eitaa logo
روابط عمومی ف. انتظامی خوزستان
443 دنبال‌کننده
8هزار عکس
2.4هزار ویدیو
33 فایل
نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت کشور است. امام خامنه ای ( مد ظله العالی )
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴پزشکیان: ایران اشغالگران تروریست را از اقدام بزدلانۀ خود پشیمان خواهد کرد ♦️رییس‌جمهور پزشکیان در واکنش به ترور اسماعیل هنیه: جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی کشور، افتخار و شرف خود دفاع خواهد کرد ♦️مسعود پزشکیان در واکنش به ترور اسماعیل هنیه در ایکس( توییتر سابق) نوشت:امروز ایران عزیز به سوگ شریک غم و شادی خود، همراه همیشگی و پرافتخار راه مقاومت، رهبر شجاع مقاومت فلسطین، شهید القدس، حاج اسماعیل هنیه نشسته‌ است. دیروز دست فاتح او را بالا بردم و امروز باید بر روی شانه‌هایم او را تشییع کنم. ‏شهادت هنر مردان خدا است. پیوند دو ملت سربلند ایران و فلسطین مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و مسیر مقاومت و دفاع از مظلوم پر قدرت‌تر از همیشه دنبال می‌شود. جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی و عزت و حیثیت و افتخار و شرف خود دفاع، و اشغالگران تروریست را از اقدام بزدلانه خود پشیمان خواهد کرد. ‏«إِنَّ اللَّهَ عَزِيزٌ ذُو انْتِقَامٍ»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥این سخنان دیروز سه شنبه ۹ مرداد، شهید در محضر رهبر انقلاب اسلامی آیت‌الله خامنه‌ای است: "هرگاه شخص بزرگی از دست برود، شخص بزرگ‌تری جای او را می‌گیرد."
وسايل ضرورى کوله پشتی در پیاده روی اربعین
🔴 پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی شهادت مجاهد بزرگ آقای اسماعیل هنیه: خونخواهی مهمان عزیزمان را وظیفه خود می‌دانیم رژیم صهیونیستی زمینه مجازات سخت را برای خود فراهم ساخت در پی شهادت مجاهد بزرگ آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت این رهبر شجاع و مجاهد برجسته به امت اسلامی و جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین تاکید کردند: رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه‌ی مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت و خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم. متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون ملت عزیز ایران! رهبر شجاع و مجاهد برجسته‌ی فلسطینی جناب آقای اسماعیل هنیه در سحرگاه دیشب به لقاء‌الله پیوست و جبهه‌ی عظیم مقاومت عزادار شد. رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست، میهمان عزیز ما را در خانه‌ی ما به شهادت رسانید و ما را داغدار کرد، ولی زمینه‌ی مجازاتی سخت برای خود را نیز فراهم ساخت. شهید هنیه سالها جان گرامی‌اش را در میدان مبارزه‌ئی شرافتمندانه بر سردست گرفته و آماده‌ی شهادت بود، و فرزندان و کسان خود را در این راه تقدیم کرده بود. او از شهید شدن در راه خدا و نجات بندگان خدا باک نداشت، ولی ما در این حادثه‌ی تلخ و سخت که در حریم جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است، خونخواهی او را وظیفه‌ی خود می‌دانیم. اینجانب به امت اسلامی، به جبهه مقاومت، به ملت شجاع و سرافراز فلسطین و بالخصوص به خاندان و بازماندگان شهید هنیه و یکی از همراهانش که با وی به شهادت رسیده است، تسلیت عرض می کنم و علوّ درجات آنان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم. سید علی خامنه‌ای 10 مرداد 1403 مصادف با 25 محرم 1446
☑️ اسماعیل هنیه در قطر تدفین می‌شود 🔹منابع قطری از برگزاری مراسم تشییع و تدفین پیکر اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس در روز جمعه در شهر دوحه قطر خبر می دهند.
🔴 قالیباف: از خون شهید هنیه نخواهیم گذشت 🔹رئیس مجلس: در پی شهادت شهید هنیه: ایران اسلامی و جبهه مقاومت از خون برادر شهید خود نخواهد گذشت.
دولت ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد 🔹در پی شهادت فرمانده مجاهد دکتر اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، دولت جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای سه روز عزای عمومی اعلام کرد.
خالد مشعل جایگزین شهید اسماعیل هنیه شد.
📌بخشی از پیام رهــبر انقلاب در پــی ترور اسماعیل هنیه : 🔹 رژیم صهیونیِ جنایتکار و تروریست، میهمان عزیز ما را در خانۀ ما به شهادت رسانید و ما را داغدار کرد، ولی زمینـــۀ مجازاتــــی ســخـــت بــــرای خود را نیز فراهم ساخت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
من‌ دیده‌ام‌ هجوم‌ حرامی‌ به‌ خیمه‌ را دل‌ خـون‌ ترین‌ امـامِ‌ پس‌ از نینوا منم ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
💢 گذرنامه‌های زیارتی تا ۵ سال اعتبار دارند 📌سخنگوی پلیس 🔹متقاضیان برای صدور گذرنامه جدید صرفاً از طریق اپلیکیشن «پلیس من» به نشانی "https://pwa.police-man.ir/" مراجعه کنند و نیاز به مراجعه حضوری نیست. 🔹گذرنامه‌های زیارتی تا ۵ سال اعتبار دارند و نیاز به تمدید نیست. 🔹️کسانی‌که اعتبار گذرنامه عادی (قرمزرنگ) آنان تمام شده است و یا افرادی که می‌خواهند جدیداً گذرنامه زیارتی بگیرند می‌توانند از طریق سامانه‌های مجازی و برنامه کاربردی "پلیس من" بخش گذرنامه را انتخاب و بدون نیاز به مراجعه حضوری درخواست خود را ثبت نمایند که در اولین فرصت گذرنامه زیارتی با نازل‌ترین قیمت (حدود ۶۵ هزار تومان) و کمترین زمان ممکن حدود ۷۲ ساعت به درب منزل آنها ارسال خواهد شد. 🔹️اخذ گذرنامه زیارتی صرفاً از طریق وب سرویس و اپلیکیشن موبایلی "پلیسِ من" انجام خواهد شد و این خدمت در دفاتر پلیس +۱۰ انجام نخواهد شد. 🔹️مشمولان غير غائب ( دانش آموزان، طلاب و  دانشجويان)  مي‌توانند بدون سپردن وثيقه از اول محرم تا پايان ماه صفر، يکبار به سفر اربعين بروند.
سقف برداشت ازخودپردازهای مبادی مرزی ۱ میلیون شد بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به زائران اربعین حسینی، برداشت نقدی روزانه از خودپردازها ثابت و سیار به صورت درون بانکی و شتابی مسیر تردد زائران اربعین را تا سقف یک میلیون تومان افزایش داد.
اقامه نماز رهبر انقلاب اسلامی بر پیکر شهید اسماعیل هنیه حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی صبح فردا در دانشگاه تهران بر پیکر شهید اسماعیل هنیه مجاهد برجسته مقاومت فلسطین اقامه نماز خواهند کرد. اقامه نماز راس ساعت ۸:۳۰ صبح خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📆روز شمار اربعین ۲۳ روز مانده به اربعین از امام صادق علیه السلام روایت شده: هیچ کس نیست در روز قیامت مگر اینکه آرزو می‌کند ای کاش امام حسین علیه السلام را زیارت کرده بودم آن هنگامی که می بیند که با زوار امام حسین علیه السلام چه می‌کنند، چقدر نزد خداوند مورد کرامت واقع می‌شوند. (وسائل الشیعه/ ج14/ص424)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 سومین سالگرد شهادت مدافع امنیت سجاد دالمن 🇮🇷 زمان: ۱۱ مرداد ماه ساعت ۲۰:۳۰ 🇮🇷 مکان: مسجد جامع روستای میثم تمار(خویس) 🔹شهید مدافع وطن سجاد دالمن نیروی کادر کلانتری صفی آباد دزفول مورخ 1400/5/9 هنگام تأمین امنیت شهروندان براثر درگیری با سارقان مسلح به درجه رفیع شهادت نائل گردید.
🌹۱۱ مرداد ۱۲۸۸: شهادت شیخ فضل‌الله نوری 🔶امام خامنه ای: اگر راه انقلاب عوض شد، شیخ فضل‌الله‌ها مقاومت می‌کنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گفتگوی رهبر انقلاب با خانواده هنیه و دلجویی رهبر انقلاب از فرزند شهید هنیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فراز «اللّهمّ انّا لا نعلم منهم الاّ خيرا» در نماز رهبر انقلاب بر پیکر شهید هنیه
این واکنش کسانیه که خبر شهادت نوه و فرزندانشون رو‌ شنیدن به قول حاج قاسم: رقص اندر خون‌ خود مردان کنند
<<ترس بزرگترین قاتل آرزوها>> ترس مهمترین مانع نرسیدن به اهداف توست و شجاعت بزرگترین سرمایه زندگی ات • مهم نیست چقدر توانمندی • مهم این است که چه مقدار شجاعت داری زیرا شجاعت توست که تعیین می کند چه اندازه از توانمندی های بالقوه ات تبدیل به بالفعل شوند. شما نان شجاعت خود را می خورید ؛ نمی توانید هم بترسید و هم در کار خود پیشرفت کنید. با محافظه کاری و ترس افراطی محال است در زندگی پایداری به خرج دهید. #ع.س.فاامازندران