eitaa logo
روابط عمومی شهید بیگلری
294 دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
4.7هزار ویدیو
70 فایل
این کانال در راستای ارتقاء باورهای مخاطبین در زمینه های فرهنگی،تربیتی،اعتقادی،سیاسی و سبک زندگی اسلامی،اقدام گردیده است.
مشاهده در ایتا
دانلود
این نماز جمعه پیوستِ رسانه ای و روانی عملیات وعده صادق است. شیاطین می‌گفتند: رهبر را به مکان امن برده اند! هر ملتی با رهبران شجاع خود احساس عزت و آرامش خواهد داشت.
♦️ 🔹تعداد مسمومین با الکل تقلبی در مازندران به ۱۶۰ نفر رسید. 🔹منابع عربی بامداد پنجشنبه از تکرار تجاوز هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت خبر دادند. 🔹ارتش اسرائیل اعلام کرد: در نبردهای جنوب لبنان ۷ افسر و سرباز کشته و ۷ تن دیگر زخمی شدند که حال دو تن از آنها وخیم است. 🔹پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه هدف حمله موشکی قرار گرفت. 🔹نفوذ ۵ پهپاد یمنی به آسمان تل‌آویو در یک ساعت
. ♨️دیروز مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان فرمودند: "تنها راه پایان جنگ در منطقه کم شدن شر آمریکاست". این فرمایش رهبری معظم حاوی یک پیام بسبار مهم بود! رژیم صهیونیستی،صهیونیسم جهانی نیست؛ محصول آن است! اشتباه نگیریم!... نسخه صهیونیسم جهانی پیچیده شود، رژیم صهیونیستی خودبه خود محو خواهد شد! رژیم صهیونیستی ماشه چکان اسلحه استکبار جهانیست! بی تعارف تکنولوژی غربی سبب برتری نظامی رژیم صهیونیستی در مواجه با حماس بود! جنگ های آینده جنگ تراشه هاست. مثل آمریکا و چین بر سر تایوان!
🔻 ضرورت جهاد فناوری‌های ارتباطی 🔻رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز گذشته در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی فرمودند: «ما یک خیزش جدید نیاز داریم، یک حرکت جدید نیاز داریم، یک نهضت جدید علمی نیاز داریم...دنبال خیزش علمی باشید و این جهاد شما است...ما باید تفوّق علمی داشته باشیم؛ ما دشمن داریم... باید با تفوّق علمی بر آنها غلبه پیدا کنیم، کمااینکه اگر در جایی غلبه‌ای هم داشتیم، بر اثر همین تفوّق علمی و فنّاوری بوده است». 🔻انفجار گسترده دستگاه‌های ارتباطی در لبنان و شناسایی و رصد فرماندهان ارشد حزب الله و شهادت مجاهد کبیر امت اسلام، سیدحسن نصرالله رضوان الله علیهم🌷، ضرورت توجه راهبردی به مقوله پیشگامی تکنولوژیک در فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی را بیش‌ازپیش نمایان کرد. 🔻فارق از اینکه فناوری‌های ارتباطی غربی به لحاظ جهت‌داری در لایه علم و تکنیک، متعلق به ما نیست و جهان اجتماعی انقلاب اسلامی را ایجاد نخواهد کرد، انفجار پیجرها ثابت کرد وابستگی در ابزار چگونه می‌تواند امنیت ملی را در لحظات حساس نبرد با دشمن، به مخاطره بیندازد. 🔻بر این اساس در این برهه حساس، مأموریت‌های ویژه‌ای برای جامعه علمی کشور وجود دارد. جهاد فناوری‌های ارتباطی در دانشگاه و شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید خودبنیاد ابزارآلات ارتباطی در تمامی لایه‌های شبکه در کنار کشف الگوی مطلوب نظام ارتباطی کشور بر اساس فرآیند اجتهادی حوزه‌های علمیه در وادی «فقه حکومتی رسانه و فضای سایبر» و تلفیق این پژوهش‌ها با تلاشگران دانشگاهی برای جهت‌دهیِ ابزار و فناوری‌های ارتباطی از امهّات وظایفی است که امروز در دوره جنگ فناوری‌های ارتباطی، متوجه متخصّصین حوزه و دانشگاه، نخبگان کشور و متصدّیان امر است. ✍️محمد صادق رستمی
این نماز جمعه پیوستِ رسانه ای و روانی عملیات وعده صادق است. شیاطین می‌گفتند: رهبر را به مکان امن برده اند! هر ملتی با رهبران شجاع خود احساس عزت و آرامش خواهد داشت.
هم اکنون؛آغاز دومین دوره آموزشی و توجیهی کاربران فضای مجازی_قم
سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در همایش کاربران فضای مجازی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به احترامش تمام قد می ایستم .جانم به فدایت اللهم احفظ امام الخامنه ای
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻این تصاویر قشنگ از شادی مردم غزه را هرچقدر می‌بینیم باز تکراری نمی‌شود مردی که نمی‌دانیم در این ۱۱ ماه چه بر او و خانواده‌اش گذشته را ببینید که با چه حالی دارد این حماسه را تماشا می‌کند... با گریه به دیگران می‌گوید کبّروا! (تکبیر بگویید)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مجری تلویزیون ترکیه: ۲۰۰ موشک ایران به قلبِ اسرائیل خورد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فردا روز تمامِ ایمان در مقابل تمامِ کفر است. فَمَنْ حَاجَّک فِیهِ مِن بَعْدِ مَا جَاءَک مِنَ الْعِلْمِ فَقُلْ تَعَالَوْا نَدْعُ أَبْنَاءَنَا وَأَبْنَاءَکمْ وَنِسَاءَنَا وَنِسَاءَکمْ وَأَنفُسَنَا وَأَنفُسَکمْ ثُمَّ نَبْتَهِلْ فَنَجْعَل لَّعْنَتَ الله عَلَی الْکاذِبِینَ
آگهی استخدام در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
فردا نمازجمعه نیست، معرکه‌ی صفین است و جهاد تبیین عمار یاد نمازجمعه‌ی بعد از ترور حاج‌قاسم افتادم و اینک بعد از ترور رهبر حزب‌الله، دوباره امام‌‌المسلمین شخصا به میدان می‌آیند. با اینکه تهدید به ترور شده‌اند!!! سال ۹۸ خط سازش، در صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها عملیات عین‌الاسد را "انتقام سخت" جلوه میداد. فرمانده، خود به محراب نمازجمعه آمد و باطل‌‌السحر اصحاب جام‌زهر شد و فرمود: دیشب یک سیلی به دشمن زده شد، اما انتقام گرفته نشد. این روزها نیز همان جریان تلاش دارد که عملیات اخیر را خونخواهی همه‌ی شهدای مقاومت بویژه اسماعیل هنیه و حتی سیدحسن نصرالله، جلوه بدهد. دلسوزان واقعی انقلاب و مقاومت، فریاد زدند که هرگز انتقام و خونخواهی انجام نشد و نباید به این عملیات بسنده کرد و به دشمن امان داد؛ متأسفانه این منتقدین مشفق، آماج حملات خط سازش و بی‌بصیرت‌ها و افراد مغرض یا جاهل قرار گرفتند که چرا شما به سرداران سپاه، اعتماد ندارید و تضعیف نظام میکنید؟!!! فردا باید دید فصل‌الخطاب جامعه، چه میفرماید؟ اگر چه دیروز در دیدار نخبگان، زبان بدن آقا و چند جمله‌ی کوتاه او، حق را بر همگان آشکار نمود. آقا به رغم صدا و سیما و جو عمومی جامعه که با هدایت جریان مشکوک، غرق در شادی و پایکوبی بود، بدون دستمریزاد گفتن به نظامی ها و بدون اشاره‌ای حتی کوچک به عملیات اخیر فرمود: "ما در این روزها عزاداریم؛ به خصوص بنده به جد عزادار هستم، حادثه‌ی کوچکی نیست، فقدان آقای سیدحسن نصرالله حادثه‌ی کمی نیست و جدا ما عزادار هستیم.
خبرنگار ترکیه ای  واقعیت این است: ایران، تلاویو را با صدها موشک هایپرسونیک هدف قرارداد تنها پایگاههای نظامی و امنیتی هدف قرار گرفت 🔹هیچ کمپ پناهندگانی زده نشد. هیچ بیمارستانی زده نشد. هیچ مدرسه ای زده نشد. هیچ زنی و بچه ای کشته نشد. هیچ کادر درمان و خبرنگاری کشته نشد.
پوستر هفته فراجا 🚨گرامیداشت هفته انتظامی شعار هفته انتظامی"پلیس هوشمند،مردم قانون مدار" ۱۳ تا ۱۹ مهر ماه۱۴۰۳
🌐 بالاخره شبکه ایران اینترنشنال نیز مجبور به اعتراف شد؟!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سایت مقام معظم رهبری فردا جمعه ۱۳ مهر ۱۴٠۳ را جمعه نصر نامگذاری کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔺برای شرکت در نماز جمعه امروز ممنوعیتی وجود ندارد/همراه داشتن تلفن همراه آزاد است. یک منبع آگاه در گفتگو با خبرفوری: امروز عموم مردم می‌توانند در نماز جمعه با شکوه تهران به امامت ولی امر مسلیمن جهان شرکت کنند، هیچ محدودیتی برای حضور در این مراسم عبادی و سیاسی وجود ندارد 🔹همچنین شایعات مطرح شده در مورد عدم امکان ورود تلفن همراه برای شرکت در نماز جمعه صحیح نمی‌باشد 🔹شروع برنامه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح با بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله با حضور قاریان و مداحان برقرار است. وی گفت: بعد از اذان ظهر، رهبر معظم انقلاب اسلامی خطبه های نماز را ایراد و سپس نماز جمعه به امامت ایشان اقامه می شود.