eitaa logo
روابط عمومی شهید بیگلری
294 دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
4.7هزار ویدیو
70 فایل
این کانال در راستای ارتقاء باورهای مخاطبین در زمینه های فرهنگی،تربیتی،اعتقادی،سیاسی و سبک زندگی اسلامی،اقدام گردیده است.
مشاهده در ایتا
دانلود
☀️نگاهی عمیق و پر معنی و ناطق
🌺 آداب معاشرت 🌺 امام صادق علیه السلام: در درد چشم عیادت نیست و در اول بیماری(جز درد چشم) سه روز متوالی باید مریض را دید، بعد از آن یک روز در میان و اگر بیماری بسیار طولانی شد، او را با عیالش باید تنها گذاشت. 📚 حلیه المتقین/فصل ششم/ح16 ✍🏼 در بیماریهای طولانی چه بسا عیادت ممکن است موجب زحمت بیمار و خانواده اش و یادآوری بیماری شود.
🔺 ملاک های انتخاب رئیس جمهور از دیدگاه امام خمینی (ره)
 📿تَنْزِلُ الْمَعُونَةُ عَلَي قَدْرِ الْمَئُونَةِ . 🟤كمك الهي به اندازه نياز فرود مي آيد. ✍این سخن در واقع دو پیام دارد: پیام نخست این است که هرچه هزینه انسان بیشتر شود به طور طبیعى تلاش و کوشش وى بیشتر مى گردد و مواهب فزون ترى نصیبش مى شود.پیام دوم پیام معنوى و الهى است که خداوند روزى رسان به افرادى که براى زندگى هزینه بیشترى مى کنند و سخت گیرى به همسر و فرزند ندارند و دست و دل آنها براى بخشش به نیازمندان و کارهاى خیر و پذیرایى مهمان باز است، رزق و روزى وسیع ترى عنایت مى کند. این گفتار حکیمانه در واقع مى خواهد مردم را از بخل و تنگ گرفتن بر عیال و کسانى که نان خور او هستند بر حذر دارد و به شرکت در کارهاى خیر تشویق کند و امیدوار سازد که هر اندازه بیشتر به سراغ این امور رود خداوند هم روزى او را وسیع تر مى کند. 📘
رئیس جمهور بعدی نداریم...در اسلام و انقلاب اوج ریاست خادمیست!!! شهید رئیسی عزیز کاری کرد که رئیس و رئیس جمهوری در نظام مقدس اسلامی بشود خادم یا خادم جمهوری!!به معنای واقعی کلمه اونایی که میتونن خادم ملت و سرباز اسلام و نوکر امت بوده باشن بیان وسط ... ریاست جمهوری پوسته و شکل ظاهریست که شهید رئیسی با خدمات خود در حیات مبارکش و در نهایت با شهادت مقدس اون پوسته و شکل ظاهری ریاست جمهوری رو شکافت و بطن و اصل این مسئولیت که همانا خادمیست رو برای ملت و مسئولان و همگان بصورت عینی و حقیقی آشکار ساخت. پس کسانی که به اون قدرت و به این جایگاه به عنوان فرصت و قدرت طلبی می نگرن ،الکی دندان تیز نکنن ، ملت فهیم و رشید که خیلی ها رو ناکام گذاشتن نخواهد گذاشت که ریاست کنید ...این میز ، میز خدمت است و باید از این جایگاه و فرصت بدست آمده برای ملت خدمت کنید . از اون بالا بلحاظ اجرایی که ریاست جمهوریست تا پایین ترین و خردترین روسای اداری و سازمانی و ساختاری و... خوب گوش کنند و حواسشون رو جمع ، رئیس دیگه نداریم ،فقط خادم !!ذیل ولایت مطلقه فقیه همه مثل یک خادم و سرباز می بایست به این ملت بی نظیر تاریخ و اسلام عزیز خدمت کنیم.. اگر توانش رو دارید بسم الله قبول مسئولیت کنید و الا خودتون رو منفور ملت و امت و عاق رهبری نکنید.
امام (ره) ما را زنده کرد ... 🏷 (ره)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻برنامه والیبال ایران هفته دوم در
🔲◾️▪️مِی فروشی گفت: کالایم مِی است رونقِ بازارِ مـــن ســـاز و نِـی است 🔲◾️▪️مـن خمینی دوست می دارم که او هم خُم است و هم مِی است و هم نِی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆🟤 *بزرگی را پرسیدند  اتومبیل چیست ؟* گفت : 📣: وسیله ای است که صد اسب در موتور دارد و گاهی یک الاغ در پشت فرمان*
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
و شما بیش از آنکه گنجینه اسرار باشی گنجینه اخلاق بودی روحت شاد آقای رئیس جمهور عزیز🖤
💕یڪ عذرخواهی واقعی سه بخش دارد: 1 متاسفم 2 تقصیر من بود 3 برای جبرانش چڪار می توانم بڪنم ؟ و اغلب ما بخش سوم را فراموش می ڪنیم   ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویر منتشرنشده از برخی دیدارها و گفت‌وگوهای شهید رئیسی با رهبر انقلاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌ ⚘❁﷽❁⚘ 🌱السلام علیک یا بقیت الله فی ارضه🌱 🌅 در این صبح دل انگیز بهاری، دل و جانمان را در چشمه زلال کلام الله مجید شستشو داده؛ ✨انفاس خود را به ترنّم تلاوت آن معطر نموده؛ 🌺✨حمد مخصوص با صدای و استاد شحات محمد انور تقدیم می کنیم به پیشگاه باکرامت امام حضرت ولی الله الاعظم روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداه ✨و به نیابت از ارواح انبیا، اوصیا، اولیاء الهی و جمیع شهدا، علمای ربانی، صلحا؛امام خمینی رحمت الله علیه، بالاخص روح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روح شهید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدشان ✨و جمیع رفتگان از مومنین و مومنات، 💫به برکت صلوات بر محمد و آل محمد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
🌙🌷امام خمینی رضوان الله علیه: 🔳من ۱۵پانزدهم خرداد را برای همیشه عزای عمومی اعلام می‌کنم. 💫⚫️مولای من 🥀🤍من نفسم را می‌نگرم که با من نیرنگ می‌بازد 💫⚫️و روزگار را مشاهده می‌کنم که مرا می‌فریبد 🥀🤍و حال آنکه بال‌های مرگ بالای سرم به حرکت درآمده 💫⚫️پس مرا چه شده است که گریه نکنم، 🥀🤍گریه می‌کنم برای بیرون رفتن جان از بدنم 💫⚫️گریه می‌کنم برای تاریکی قبرم، گریه می‌کنم برای تنگی لحدم 🥀🤍گریه می‌کنم برای پرسش دو فرشته قبر منکر و نکیر از من ... 💫⚫️امام سجاد علیه السلام فرازی از دعای ابوحمزه ثمالی 🥀🤍سلام، صبح به خیر و عافیت 💫⚫️صبح سه شنبتون ســـــرشــار از لطف و محبت خداوند تبارک و تعالی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌺 آغاز زعامت علمدار عصر ظهور بر امام زمان ارواحنا فداه و منتظرانش مبارک باد.
زمین خوردن مهم نیست مراقب باش کسی را زمین نزنی با کلامی تلخ یا قضاوتی نابجا...
در کشور عمان زنی دو قلو باردار بود یک دختر و یک پسر ،پزشکان به او گفته بودند که پسر یه مشکل داخلی داره به والدین دو قلو ها گفته بودند که احتمال مرگ نوزاد پسر وجود دارد چه قبل از تولد و چه بعد از آن … درد زایمان به درازا کشید و پزشکان چاره ای نداشتند جز عمل سزارین هنگامی که شکم مادر را باز کردند پزشکان علت تاخیر زایمان دوقلوها را به چشم دیدند،آنها با صحنه ای محیر روبرو شدند تصویری که همه را مات و مبهوت ساخت ! همه دیدند که نوزاد خواهر دست برادر بیمار خود را محکم گرفته تا او را ترک نکند!عشق خواهر به برادر در شکم مادر ,خواهری که در شکم مادر خود دست برادر خود را گرفت تا سقط نکند,عکس جالب از دو جنین خواهر برادر در شکم مادر,واقعی هر دوی آنها در سلامتی کامل هستند پزشک معالج میگوید: اگر خواهر دست برادر خود را رها میکرد چه بسا خروج زودتر از موعد به مرگ نوزاد منجر می شد... اسرار ازل را نه تو دانی و نه من.
🔸دستگیری مرد مامورنما در شهرک شهید رجایی مشهد سرهنگ محمد چراغ، جانشین فرمانده انتظامی مشهد: 🔹در پی گزارش چند فقره اخاذی از شهروندان توسط مردی جوان در پوشش مامور در محدوده شهرک شهید رجائی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. 🔹ماموران کلانتری شهید رجائی با بررسی اظهارات مالباختگان و بدست آوردن مشخصات ظاهری متهم، تحقیقات میدانی خود را آغاز و روز گذشته فرد موردنظر را در حال تردد با یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند. 🔹در بازجوئی‌های به عمل آمده متهم به ۶ فقره اخاذی از شهروندان تحت عنوان مامور اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.