حفظ حقوق سفارش دهنده، نشانی مخدوش شد )
• طراح:
#مسعود_یوسف_پور
┅═✧ رسانۀ رَواج | 👈 عضویت ✧═┅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 #استوری_موشن
تا لحظۀ فرج برسد بیشک
مـــا وامــدارِ نیمـۀ خردادیم
• عاطفه جعفری
┅═✧ رسانۀ رَواج | 👈 عضویت ✧═┅
43.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 #استوری_موشن
• تمام استوریهایی که در پویش «عروج ابراهیم» در رسانه رواج ساختم.
خیلی از دوستان سفارشاتی دارند و قیمت میپرسند.
هزینه ساخت این استوریها با توجه به نوع طراحی متفاوته و چیزی حدودا بین ۸۰۰ تا ۲ میلیون تومان هست. (در این پویش، تنها هزینه، نگاه مهربان و همراهی شما هنرمندان بود)
• برای سفارش با ادمین در تماس باشید یا نشانی خودم.
┅═✧ رسانۀ رَواج | 👈 عضویت ✧═┅
امروز سری به اپ دیوار زدم
حداقل ده آگهی متقاضی طراح حرفهای با حقوق ۱۵ میلیون و بیمه و مزایاست
و ده ها آگهی در مورد تدوینگر، کپیرایتر، ادمین، وردپرسکار، انیماتور و...
👈 برای طراح همیشه کار هست! تازه این مارکت داخلیه. اگه ولت دارین پلنهای دلاری هم زیادن...
کارگاه «فتوشاپ برای همه» رو شروع میکنیم کم کم
👈 فریلنسری و درآمد دلاری از گرافیک
با توجه به تحریم ایران
• همونطور که میدونید در اکثر قریب به اتفاق سایتهای فریلنسری، ما تحریم هستیم و این یعنی یا نمیشه ثبت نام کرد و یا بعد از اولین درآمد، نمیشه پول رو برداشت کرد!
یا از شما مدارک خارجی میخوان یا آدرس و تلفن خارجی و در غیر این صورت کلا سایت بین المللی با ما کار نمیکنه و پروژه نمیشه گرفت.
حالا چیکار کنیم؟
👇👇👇
🔻 سایتهای واسط:
• تنها راه برای ثبت نام در سایت های معتبر فریلنسری، ثبت نام از طریق سایتهای واسط مثل اکانت فریلنسر دات کام هست. ( این به منزله تایید سایت مذکور نیست. )
شماره مجارستان یا غیره
ثبت و تایید یک آدرس خارجی
حساب پیپال
و...
• هرچه نیاز دارید در این سایتهای واسط انجام میشه.
هزینه پلنهای سایت واسط هم بالا پایین داره از دو میلیون به بالا هستن که خب برای شروع پیشنهاد نمیکنم!
👈 اول حرفهای بشین در گرافیک بعد برید سراغ درآمد دلاری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ذهن_برنده
📌 اسمش ابوالفضله و بچه روستایی در همون نزدیکی به نام مالخواست، تو جادهای که به سمت «باداب سورت» میره توی اولین فرعی میشینه و دستساختههای گلی و دمنوش میفروشه.
• سید ابولفضل موسوی، از کارهاش کلیپ میسازه و همین کلیپش حدود چهارده هزار! بازدید داره. کلی مشتری هم سفارش مجسمه دادن بهش که چون کوره نداره متاسفانه نمیتونه ماده رو تبدیل به محصول قابل ارسال کنه.
👈 با این سن کم، در یک جاده غریب، بدون امکانات، با گل و خاک!
[پس همیشه کار هست...
تنها رقیبت خودتی!]
صفحهی اینستاگرامش:
@abolfazl_mjasemesaz
┅═✧ رسانۀ رَواج | 👈 عضویت ✧═┅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 #داستان_برند
• یک برند (brand) ترکی برای عرضه نوار بهداشتی، سراغ یک بستهبندی با شمایل روزنامه رفته که متن آن روزنامه هم به نحوی طراحی شده تا دربرگیرنده اخبار تبعیض و حقوق زنان و... باشه!
جالب اینجاست که این ایده از دل یک فرایند روتینه چون در اونجا سوپر مارکتها این محصول رو داخل روزنامه میپیچن، مثل ایران که داخل مشمای مشکی و پلاستیک سیاه میذارن. این برند دستاورد تبلیغاتیش همین تداعی و زندهسازی هدفمند یک جریانِ «روتین» بوده.
👈 جالبه که در عرض ۳ روز تمام محصولات این شرکت فروش رفته!
[ همیشه تو کلاسا میگم، قسمتهایی از ذهن ما دنبال درک تناسبه. بهترین طراحان کمپین و موفقترین طراحان، از تناسبات در راستای انتقال پیام استفاده میکنن]
┅═✧ رسانۀ رَواج | 👈 عضویت ✧═┅
💠 گوریلا مارکتینگ
• اخیرا این مدل بازاریابی پارتیزانی یا چریکی خیلی باب شده که با بیلبوردهای بزرگ در فضای شهر آثار جالبی رو نشون میدن.
• عکس اول برند خمیردندان که طرف داره با دندونش بیلبورد رو گاز میگیره.
عکس دوم یک جاروبرقی که نیمی از بیلبورد رو بلعیده!
┅═✧ رسانۀ رَواج | 👈 عضویت ✧═┅
اگر منظورتون گرافیکه، دورههای گرافیک هیچ وقت آفر نداشته! از اول قیمتش بالا بود و به سی هنرجو که رسید دیگه تکمیل ظرفیت شد و مجدد هم برگزار نکردم چون تضمین کار داشت!
دقت کنید که دورههای تضمین بازارکار رو نمیشه بینهایت فروخت! چون باید با تک تک هنرجوها ساعتها خارج کلاس وقت بذاری. پس ملاک قیمتگذاری دوره تنها ساعت نیست.
نکته بعد 👇👇
👈 تخفیف و جشنواره و کمپین فروش و...
یک اصولی دارن
یک قوانین طلایی دارن
اول باید مخاطب شما قیمت واقعی و ارزش کارگاه رو بدونه و بعد هم طی مناسباتی فرصت شرکت بهش داده بشه.
ساعت ها حرف دارم از بعضی هنرجوها که میذارم داخل دوره میگم...
و اما یک اطلاعات کوتاه آماری 👇👇
در برند ادبیاتم یعنی «مَدرَس۸» بعد از گذشت یک سال فقط از طریق دوره مجازی چیزی حدود پانصد هنرجو دارم و آوردمالی ۸۰ میلیون رو تجربه کرده. این آمار و ارقام مربوط به دوره حضوری یا فروش کتاب در برند دومم یعنی «قفسه» یا چیز دیگری نمیشه و فقط منظورم کارگاههای شعر مجازی هستن.
ما دوره کنکوری یا غیره نداریم با اینکه متقاضی زیاد داشته! داریم در مورد دورههای خاص ادبیات حرف میزنیم که با توجه به محدودیت موضوع، به عدم تبلیغات ما، به نوپایی برند و... کاملا طبیعیه به صد میلیون فروش نرسه.
🔻الحمدلله بیشتر از بحث مالی، وجاهت ادبی و اعتماد اینهمه آدم برای خودم دستاورد محسوب میشه.
[اینکه بیت رهبری امسال، اکثرا حتی به جای اسم من، اسم برندم رو میاوردن و از بزرگان ادبیات هم بودن، یعنی بالاترین دستاورد در حوزه برندینگ]