eitaa logo
روابط عمومی شهید بیگلری
294 دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
4.7هزار ویدیو
70 فایل
این کانال در راستای ارتقاء باورهای مخاطبین در زمینه های فرهنگی،تربیتی،اعتقادی،سیاسی و سبک زندگی اسلامی،اقدام گردیده است.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻جایگاه زن در اسلام 🔸"‏فکر می‌کرد کشف حجاب زنان باعث پیشرفت ایران می‌شود، اما نمی‌دانست که زنان ایرانی تن به ذلت نمی‌دهند."
🏴 نقش برجسته حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) در کربلا 📝 رهبر انقلاب: زینب کبری سلام‌الله علیها، نقش همسر، نقش و نقش یک زن برجسته و ممتاز در خاندان پیغمبر را، در مدینه به بهترین وجه ایفاد کرده است. شخصیت آن بزرگوار در مدینه - قبل از حادثه‌ی کربلا - یک شخصیت برجسته و معروف و ممتاز بوده است. همچنان‌که بعد از حادثه‌ی کربلا هم یک نقش خیلی برجسته و ممتاز است. 📝 اگر فرض می‌کردیم که حادثه‌ی کربلا اصلاً نبود - که ما آنچه درباره‌ی زینب کبری سلام‌الله علیها می‌گوییم و می‌شنویم مربوط به ماجرای کربلاست - باز زینب کبری سلام‌الله علیها، یک شخصیت برجسته، یک انسان بزرگ و یک زن قابل تبعیّت و پیروی محسوب می‌شد. از لحاظ علمی، از لحاظ تقوا، از لحاظ پاکدامنی و طهارت، از لحاظ برجستگی اخلاقی، از جهت محور بودن برای همه‌ی کسانی که به مسائل معنوی و اخلاقی و دینی توجّهی دارند و از جهات گوناگون، یک استاد، معلّم معنویّت، معلّم اخلاق و معلّم رفتار اسلامیِ زن محسوب می‌شد. با این حال، زنی در این حد و با این شخصیت، ناگهان در مقابل یک تکلیفِ بزرگِ آنی و خطرناک قرار گرفت که آن عبارت بود از رفتن به سمت کربلا.
📸 صحنه به دار کشیدن آزادیخواهان تبریزی بدست لشگر قزاق روس به سال ۱۲۹۰ روز عاشورا؛ نتیجه بی بصیرتی ✍ هنگامی که روس ها در حال بدار کشیدن آزادیخواهان و دلاوران تبریز در روز عاشورای سال ۱۲۹۰ بودند صدای طبل و سنج از کوچه پس کوچه های تبریز شنیده میشد و مردم تبریز در حال عزاداری برای امام حسین علیه السلام بودند. عده ای زنجیر زن، عده ای سینه زن و عده ای قمه زن... فرمانده روس اینگونه گفت: میترسیدم که آن جمعیت عظیم عزادار حسینی به آزادیخواهان مبارز تبریزی بپیوندند و در آن صورت چه بر سر ما می آمد !! اما جمعیت عظیم! مردم شیعه (سکولار)! عزادار فقط عزاداری و گریه کردند. زنجیر و سینه و قمه زدند و به اعدام ۹ دلاور آزادیخواه خود توجهی نکردند آری این است نتیجه اسلام سکولار، این است اسلام منهای سیاست براستی در هیئتی که دغدغه مبارزه با اسرائیل و آمریکا نباشد ابن زیاد هم سینه میزند، شمر اشک میریزد و یزید ضجه می‌زند...
🔴 استخدام فراجا با مدرک کارشناسی: ◾️مدیریت گزینش و استخدام فاوا از بین جوانان مومن، انقلابی، متعهد و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مدرک کارشناسی و به صورت محدود استخدام می نماید. 🔻رشته های تحصیلی رسته مخابرات و رایانه: 1_ مهندسی برق (گرایش مخابرات و الکترونیک) 2_ مهندسی کامپیوتر (گرایش نرم افزار) 3_ مهندسی فن آوری اطلاعات و ارتباطات 4_ مهندسی اطلاعات 5_ هوش مصنوعی 🔻رشته های تحصیلی رسته آگاهی: ۱- فیزیک( کلیه گرایش ها) ۲- شیمی( محض و کاربردی، آلی، تجزیه) ۳- زیست شناسی( سلولی ملکولی- ژنتیک) 🔻رشته های تحصیلی رسته پهباد: ۱- هوافضا ۲- مهندسی مکانیک 📝نحوه ثبت نام: مراجعه به آدرس اینترنتی : gozinesh.police.ir 🔻و یا با مراجعه حضوری به آدرس : تهران_ میدان فردوسی_ خ شهید سپهبد قرنی_ خ سمیه_ نرسیده به خ استاد نجات اللهی پلاک ۲۵۰_ ساختمان مرکز گزینش و استخدام فراجا_ طبقه سوم ، مدیریت گزینش و استخدام فاوا.
بهارنارنج آرامش بخش و ضدهیجانات دستگاه عصبی است و سردردهای میگرنی را کاهش می دهد. بهار نارنج در تقویت معده مؤثر است و تپش نامنظم قلب، تشویش و اضطراب را از بین می برد.
🔴 قطع برق گسترده در ترکیه، کویت و عربستان رئیس پژوهشگاه نیرو: 🔹گرمای زیاد به افزایش ۱۵ درصدی مصرف برق خانگی و ثبت رکورد بی‌سابقه ۷۷ هزار و ۵۰۰ مگاوات تقاضای مصرف برق در کشور منجر شده است. 🔹هجوم شدید گرما در تابستان سال جاری به شکل‌گیری گنبد حرارتی بی‌سابقه در خاورمیانه منجر شده و بر اساس اعلام سازمان هواشناسی متوسط دمای این منطقه از جهان نسبت به بلند مدت، میانگین تا ۳ درجه افزایش پیدا کرده است. 🔹این اتفاق سبب شده است تا در بسیاری از کشور‌ها تأمین برق کافی برای شهروندان با مشکلات جدی رو به رو شود و به عنوان نمونه در کشور‌هایی مانند ترکیه، کویت و عربستان در روز‌های گذشته خاموشی‌های گسترده اعمال شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
زن و شوهر یک سال بعد از ازدواج به زیبایی صورت یکدیگر فکر نمی کنند، بلکه هردو متوجه اخلاق و رفتار هم‌ میشوند... ‎‌‌‌‌‌‌‌‌
📷 دیدار پزشکیان با خانوادۀ شهید رئیسی 🔹رئیس‌جمهور منتخب عصر امروز با حضور در منزل شهید رئیسی با همسر و خانوادۀ او گفت‌وگو کرد. 🔹در این دیدار پزشکیان با گرامیداشت نام و یاد رئیس‌جمهور شهید، از تلاش‌های ارزنده و فراموش‌ناشدنی شهید رئیسی در مسیر خدمت به مردم و پیشرفت کشور قدردانی کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
باند گوریل در تهران منهدم شد رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران: 🔹باند توزیع موادمخدر صنعتی موسوم به گوریل با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت شناسایی و منهدم شد. 🔹اعضای این باند چند نفره بیشتر در غرب تهران در کنار پارک‌ها و اتوبان‌ها بودند که به مدت بیشتر از یک ماه بیشتر فعالیت می‌کردند. 🔹۴۰۰ بسته مواد صنعتی از نوع شیشه و روانگردان از این باند کشف و ضبط شد.
⭕️غرب و شبکه‌سازی بحران 🔹تشدید جنگ اوکراین و اصرار ناتو بر فرسایشی شدن این نبرد ، منجر به ایجاد یک شبکه جدید منازعه در نظام بین‌الملل شده است. به عبارت بهتر، اصرار آتلانتیکی‌ها بر گسترش ناتو به شرق و ایجاد تنش‌های مزمن و پایدار در حیاط‌خلوت روسیه نتیجه‌ای جز شکل‌گیری شبکه‌ها و زیرساخت‌های تقابلی ( از جنس دائمی) در جهان نداشته است. فراتر از آن، توسعه‌طلبی مشترک آمریکا و برخی شرکای اروپایی آن در شرق آسیا و مداخله‌گرایی آن‌ها درتایوان، بر عمق و دامنه این منازعه افزوده است. نام این پروسه را می‌توان بازتولید بحران در نظام بین‌الملل خواند.روند خطرناکی که نقش آمریکا و اتحادیه اروپا در خلق، تثبیت و استمرار آن غیرقابل‌انکار است. 🔸کنشگری غرب در محیط پیرامونی روسیه ، منجر به آغاز جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۱ میلادی شد.بااین‌حال، اکنون منازعات جاری در نظام بین‌الملل محدود به حوزه آسیای مرکزی و اروپای شرقی نمی‌شود و شاهد «شبکه‌سازی بحران» و حتی ایجاد اتصالات و مجاری آن از سوی غرب هستیم.غرب آسیا، آسیای مرکزی، اروپای شرقی و شرق آسیا نقاط کانونی و هدف بحران‌سازی آمریکا محسوب می‌شوند. متعاقب خلق بحران، آمریکا و شرکای اروپایی آن تلاش می‌کنند از خروجی بحران و شکاف‌های ایجادشده در مناسبات غیرطبیعی و بحرانی، بیشترین بهره را به سود منافع سلطه گرایانه و توسعه طلبانه خود کسب کنند. اخیرا اتحادیه اروپا در اقدامی که حکایت از همپوشانی استراتژیک آن با واشنگتن دارد، تحریم‌های گازی گسترده جدیدی را علیه روسیه تصویب کرد. همان‌گونه که مشخص است، شاهد شکل‌گیری منازعاتی پایدار در حوزه روابط بین‌الملل هستیم که غرب تصور کرده «ایجاد»آن به معنای «تثبیت»و بهره‌گیری»از ظرفیت‌های آزادشده در بطن این منازعات خواهد بود! 🔹بااین‌حال بسیاری از استراتژیستها و صاحب‌نظران مسائل بین‌المللی و امنیتی در آمریکا و اروپا نسبت به استمرار این بحران‌سازی از سوی سیاستمداران آماتور و کوته‌بینی مانند بایدن، بلینکن، ترامپ و پمپئو هشدارداده اند. 🔸این سیاستمداران آماتور در اروپا نیز ظهور و بروز دارند:جایی که افرادی مانند ماکرون، اولاف شولتس و فن درلاین نه تنها قدرت تحلیل و رصد زیرساخت‌ها ،ثوابت و واقعیات جاری در نظام بین‌الملل ( آن‌هم با استناد به آنچه در قرن بیست و یکم رخ می‌دهد ) را از دست داده‌اند ، بلکه از مدیریت مناسبات داخلی و خارجی مجموعه متبوع خود یعنی اتحادیه اروپا نیز غافل مانده‌اند. آنچه در انتخابات پارلمانی اخیر اروپا رخ داد و منتج به ارتقای جایگاه احزاب ملی‌گرا و افراطی در قاره سبز گردید، بیانگر پس زدن سیاستمداران سوسیال‌دموکرات و محافظه‌کار میانه اروپایی از سوی مردم است. 🔹در چنین شرایطی تکلیف شبکه‌سازی بحران توسط بازیگران غربی مشخص است! آن‌ها شبکه جنگ و منازعه را ایجاد می‌کنند اما قطعا قدرت مدیریت آن را در آینده‌ای نزدیک یا دور نخواهند داشت.تصاعد بحران و بازگشت آن به محیط امنیتی غرب، قطعی‌ترین و قریب‌الوقوع‌ترین احتمالی است که در آینده‌ای نزدیک و دور شاهد مصادیق آن خواهیم بود. 🖊حنیف غفاری
🍂 امامـ رضـا علیه السلامـ ولقد بکت السموات السبع والارضون لقتله. به تحقیق برای شهادت حسین (علیه السلام) آسمان‌های هفتگانه و زمین‌ها گریستند. 🏴 📚 عیون أخبار الرضا (ع)، ج۱، ص۲۹۹
♦️خاتمی: از رئیس‌جمهور منتخب می‌خواهم دعوای دوگانه «تعهد و تخصص» دوباره بعد از ۴۵ سال باب نشود خطیب نماز جمعۀ تهران: 🔹 آقای پزشکیان فقط رئیس‌جمهور کسانی که به او رای دادند نیست بلکه منتخب کل ملت ایران اعم از کسانی که به او رای دادند و کسانی که به او رای ندادند و حتی کسانی که در انتخابات شرکت نکردند، است. 🔹می‌خواهم هدیه‌ای برای رئیس‌جمهور منتخب بخوانم چرا که ایشان در مناظرات از نهج‌البلاغه می‌گفت؛ امام علی (ع) می‌فرمایند که اگر کسی بخواهد درست ریاست کند باید سعۀ صدر داشته باشد چرا که این کشور گرایشات و ذوق‌های مختلف که برای کشور نیز مفید است، دارد. 🔹 از رئیس‌جمهور منتخب می‌خواهم دعوای دوگانه «تعهد و تخصص» دوباره بعد از ۴۵ سال باب نشود چرا که به لطف خدا در این ۴۵ سال به اندازه کافی متخصص متعهد داریم؛ معیارهای ۱۸ گانه عالی هستند اما دوگانه «تعهد و تخصص» مطلقاً به مصلحت کشور نیست.
🌐دستور ویژه فرمانده انتظامی استان برای دستگیریِ مجرمین و زورگیران در شهرِ اردبیل 🔹 سرهنگ شاهین نصرتی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتطامی استان اردبیل  گفت : درپی انتشار ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر زورگیری در یکی از محلات شهر اردبیل برابرِ دستور ویژه فرمانده انتظامی استان به واحدهایِ عملیاتی؛ موضوع با جدّیت بررسی و پیگیری های لازم نسبت به شناسایی و دستگیری عاملین در حال انجام  است‌. 🔹 نتیجه اقدامات بعمل آمده در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ویدئو منتشر شده در یوتیوب از تردد هنجارشکنانه برخی زنان در اطراف ساحل تفریحی بانوان کیش صورتی ها دو سال پیش می‌گفتند گشت ارشاد را بردارید، خود جامعه مانع ولنگاری می‌شود! می‌گفتند مشکل این‌جماعت فقط دو تار موست! می‌گفتند درد نان دارند، اقتصاد را حل کنید، این هم‌ حل می‌شود و اکنون علی رغم این همه تحلیل اشتباه، باز هم زبانشان دراز است ...
🗞 هافینگتن پُست: «امام‌ حسین مردی که علیه پدرانِ فکری داعش ایستادگی و قیام کرد.» 📰 نشریه‌ی معروف آمریکاییِ هافینگتن‌پست نوشت: یزید به مروان _ که با او خویشاوندی داشت_ این‌گونه نامه نوشت: «حسین و اطرافیانش را برای اخذ بیعت دستگیر کن! این کار را با شدت و خشونتی به انجام برسان که آن‌ها نتوانند پیش از بیعت کردن کاری از پیش ببرند.» 🔘 [امام] حسین(ع) نپذیرفت و پاسخ داد: «من هرگز مانند فردی ذلیل، دست بیعت به یزید نخواهم داد و نه خواری بردگی را تحمل می‌کنم! من برای شر و فساد یا منافع شخصی قیام نکرده‌ام، بلکه تنها برای امر به معروف و نهی از منکر به‌پا خاسته‌ام... هرگز کسی چون من باکسی مانند یزید بیعت نخواهد کرد.» حرف آخر [امام] حسین این بود: ✔️«مرگ با عزت بهتر است از زندگی با ذلت.
♦️جزئیات درگیری در یکی از هیات‌های مذهبی اردکان یزد 🔹فرمانده انتظامی اردکان یزد: در پی حضور تعدادی از افراد رهگذر در یکی از هیات‌های مذهبی اردکان و اقدام به نزاع و درگیری دسته جمعی با سلاح سرد در شب گذشته که منجر به اخلال در نظم عمومی شد پلیس به سرعت وارد عمل و عاملان درگیری دستگیر شدند. 🔹وی افزود: برای متخلفان ماجرای درگیری در یکی از هیات‌های مذهبی این شهرستان پرونده قضایی تشکیل شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 باشگاه آلمانی قرارداد فوتبالیست را بخاطر حمایت از فلسطین فسخ کرد ♦️باشگاه فوتبال ماینتس آلمان قرارداد "انور الغازی" فوتبالیست هلندی را به دلیل موضع‌گیری‌ و حمایتش از فلسطین پاره کرد. ♦️پس از این‌اتفاق این فوتبالیست گفت: من از این کارم پشیمان نیستم و پشیمان هم نخواهم شد. من از آنچه گفتم فاصله نمی‌گیرم و امروز و همیشه تا آخرین نفس برای بشریت و مظلومان ایستاده‌ام. "خطاب به بچه‌های غزه می‌گویم من شما را دوست دارم و همیشه در کنار شما خواهم بود"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹آشنایی با آیه ها  🏵طبق این آیه وقتی دنیا پیش چشم کسی بزرگ می شود، ارباب دنیا هم برای او الگو می شوند او تلاش می کند تا مثل آن‌ها شود. . 📖سوره مبارکه  نحل  (  آیه  ۱۰۷  ) در زمان ما هم کسانی که تمایلات غربگرایانه دارند و حاضراند دینشان را بگذارند و از آن بگذرند تا مثل غربی‌ها شوند، بدلیل علاقه به دنیای غربی‌هاست. و بخاطر آنست که دنیا برای آنها اصل است. یعنی دوست دارند بدون حدّ و مرز، از دنیا لذت ببرند و هیچ چیزی جلودار آنها نباشد. دنیاگرایی، روح انسان را برای پذیرش کفر آماده می کند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥀 مقام"بیقراری"برای امام حسین(ع) 🎞 استاد عالی 🍀 بسیار شنیدنی