eitaa logo
روابط عمومی عقیدتی سیاسی پلیس البرز
340 دنبال‌کننده
11.1هزار عکس
4.9هزار ویدیو
35 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴علی شیرین زاد منتخب مردم شهرستانهای کرج اشتهارد وفردیس در دور دوم انتخابات ؛ پیگیری مشکلات مردم را از اولویت‌ های کاری خود در مجلس دوازدهم بیان کرد.
🌐سواد رسانه و فضای مجازی📱 🔻شایعه را لایک نکن! 🔸️دامن زدن به شایعه و تهمت زنی در افکار عمومی، یکی از ابزارهای تخریب دیگران است.
🔶 جایگاه دختران از نگاه پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله
زندگى ساده قانع كننده است ▫️كُلُّ مُقْتَصَر عَلَيْهِ كَاف 🟤 به هر مقدار (از دنيا) قناعت كنى همان براى تو كافى است. ✍اشاره به اين كه نياز آدمى با نحوه تفكر و روحيات او متفاوت مى شود. انسان قانع مى تواند با زندگى ساده اى بسازد در حالى كه افراد غير قانع فكر مى كنند نياز آن ها با اين گونه زندگى ها تأمين نمى شود و بايد امكانات فراوان در اختيار داشته باشند; منزل وسيع همچون يك قصر، وسايل منزل گسترده و در حد آن، خادمان فراوان، مركب هاى سوارى، سفره هاى رنگين و امثال آن. گاهى تصور مى كنند اين ها همه نيازهاى اصلى زندگى آنهاست و گاه نام آن را زندگى در حد شأن مى گذارند كه همه اين ها فريب نفس اماره است. اگر روح قناعت بر آن ها حاكم باشد مى دانند اين ها فوق نياز بلكه اسراف است. 📘
⚠️تروریسم رسانه ای: ✏️تروریسم رسانه‌ای در پی این حقیقت است که تصاویر تروریستی خشونت آمیز در ذهن میلیون‌ها نفر به چشم دیده شود، زیرا آنها ساعت‌ها بعد از پخش ویدیوهای هراس برانگیز در این خصوص بحث می کنند، در نتیجه ادراکاتی منحصر به فرد در مخاطب ایجاد می‌شوند. ✏️اغلب آنها خام، بدون فیلتر و بدون تفسیر دولتی هستند و این شناخت در شبکه‌های پربیننده و از طریق تلویزیون های کابلی، تلویزیون های ماهواره ای و  اینترنت یا سایر رسانه ها پخش و انتقال پیدا می کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥آخرین تحولات میدانی در شمال نوار غزه و رفح؛ جنون کشتار ادامه دارد 🔹۲۱۹ روز از جنگ غزه می‌گذرد و رژیم صهیونیستی که هنوز به هیچ یک از اهداف اعلامی جنگ از نابودی حماس گرفته تا آزادی اسرای اسرائیلی دست نیافته، تلاش دارد با کشتار و جنایات بیشتر در شمال و مرکز نوار غزه همزمان با توسعه دامنه عملیاتش در رفح واقع در جنوب، دستاوردی برای خود کسب کند. 🔹المیادین اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸ شهید و ۶ مجروح به بیمارستان تخصصی کویت در استان رفح انتقال یافته‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😳 ملت ایران پست تر از سگهای آمریکا ♨️ ملت ایران را از پست‌تر کردند برای این‌که می‌خواستند وام بگیرند از آمریکا. آمریکا گفت این کار باید بشود مع ذلک ایران خودش را فروخت برای این دلارها ... 🔻گزیده‌ای از روشنگری امام خمینی(ره) علیه کاپیتولاسیون(به مناسبت ۲۳ اردیبهشت سالروز لغو لایحه کاپیتولاسیون)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمایت گواردیولا از مردم غزه؟ این دنیا پر از ظلم است و هر شخصی فقط به خانۀ خودش اهمیت می‌دهد، بدون اینکه توجهی به همسایه‌اش داشته باشد؛ این پیام رمزآلود گواردیولا در نشست خبری قبل از بازی فولام بحث برانگیز شد. پپ گفته: نگاه کنید امروز در دنیا چه اتفاقی می‌افتد؟ ما اینجا نشستیم و کاری نمی‌کنیم. ظلم مقابل چشمان شما رخ می‌دهد ولی شما هیچ واکنشی نشان نمی‌دهید! مطمئن باشید روزی شما هم به این بی‌عدالتی مبتلا خواهید شد. شبکۀ الجزیره نوشته آیا منظور گواردیولا نسل‌کشی اسرائیل در غزه است؟ سرمربی اسپانیایی با این پیام می‌خواست از وضعیت وحشتناک در غزه خبر دهد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥در بریتانیا فقط در یک سال ۳۳۰۰ نفر بخاطر نشر محتوا خلاف قانون در فضای مجازی دستگیر شدند! در ایران زن فلان فوتبالیست راحت اشاعه فحشا می‌کنه، فلان سلبریتی تبلیغ قمار میکنه، فلان بازیگر هم ضد امنیت ملی پست میزاره! متاسفانه ما از آزادی بیش از حد رنج می‌بریم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 زندان ابوغریب این‌بار در اراضی اشغالی؛ افشاگری افسر اسرائیلی از جنایات رژیم صهیونیستی در زندان‌‌ "سدی‌تیمان" در صحرای نقب! 🔹 افسر ذخیره ارتش اسرائیل در مصاحبه با رسانه آمریکایی CNN: 🔹"اهالی غزه را که اینجا می‌آورند به عنوان تروریست برچسب زده می‌شوند و تروریست‌ها مستحق مرگ هستند و لیاقت دریافت کمک‌های پزشکی مشابه دیگران نیستند؛ برخی از بازداشت‌شدگان را می‌برند و به شدت کتک می‌زنند و استخوان‌ها و دندان‌های آنها شکسته می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بسم الله القاصم الفاسدین والمنافقین 👆 هاشمی رفسنجانی در این کلیپ با افتخار می گوید ما به امام جام زهر پذیرش قطعنامه را دادیم... 👆رهبری میفرمایند: ننگ این کار تا ابد بر پیشانی آنها باقی خواهد ماند... 👆 انحراف هاشمی رفسنجانی از زمان امام بود...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پزشک عمانی حاضر در غزه: کودکان غزه از شدت گرسنگی سنگ‌ریزه و باتری می‌خورند امت عربی و اسلامی مسئول هستند؛ این یکی از آن‌هاست که ۸ سال دارد یک تکه فلز قورت داده و در مری او گیر کرده است
بازدید رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی ) از سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران. ۱۴۰۳/۲/۲۴ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز دوشنبه با حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به مدت ۳ ساعت از غرفه‌های مختلف کتاب بازدید کردند. رهبر انقلاب در این بازدید ضمن گفتگو با ناشران، نویسندگان و صاحبان غرفه‌های کتاب، از نزدیک در جریان تازه‌های نشر و وضعیت بازار کتاب و همچنین میزان استقبال از نمایشگاه قرار گرفتند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی ) پس از بازدید از نمایشگاه کتاب در مصاحبه‌ای، انگیزه خود از چنین بازدیدی را در درجه اول میل شخصی و علاقه به کتاب برشمردند و افزودند: یکی دیگر از دلایل بازدید از نمایشگاه کتاب، زمینه‌سازی برای ترویج کتاب و کتابخوانی است.
🔻حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) 🔻حجاب‏ به معنای متداول میان ما، که اسمش حجاب‏ اسلامی ‏است، با آزادی مخالفتی ندارد؛ اسلام با آنچه خلاف عفت است‏ مخالفت دارد. و ما آنان را دعوت می‏ کنیم که به حجاب‏ اسلامی‏ رو آورند.(صحیفه امام ، ج ۵ ، ص ۵۴۱)
علائم هشداردهنده خودکشی که باید به آنها توجه کنیم
سیری در نهج البلاغه.pdf
4.4M
📚 سیری در نهج البلاغه ✏️ نویسنده: شهید مرتضی مطهری 🇮🇷 ناشر: نشر صدرا 📄 تعداد صفحات: ۳۱۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📙سرگذشت دانشگاه اول جهان به کجا انجامید؟ این دانشگاه براساس رتبه بندی علمی دانشگاهی رتبه اول جهان را داراست، بیل گیتس (بنیانگذار ماکروسافت) از فارغ التحصیلان این دانشگاه است. ابتکار جالب دانشجویان برای دور نماندن از تحولات دنیا مسئولان دانشگاه را به استعفا کشاند.
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ 🔻فایل صوتیِ ۳۰جزء قرآن کریم ؛ با قابلیت پخش در پنج سرعت متفاوت (سه نقطه را بزنید سرعت عوض می‌شود) ؛ نیاز به دانلود نداشته و فقط کافيست بر روی لینک مورد نظر ضربه بزنید. جزء 1 ⇨ http://j.mp/2b8SiNO جزء 2 ⇨ http://j.mp/2b8RJmQ جزء 3 ⇨ http://j.mp/2bFSrtF جزء 4 ⇨ http://j.mp/2b8SXi3 جزء 5 ⇨ http://j.mp/2b8RZm3 جزء 6 ⇨ http://j.mp/28MBohs جزء 7 ⇨ http://j.mp/2bFRIZC جزء 8 ⇨ http://j.mp/2bufF7o جزء 9 ⇨ http://j.mp/2byr1bu جزء 10 ⇨ http://j.mp/2bHfyUH جزء 11 ⇨ http://j.mp/2bHf80y جزء 12 ⇨ http://j.mp/2bWnTby جزء 13 ⇨ http://j.mp/2bFTiKQ جزء 14 ⇨ http://j.mp/2b8SUTA جزء 15 ⇨ http://j.mp/2bFRQIM جزء 16 ⇨ http://j.mp/2b8SegG جزء 17 ⇨ http://j.mp/2brHsFz جزء 18 ⇨ http://j.mp/2b8SCfc جزء 19 ⇨ http://j.mp/2bFSq95 جزء 20 ⇨ http://j.mp/2brI1zc جزء 21 ⇨ http://j.mp/2b8VcBO جزء 22 ⇨ http://j.mp/2bFRxNP جزء 23 ⇨ http://j.mp/2brItxm جزء 24 ⇨ http://j.mp/2brHKw5 جزء 25 ⇨ http://j.mp/2brImlf جزء 26 ⇨ http://j.mp/2bFRHF2 جزء 27 ⇨ http://j.mp/2bFRXno جزء 28 ⇨ http://j.mp/2brI3ai جزء 29 ⇨ http://j.mp/2bFRyBF جزء 30 ⇨ http://j.mp/2bFREcc التماس دعا 🌷🙏🏻 ✅با کانال روابط عمومی عقیدتی سیاسی انتظامی استان البرز همراه شوید. 🔗سروش: https://splus.ir/ravabetomomi.alborz 🔗ایتا: https://eitaa.com/baaraan6130
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماجرای غلام امیرالمومنین (ع) که میخواست حضرت را عصبانی کند! مواظب باشید! گاهی شیطان زورش به مومن نمیرسه، تو لاکِ اطرافیان میاد به سراغش... حجت‌الاسلام فرحزاد
رای اعضای کمیسیون اجتماعی به تعطیلی شنبه ▪️تعیین تکلیف نهایی تا روز سه‌شنبه ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: 🔹امروز بحث اصلاح ماده ۸۷ قانون خدمات کشوری در دستور کار بود و ما در کمیسیون اجتماعی با قاطعیت مصوب کردیم که شنبه تعطیل شود. 🔹ما مستندات و دلایل متعددی داریم که تعطیلی شنبه ها مزایای متعددی برای تجارت و شد تولید خواهد داشت. 🔹معتقدم این مصوبه کمیسیون در صحن نیز تصویب خواهد شد، چون حداکثر ۷۰ نفر مخالف در مجلس دارد. 🔹طرح ساماندهی کارکنان دولت توسط شورای نگهبان مورد ایراداتی قرار گرفت که ما در کمیسیون اجتماعی به این نتیجه رسیدیم که بر مصوبه خود اصرار کنیم تا تعیین تکلیف این طرح مهم در مجمع تشخیص مصلحت نظام مشخص شود.