eitaa logo
روابط عمومی انتظامی استان کرمان
443 دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
6.6هزار ویدیو
133 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
📣 اطلاعیه 🔹 ضمن گرامی‌داشت یاد و نام رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) و شهدای پانزده خرداد، به اطلاع کاربران گرامی می‌رساند به دلیل انجام عملیات زیرساختی، ممکن است ارتباط کاربران از ساعت ۱:۰۰ لغایت ۶:۰۰ بامداد دوشنبه ۱۴ خرداد ماه با اختلال [یا قطعی] مواجه شود 🔸 بدین‌وسیله از همراهی کاربران عزیز صمیمانه سپاس‌گزاری نموده و تلاش می‌کنیم این عملیات در مرکز داده، منجر به بهبود خدمات و پایداری بیشتر سرویس‌ها شود •┈••✾••┈• 🔰کانال رسمی اطلاع‌رسانی ایتا: https://eitaa.com/eitaa
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نماهنگ رحلت امام خمینی(ره) 🌷اللهم لَیِّن‌ قَلبی‌ لِوَلِیِّ‌ اَمرِک...🌷 خدایا قلبم را برای ولی امرت نرم‌ و مطیع گردان.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توصیه امام خمینی (ره) به خواندن وصیتنامه شهدا 🔸«مگر من و شما چند سال دیگر هستیم؟ مگر شماها چه قدر می‌خواهید عمر بکنید؟ عبرت بگیرید از این حوادث تاریخ، تاریخ معلم انسان است. 🔸شماها چند سال دیگر نیستید در این عالم، چمران هم نیست؛ چمران با عزت و عظمت و با تعهد به اسلام جان خودش را فدا کرد و در این دنیا شرف را بیمه کرد و در آن دنیا هم رحمت خدا را بیمه کرد؛ ما و شما هم خواهیم رفت. مثل چمران بمیرید. وصیتنامه‌هایی که این عزیزان می‌نویسند مطالعه کنید. پنجاه سال عبادت کردید، و خدا قبول کند، یک روز هم یکی از این وصیتنامه‌ها را بگیرید و مطالعه کنید و تفکر کنید...»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️️️آخرین حضور سردار حاج قاسم سلیمانی در مراسم رحلت امام خمینی، خرداد سال٩٨ 🏴 به‌مناسبت ایام سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) 💐شهدا را یاد کنید با ذکر صلوات
🔴 دحو الارض جزو چهار روز سال که به فضیلت روزه گرفتن ممتاز است 🔵 طبق حدیثی از امام صادق و امام باقر (ع)، که در انتهای مطلب آمده است،مضمون آن چنین است که در طول سال، چهار روز است که در فضیلت روزه، امتیاز ویژه‌ای دارند: 1⃣ روز هفدهم ربیع الاول؛ که ولادت پیامبر اکرم (ص) است. 2⃣ روز بیست و هفتم ماه رجب؛ که پیامبر اکرم (ص) در آن روز به پیامبری مبعوث شدند. 3⃣ روز بیست و پنجم ذى القعده؛ که روز دحو الارض است. 4⃣ روز هجدهم ذى الحجه؛ که عید غدیر است و روزی است که پیامبر اکرم (ص)، حضرت علی(ع) را به امامت نصب کردند.   🌕 قَدْ وَرَدَ الْخَبَرُ عَنِ الصَّادِقِینَ ع‏ بِفَضْلِ صِیَامِ أَرْبَعَةِ أَیَّامٍ‏ فِی السَّنَةِ إِلَى أَنْ قَالَ یَوْمُ السَّابِعَ عَشَرَ مِنْ رَبِیعٍ الْأَوَّلِ- وَ هُوَ الْیَوْمُ الَّذِی وُلِدَ فِیهِ رَسُولُ اللَّهِ ص فَمَنْ صَامَهُ کَتَبَ اللَّهُ لَهُ صِیَامَ سِتِّینَ سَنَةً وَ یَوْمُ السَّابِعِ وَ الْعِشْرِینَ مِنْ رَجَبٍ‏ وَ هُوَ الْیَوْمُ الَّذِی بُعِثَ فِیهِ رَسُولُ اللَّهِ ص- وَ مَنْ صَامَهُ کَانَ صِیَامُهُ کَفَّارَةَ سِتِّینَ شَهْراً وَ یَوْمُ الْخَامِسِ وَ الْعِشْرِینَ مِنْ ذِی‏ الْقَعْدَةِ (فِیهِ دُحِیَتِ الْأَرْضُ) وَ یَوْمُ الْغَدِیرِ- فِیهِ نَصَبَ رَسُولُ اللَّهِ ص أَمِیرَ الْمُؤْمِنِینَ ع إِمَاماً 📚 وسائل الشیعه ج ۱۰ ص ۴۵۶ ح ۱۳۸۳۶ 🔴 طبق روایت مندرج در مفاتیح الجنان روزه گرفتن دحوالارض معادل ۷۰ سال روزه گرفتن و در روایت دیگر کفاره ۷۰ سال است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظه ی جانسوز و تاریخی اعلام خبر رحلت امام خمینی رحمة الله علیه از خبر رادیویی ساعت ۷ صبحِ ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸ و لحظه اعلام خبر شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی 🔹کدام یک جانسوز تر بود خبر رحلت امام خمینی ره پس از مدتی بستری در ایام پیری یا خبر شهادت حاج قاسم در اوج قدرت و در آن صبحگاه جمعه نابخشودنی؟ 🔸حاج قاسم خود نیز در زمان جوانی در داغ فرمانده خویش و پیر جماران سوخته بود! 🌹شادی روح امام خمینی قدس سره الشریف سرباز قاسم سلیمانی و همه سربازان جهانی ایشان صلوات.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◾️فرا رسیدن چهاردهم خرداد سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت روح الله موسوی خمینی تسلیت ⚫️صحبت های کمتر شنیده شده سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی درباره امام خمینی قدس سره الشریف
1_11741110043_Processed.pdf
682.5K
🟢کتاب : روح عرفانی روح الله🟢 ▪️ نویسنده: ▪️ محمدرضا رمزی اوحدی ♦️شامل ۳۱۳ دستورالعمل عرفانی و معنوی کوتاه و مهم و کاربردی 🔹نویسنده با بررسی همه آثار مکتوب امام خمینی نکات اخلاقی و عرفانی آنرا به شکل مختصر استخراج و تدوین نموده است ▫️« سال چاپ ۱۳۷۸ »▫️ ♦️لطفا برای بهره مندی دیگران با صلوات نشر دهید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹 نامه ای از امام خمینی (ره) به فرزندشان سید احمد آقا در دوران نوجوانی و جوانی که میتواند برای همه جوانان مفید باشد : 🔺و بعد، این وصیتی است از پیری درمانده که در تمام دوره ي عمر قریب به نودساله ُ اش در غرقاب ضلالت و سکر طبیعت به سر برده و اکنون ارذل العمر را به سوی قعر جهنم می پیماید و امیدی به نجات خود ندارد ولی از روح الله و رحمت او مأیوس نیست و امیدی جز او ندارد... 🔺این وصیت به است که امید است به توفیق خدای بزرگ و هدایت هادیان سبل علیهم سلام الله راهی به سوی حق پیدا کند و خود از این منجلاب هادی ُکه پدرش را فرا گرفته نجات یابد. 🔺ای پسر عزیزم احمد، در این اوراق نظر کن: اُنظر الی ما قال و لا تنظر الی من قال ... بدان که هیچ موجودی از موجودات از غیب عوالم جبروت و بالاتر و پایینتر چیزی ندارد و قدرتی و علمی و فضیلتی را دارا نیست و هر چه هست از او است که از ازل تا ابد زمام امور را به دست دارد و و است. 🔺از این مخلوقات میان تهی پوچ، هیچ باکی نداشته باش و چشم امیدی هرگز به آنها مبند که چشم داشتن به غیر او شرک است و باک از غیر او جل و علي کفر. 🔺پسرم! تا نعمت جوانی را از دست ندادی باش که در پیری همه چیز را از دست میدهی. یکی از مکاید شیطان که شاید بزرگترین آن باشد که پدرت بدان گرفتار بوده و هست استدراج است. 🔺در عهد نوجوانی شیطان باطن که بزرگترین دشمنان اوست او را از فکر اصلاح خود باز میدارد و امید میدهد که وقت زیاد است. 📙کتاب پا به پای آفتاب(سیره امام خمینی ره)
186_60429452309673.pdf
1.03M
✅متن وصیت نامه الهی سیاسی امام خمینی ره
227_60429458365506.pdf
725.7K
اشتراک گذاری 'نمونه سوالات وصایای امام خمینی ره. همراه با جواب برای کسانی که میخواهند از دانش آموزان آزمون بگیرند
🌺خاطراتی با امام🌺 🌹 روزی در پاریس حدود چندکیلو پرتقال خریدم و به خانه بردم، تا پرتقالها را دیدند، گفتند :این همه پرتقال برای چیست؟ ♦️گفتم: به خاطر اینکه ارزان بود برای چند روز پرتقال خریدم، گفتند: دو گناه کردی... ♦️یک گناه برای این که ما نیاز به این همه پرتقال نداشتیم و اسراف کردی! ♦️ و یکی دیگر آنکه شاید در این محل کسانی هستند که تا حالا به علت گران بودن پرتقال، نتوانسته‏ اند آن را تهیه کنند و حال که ارزان شده است قصد خرید آن را داشته باشند. ♦️در حالی که شما این همه پرتقال خریده ‏اید، ببرید اضافه‏ اش را پس بدهید. ♦️عرض کردم که پس دادن آن ممکن نیست. آخرش دستور دادند آنها را بین همسایگان توزیع کنیم. 📚برگی از زندگی امام خمینی (ره)از کتاب مردان علم در دنیای عمل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 اعمال روز دحو الارض فردا ۲شنبه (۱۴ خردادماه)، ۲۵ ذی‌القعده و روز دحوالأرض است و يكي از آن چهار روز است كه در تمام سال به فضيلت روزه ممتاز است. ✅اعمــال شب و روز دحو الارض: 1⃣. داشتن که ثواب هفتاد سال عبادت را دارد. 2⃣. و داری شب دحوالارض که برابر با یک سال عبادت است. 3⃣. . 4⃣. انجام به نیت روزِ دحوالارض و نماز مخصوص آن. 5⃣_ بهترین و با فضیلت‌ترین عمل مستحبی این روز است!💠🔸 ان‌شاءالله خدا کمک کنه بتونیم روزه و اعمال دیگه این روز رو انجام بدیم. لطفا به دیگران هم اطلاع دهید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حال و هوای مرقد امام خمینی (ره) در شب ارتحال آن عزیز سفر کرده. 🌺هدیه به روح مطهرش صلوات