eitaa logo
روابط عمومی ف. انتظامی خوزستان
443 دنبال‌کننده
8هزار عکس
2.4هزار ویدیو
33 فایل
نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت کشور است. امام خامنه ای ( مد ظله العالی )
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 سردار رادان در مراسم تکريم و معارفه معاون مهندسی فراجا: 🔹ساخت ديوار مرزی و 100 هزار خانه سازمانی از مأموریت‌های مهم معاونت مهندسی 🔹این معاونت بايد حق السهم بخش‌های مختلف را در انجام اين وظايف مشخص و با تهيه يک ليست از اين وظايف از کمک‌های ديگران برای پيشبرد و تحقق اهداف تعيين شده استفاده کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 اجتماع دختران انقلاب در ورزشگاه آزادی 🔺اجتماع صد هزار نفری دختران انقلاب به مناسبت هفته عفاف و حجاب در ورزشگاه آزادی آغاز شد. 🔺شرکت کنندگان همچنان در حال ورود به ورزشگاه آزادی هستند و در دستان بسیاری از خانواده‌ها عکس‌های شهید حاج قاسم سلیمانی، پرچم «ایران» و «یا زهرا» است. حمل و نقل عمومی هم برای دسترسی بهتر علاقه مندان جهت حضور در این برنامه در نظر گرفته شده است. 🔺اجتماع دختران انقلاب به صورت خانوادگی در ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری آزادی برگزار شده تا دشمنان ببینند که مردم پای ارزش‌هایشان ایستاده‌اند. در این اجتماع قرار است ۳۱۳ دختر کم حجاب به خواسته خودشان حجاب چادر را برگزینند. 🔺در این اجتماع که با حضور خانواده شهدا و خانواده شهید رئیسی برگزار شده همخوانی سرود به همراه برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است.
📸 صبح امروز؛ هدیه‌ی رسانه‌ی KHAMENEI.IR به رئیس‌جمهور منتخب پس از انجام گفتگوی تفصیلی؛ قاب عکسی از دکتر پزشکیان در دیدار با رهبر معظم انقلاب در تاریخ ۱۳۸۲/۰۹/۱۳
این تصویر، نقشه کشور و است که از امروز چهارشنبه سوم مرداد ۱۴۰۳ تا یکشنبه آینده کل کشور را فرامی‌گیرد. طبق آمار، این چهار روز گرم و طاقت‌فرسا در تاریخ کره زمین بی‌سابقه است. انتخاب با خودمان است که در این چهار پنج روز کار کشور را به و بکشانیم یا اینکه به کمک هم یک تجربه موفق دیگر در در حل مسائل ثبت کنیم. در این چند روز نمی‌توانیم یخچال‌ها و فریزرها را از برق بکشیم، یا نمی‌توانیم اصلاً چراغ روشن نکنیم و در تاریکی بنشینیم، همان‌طور که نمی‌شود اصلاً تلویزیون نبینیم؛ ولی می‌شود را بیهوده روشن نگه نداریم، می‌شود را خاموش و با نور کمتر سرکنیم، می‌شود از شست‌وشوی غیر ضروری لباس‌ها با خودداری کنیم، می‌شود ظرف‌ها را به‌جای با دست بشوریم، می‌شود لباس‌هایمان را بدون خط اتوی هنداونه قاچ کن بپوشیم، و خیلی کارهای دیگر که اگر دلمان بخواهد به هم و به کشور کمک کنیم، فکر می‌کنیم و به آن‌ها می‌رسیم. دوران را اداره کردند نه مسئولان و حکمرانان؛ باورمان شود که حالا هم مسئولان بدون کمک ما مردم نمی‌توانند کار کشور را پیش ببرند. حالا دیگر خود دانیم و وجدان‌های بیدارمان. به همدیگر هم کنیم.
📌 جمعه ☀️ ۵ مرداد ۱۴۰۳ هجری شمسی 🌙 ۲۰ محرم ۱۴۴۶ هجری قمری 🎄 26 جولای 2024 میلادی 📎
🌷 امیرالمومنین امام على (عليه السلام) : ✍ عَجِبتُ لمَن يَرى أنّهُ يُنقَصُ كلَّ يَومٍ في نفسِهِ و عُمرِهِ و هُو لا يَتَأهَّبُ للمَوتِ! 🖌 در شگفتم از كسى كه مى بيند هر روز از جان و عمر او كاسته مى شود و با اين حال براى مرگ آماده نمى شود! 📗 غررالحكم ، حدیث۶۲۵۳
🔴روزنامه اطلاعات ، یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۵۹ : شاه خونخوار پس از سالها جنایت و آدمکشی سرانجام در آوارگی و اوج ذلت ، جهان را از لوث خود پاک کرد 📅پنج مرداد ۱۳۵۹ سالمرگ محمد رضا پهلوی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: ⭕️راهبرد انتظامی مروت و مهربانی با آحاد مردم و برخورد سخت و قاطع با اخلالگران نظم و امنیت در جامعه است.
50.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣 خوش‌آمدگویی موکب‌داران به زائران در مداحی جدید محمد الجنامی بسیار زیبا خوانده 🔸محمد الجنامی نوحه جدیدی درباره اربعین براساس شعر کرار حسین کربلایی خواند که در آن از زبان موکب داران به زائران خوش آمد گویی می کند.
🔥این ساعات در معرض تابش نور خورشید نباشید / ۱۰ تا ۱۶؛ ساعات اوج تابش‌های فرابنفش مدیر برنامه بهداشت پرتوهای وزارت بهداشت: 🔹️ اختلاف میان شدت تابش پرتوهای بنفش خورشیدی از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ به عدد ۱۰ و حتی گاهی‌اوقات به بیش از ۱۰ عدد می‌رسد. 🔹️ سازمان بهداشت جهانی توصیه می‌کند نباید در معرض تابش نور خورشید قرار گرفت. 🔹️سرطان پوست جزو ۵ سرطان شایع در ایران به حساب می‌آید 🔹️بیش از ۹۰ درصد دلایل ابتلا به سرطان پوست در پرتوگیری ، ریشه دارد 🔹️طی روزهای پیش‌رو افزایش شدت تابش پرتوهای فرابنفش خورشید را شاهد خواهیم بود.
برگزاری مراسم جشن تولد برای فرزندان شهید انتظامی شهید غريبی توسط عقیدتی سیاسی انتظامی شهر ایذه استان خوزستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💗 نماهنگ | دعای امام زمان(عج) 🎥 قرائت دعای سلامتی امام زمان(عج) توسط حضرت آیت الله خامنه‌ای ✏️ رهبر انقلاب: وقتی «اَلّلهُمَّ کُن لِوَلِیّک» را میخوانید، در واقع دارید ارتباط میگیرید با امام زمانتان، که فرموده‌اند: ما را دعا کنید، ما هم شما را دعا میکنیم.
〽️در هوای گرم این وسایل را در خودرو رها نکنید!
📌 شنبه ☀️ ۶ مرداد ۱۴۰۳ هجری شمسی 🌙 ۲۱ محرم ۱۴۴۶ هجری قمری 🎄 27 جولای 2024 میلادی 📎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷 امیرالمومنین امام علی (علیه السلام) : ✍ العاقِلُ يَطلُبُ الكَمالَ ، الجاهِلُ يَطلُبُ المالَ 🖌 خردمند کمال و نادان مال می‌جوید. 📓 غرر الحکم ، حدیث۵۷۹
🌹آشنایی با آیه ها  🏵این آیه اوجِ آیات تسبیح در قرآن و به حقّ، زیباترین آیهٔ سوره اسراء است. 📖سوره مبارکه  اسراء  (  آیه  ۴۴  ) ما صدای تسبیح آنها را می شنویم اما نمی دانیم که تسبیح است، یا اجمالاً می دانیم که تسبیح است اما مفهومش را درک نمی کنیم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ابتلا به سرطان پوست با قرار گرفتن در معرض آفتاب ساعت ۱۰ تا ۱۶
فراخوان جمع آوری آثار فرهنگی ،ادبی و هنری اولين همایش ارتقاء منزلت نماز نیروهای مسلح با عنوان ((نماز)) منتشر شد. محورهای فراخوان 1-تحقق تدابیر و منویات فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی)در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز 2-راهکارهای عملی توسعه و ترویج و تعمیق فرهنگ اقامه نماز در نیروهای مسلح 3-ارتقاء نگرش و انگیزه کارکنان و خانواده ها نسبت به اقامه نماز اول وقت و حضور در مساجد و نمازهای جماعت 4-تاثیر نماز در افزایش سلامت معنوی و روحی کارکنان نیروهای مسلح قالب های شرکت: فیلم کوتاه مقاله نویسی شعر سرود عکس نحوه ارسال آثار: در پیام رسان ایتا به شماره ٠٩٣۷۸۴۵۶۲۶۸ مهلت ارسال آثار:۲۰ مهر ماه ۱۴۰۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 ️ بدون تعارف با حمید نوری 🔹شهروند ایرانی که با دسیسه گروهک منافقین ۵ سال بدون هرگونه سند و استدلال موجه حقوقی در سلول انفرادی زندان سوئد بازداشت بود.