eitaa logo
روابط عمومی انتظامی استان کرمان
442 دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
6.6هزار ویدیو
133 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
♨️اطلاعیه شماره یک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرامون حمله اهداف معینی در سرزمین‌های اشغالی 🔹سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمینهای اشغالی را با شلیک ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد. 🔹متن اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ ملت شریف و شهید پرورد ایران اسلامی. در پاسخ به جنایتهای متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، بامداد امروز یکشنبه 26 فروردین، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین های اشغلی با ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند. جزئیات این عملیات که با مصوبه شورایعالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح و با حمایت و همراهی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام پذیرفت، به زودی به استحضار مردم قهرمان ایران و آزادگان جهان خواهد رسید. وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ 📌 خبر فوری سراسری
واکنش رسانه‌های بین‌المللی به عملیات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران در پاسخ به ترور مستشاران ایرانی در سوریه 🔹واشنگتن‌پست: ایران برای حمله تلافی‌جویانه پهپادها را به سمت اسرائیل پرتاب کرد. 🔹ان‌بی‌سی: ده‌ها پهپاد تهاجمی ایران به سمت اسرائیل شلیک شد. 🔹اسکای نیوز: ایران عملیات «وعده صادق» را علیه اسرائیل آغاز کرد. 🔹آکسیوس: ایران حمله موشکی و پهپادی بی‌سابقه‌ای به اسرائیل انجام داد 🔹ای‌بی‌سی نیوز: ایران اولین حمله نظامی مستقیم خود را علیه اسرائیل انجام داد. 🔹فایننشیال تایمز: ایران حملات موشکی و پهپادهای مسلح را به اسرائیل انجام داد. 🔹وال‌استریت‌ژورنال: ایران با پهپاد و موشک به اسرائیل حمله کرد.
♦️چرا هدف قرار دادن پایگاه هوایی نواتیم در صحرای نقب مهم است؟ 🔹علاوه بر نقش این پایگاه در عملیات تروریستی اسراییل علیه کنسولگری ایران، باید بدانیم که این پایگاه در واقع مهم‌ترین پایگاه هوایی اسراییل نیز به شمار می‌رود که: - اسکادران ۱۰۳ سوپر هرکولس‌های ترابری_پشتیبانی - اسکادران عملیاتی ۱۱۶ و ۱۴۰ جنگنده‌های اف۳۵ - اسکادران آموزشی ۱۱۷(تربیت خلبانان اف۳۵) - اسکادران ۱۲۲ جاسوسی اطلاعاتی اسراییل - آشیانه هواپیمای ویژه ریاست‌جمهوری رژیم صهیونسیتی - مقر عده زیادی از عناصر ارشد جاسوسی اسراییل نیز در آن واقع شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✌️جشن عراقی‌ها درمقابل سفارت ایران در بغداد درپی حملات ایران به اهداف صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین.
⭕️نامه نمایندگی ایران به شورای امنیت: 🔸این حمله در اجرای حق ذاتی جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از خود که ذیل ماده 51 منشور سازمان ملل متحد به صراحت آمده، و در پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر رژیم اسرائیل، به ویژه حمله نظامی این رژیم در 1 آوریل 2024، که در تناقض کامل با ماده 2 بند 4 منشور بود، اتخاذ شده است بسم الله الرحمن الرحیم 🔹متعاقب حملات مسلحانه رژیم اسرائیل به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق، پایتخت جمهوری عربی سوریه، که منجر به شهادت هفت تن از مستشاران ارشد نظامی ایران شد، به اطلاع می‌رساند جمهوری اسلامی ایران در ساعات پایانی روز 13 آوریل 2024، مبادرت به انجام سلسله حملات نظامی به اهداف نظامی رژیم اسرائیل نموده است. 🔹این اقدام در اجرای حق ذاتی جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از خود که ذیل ماده 51 منشور سازمان ملل متحد به صراحت آمده، و در پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر رژیم اسرائیل، به ویژه حمله نظامی این رژیم در 1 آوریل 2024، که در تناقض کامل با ماده 2 بند 4 منشور بود، اتخاذ شده است. متأسفانه، شورای امنیت سازمان ملل متحد در انجام وظایف خود در حفظ صلح و امنیت بین‌المللی کوتاهی نموده و به رژیم اسرائیل اجازه داده تا خطوط قرمز و اصول اساسی حقوق بین‌الملل را زیر پا بگذارد. چنین تخلفاتی موجب تشدید تنش‌ها در منطقه شده و صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی را به خطر انداخته است. 🔹جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یکی از اعضای مسئول سازمان ملل متحد، به اهداف و اصول مندرج ذیل منشور ملل متحد و حقوق بین‌الملل متعهد بوده، و موضع ثابت خود مبنی بر اینکه به دنبال تشدید تنش یا درگیری در منطقه نیست را تاکید می‌نماید. 🔹جمهوری اسلامی ایران ضمن هشدار نسبت به هرگونه تحریک نظامی بیشتر توسط رژیم اسرائیل، بر تعهد تزلزل‌ناپذیر خود برای دفاع و پاسخ شدید و مطابق قوانین بین‌الملل در برابر هرگونه تهدید یا تجاوز علیه مردم، امنیت ملی، منافع ملی، حاکمیت و تمامیت ارضی خود تاکید می‌کند. 🔹جمهوری اسلامی ایران در صورت لزوم در استفاده از حق ذاتی خود در دفاع مشروع تردید نخواهد کرد. اگر رژیم اسرائیل مجدداً دست به هرگونه اقدام نظامی بزند، پاسخ ایران مطمئناً قوی‌تر و قاطع‌تر خواهد بود. 🔹موجب امتنان خواهد بود چنانچه مکاتبه حاضر ثبت و به‌عنوان سند شورای امنیت توزیع گردد. 🔹احترامات فائقه را تجدید می‌نماید.
؛ ؛ زیر پر و بالم آسمان گُم شده است دریا شده‌ام، وقت تلاطُم شده است ای کودک مظلوم ! امشب لبخند بزن! وقت تبسُم شده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟢دیشب... شب پیروزی انقلاب اسلامی شب ۲۲بهمن برامون تداعی شد... اشک شوق توچشمها حلقه زد با یه تفاوت اون شب توخیابون بودیم.. اما ،دیشب... به لطف رهبری دانا. آگاه.وفرزانه. و سرداران وسربازان وپاسداران مدافع این سرزمین ... توی خونه هامون با خیال راحت سربه بالین گذاردیم... 🌷روح شهداء، دیشب ر ابه نظاره نشسته بودند و دعاگوی ما بودند... شادی روحشون صلوات...
در نقطه‌ای از تاریخ قرار داریم که بسیاری از سرداران بزرگ سپاه اسلام آرزو می‌کردند آن را ببینند ... نقطه‌ای از تاریخ که سپاه اسلام در برابر بزرگ‌ترین دشمنان دین خدا در عصر حاضر قرار گرفته هر یک قدمی که دشمن پیش بیاید، چند گام به سمت او خواهیم رفت ... و همه‌ی این‌ها مرهون نوعی از عقلانیت انقلابی است که تحت زعامت پیر روشن ضمیری حاصل شده اِی کاش بودند شهدای تاریخ انقلاب و می‌دیدند این شب را؛ اِی کاش بود حاج قاسم و می‌دید، اِی کاش بود حاج رضوان، حاج حسن طهرانی مقدم، سید ذوالفقار، ابومهدی و ... و اِی کاش بودند حاج همت‌، حسین خرازی، احمد متوسلیان، احمد کاظمی، حسن باقری، حاج حسین همدانی، مصطفی چمران، مهدی باکری، عباس کریمی...
🚨استفاده از کلاهک‌های بارشی موشکی برای نخستین‌بار 🔹اساس تصاویر منتشر شده از لحظه اصابت موشک‌های ایرانی در سرزمین‌های اشغالی، از کلاهک‌های بارشی استفاده شده است. 🔹استفاده از این کلاهک‌ها منجر به سردرگمی بیشتر سامانه‌های پدافندی دشمن می‌شود به طوریکه هماهنگونه که در تصاویر مشخص است موشک‌های بالستیک ایران به راحتی از سپر موشکی رژیم صهیونیستی عبور می‌کنند. 🔹این نخستین بار است که ایران در عملیات‌های موشکی خود از کلاهک‌های بارشی استفاده می‌کند.
🚨پایگاهی که هواپیماهای اسراییلی از طریق آن بخش کنسولی سفارت ایران را زدند با موشک هدف قرار گرفت 🔹ایران از حمله تلافی جویانه امروز در اسراییل چندین هدف را دنبال می‌کرد. 🔹یکی از این اهداف حمله به پایگاه هوایی بود که اسراییلی‌ها از طریق آن بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را مورد اصابت قرار دادند. 🔸تصاویر و داده‌ها حاکیست که ضربات سنگینی به این پایگاه وارد شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨سانسور کامل روی نتیجه حملات موشکی ایران 🔹هلیل روزن خبرنگار شبکه 14 بدون اشاره به تصاویر اصابت متعدد موشکهای بالستیک ایران به اهداف نظامی مختلف، مدعی شد، موج دوم حمله که حمله موشکی بود، آسیب صفر درصدی داشته است. 🔹تصاویر اصابت موشک‌ها در نقاط مختلف فلسطین اشغالی طی دقایق پیش در دهها رسانه منتشر شده است اما رسانه‌های اسرائیلی طبق سیاست خبری کابینه جنگ، به عدم انتشار تصاویر پایبند هستند و آن را نیز انکار می‌کنند 🔹 سی ان ان به نقل از یک منبع آمریکایی گفته، مطمئن نیست پدافند هوایی آمریکا موفق شده باشد با همه پهپادها و موشکهای ایران، مقابله کرده باشد.
🚨واکنش سناتور امریکایی به عملیات ایران: فراتر از چیزی بود که فکر می‌کردیم.
🚨منابع آگاه: ایران در صورت اقدام اسرائیل قطعاً باز هم «بلافاصله» با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد 🔹حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است. 🔹منابع اگاه گفتند که پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، که البته هنوز جریان دارد، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خواهد بود.
🚨حیرت تحلیلگر نظامی بی‌بی‌سی از نمایش قدرت ایران؛ طراحی این حمله ترکیبی نشان دهنده اعتماد به نفس بالای ایران است؛ ایران قوی‌ترین نیروی موشکی منطقه است!
☑️محسن رضایی: امشب پایان دوران بزن‌ درروی صهیونیست‌هاست 🔹امشب پایان همیشگی دوران بزن در رو و قلدری و زورگویی در برابر ملت صبور ایران است. از همانجا که شلیک کردند، موشک دریافت کردند! 🔹آمریکا و دولت‌های غربی سر عقل بیایند و سگ هار منطقه را زنجیر کنند. حماقت جدید رژیم جنایتکار، منجر به پایان عمر نکبت‌بار آن می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✊فتح قدس🌱 💚 ایران ما خاک عاشقاس سردار ما سرباز خداس سردار ما سرباز خداس میترسه دشمن ضعیفت از عکس و از اسم شریفت گفتی من حریفتونم اما توی میدون نشدن حریفت ماشاءالله به مرد میدان جان فدای ایران ماشاالله به نسل سلمان فاتحان و شیران ماشاءالله به این ایمان و خون پاک شهیدان یا زینب ذکر لب حاج قاسم اصلا خودش یه مکتبه حاج قاسم صبح فتح قدس هم نزدیکه برای ما رمز شبه حاج قاسم .¸¸.•°˚˚°❃◍⃟🇮🇷◍♩¸.•♫
2⃣ اطلاعیه شماره دو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرامون حمله به اهداف معینی در سرزمین‌های اشغالی بسم الله قاصم الجبارین ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی! با گذشت بیش از ۱۰ روز از سکوت و اهمال سازمان‌های بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت تجاوز و جنایت گری رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رساندن ۷ تن از مستشاران قانونی کشور و عدم مجازات رژیم جنایتکار ذیل بند هفتم منشور سازمان ملل ؛ جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این جنایت‌ها و تحقق هشدارهای پیشین و تامین مطالبه ی به حق ایران و به منظور تنبیه متجاوز، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد. در پیروی از سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران: ۱. به دولت تروریستی امریکا هشدار داده می‌شود هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، پاسخ قاطع و پشیمان کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در پی دارد؛ همچنین امریکا نسبت به اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت عدم مهار این رژیم کودک‌کُش در منطقه باید تبعات آن را بپذیرد. ۲. ضمن تأکید بر سیاست حسن همجواری با همسایگان و کشورهای منطقه تصریح می‌شود، هرگونه تهدید توسط دولت تروریستی امریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری پاسخ متقابل و متناسب جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید را به دنبال خواهد داشت. به ملت قهرمان ایران اطمینان می‌دهیم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح کشور در دفاع از منافع ملی تا پای جان ایستاده و تلاش‌های دشمنان برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم را خنثی خواهد نمود. 🇮🇷سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«حریفت منم» ✊اینجا اشک کودک پیروز است اینجا خون بر موشک پیروز است 🔹بانوای:حسین طاهری