eitaa logo
روابط عمومی عقیدتی سیاسی پلیس البرز
340 دنبال‌کننده
11.1هزار عکس
4.9هزار ویدیو
35 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻 حجاب ؛ مستر همفر جاسوس انگلیس در کتاب خود می‌نویسد : اگر در کشورهای اسلامی سه کار شود نفوذ و استعمار ما عملی می‌شود : ۱) مردم را از روحانیت و مرجعیت جدا کنید ؛ با خراب کردن شخصیت آن‌ها در ذهن مردم . ۲) حجاب زنان را بردارید و عفت عمومی را مبتذل نشان دهید . ۳) موسیقی را عمومی کنید .
🔻اگر جنگ هسته ای بین آمریکا و روسیه آغاز شود چه اتفاقی می افتد؟ 👈طبق الگویی که مجله تایم انگلیس ارائه کرده است در صورت آغاز جنگ هسته ای میان آمریکا و روسیه یک زیردریایی آمریکایی موشک‌های بالستیک را از غرب نروژ به سمت روسیه پرتاب می‌کند که در عرض ۱۰ دقیقه به روسیه می‌رسد. در پاسخ نیز موشک های روسی از شمال کانادا (شمالگان) تا دقایقی بعد به آمریکا اصابت خواهد کرد. 👈شهرهای بزرگ هدف موشک ها خواهند بود. هر ضربه یک گلوله آتش ایجاد می کند و انفجارها مردم را در شهرهای بزرگ می سوزاند. 👈انتشار کربن سیاه ناشی از طوفان های هسته ای منجر به زمستان هسته ای می شود. بیش از ۵ میلیارد نفر ممکن است از گرسنگی بمیرند، از جمله تقریباً ۹۹ درصد از جمعیت ایالات متحده، اروپا، روسیه و چین.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻پادکست🔻 🏴رهبر معظم انقلاب ؛ شهدای مرزی ما مظلومند. 🏴پیراهن خونین شهدای عزیز فراجا نشانه خدمت به مردم است....
🔻 پوستر جدید KHAMENEI.IR | کارزار تمام نشدنیرهبر معظم انقلاب: «حَربٌ‌ لِمَن حارَبَکُم‌» همیشه به معنای تفنگ به دست گرفتن نیست؛ به معنای درست اندیشیدن، درست سخن گفتن، درست شناسایی کردن، دقیق به هدف زدن است. 🔻 یعنی با هر کسی که با جبهه‌ی امام حسین علیه‌السلام میجنگد، میجنگم: در دوران شمشیر و نیزه یک جور و در دوران اتم و هوش مصنوعی یک جور دیگر... □ کارزار میان جبهه‌ی حسینی و جبهه‌ی یزیدی تمام‌نشدنی است. ۱۴۰۳/۶/۴ 🙏💐
📌قاتل فراری را شناسایی کنید 🔹رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی از انتشار عکس قاتل فراری به هویت محمدرضا نظمی فرزند جمال که با ضربات متعدد چاقو اقدام به قتل جوانی در شهرستان شوط نموده و متواری شده است، خبر داد. 🔹سرهنگ کارآگاه صادق شکری ادامه داد: با توجه به اینکه تحقیقات همچنان از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه دارد دستور بدون پوشش عکس متهم از سوی بازپرس شعبه ۳ دادگاه عمومی شهرستان شوط  جهت شناسایی از سوی شهروندان صادر شده است. 🔹سرهنگ شکری از شهروندان خواست هرگونه اطلاع از مخفیگاه قاتل فراری را در هر ساعت از شبانه روز فورا از طریق تلفن های ۰۹۱۴۱۴۶۹۹۸۷ و شماره ۰۹۱۴۹۶‍۸۲۴۳۸ به پليس آگاهي استان آذربایجان غربی اطلاع دهند.
▫️مَنْ كَتَمَ سِرَّهُ كَانَتِ الْخِيَرَةُ بِيَدِهِ 🟠كسى كه راز خود را بپوشاند همواره اختيار آن به دست اوست (و كسى كه نپوشاند از اختيارش بيرون مى رود) ✍منظور از سرّ، امورى است مربوط به انسان كه اگر ديگران از آن آگاه شوند ممكن است مشكلات عظيمى براى وى فراهم سازند; مثلاً شخصى كه معتقد به مذهب اهل بيت است و در ميان متعصبان لجوج و نادانى از مخالفان قرار گرفته است، بديهى است اگر سرّ خويش را فاش كند جانش به خطر مى افتد و گاه افشاى اسرار سبب مى شود كه حسودان انسان را از رسيدن به نتيجه كارش باز دارند و به اصطلاح چوب لاى چرخ هايش بگذارند يا رقيبانى باشند كه براى حفظ منافع خود پيش دستى كنند و كارى را كه او ابداع كرده از وى بگيرند و به ثمر برسانند و از فوايد آن بهره گيرند و ابداع كننده اصلى را محروم سازند. بديهى است عقل مى گويد: در چنين مواردى اسرار را بايد مكتوم داشت و حتى براى عزيزترين عزيزان بازگو نكرد، زيرا آن عزيزان هم عزيزانى دارند كه براى آنها بازگو مى كنند و چيزى نمى گذرد كه آن سرّ، همه جا منتشر مى شود و صاحب سرّ در رسيدن به اهدافش ناكام مى ماند. 📘
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌️‌ آخرین دیدار پدر و پسر 🔹‌‌پدر شهید پارسا سوزنی برای آخرین‌بار با فرزند شهیدش دیدار کرد. 🔹‌‌شهید سوزنی از شهدای حملهٔ تروریستی میرجاوه است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌جلال اسدی، ناجی ١۵٠ زائر اربعین حسینی به شهادت رسید 🔹‌‌جلال اسدی بجنوردی که در ماجرای آتش‌ سوزی هتلی در کربلای معلی با رشادت خود ناجی ۱۵۰ تن از زائرین اربعین حسینی شده بود، بر اثر جراحت ناشی از سوختگی شدید ساعاتی پیش به لقاءالله پیوست. 🔹‌‌ناجی زائران پس از سوختگی ۵۲ درصدی: جونم رو پیشکش امام حسین(ع) میکنم.
جلسه اخلاق و موعظه ی حسنه حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی در جمع کارکنان ستاد سازمان عقیدتی سیاسی فراجا امروز شنبه ۲۴شهریور ۱۴۰۳ و قَالَ لَهُ رَجُلٌ أَوْصِنِي بِشَيْ ءٍ يَنْفَعُنِيَ اَللَّهُ بِهِ فَقَالَ ص أَكْثِرْ ذِكْرَ اَلْمَوْتِ يُسَلِّكَ عَنِ اَلدُّنْيَا وَ عَلَيْكَ بِالشُّكْرِ فَإِنَّهُ يَزِيدُ فِي اَلنِّعْمَةِ وَ أَكْثِرْ مِنَ اَلدُّعَاءِ فَإِنَّكَ لاَ تَدْرِي مَتَى يُسْتَجَابُ لَكَ وَ إِيَّاكَ وَ اَلْبَغْيَ فَإِنَّ اَللَّهَ قَضَى أَنَّهُ مَنْ بُغِيَ عَلَيْهِ لَيَنْصُرَنَّهُ اَللّهُ وَ قَالَ أَيُّهَا اَلنّاسُ إِنَّما بَغْيُكُمْ عَلى أَنْفُسِكُمْ وَ إِيَّاكَ وَ اَلْمَكْرَ فَإِنَّ اَللَّهَ قَضَى أَنْ لا يَحِيقُ اَلْمَكْرُ اَلسَّيِّئُ إِلاّ بِأَهْلِهِ مردي به پيامبر صلي الله عليه و آله عرض كرد: به من سفارشي كن كه در اثر آن خدا به من سود رساند. حضرت فرمود: بيشتر به ياد مرگ باش تا تو را از دنيا برهاند. شكرگزاري را پيشه خودساز كه سبب افزايش نعمت گردد. بسيار دعا كن چون تو نمي داني چه وقت دعايت به اجابت مي رسد. از تجاوز بپرهيز كه خدا چنين حكم فرموده: «هر كس مورد ستم قرار گيرد، قطعا خدا او را ياري خواهد كرد» سوره حج، آيه 60 و فرموده: «اي مردم سركشي شما فقط به زيان خود شماست» سوره يونس، آيه 23 و از مكر و نيرنگ دوري كن كه خداوند مقرر فرموده: «نيرنگ زشت جز دامن صاحبش را نگيرد». سوره فاطر، آيه ۴۳ تحف العقول عن آل الرسول صلی ال، ج 2، ص 35 .
📸 🌹مراسم تشییع پیکر مطهر شهید والامقام ستوانیکم محمدامین ناروئی با حضور سردار حسن شجاعی نسب فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی، مردم شهید پرور، مسولان و فرماندهان نظامی و انتظامی در شهرستان نهبندان.