تو زندگی زناشویی همیشه به شوهرت افتخار کن و بهش اعتماد داشته باش.اگه روزی قرار بود بین حرف مادر و پدرت و شوهرت یکیو انتخاب کنی و بهش عمل کنی اون شوهرته!
مرد ها زمانی مرد واقعی میشن که تو زن واقعی زندگیشون باشی! خوده خودت باشی اونوقت خوشبختی احاطه ات میکنه و مرد زندگیت تورو عینه یک ملکه میپرسته چون تو مسئول پادشاه شدنش بودی!
#روانشناسی
#زوج_درمانی
#همسرداری
💠 هدایای دریافتیِ مسئول خرید
💬 سوال:
اموالی که بعضی از فروشندگان به مأموران خرید ادارات یا شرکت ها بدون آن که آن ها را به قیمت تثبیت شده اضافه کنند، به خاطر برقرارکردن ارتباط می پردازند، نسبت به فروشنده و نسبت به مأمور خرید چه حکمی دارند؟
✅ پاسخ:
◀️ پرداخت این اموال توسط فروشنده به مأمور خرید جایز نیست و برای مأمور هم دریافت آن ها جایز نیست و آن چه را که دریافت می کند باید به اداره یا شرکتی که مأمور خریدِ آن است، تسلیم کند.
📚 بخش استفتائات پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
https://eitaa.com/PR_Police
✍️ در مواجهه سلبی با پدیده بی حجابی کدام اولویت دارند:
برخورد با «مصادیق خیابانی» یا «شبکه مولّد بی حجابی»؟
📌 یکی از ویژگی های بسیار مهم قرآن کریم، تقویت نگاه راهبردی، جریانی و فرآیندی در انسان هاست. چه در مسائل و پدیده های مربوط به زندگی شخصی و چه پدیده های اجتماعی و سیاسی. این مسئله مصادیق فراوانی در قرآن دارد که تفصیل آن مجال دیگری می طلبد.
اما یکی از مصادیق این نوع نگاه قرآنی به پدیده ها، مسئله «حجاب» و شیوع «بی حجابی» در جامعه است. تأمل در آیات قرآن کریم در این زمینه گویای این حقیقت است که نگاه قرآن کریم به مسئله «حجاب» و برخورد با «فحشا» نیز عمدتاً نگاه «جریانی» و «شبکه ای» است، نه «مصداقی» و «جزئی». ادبیات قرآن کریم زمانی که در سوره مبارکه احزاب درباره ضرورت «حجاب» زنان سخن می گوید، ادبیاتش «تبیینی»، «اقناعی» و «نرم» است:
🔸 «يا أَيُّهَا النَّبِيُّ قُلْ لِأَزْواجِكَ وَ بَناتِكَ وَ نِساءِ الْمُؤْمِنِينَ يُدْنِينَ عَلَيْهِنَّ مِنْ جَلابِيبِهِنَّ ذلِكَ أَدْنى أَنْ يُعْرَفْنَ فَلا يُؤْذَيْنَ وَ كانَ اللَّهُ غَفُوراً رَحِيماً؛ اى پيامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو جلبابها (روسرىهاى بلند) خود را بر خويش فرو افكنند، اين كار براى اينكه (از آلودگان) شناخته شوند و مورد آزار قرار نگيرند بهتر است و (اگر تاكنون خطا و كوتاهى از آنها سر زده) خداوند همواره غفور و رحيم است.» (احزاب: 59)
اما بلافاصله در آیه بعد، زمانیکه درباره شبکه «بی حجاب ساز» (منافقان، بیماردلان و مرجفون) که به دنبال ترویج «فحشا» در جامعه هستند سخن می گوید، ادبیاتش بسیار تند، قاطع، صریح و تهدیدآمیز است:
🔸 «لَئِنْ لَمْ يَنْتَهِ الْمُنافِقُونَ وَ الَّذِينَ فِي قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ وَ الْمُرْجِفُونَ فِي الْمَدِينَةِ لَنُغْرِيَنَّكَ بِهِمْ ثُمَّ لا يُجاوِرُونَكَ فِيها إِلاَّ قَلِيلاً * مَلْعُونِينَ أَيْنَما ثُقِفُوا أُخِذُوا وَ قُتِّلُوا تَقْتِيلاً * سُنَّةَ اللَّهِ فِي الَّذِينَ خَلَوْا مِنْ قَبْلُ وَ لَنْ تَجِدَ لِسُنَّةِ اللَّهِ تَبْدِيلاً؛ اگر منافقين و آنان كه در دلهايشان بيمارى است، و (همچنين) آنها كه اخبار دروغ و شايعات بى اساس در مدينه پخش می¬كنند، دست از كار خود برندارند تو را بر ضد آنان میشورانيم؛ سپس جز مدت كوتاهى نمىتوانند در كنار تو در اين شهر بمانند. * و از همه جا طرد میشوند، و هر جا يافته شوند گرفته خواهند شد و به قتل خواهند رسيد. * اين سنت خداوند در اقوام پيشين است و براى سنت الهى هيچگونه تغييرى نخواهى يافت.» (احزاب: 62-60)
📌 نمونه دیگر، آیات سوره مبارکه نور است که مجدداً هم موضوع «حجاب» و هم مسئله «جریان نفاق» و «بیماردل» در آن مورد بحث واقع شده است.
آیه 31 این سوره، مشخصاً به موضوع حجاب اشاره دارد و با ادبیاتی نرم از زنان مؤمنه می خواهد که چشم ها را از نگاه به نامحرم فروافکنند و حجابشان را نیز رعایت نمایند و زینت هایشان را در برابر نامحرمان آشکار ننمایند.
اما در عین حال ادبیات قرآن کریم در همین سوره، درباره «شبکه مولّد بی حجابی و فحشا»، که منافقان و بیماردلان هستند، ادبیاتی سلبی و تهدیدآمیز است. قرآن کریم در آیه 11 این سوره، برای توصیف منافقان از تعبیر «عُصبَة» (به معنای «گروه منسجم») استفاده نموده و سپس آنان را به عنوان «شبکه مولد فحشا»، تهدید به مجازات سخت در دنیا و آخرت می کند:
🔸 «إِنَّ الَّذِينَ يُحِبُّونَ أَنْ تَشِيعَ الْفاحِشَةُ فِي الَّذِينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذابٌ أَلِيمٌ فِي الدُّنْيا وَ الْآخِرَةِ وَ اللَّهُ يَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لا تَعْلَمُونَ؛ كسانى كه دوست دارند فحشا در ميان مردم با ايمان شيوع يابد عذاب دردناكى براى آنها در دنيا و آخرت است، و خداوند مىداند و شما نمىدانيد.» (نور: 19)
📌 با این نگاه قرآنی باید گفت، پدیده بی حجابی هم مسئله ای سیاسی، هم امنیتی و هم فرهنگی است و به نظر می رسد مسئولان حکومتی باید بجای تمرکز بر روی «کشف حجاب های موردیِ خیابانی»، با «شبکه مولد کشف حجاب و فحشا» برخورد کند؛ اگر با ابعاد و اضلاع متنوع این شبکه، که عمدتاً به نوعی مرتبط با دشمن و شبکه نفوذ و نفاق هستند، برخورد قاطع صورت گیرد، آنگاه بدون اینکه «دوقطبی های اجتماعی فتنه انگیزی» در جامعه شکل بگیرد، بی حجابی های موردیِ کف خیابان نیز تا حد بسیار زیادی از بین خواهند رفت؛ برخی ابعاد و عناصر مؤثر این شبکه مولد بی حجابی و فحشا عبارتند از: «سلبریتی های هتاک»، «فضای مجازیِ رها (عمدتاً اینستاگرام و تلگرام)»، «شبکه نمایش خانگی» و «مافیای تولیدکننده و واردکننده و توزیع کننده لباسهای نامناسب».
7.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لیبی کردن ایران فقط به خاطر بُغض از (آیت الله العظمی سید) علی خامنهای...
📽 برشی از مناظره نصیری و علیزاده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
راهکاری برای افزایش سرعت گوشی
#ترفند_موبایلی
@pr_police
👆آرزوی سقوط اسد از زبان سعد حریری
🔸️سعد حریری رهبر جریان المستقبل لبنان در سال ۲۰۱۲ چنان از فتوحات نظامی مخالفان نظام اسد ذوق زده شده بود که اینگونه صریح و آشکار وعده سقوط جمهوری عربی سوریه را می داد.
🔹غافل از این که نمیدانست قدرت اصلی منطقه اجازه سقوط متحد راهبردی خود را نخواهد داد.
🔸️حال که اعضای اتحادیه عرب دست از پا درازتر مجبور شدند ، نظام سوریه را به اتحادیه عرب بازگردانند ، دیدن این فیلم لذت صد چندان دارد.
ضمنا خودش سقوط کرد
8.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽#ویدئو_کلیپ
لحظه اعلام خبر شهادت سرهنگ "مسعود پرکاس" به خانواده شهید
🔷 سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان به همراه جانشین، رئیس عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات تعدادی از معاونان این فرماندهی با حضور در منزل مرزبان شهید سرهنگ مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه باموادمخدر فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان خبر شهادت این مدافع وطن را به خانواده وی اطلاع دادند.
#شهادتت_مبارک
#شهید_مسعود_پرکاس