eitaa logo
روابط عمومی انتظامی استان کرمان
442 دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
6.6هزار ویدیو
133 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥مزار مطهر شهیده ریحانه سلطانی نژاد هنگام نزول برکات آسمانی در گلزار شهدای کرمان 💐شهدا را یاد کنید با ذکر صلوات
🔷فاطمه چهارساله، آمده بود زیارت... زیارت پدر... پدر نازنینی که حدود چهارماه قبل،درمسیر گلزار شهدای کرمان آسمانی شد... 🔻۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ 🌷شادی روح مطهر شهید محمد پورشیخعلی صلوات.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی مُردم... کی جای من میاد زیارت😭 شب جمعه، شب زیارتی ارباب🌹 السلام علیک یا اباعبدالله الحسین علیه السلام
♦️سخنرانی سردار رادان در اجتماع حمایت از فراجا و تشکر از مردم قم بابت حمایت از طرح نور🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست فرمانده محترم فراجا: 🔹ما موضوع حجاب و عفاف را یک موضوع کاملا فرهنگی و اجتماعی می‌بینیم 🔹آن کسی که موضوع را امنیتی می‌بیند و این شبهه را می‌آورد، می‌خواهد مردم را در برابر واژه‌ای قرار بدهد که از اساس غلط و بی‌خود است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 کلام پایانی سردار رادان در اجتماع حرم مطهر 🔹سردار رادان: از همه شما انتظار داریم ما را در این امر خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت دعا بکنید که اگر نباشد دعای شما پیشرانی برای اجرای ماموریت ما نیست. 🔹دل به امید دعای شما مردم و دل به امید حمایت شما مردم عزیز بستیم 🔹و ان شاءالله مسیرمون را باصلواتی بر محمد آل محمد ادامه خواهیم داد....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمایت قاطع مردم قم از سردار_انقلابی صل علی محمد، یاور رهبر آمد امت ولایی فراموش نخواهد کرد که سردار رادان از صاحب منصبانی بود که به خرج داد و خود را فدای منویات ولی امر کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سردار رادان: من اینجا در حرم حضرت معصومه در برابر همۀ شما قسم یاد می‌کنم که حتی اگر آبرویی در میان داریم تماما برای احیای دین و ارزش‌های میهن اسلامی خواهیم گذاشت و از این راه عقب‌نشینی نخواهیم کرد.
نماهنگ ذبیح العطشان.mp3
2.35M
شلوغ بود دل آسمون گرفته بود و بی فروغ بود کاشکی روضه های قتلگاه تو دروغ بود 🎙 #️⃣
پیشنهادی.mp3
12.45M
💌 🔰 در شب زیارتی ارباب بی‌کفنمان، هیئتی مجازی فراهم کردیم برای بهره‌مندی عزیزانی که امکان حضورِ فیزیکی در هیئت را ندارند. 🌺
🔴 حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در زاهدان 🔹غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت. 🔹در این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.
⛈⛈⛈پیش اگاهی سیستم سودانی که چند روز قبل در مورد ان اطلاعیه صادر کردیم، تقریبا به تثبیت رسیده و فقط مسیر احتمالی ان بطور کامل مشخص نشده است، این سیستم قدرتمند از روز سه شنبه هفته اینده از سمت بوشهر به کشور نفوذ خواهد کرد و در بامداد چهارشنبه در صورت عدم تغییر الگوهای فعلی از سمت شهربابک و سیرجان به استان کرمان نفوذ میکنه و اوج فعالیت ان در دو روز پایانی هفته اینده برای استان کرمان است فعلا میزان بارش و مکان هسته ها دائم در حال تغییر هست، در اطلاعیه های بعدی جزییات بیشتر و دقیق تر را اعلام خواهم کرد این موج بارشی قوی در بیشتر نقاط کشور بارش های خوبی را بجا خواهد گذاشت الگوی فوق مجموع بارش از دوشنبه تا جمعه هفته آینده.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حضرت امام خامنه‌ای با فرماندهی و هدایت عملیات ، همبستگی، بالندگی، سیادت و احساس افتخار ایرانیان با هر گرایش و سلیقه ای را به اوج عزت رساند و یکه تازی، لاف ابرقدرتی و بازدارندگی ۴ قدرت اتمی جهان را به چالش و حضیض ذلت کشاند و این ناشی از فضل و عنایت خداوند متعال به نایب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است.
🇮🇷🇦🇫 رسانه افغانستانی: امروز 6 مرزبان ایرانی که به اشتباه وارد خاک افغانستان شده بودند توسط نیروهای طالبان دستگیر شدند.
🔴 با توجه به تصاویر به دست آمده بنظر میرسد طالبان همچنان گمان میکند اراضی بعد از دیوار بتنی متعلق به افغانستان است. در صورتی که این دیوارهای بتنی حداقل 50 متر داخل عمق خاک ایران عقب تر قرار گرفته و مرزهای حقیقی ما حداقل 50 متر جلوتر از دیوارکشی های بتنی میباشد.