eitaa logo
روابط عمومی مرزبانی خراسان شمالی 🇮🇷مرزمقدس🇮🇷
542 دنبال‌کننده
13.6هزار عکس
8.2هزار ویدیو
217 فایل
🆔 @marze_26 📌مهم حتما پیام سنجاق شده مطالعه شود 💫تبادل لینک صورت می گیرد💫 🔻کانال روابط عمومی مرزبانی خراسان شمالی درسروش:👇 https://splus.ir/marze_moghadas9
مشاهده در ایتا
دانلود
✅با ما همراه شوید. ┄┄┅┅┅❅🌸❅┅┅┅┄┄ @marze_26 ┄┄┅┅┅❅🌸❅┅┅┅┄┄ ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄ https://eitaa.com/ravabetomomi_kh_shomali ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻بدون تعارف با زندانی ساواک 🔻غذایمان را در ظرفی می‌خوردیم که در آن باید دستشویی می‌کردیم! چوبی که چاه توالت را با آن باز می‌کردند تا ته حلقم فرو کردند که تا ۲ هفته نمی‌توانستم چیزی بخورم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻وقتی جامعۀ ایران تبدیل به انبار باروت شده بود، انقلاب شد 🔻جامعه‌ای که قشر روشنفکرش از سرکوب و دیکتاتوری و قشر فقیر حاشیه‌نشین‌اش از فقر و بی‌عدالتی ناراضی بود.
📩 📩 🌺امیدوار باش ای مسلمان:🌺 ⚜در هنگام سختی ها و مشکلات“ ✨ لا تَـحْـزَن ✨ انـدوهـگـیـن مـباش 📖(الله متعال می فرماید: {فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا} ❄️چرا که همراه با سختی و دشواری، آسایش و آسودگی است» (شرح/5) ✨و الله متعال برای اینکه خیال ما راحت شود، در ادامه با قاطعیت می فرماید: 📖 {إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا} 👈«مسلّماً با سختی و دشواری، آسایش و آسودگی است» (شرح:6) ⚜پس بنابراین،ای مسلمان: ”هنگامی که سختی و مشکلات“ در زندگی سراغ شما آمد، اندوهگین مشو و با صبر و تلاش و توکل بر الله متعال در پی حل مشکلات زندگی خود باش و مطمئن باش وعده الله متعال حق است.
📚📚📚 📚📚 📚 📝 نکات تفسیری 🔥 تفاوت اسراف و تبذیر 🔥 ✅ وَ لاٰ تُسْرِفُوا إِنَّهُ لاٰ يُحِبُّ اَلْمُسْرِفِينَ ✅  إِنَّ اَلْمُبَذِّرِينَ كٰانُوا إِخْوٰانَ اَلشَّيٰاطِين 💠 مفهوم اسراف 💠 👈 اسراف به معنای تجاوز از حد و معیار در هر کاری است که از انسان سر بزند 💠 مفهوم تبذیر 💠 👈  تبـذیر برخلاف اسـراف تـنها واژه ای اقتـصادی اسـت . تبذیر از ریشه ی بذر یعنی تفریق و پخش کردن چیزی ، اصلش از ریختن و پاشیدن بذر است که به طور استعاره درباره ی کسی که مال خود را بیهوده تلف و پخش می کند به کار رفته است و نیز گفته شده تبذیر ، انفاق مال در راه معصیت است Eitaa.com/hefzequranchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻»»» آیه ی روز : ********** وَلَئِنْ أَذَقْنَا الْإِنسَانَ مِنَّا رَحْمَةً ثُمَّ نَزَعْنَاهَا مِنْهُ إِنَّهُ لَيَؤُوسٌ كَفُورٌ هود - ٩ و اگر از جانب خویش، نعمتی به انسان بچشانیم، سپس آن را از او بگیریم، بسیار نومید و ناسپاس خواهد بود! ********** 🔻نکته ها: نه هر نعمتى نشانه ى محبّت خداست و نه گرفتن هر نعمتى، نشانه ى قهر و غضب است، بلكه چه بسا آزمایش الهى است. انسان چون حكمت الهى و مصالح امور را نمى داند، زود قضاوت مى كند، مأیوس مى شود و كفر مى ورزد. ********** 🔻پیام ها: - كامیابى هاى انسان تنها در حدّ چشیدن است. «اذقنا الناس...» - نعمت هاى الهى، فضل و رحمت خداست، نه استحقاق ما. «اذقنا... رحمةً» - اگر مدّت كامیابى انسان طول كشید، مغرور نشویم. «اذقنا... ثمّ نزعناها» («ثمّ» نشانه ى مدّتى طولانى است) - دادن ها و گرفتن ها به دست اوست. «اذقنا... نزعناها» - گرفتن رحمت از انسان، براى او سخت است. «نزعناها» («نَزع» كشیدن همراه با سختى است) - انسان كم ظرفیّت است و با از دست دادن نعمتى، از رحمت گسترده ى الهى مأیوس مى شود. «ثمّ نزعناها ... انّه لیؤس» - ایمان ما به خداوند نباید وابسته به كامیابى ها وشیرینى هاى زندگى باشد. «نزعناها... انّه لیؤس» 🔻 - یأس از رحمت خداوند، مقدّمه ى كفر وناسپاسى است.(18) «انّه لیؤسٌ كفور» 18) قرآن در، آیه ى 87 سوره یوسف مى فرماید: «لاییأس من روح اللّه الاّ القوم الكافرون»
🔻اعتدال در دوستی‌ها و دشمنی‌ها نهج‌البلاغه/حکمت ۲۶۸
✨﷽✨ 🌹ﺭﯾﺸﻪﺩﺍﺭ ﺑﺎش! ❣ریشۀﺗﻮ، خداوند ﺗﻮﺳﺖ؛ ﯾﮏ ﺳﻨﮓ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩﺍﯼ ﺑﺎﻻ ﻣﯽﺭﻭﺩ، ﮐﻪ ﻧﯿﺮﻭﯾﯽ ﭘﺸﺖ ﺁﻥ ﺑﺎﺷﺪ. ❤️ ﺑﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪﻥِ ﻧﯿﺮﻭ، ﺳﻘﻮﻁ ﻭ ﺍﻓﺘﺎﺩﻥ ﺳﻨﮓ ﻃﺒﯿﻌﯽ ﺍﺳﺖ؛ ❣ﻭﻟﯽ ﯾﮏ ﮔﯿﺎﻩ ﮐﻮﭼﮏ ﺭﺍ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ!! ﮐﻪ ﭼﻄﻮﺭ ﺍﺯ ﺯﯾﺮ ﺧﺎﮎﻫﺎ ﻭ ﺳﻨﮓﻫﺎ ﺳﺮ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﺩ ﻭ ﺣﺘﯽ ﺁﺳﻔﺎﻟﺖﻫﺎ ﻭ ﺳﯿﻤﺎﻥﻫﺎ ﺭﺍ ﻣﯽﺷﮑﻨﺪ ﻭ ﺳﺮﺑﻠﻨﺪ ﻣﯽﺷﻮﺩ. 💕 ﺍﮔﺮ ﺗﻮ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯۀ ﺍﯾﻦ ﮔﯿﺎﻩ ﮐﻮﭼﮏ، ﺭﯾـــﺸﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ، ﺍﺯ ﺯﯾﺮ ﺧﺎﮎ ﻭ ﺳﻨﮓ ﻭ ﺍﺯ ﺯﯾﺮ ﻋـــﺎﺩﺕ ﻭ ﻏـــــﺮﯾﺰﻩ ﻭ ﺍﺯ ﺯﯾﺮ ﺣـﺮﻑﻫﺎ ﻭ ﻫــﻮﺱﻫﺎ و از زیر سختی‌ها و ناامیدی ها، ﺳﺮ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻣﯽﺁﻭﺭﯼ ﻭ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﻣﯽﺁﻓﺮﯾﻨﯽ. ☝ریشۀ ما، ﻫﻤﺎﻥ " خداوند " ماﺳﺖ! فردا ۲۲ بهمن را به یاد امام، شهدا؛ خصوصاً به یاد سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی به میدان برویم و بدانیم که خداوند یار و یاور همۀ ماست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨کشف کالای میلیاردی قاچاق در شاهرود🚨 🔻به گزارش خبرگزاری پلیس، مأموران انتظامی یکی از پاسگاه های شهرستان شاهرود از دو دستگاه کامیون ۴۰میلیارد ریال انواع کالای قاچاق را کشف کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 تکبیر پیروزی《اللّٰه اکبر》🇮🇷 🔻🔻ان شاءالله همگی امشب ۲۱ بهمن ماه ساعت ۲۱ بر بام خانه ها ، حیاط ، پنجره ها و مساجد به نیت نزدیک شدن به خدا با اخلاص و قوت دل و همراه با نوای همیشگی شهدا ندای اللّٰه اکبر را میگوییم. 🔻┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄🔻
🔻حضور پرشور در راهپیمایی۲۲ بهمن 🌹مقام معظم رهبری مدظله العالی 🔻حضور در یادبود بیست‌ودوّم بهمن سال ۵۷ در همه‌ی کشور، یک حرکت سیاسی و امنیّتی مهمّی بود که به‌وسیله‌ی ملّت ایران انجام گرفت.۱۳۹۷/۱۱/۲۹
کارکنان عقیدتی سیاسی در خط مقدم میدان انتخابات فعال باشند رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: وقتی از انتظامی کشور انتظار تصویر سازی و تاثیرگذاری داریم یعنی کارکنان عقیدتی سیاسی باید در خط مقدم این میدان مهم حضور فعال داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی پلیس، حجت الاسلام والمسلمین "سید علیرضا ادیانی" صبح امروز در بیست و ششمین مرحله جهاد تبیین و نهضت روشنگری با عنوان انتخابات، مشارکت، اقتدار ملی و امنیت ویژه کارکنان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان فارس اظهار داشت: ایام الله دهه مبارک فجر و تقارن آن با اعیاد ماه مبارک رجب به ویژه عید بزرگ مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) و همچنین در آستانه اعیاد شعبانیه قرار داریم که این ایام رو خدمت عزیزان عرض تبریک دارم. این مقام مسئول با اشاره به توصیه اکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به ساختن جامعه معنوی،گفت: همه کارکنان انتظامی باید در این مسیر گام بردارند. وی تاکید کرد: از برکات این انقلاب گشودن باب مجاهدت و تلاش و باز شدن میدان مسابقه و جهاد برای اعتلای کلمة الله، کلمة الاسلام و کلمة التوحید است و این باب برای همه مردم باز شده است. ادیانی افزود: امام با قیام خودشان یک جبهه وسیعی را گشودند و ایام الله دهه مبارک فجر تولد امامت است، در زمان طاغوت وقتی امام را تبعید کردند در حقیقت پناهگاه اصلی مردم را گرفتند و آنها روی آوردند به کارهای فرهنگی و گفتند که باید کارهای فرهنگی را انجام دهیم، یک عده ای علاوه بر کار فرهنگی کار مبارزاتی هم می‌کردند که حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از جمله آنان بودند و بسیاری از بزرگواران به شهادت رسیدند. این مقام انتظامی در ادامه با گرامی داشت یادوخاطره همه شهیدان به ویژه سیدالشهدای محور مقاومت که آثار مجاهدت های بی وقفه اش امروز بهتر نمایان شده است تاکید کرد: واقعا چی کسی توانست یک بچه روستایی را از کویر کرمان به چنین سطحی برساند؟ این باب وسیع و میدان مسابقه برای اعتلای جهاد و کار فرهنگی است. نماینده ولی فقیه در انتظامی کشور با تاکید بر اینکه همگان باید با تزکیه نفس در میدان حضور داشته باشند گفت: یکی از این میدان ها میدان فرماندهی انتظامی است که کارکنان خدوم و ایثارگر آن، دائما در حال مجاهدت هستند، یکی از این ميدان ها، میدان انتخابات است، شما رای می دهید و این عمل مهم باعث رشد و تعالی شما می شود. وی در ادامه افزود: به برکت جمهوری اسلامی این حق به ما داده شده است تا سرنوشت خودمان را بدست خودمان انتخاب کنیم و زمانی که ما رای که می دهیم در واقع یک عمل واجب شرعی انجام می دهیم و ثواب می‌بریم. این مقام مسئول ادامه داد:آن برادر انتظامی از آن لحظه ای که برای تامین امنیت انتخابات می رود تا زمانی که برگردد برای او ثواب می نویسند. حجت الاسلام ادیانی خطاب به جمع حاضر تاکید کرد: عقیدتی سیاسی یکی از کارهایش این است که همگان را به سوی خدا دعوت کند، دعای الی الله یکی از کارهای دعوت به خدا و دعوت به انتخابات است،روحانیان کلانتری به روسای کلانتری بگویندمردم را در مساجد دعوت کنند و شما آنها را به مشارکت در انتخابات ترغیب نمایید، وقتی از انتظامی کشور انتظار تصویر سازی و تاثیرگذاری داریم یعنی کارکنان عقیدتی سیاسی باید در خط مقدم این میدان مهم حضور فعال داشته باشند. رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خاتمه توصیه کرد: با گشاده رویی با خانواده‌ خود رفتار کنید که برای شما ثواب بنویسند و آنها را با لسان لطیف دعوت به انجام کارهای نیک نمایید و برای آنها از اهمیت شرکت در انتخابات بگویید که هدایت وظیفه سرپرست و پدر خانواده است.
امام خمینی ره: آنهائی که اسلام را خلاصه میکنند در اینکه بخورند و یک نمازی بخوانند و یک روزه ای بگیرند و درگرفتاری این ملت،در گرفتاری این جامعه دخالت نکنند،به حسب روایت رسول اکرم اینها مسلم نیستند.
بیانیه جامعه روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی به مناسبت یوم الله ۲۲بهمن
شهادت یک پاسدار حین ماموریت در مرز سراوان روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق: 🔹سرهنگ پاسدار «سیدمرتضی حسینی» امروز حین انجام ماموریت آموزشی در منطقه مرزی سراوان به شهادت رسید. 🔹وی از کارکنان تیپ جوادالائمه خراسان شمالی و فرزند شهید است. پیکر مطهر این شهید والامقام برای تدفین به زادگاهش در اسفراین منتقل خواهد شد.
🔷 حکمت انتقادها گفت: تو که این همه انتقاد می کنی، باز هم می خواهی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنی؟!! گفتم: بله چرا که نه؟! انتقادهای ما به اصل انقلاب نیست که اصل انقلاب اسلامی هیچ ایرادی نداشته و ندارد. ایراد در دورشدن مسئولین از شعارها و انحرافشان از ارزش های انقلاب است و اتفاقا انتقادات ما هم ناظر به آن قسمت از عملکرد برخی مسئولین است که در تضاد با اهداف انقلاب و اوامر امامین انقلاب باشد ... ✍ "قاسم اکبری"