eitaa logo
روابط عمومی عقیدتی سیاسی پلیس البرز
340 دنبال‌کننده
11.1هزار عکس
4.9هزار ویدیو
35 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻 ۲۵ شهریور و فتنه مهسا امینی 📝مرگ یه زن بهانه بود تا... در جلسه ای عمرو بن عاص به گفت: آرزو داشتم كه تو در جنگ کشته می شدی! عائشه گفت: اى بى‏ پدر! براى چه اینگونه سخن می گویی؟! ابن عاص گفت: چون تو بخاطر هدف خودت كشته شده و به میرفتى!!! و من تو را بزرگترين دلیل برای رسوائى و سرزنش عليه (علیه‌السلام) قرار می‏دادم!!! 📚طبرسی، الاحتجاج، ج۱، ص۱۶۵. 📚ابن ابی الحدید، شرح نهج البلاغه، ج۶، ص۳۲۲. ‏تاریخ تکرار می شود. یه روز و یه روز بهانه برای تخریب بود.
💢دو شهید در یک قاب 🖤 شهید پارسا سوزنی از خراسان‌شمالی و شهید امیر ابراهیم زاده از خراسان رضوی
وحدت کلمه وحدت کلمه، رمز پیروزی ملت ایران در مراحل مختلف بوده و امروز نیز مهم‌ترین وسیله‌ی ملت ما برای مقابله با تحریک‌ها و توطئه‌هاست . رهبر معظم انقلاب
🔻عکس نوشته شهدایی که توسط گروهک تروریستی جیش الظلم در شب گذشته به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند .
✨دیدار به یاد ماندنی سردار رادان با خانواده شهید "محمدی" ✨فرمانده کل انتظامی کشور در سفر خود به کرمان با خانواده شهید «محمدی » از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان دیدار و جویای احوال این عزیزان شد. سردار رادان در این دیدار ضمن دلجویی از اعضای خانواده و چهار فرزند جوان و نوجوان شهید محمدی گفت: شما عزیزان که در محیط خانه و با دسترنج این همرزم عزیزمان بزرگ شده اید بهتر از هر کسی شاهد خدمت ایثارگونه این شهید عزیز بودید و تنها از شما عزیزان می خواهم برای همرزمان پدر شهیدتان دعا کنید.
✨ادای احترام سردار رادان به شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان ✨ فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در گلزار شهدای کرمان به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای عرصه نظم و امنیت ادای احترام و یک بار دیگر با ارمان های جان فدایان امنیت میهن عزیزمان تجدید میثاق کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پخش تیزر اولین اجلاسیه سراسری نماز نیروهای مسلح از شبکه تلویزیونی اشراق استان زنجان ساعت 0402دقیقه مورخ 1403/06/22
💠 فهماندن مطلبی به دیگران هنگام نماز 💬 اگر كلمه ای را با قصد ذكر بگويد، مانند اینکه بگويد: «الله اكبر» و موقع گفتن آن، صدا را بلند كند تا مطلبی را به ديگری بفهماند، اشكال ندارد ولی چنانچه به قصد اینکه مطلبی را به كسی بفهماند ذکری بگويد؛ اگرچه قصد ذكر هم داشته باشد، نماز باطل می شود. ❇️ نکته: حرکت دادن دست یا چشم و ابرو اگر مختصر و به نحوی باشد که با استقرار و آرامش و یا صورت نماز منافات نداشته باشد، موجب بطلان نماز نمی گردد. 📚پی‌نوشت: رساله نماز و روزه آیت الله خامنه ای مسأله ٣٢٨
🔈 وزیر دفاع: با عاملان حادثۀ تروریستی میرجاوه به‌شدت برخورد می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️عوامل موثر در 📌«می‌خواهند ملت را از راه‌‌های اطلاع‌رسانی جدا کنند...» 🎤به روایت رهبر معظم انقلاب(۱۴٠۲/۱/۱) ✍دقیقا اصلی‌ترین حربه در جنگ ترکیبی با محوریت شناختی، همین جداسازی مردم از رسانه‌های رسمی نظام و سوق دادن آن‌ها بسمت رسانه‌های معاند است؛ آنگاه به راحتی می‌توانند جای «جلاد و شهید»، «ظالم و مظلوم»، «خیانت و خدمت» را عوض کنند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨🎥 نماینده مجلس لهستان به آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه امریکا گفت که فوراً آنجا را ترک کند: 🔻 "بلینکن به خانه برو، برو گمشو ! ما تو را اینجا نمی خواهیم. ما نمی خواهیم مردم لهستان برای جنگ های شما هزینه کنند یا کشته شوند! 🔻نمایندگان لهستان به آنتونی بلینکن گفته اند که فوراً آنجا را ترک کند و گفته اند: "ما شما را اینجا نمی خواهیم. ما نمی خواهیم مردم لهستان برای جنگ های شما هزینه کنند یا بمیرند."
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عاشقانی که مدام از فرجت می‌گفتند عکسشان قاب شد و از تو نیامد خبری سخنان تاریخی شهید رئیسی درمورد امام زمان(عج) در سازمان ملل😔 🤲 اللّهمَّ‌عَجِّلْ‌لِوَلِیِّڪَ‌الفَرَج
🔴🔻دستور عارف برای برخورد با تروریست‌های میرجاوه 🔹معاون اول رئیس‌جمهور در گفت‌وگوهای تلفنی جداگانه با وزیر کشور و ‌استاندار سیستان و بلوچستان، وضعیت امنیت منطقه را جویا و بر بررسی همه جانبه ابعاد این حادثه تروریستی تاکید کرد. 🔸وی تأکید کرد تا بازداشت و مجازات عاملان این جنایت تروریستی پیگیری‌ها از سوی وزارت کشور ادامه یابد و با هماهنگی با وزارت اطلاعات، قوه قضاییه و ستاد کل نیروهای مسلح راه تکرار بر این جنایات کور و غیرانسانی بسته شود.
🔻تازه می خواست ازدواج کنه؛ به شوخی بهش گفتم:«خیلی دیر جنبیدی! تا بخوای ازدواج کنی و ان‌شاالله بچه‌دار بشی و بعد بچه بعدی، دیگه سنت خیلی میره بالا!» یه نگاهی بهم کرد و دوباره مثل همیشه یه حرفی زد که کلی رفتم تو فکر؛ گفت:«سید، خدا جبران کننده‌س.» گفتم:«یعنی چی؟!» گفت:«فکر می‌کنی برای خدا کاری داره بهم دوقلو بده؟! سیدجان، اگه نیت خدایی باشه خدا جبران کننده‌س.» وقتی خدا بهش دوقلو عنایت کرد تازه فهمیدم چی میگه..... 📝به روایت یکی از دوستان شهید مدافع حرم "محمد پورهنگ"
🔻 حجاب ؛ مستر همفر جاسوس انگلیس در کتاب خود می‌نویسد : اگر در کشورهای اسلامی سه کار شود نفوذ و استعمار ما عملی می‌شود : ۱) مردم را از روحانیت و مرجعیت جدا کنید ؛ با خراب کردن شخصیت آن‌ها در ذهن مردم . ۲) حجاب زنان را بردارید و عفت عمومی را مبتذل نشان دهید . ۳) موسیقی را عمومی کنید .
🔻اگر جنگ هسته ای بین آمریکا و روسیه آغاز شود چه اتفاقی می افتد؟ 👈طبق الگویی که مجله تایم انگلیس ارائه کرده است در صورت آغاز جنگ هسته ای میان آمریکا و روسیه یک زیردریایی آمریکایی موشک‌های بالستیک را از غرب نروژ به سمت روسیه پرتاب می‌کند که در عرض ۱۰ دقیقه به روسیه می‌رسد. در پاسخ نیز موشک های روسی از شمال کانادا (شمالگان) تا دقایقی بعد به آمریکا اصابت خواهد کرد. 👈شهرهای بزرگ هدف موشک ها خواهند بود. هر ضربه یک گلوله آتش ایجاد می کند و انفجارها مردم را در شهرهای بزرگ می سوزاند. 👈انتشار کربن سیاه ناشی از طوفان های هسته ای منجر به زمستان هسته ای می شود. بیش از ۵ میلیارد نفر ممکن است از گرسنگی بمیرند، از جمله تقریباً ۹۹ درصد از جمعیت ایالات متحده، اروپا، روسیه و چین.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻پادکست🔻 🏴رهبر معظم انقلاب ؛ شهدای مرزی ما مظلومند. 🏴پیراهن خونین شهدای عزیز فراجا نشانه خدمت به مردم است....