eitaa logo
روابط عمومی شهید بیگلری
294 دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
4.7هزار ویدیو
70 فایل
این کانال در راستای ارتقاء باورهای مخاطبین در زمینه های فرهنگی،تربیتی،اعتقادی،سیاسی و سبک زندگی اسلامی،اقدام گردیده است.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
زن و شوهر یک سال بعد از ازدواج به زیبایی صورت یکدیگر فکر نمی کنند، بلکه هردو متوجه اخلاق و رفتار هم‌ میشوند... ‎‌‌‌‌‌‌‌‌
📷 دیدار پزشکیان با خانوادۀ شهید رئیسی 🔹رئیس‌جمهور منتخب عصر امروز با حضور در منزل شهید رئیسی با همسر و خانوادۀ او گفت‌وگو کرد. 🔹در این دیدار پزشکیان با گرامیداشت نام و یاد رئیس‌جمهور شهید، از تلاش‌های ارزنده و فراموش‌ناشدنی شهید رئیسی در مسیر خدمت به مردم و پیشرفت کشور قدردانی کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
باند گوریل در تهران منهدم شد رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران: 🔹باند توزیع موادمخدر صنعتی موسوم به گوریل با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت شناسایی و منهدم شد. 🔹اعضای این باند چند نفره بیشتر در غرب تهران در کنار پارک‌ها و اتوبان‌ها بودند که به مدت بیشتر از یک ماه بیشتر فعالیت می‌کردند. 🔹۴۰۰ بسته مواد صنعتی از نوع شیشه و روانگردان از این باند کشف و ضبط شد.
⭕️غرب و شبکه‌سازی بحران 🔹تشدید جنگ اوکراین و اصرار ناتو بر فرسایشی شدن این نبرد ، منجر به ایجاد یک شبکه جدید منازعه در نظام بین‌الملل شده است. به عبارت بهتر، اصرار آتلانتیکی‌ها بر گسترش ناتو به شرق و ایجاد تنش‌های مزمن و پایدار در حیاط‌خلوت روسیه نتیجه‌ای جز شکل‌گیری شبکه‌ها و زیرساخت‌های تقابلی ( از جنس دائمی) در جهان نداشته است. فراتر از آن، توسعه‌طلبی مشترک آمریکا و برخی شرکای اروپایی آن در شرق آسیا و مداخله‌گرایی آن‌ها درتایوان، بر عمق و دامنه این منازعه افزوده است. نام این پروسه را می‌توان بازتولید بحران در نظام بین‌الملل خواند.روند خطرناکی که نقش آمریکا و اتحادیه اروپا در خلق، تثبیت و استمرار آن غیرقابل‌انکار است. 🔸کنشگری غرب در محیط پیرامونی روسیه ، منجر به آغاز جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۱ میلادی شد.بااین‌حال، اکنون منازعات جاری در نظام بین‌الملل محدود به حوزه آسیای مرکزی و اروپای شرقی نمی‌شود و شاهد «شبکه‌سازی بحران» و حتی ایجاد اتصالات و مجاری آن از سوی غرب هستیم.غرب آسیا، آسیای مرکزی، اروپای شرقی و شرق آسیا نقاط کانونی و هدف بحران‌سازی آمریکا محسوب می‌شوند. متعاقب خلق بحران، آمریکا و شرکای اروپایی آن تلاش می‌کنند از خروجی بحران و شکاف‌های ایجادشده در مناسبات غیرطبیعی و بحرانی، بیشترین بهره را به سود منافع سلطه گرایانه و توسعه طلبانه خود کسب کنند. اخیرا اتحادیه اروپا در اقدامی که حکایت از همپوشانی استراتژیک آن با واشنگتن دارد، تحریم‌های گازی گسترده جدیدی را علیه روسیه تصویب کرد. همان‌گونه که مشخص است، شاهد شکل‌گیری منازعاتی پایدار در حوزه روابط بین‌الملل هستیم که غرب تصور کرده «ایجاد»آن به معنای «تثبیت»و بهره‌گیری»از ظرفیت‌های آزادشده در بطن این منازعات خواهد بود! 🔹بااین‌حال بسیاری از استراتژیستها و صاحب‌نظران مسائل بین‌المللی و امنیتی در آمریکا و اروپا نسبت به استمرار این بحران‌سازی از سوی سیاستمداران آماتور و کوته‌بینی مانند بایدن، بلینکن، ترامپ و پمپئو هشدارداده اند. 🔸این سیاستمداران آماتور در اروپا نیز ظهور و بروز دارند:جایی که افرادی مانند ماکرون، اولاف شولتس و فن درلاین نه تنها قدرت تحلیل و رصد زیرساخت‌ها ،ثوابت و واقعیات جاری در نظام بین‌الملل ( آن‌هم با استناد به آنچه در قرن بیست و یکم رخ می‌دهد ) را از دست داده‌اند ، بلکه از مدیریت مناسبات داخلی و خارجی مجموعه متبوع خود یعنی اتحادیه اروپا نیز غافل مانده‌اند. آنچه در انتخابات پارلمانی اخیر اروپا رخ داد و منتج به ارتقای جایگاه احزاب ملی‌گرا و افراطی در قاره سبز گردید، بیانگر پس زدن سیاستمداران سوسیال‌دموکرات و محافظه‌کار میانه اروپایی از سوی مردم است. 🔹در چنین شرایطی تکلیف شبکه‌سازی بحران توسط بازیگران غربی مشخص است! آن‌ها شبکه جنگ و منازعه را ایجاد می‌کنند اما قطعا قدرت مدیریت آن را در آینده‌ای نزدیک یا دور نخواهند داشت.تصاعد بحران و بازگشت آن به محیط امنیتی غرب، قطعی‌ترین و قریب‌الوقوع‌ترین احتمالی است که در آینده‌ای نزدیک و دور شاهد مصادیق آن خواهیم بود. 🖊حنیف غفاری
🍂 امامـ رضـا علیه السلامـ ولقد بکت السموات السبع والارضون لقتله. به تحقیق برای شهادت حسین (علیه السلام) آسمان‌های هفتگانه و زمین‌ها گریستند. 🏴 📚 عیون أخبار الرضا (ع)، ج۱، ص۲۹۹
♦️خاتمی: از رئیس‌جمهور منتخب می‌خواهم دعوای دوگانه «تعهد و تخصص» دوباره بعد از ۴۵ سال باب نشود خطیب نماز جمعۀ تهران: 🔹 آقای پزشکیان فقط رئیس‌جمهور کسانی که به او رای دادند نیست بلکه منتخب کل ملت ایران اعم از کسانی که به او رای دادند و کسانی که به او رای ندادند و حتی کسانی که در انتخابات شرکت نکردند، است. 🔹می‌خواهم هدیه‌ای برای رئیس‌جمهور منتخب بخوانم چرا که ایشان در مناظرات از نهج‌البلاغه می‌گفت؛ امام علی (ع) می‌فرمایند که اگر کسی بخواهد درست ریاست کند باید سعۀ صدر داشته باشد چرا که این کشور گرایشات و ذوق‌های مختلف که برای کشور نیز مفید است، دارد. 🔹 از رئیس‌جمهور منتخب می‌خواهم دعوای دوگانه «تعهد و تخصص» دوباره بعد از ۴۵ سال باب نشود چرا که به لطف خدا در این ۴۵ سال به اندازه کافی متخصص متعهد داریم؛ معیارهای ۱۸ گانه عالی هستند اما دوگانه «تعهد و تخصص» مطلقاً به مصلحت کشور نیست.
🌐دستور ویژه فرمانده انتظامی استان برای دستگیریِ مجرمین و زورگیران در شهرِ اردبیل 🔹 سرهنگ شاهین نصرتی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتطامی استان اردبیل  گفت : درپی انتشار ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر زورگیری در یکی از محلات شهر اردبیل برابرِ دستور ویژه فرمانده انتظامی استان به واحدهایِ عملیاتی؛ موضوع با جدّیت بررسی و پیگیری های لازم نسبت به شناسایی و دستگیری عاملین در حال انجام  است‌. 🔹 نتیجه اقدامات بعمل آمده در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ویدئو منتشر شده در یوتیوب از تردد هنجارشکنانه برخی زنان در اطراف ساحل تفریحی بانوان کیش صورتی ها دو سال پیش می‌گفتند گشت ارشاد را بردارید، خود جامعه مانع ولنگاری می‌شود! می‌گفتند مشکل این‌جماعت فقط دو تار موست! می‌گفتند درد نان دارند، اقتصاد را حل کنید، این هم‌ حل می‌شود و اکنون علی رغم این همه تحلیل اشتباه، باز هم زبانشان دراز است ...
🗞 هافینگتن پُست: «امام‌ حسین مردی که علیه پدرانِ فکری داعش ایستادگی و قیام کرد.» 📰 نشریه‌ی معروف آمریکاییِ هافینگتن‌پست نوشت: یزید به مروان _ که با او خویشاوندی داشت_ این‌گونه نامه نوشت: «حسین و اطرافیانش را برای اخذ بیعت دستگیر کن! این کار را با شدت و خشونتی به انجام برسان که آن‌ها نتوانند پیش از بیعت کردن کاری از پیش ببرند.» 🔘 [امام] حسین(ع) نپذیرفت و پاسخ داد: «من هرگز مانند فردی ذلیل، دست بیعت به یزید نخواهم داد و نه خواری بردگی را تحمل می‌کنم! من برای شر و فساد یا منافع شخصی قیام نکرده‌ام، بلکه تنها برای امر به معروف و نهی از منکر به‌پا خاسته‌ام... هرگز کسی چون من باکسی مانند یزید بیعت نخواهد کرد.» حرف آخر [امام] حسین این بود: ✔️«مرگ با عزت بهتر است از زندگی با ذلت.
♦️جزئیات درگیری در یکی از هیات‌های مذهبی اردکان یزد 🔹فرمانده انتظامی اردکان یزد: در پی حضور تعدادی از افراد رهگذر در یکی از هیات‌های مذهبی اردکان و اقدام به نزاع و درگیری دسته جمعی با سلاح سرد در شب گذشته که منجر به اخلال در نظم عمومی شد پلیس به سرعت وارد عمل و عاملان درگیری دستگیر شدند. 🔹وی افزود: برای متخلفان ماجرای درگیری در یکی از هیات‌های مذهبی این شهرستان پرونده قضایی تشکیل شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 باشگاه آلمانی قرارداد فوتبالیست را بخاطر حمایت از فلسطین فسخ کرد ♦️باشگاه فوتبال ماینتس آلمان قرارداد "انور الغازی" فوتبالیست هلندی را به دلیل موضع‌گیری‌ و حمایتش از فلسطین پاره کرد. ♦️پس از این‌اتفاق این فوتبالیست گفت: من از این کارم پشیمان نیستم و پشیمان هم نخواهم شد. من از آنچه گفتم فاصله نمی‌گیرم و امروز و همیشه تا آخرین نفس برای بشریت و مظلومان ایستاده‌ام. "خطاب به بچه‌های غزه می‌گویم من شما را دوست دارم و همیشه در کنار شما خواهم بود"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹آشنایی با آیه ها  🏵طبق این آیه وقتی دنیا پیش چشم کسی بزرگ می شود، ارباب دنیا هم برای او الگو می شوند او تلاش می کند تا مثل آن‌ها شود. . 📖سوره مبارکه  نحل  (  آیه  ۱۰۷  ) در زمان ما هم کسانی که تمایلات غربگرایانه دارند و حاضراند دینشان را بگذارند و از آن بگذرند تا مثل غربی‌ها شوند، بدلیل علاقه به دنیای غربی‌هاست. و بخاطر آنست که دنیا برای آنها اصل است. یعنی دوست دارند بدون حدّ و مرز، از دنیا لذت ببرند و هیچ چیزی جلودار آنها نباشد. دنیاگرایی، روح انسان را برای پذیرش کفر آماده می کند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥀 مقام"بیقراری"برای امام حسین(ع) 🎞 استاد عالی 🍀 بسیار شنیدنی
4️⃣ چهل حدیث فرزندآوری | برترین زنان
واکنش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به انتشار ویدیو چهارراه جهانِ کودک مرکز اطلاع‌رسانی فاتب به انتشار ویدیو و تصویرِ خانمی در حوالیِ چهارراه جهان کودک واکنش نشان داد. در این گزارش آمده است در پیِ تماس با مرکز فوریت‌هایِ پلیس(۱۱۰) مبنی بر حضورِ خانمی بصورت نامتعارف و نیمه برهنه در حوالیِ چهارراه جهان کودک، عوامل انتظامی به محل اعزام و ایشان را مشاهده که به مقرِ پلیس منتقل و به خانواده تحویل داده شد. در بررسی‌هایِ تکمیلی و تاییدِ خانواده مشخص گردید که فرد ذکر شده دارایِ اختلالاتِ روانی بوده است.
42.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کلیپ فوق العاده زیبا در هیئت الزهرا سلام الله علیها اردبیل حتماً مشاهده بفرمائید 🙏 بامداحی؛کربلایی رسول رضایی
﷽؛ حدیث روز پيامبر خدا صلى الله عليه و آله: 🔹حُسينٌ مِنّي و أنا مِن حسينٍ، أحَبَّ اللّهُ مَن أحبَّ حسينا 🔹حسين از من است و من از حسينم. هر كه حسين را دوست بدارد خداوند دوستش بدارد ميزان الحكمه جلد ۱ ص ۳۳۳
🚦افزایش مبالغ جرائم رانندگی از امروز ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۳ اجرایی می‌شود
نامه ۴۹ به معاویه در هشدار از ♦️و من كتاب له عليه‌السلام إلى معاوية أيضا أَمَّا بَعْدُ فَإِنَّ اَلدُّنْيَا مَشْغَلَةٌ عَنْ غَيْرِهَا وَ لَمْ يُصِبْ صَاحِبُهَا مِنْهَا شَيْئاً إِلاَّ فَتَحَتْ لَهُ حِرْصاً عَلَيْهَا وَ لَهَجاً بِهَا وَ لَنْ يَسْتَغْنِيَ صَاحِبُهَا بِمَا نَالَ فِيهَا عَمَّا لَمْ يَبْلُغْهُ مِنْهَا وَ مِنْ وَرَاءِ ذَلِكَ فِرَاقُ مَا جَمَعَ وَ نَقْضُ مَا أَبْرَمَ 🔻پس از ياد خدا و درود! همانا دنيا انسان را به خود سرگرم و از ديگر چيزها باز مى‌دارد. دنيا پرستان چيزى از دنيا به دست نمى‌آوردند جز آن كه درى از حرص به رويشان گشوده، و آتش عشق آنان تندتر مى‌گردد، كسى كه به دنياى حرام برسد از آنچه به دست آورده راضى و بى نياز نمى‌شود، و در فكر آن است كه به دست نياورده، امّا سر انجام آن، جدا شدن از فراهم آورده‌ها، و به هم ريختن بافته شده‌هاست 🌱وَ لَوِ اِعْتَبَرْتَ بِمَا مَضَى حَفِظْتَ مَا بَقِيَ وَ اَلسَّلاَمُ اگر از آنچه گذشته عبرت گيرى، آنچه را كه باقى مانده مى‌توانى حفظ‍‌ كنى. با درود.