eitaa logo
روابط عمومی عقیدتی سیاسی پلیس البرز
340 دنبال‌کننده
11.1هزار عکس
4.9هزار ویدیو
35 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨🚨 | رونمایی از ۲سامانه پدافند هوایی ساخت وزارت دفاع 🔴سامانه پدافند هوایی برد بلند «شهید آرمان علی‌وردی» به همراه سامانه پدافند هوایی برد کوتاه «آذرخش» رونمایی شد.
6 فقره سرقت با جمله "من مامور اطلاعات هستم با تلاش ماموران پليس آگاهي شهرستان چهارباغ، اعضاي باند سه نفره سارقان مامورنما در سطح اين شهرستان دستگير و به 6 فقره سرقت با اين شيوه اعتراف کردند. به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "کامران چراغي" فرمانده انتظامي شهرستان چهارباغ با اعلام اين خبر گفت: به دنبال وقوع يک فقره سرقت احشام با شيوه سوء استفاده از عناوين انتظامي، تيم ويژه اي در پليس آگاهي شهرستان چهارباغ جهت شناسايي و دستگيري سارقان تشکيل شد. وي افزود: در بررسي‌هاي اوليه کارآگاهان مشخص شد که سارقان با تهديد و معرفي خود به عنوان مامور اطلاعات اقدام به سرقت احشام از يک خانم سالخورده کرده و متواري شده‌اند. فرمانده انتظامي شهرستان چهارباغ اضافه کرد: ماموران با بررسي‌هاي ميداني رد پاي يکي از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌اي سطح استان را در اين پرونده مشاهده و با هماهنگي مقام قضائي اين شخص را به همراه 2 نفر از همدستانش دستگير کردند. اين مقام انتظامي از کشف تعداد قابل توجهي اقلام سرقتي در مخفيگاه سارقان، گفت: پس از انتقال متهمان به پليس آگاهي، سارقان به 6 فقره سرقت تحت عنوان مامور در سطح اين شهرستان اعتراف کردند. سرهنگ چراغي با اشاره به شناسايي مال‌باختگان پرونده و معرفي آنها به همراه سارقان به مرجع قضائي، در پايان به شهروندان توصيه کرد: در مواجهه با افراد مشکوکي که خود را به عنوان مامور معرفي مي کنند، از آنها درخواست کارت شناسايي و حکم ماموريت کرده و در صورت امتناع آنها از ارائه اين مدارک با شماره تلفن 110 تماس حاصل کنند.
🔻 برای مردم 🔻 کرج چالوس _ ریزش کوه _ ساعت ۵ بامداد
🔹 رنگ آمیزی و ایمن سازی ورودی های جاده مخصوص کرج تهران
❣️🇮🇷 ❣️برای ایران ❣️🇮🇷❣️ 🌹"همه می آییم"🌹 🔸️وعده همه ما ۱۱ اسفند ماه پای صندوق های رای
🔻 انتخابات در انحصار هیچ کس نیست، نه در انحصار روحانیین است، نه در انحصار احزاب است، نه در انحصار گروههاست. انتخابات مال همه مردم است. مردم سرنوشت خودشان دست خودشان است. و انتخابات برای تأثیر سرنوشت شما ملت است. صحیفه امام، همان، ص:۳۶۷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سامانه‌‌های موشکی آرمان و پدافند هوایی آذرخش را بیشتر بشناسید 🔺وزیر دفاع: 🔹سامانه آرمان اهداف را در ۱۸۰ کیلومتری شناسایی و در ۱۲۰ کیلومتری با آن درگیر شود و منهدم‌شان می‌کند.
💢پیکر ۳۴ شهید دفاع مقدس بازمی‌گردد 🔹پیکر مطهر ۳۴ شهید تازه تفحص‌شدۀ دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه به وطن بازمی‌گردد. استقبال از این شهدا دوشنبه ساعت ۹ صبح در مرز برگزار می‌شود. 🔹 این شهدا مربوط به عملیات‌های والفجر مقدماتی، والفجر ۱، والفجر ۶، خیبر، بدر، کربلای۴، کربلای ۸ و تک‌دشمن هستند که در منطقۀ زبیدات به شهادت رسیدند.
وزیر خارجه آمریکا: ایران بزرگترین تهدید برای امنیت اسرائیل و امنیت همه ماست