eitaa logo
راز زبان بدن / توسعه فردی
15.3هزار دنبال‌کننده
494 عکس
476 ویدیو
7 فایل
در کنار هم | با هم | حال دل هامون خوبه ❤️ لینک‌ مجموعه کانال ها: https://zil.ink/alikhani_r 👤 رزرو تبلیغات : https://eitaa.com/alikhani_ra 🎖️لینک پیام ناشناس https://daigo.ir/secret/rasoolism
مشاهده در ایتا
دانلود
چگونه برای دیگران جذاب باشیم؟ /بخش سه 9. بخندید و دیگران را بخندانید حتما شنیده اید که «خنده بر هر دردی دواست». هنگامی که می خندید، اطرافیان تان نیز احساس راحتی و آرامش بیشتر می کنند و در برقراری ارتباط با شما شادتر خواهند بود. از طرف دیگر، خنده شما را جذاب تر نشان خواهد داد. بنابراین همیشه بخندید و دیگران را نیز بخندانید. 10. لباسی مناسب به تن کنید لباسی که شما به تن می کنید، واقعا بر ظاهرتان تاثیرگذار است. افراد خوش لباس همیشه مورد توجه دیگران قرار می گیرند. بنابراین به آنچه می پوشید، خوب بیاندیشید. لباس هایی بخرید که اندازه شما هستند. لباس های گشاد یا بسیار تنگ از جذابیت شما می کاهند. 11. سوال بپرسید هنگام صحبت کردن با دیگران، متکلم وحده نباشید. میان کلام خود، از دیگران هم سوال کنید. اما مراقب آنچه می پرسید، باشید. با این کار نشان می دهید که دیگران هم برای شما اهمیت دارند. 12. رنگ های روشن به تن کنید لباس های رنگی به تن کنید. البته مراقب رنگ ها باشید. ممکن است به دلیل روشن بودن پوست صورت تان برخی رنگ ها مناسب تان نباشد. اما به طور معمول رنگ های روشن افراد را جذاب تر نشان می دهد، به علاوه بر اعتماد به نفس شما نیز خواهند افزود. 💚 💚 🆑 @raz_zabanbadan 🌸🍃
گزیدن لب ها یکی از مهم ترین نشانه ها از قرار داشتن فرد در وضعیت استرس زا است. در بسیاری از مواقع زمانی که انسان ها اشتباهی را مرتکب می شوند بی اختیار لب ها خود را می گزند. در این مواقع انسان سعی می کند، به طور ناخودآگاه با گزیدن لب ها، فرو بردن آن ها به داخل دهان و تماس زبان با آن ها خود را از زیر بار روانی خارج کند. گزیدن لب ها = "یا اشتباه کرده یا می ترسد!!" 💚 💚 🆑 @raz_zabanbadan 🌸🍃
با توجه به درخواست شما عزیزان، قصد دارم در مورد اصول مذاکره برای فروش بهتر ، به صورت پیوسته در چند مطلب پشت هم ، صحبت کنیم : ده ویژگی بازاریاب حرفه ای 1-مانند یک پزشک حرفه ای عمل می کند 2-نه شنیدن را به عنوان بخشی از حرفه خود پذیرفته است 3- از هر فرصتی برای مشتری یابی استفاده می کند 4-حرفه بازاریابی وفروش رادوست دارد 5-نگرش مثبتی دارد 6-به شدت پیگیراست 7-دارای ارتباطی بالایی است 8-کارایی واثربخشی بالایی دارد 9-اهل یادگیری وبه شدت آموزش پذیراست 10-مردم رادوست داشته ونگاه مشتری مدارانه ای دارد . 💚 💚 🆑 @raz_zabanbadan 🌸🍃
ترفندهای اتمام مذاکره 1. آدم خوب/ آدم بد این یکی از معتبرترین ترفندهای اتمام مذاکره است که آن را در سریال‌های پلیسی بیشماری در تلویزیون دیده‌اید. پلیس با فرد مظنون رفتار خشنی دارد و سپس اتاق را ترک می‌کند؛ پلیس دیگر به فرد مظنون می‌گوید که نگران اوست و اگر فقط به او بگوید که دقیقا چه اتفاقی افتاده به مظنون کمک می‌کند. البته قبل از اینکه پلیس بد باز گردد، فرد مظنون باید همکاری کند. هرگاه که دو یا چند مذاکره‌کننده در طرف مقابل حضور دارند، مراقب این ترفند باشید. بهترین دفاع این است که به این افراد نشان دهید از ترفندشان آگاه هستید. 2. چانه‌زنی چانه‌زنی کم‌کم بعد از آنکه در مورد همه‌چیز به توافق رسیده‌اید، ترفندی رایج است. چانه‌زن درخواست بیشتری دارد که معمولا موردی است که نمی‌توانسته در مذاکرات به آن دست یابد. فروشندگان بزرگ در چانه‌زنی موفق هستند. برای مقابله با این ترفند، هزینه درخواست‌ها، خدمات یا موارد اضافه را اعلام کنید. اگر به‌روشی مناسب کاری کنید که چانه‌زن‌ها احساس کنند عملشان زشت و نامناسب است، از این‌کار دست می‌کشند. در نهایت، با مذاکره صادقانه درباره همه جزئیات، راه چانه‌زنی را به‌روی افراد می‌بندید. 3. محدود کردن امتیازات هرگز توقعاتی در ذهن طرف مقابل ایجاد نکنید. هرگز به تبادل امتیازات مساوی به طرف مقابل نپردازید، زیرا به فشارهای خود ادامه می‌دهد. هرگز دامنه مذاکرات خود را محدود نکنید، زیرا طرف مقابل پیشنهاد آخر و نهایی را می‌دهد یا ادعا می‌کند علاقه‌ای به مذاکره ندارد. 4. پس گرفتن پیشنهاد وقتی طرف مقابل در حال خارج کردن آخرین پنی از جیب شما است، از این ترفند استفاده کنید. می‌توانید این‌کار را با عقب‌نشینی از آخرین امتیاز قیمتی که به آن‌ها داده‌اید یا با پس گرفتن پیشنهاد ارائه خدمات حمل، نصب، آموزش یا موارد اضافه، انجام دهید. وقتی از این ترفند استفاده می‌کنید، برای اجتناب از تقابل مستقیم، از یک آدم بد که اختیار بیشتری دارد استفاده کنید. 💚 💚 🆑 @raz_zabanbadan 🌸🍃
⭐️10 روش برگزیده از پیتر دراکر برای تکنیک های مذاکره 1- همیشه دو خریدار را در کنار هم قرار دهید کاری که به شما خیلی قدرت عمل می دهد این است که همیشه برای یک جنس مشخص دو خریدار را کنار هم قرار دهید. چه در کار باشد و چه در تجارت، اینکه دو نفر خواستار شما باشند همیشه باعث افزایش قدرت شما می شود. 💚 💚 🆑 @raz_zabanbadan 🌸🍃
⭐️10 روش برگزیده از پیتر دراکر برای تکنیک های مذاکره 2- همیشه قیمت بالاتری بدهید همیشه قیمتی بالاتر از قیمت واقعی خودتان اعلام کنید، اما نه اینقدر بالا که کسی حتی برای نگاه کردن هم جلو نیاید چون با اینکار فقط یک طمعکار جلوه خواهید کرد. 💚 💚 🆑 @raz_zabanbadan 🌸🍃
هدایت شده از  مهندس علیخانی‌
هفت میلیارد جمعیت جهان چه فعالیتی میکنند؟! شما جزو کدام دسته هستید؟! 💚 💚 🆑 @raz_zabanbadan 🌸🍃
⭐️10 روش برگزیده از پیتر دراکر برای تکنیک های مذاکره 3- همیشه برای ترک مذاکره آماده باشید اصلاً مهم نیست که چقدر دوست دارید آن معامله انجام شود، باید همیشه خود را برای سر نگرفتن معامله هم آماده نشان دهید. ممکن است این سخت ترین کار در طی یک مذاکره باشد، اما گاهی بسیار به نفع شما خواهد بود. اگر می بینید که مذاکره ای درست نیست و ممکن است سرتان کلاه گذاشته شود، می توانید سریعاً کناره گیری کنید. 💚 💚 🆑 @raz_zabanbadan 🌸🍃
⭐️10 روش برگزیده از پیتر دراکر برای تکنیک های مذاکره 4- هیچگاه خود را مشتاق نشان ندهید هر چقدر هم که به نظرتان معامله عالی باشد و کلی با آن سود کرده باشید و بسیار خوشحال باشید، هیچوقت چهره خود را شاد و مشتاق به طرف مقابل نشان ندهید. چون با اینکار درونتان را به آنها نشان خواهید داد و این اصلاً خوب نیست. همیشه خونسرد و آرام باشید. 💚 💚 🆑 @raz_zabanbadan 🌸🍃
✅سمت برای پرسنل امروز بسیار اهمیت دارد. برای جذب پرسنل از سمت های جذاب استفاده کنید: منشی – مسوول دفتر یا مدیر داخلی دلاک – ماساژور تحصیلدار – بانکدار راننده – ترانسپورتر آبدارچی – میهمان دار بازاریاب – کارشناس فروش نگهبان یا انتظامات – سکیوریتی تفاوت سازمان های موفق و ناموفق در توجه به جزییات خلاصه می شود. 💚 💚 🆑 @raz_zabanbadan 🌸🍃
تبلیغات درست و موثر ، نقش مهمی در فروش محصول دارد تبلیغ نایک 💚 💚 🆑 @raz_zabanbadan 🌸🍃
دقت کنید ؛ حرفه ایی باشید زمان استعفا،‌ زمانی نیست که تمام خشم فروخورده خود را خالی کنید. زمانی است که تصویری از حرفه‌ای و پخته بودن خودمان در ذهن اطرافیان ایجاد کنیم. به هر حال،‌ پس از ترک سازمان، حرف‌های مختلفی از ما نقل خواهد شد. این حرف‌ها می‌توانند آخرین اسرار شخصی مدیریت باشند که ما افشا کرده‌ایم. یا می‌توانند نقل قول‌هایی از برخورد آرام و پخته ما باشند. یا حتی اصلاحیه‌ای بر قضاوت‌های قبلی: «چقدر آرام و متین بود. چقدر مهربان حرف زد. باور نمی‌کردیم اینطوری از شرکت برود…». گروه اول حرف‌ها، در کوتاه مدت دل ما را خنک می‌کند و گروه دوم، در بلندمدت می‌تواند سرنوشت ما را بسازد! در دنیای جدید فاصله‌ی انسانها از هم، یک کلیک بیشتر نیست. 💚 💚 🆑 @raz_zabanbadan 🌸🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به مشتری چه بگوییم که خرید کنه ؟! جوابش اینجاست...👇👇👇 قبل جواب، یه سوال؟؟👇 اگر ارزون تر می‌داده پس چرا خرید نکرده و داره به تو این رو میگه؟؟🙄 پاسخ:✅️ چون مشکل اصلی اعتماده! ❌️ مشتری نتونسته به رقیبت و قیمت ارزونش اعتماد کنه!💔 بنابراین تو باید با اطلاعات درست اعتمادش رو بدست بیاری💎 در جواب بگو👇👇 متشکرم به من اطلاع دادین، بله درست می‌گین، مشتریای قبلی هم همین رو گفتن ولی وقتی جنس ارزون‌تر رو تهیه کردن گفتن با این محصول گرون‌تر فرق داشته، دوست دارین خدمتتون توضیح بدم چه تفاوتی با هم دارن؟؟؟ بعد از این جواب: تو میای تفاوت جنس ارزون‌تر رو با گرون تر به مشتری اطلاع میدی فقط حواست باشه تلاش نکنی متقاعدش کنی! فقط بهش اطلاعات بده که تصمیم درست رو بگیره!!✅️ اینجوری حتی اگر قیمتت بیشتر هم باشه به تو اعتماد می‌کنه و خرید میکنه!!❤️😎😎 ‌ ‌ 💚 💚 🆑 @raz_zabanbadan 🌸🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از  مهندس علیخانی‌
🌿 خداحافظی شیرین با دیابت ❌شاید روشهای زیادی رو امتحان کردی و تابه حال نتیجه لازم رو نگرفتی ✅ دیگه وقتشه یه اقدام اساسی برای بهبود دیابتت داشته باشی 🌱 لینک مستقیم فرم ویزیت و نوبت دهی لینک کانال : https://eitaa.com/joinchat/3536454503C7a18d64b7e فرم ویزیت: https://digiform.ir/w848af7b7 همراه ما باشید تا سلامتی بهتون لبخند بزنه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🧧 سوال مهم شما مخاطبین 🧧 🟣 شخصیت شناسی و رفتار شناسی کجاها بدردت میخوره؟! 🟢 این سه تا مرحله تو زندگی هممون هست 🌿 انتخاب رشته برای تحصیل 🌿 انتخاب شغل و کسب و کار 🌿 انتخاب دوست یا همسر خیلی کار های دیگه هم هست مثل و زندگی تو اجتماع و شناخت دیگران …….. مثل اینکه فروشنده باشی و رفتار شناسی مشتری رو بلد باشی حتما فروشت بیشتر میشه 💚 💚 🆑 @raz_zabanbadan 🌸🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از  مهندس علیخانی‌
🎨 آموزش صفر تا صد نقاشی تخصصی با آبرنگ 💢زیر نظر خانم رویا قادرپناه یکی از آبرنگ کاران برجسته‌ ايتا ✔دوره های متنوع از مبتدی تا پیشرفته، مخصوص کودکان ،نوجوانان و بزرگسالان♻️ لینک کانال 👇🏻 ✓☆✓☆https://eitaa.com/joinchat/130744712C770e07814b
بیشتر کارهای مهم در دنیا به وسیله مردمی انجام گرفته است که از تلاش خود آن هنگام که هیچ امید دیگری به نظر نمی رسید ، دست برنداشته اند . . . 💚 💚 🆑 @raz_zabanbadan 🌸🍃
«یک معمای جذاب» پنج قورباغه در یک برکه زندگی می کردند.یک قورباغه تصمیم گرفت بپرد. سؤال:«چه تعداد قورباغه باقی می ماند؟» جواب:«پنج عدد!» «چرا؟» «چون تصمیم گرفتن،انجام دادن نیست.» نکته:تفاوت برنده با بازنده در عمل و بی عملی است. هرگاه کسی طرحی را ارائه کند،می بینید که ده نفری قبل از او به این طرح فکر کرده اند،اما فقط به آن فکر کرده اند. «آلفرد موفتاپرت» 💚 💚 🆑 @raz_zabanbadan 🌸🍃
✅حرکات ممنوعه در هنگام مذاکره با مشتری 1- نگاه کردن به هر جهت غیر از جهتی که مشتری حضور دارد. 2- مشت کردن انگشتان 3- دست به سینه نشستن 4- انداختن پا روی پا 5- خواراندن گردن و یقه و لمس کردن بیش از اندازه گوش وبینی و جاهای دیگر بدن 6- گرفتن انگشتان جلوی دهان 7- شل دست دادن 8- دست دادن طولانی 9- نگه داشتن دست مشتری به زور پس از دست دادن 10- لمس بدن مشتری در هنگام صحبت کردن 11- تکان دادن انگشت سبابه هنگام صحبت کردن 12- بازی با خودکار ،کامپوتر ،لپ تاپ یا یا هر وسیله دیگر 13- عدم تماس چشمی (با توجه به فرهنگ اسلامی در ایران در بکار بردن این نکته در برخورد با خانمها دقت کنید) 14- ورود به حریم شخصی مشتری (حداقل فاصله را با شخص مخاطب حفظ نکردن) 15- تکیه دادن به صندلی همانند پادشاهان 16- تکان دادن پشت سرهم پا 17- پوشیدن لباس نامناسب و نامرتب 18- همرا داشتن کیف پر از وسایل به اندازه غیر عادی 19- عدم بخاطر آوردن اسم طرف مقابل 20- عدم همراه داشتن کارت ویزیت 21- نشستن قبل ازاین که به شما صندلی شما را نشان بدهند و به شما برای نشستن تعارف کنند. ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃
🌺زمان را مدیریت کن !!! برخی از ما عادت کرده‌ایم همه کارهایمان را دقیقه ۹۰ انجام بدهیم و توجیه ما هم مشغله‌های زیاد زندگی است، در حالی که فقط کافی است همه کارها را به‌ موقع انجام دهیم و البته در حد توانمان مسئولیت قبول کنیم. یک فهرست از کارهای روزمره‌تان تهیه و براساس اهمیت آنها را اولویت‌بندی کنید. کارهای مهم‌تر را زودتر انجام دهید و کارهای کم‌اهمیت‌تر را به زمان دیگری موکول کنید. مدیریت زمان آرامش را به شما هدیه می‌دهد. ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃
اگر تصمیم می گیرید کاری را انجام دهید ولی افکار منفی به سراغ شما می آیند به احتمال زیاد شما دچار تنبلی و سستی اراده شده اید و برای اینکه بتوانید آن کار یا هدف را به سرانجام مقصود برسانید باید موتور اراده خود را روشن و آرام آرام به سمت هدف حرکت کنید و تکنیک های خود را برای پیروزی در آن هدف به کار ببندید.اراده موتور محرک برای رسیدن به موفقیت های بزرگ است.اگر سرگذشت انسان های بزرگ را مطالعه کنید متوجه خواهید شد که همه انها از صفر شروع کرده و با اراده ای وصف ناپذیر و قدرتی درونی حیرت آور تمام موانع را پشت سر گذاشته و در هدف خود مصمم و پافشار بودن و سرانجام نیز موفقیت از آن آنها شده است. بی اراده بودن,تنبلی,سستی, از نشانه هایی است که به احتمال صد در صد شخص گرفتار آن نمی تواند موفق شود.تلاش خود را دو چندان کنید روزی دو کار عقب افتاده انجام دهید, زیاد مطالعه کنید,کاری بر خلاف میل باطنی خود انجام دهید.تا بتوانید کمی به خود آمده و در مسیر پیشرفت گام بردارید. ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃
در قراردادهای کار با مدت موقت یا انجام کار معین پرداخت سنوات خدمت به چه نحوی انجام می‌‌شود در صورت خاتمه قرارداد کار با مدت موقت یا کار معین چنانچه سابقه کار کارگر نزد کارفرما به یک سال رسیده باشد کارفرما مکلف به پرداخت مزایای پایان کار مقرر در ماده قانونی مذکور است در قراردادهای مزبور چنانچه زمان اشتغال کمتر از یکسال باشد پرداخت مزایای پایان کار منوط به پیش بینی موضوع در قرارداد کار منعقده فی مابین طرفین خواهد بود. ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃
‏یکم که عاقلتر میشی میفهمی باید کسی تو زندگیت باشه که بهت آرامش امنیت روانی و اطمینان خاطر بده نه اضطراب و استرس و تمام اینا معنای تعهده.... 💚 💚 🆑 @raz_zabanbadan 🌸🍃
💢 هفت دلیل پنهانی که نمی گذارند فهرست کار های روزانه خود را تکمیل کنید! 1- فهرست کارهای خود را صبح می نویسید. فهرست کارهای خود را شب قبل بنویسید. اینطوری مجبور نیستید انرژی صبح اول وقت خود را صرف برنامه ریزی کنید. 2- بیش از اندازه می نویسید. فقط 3 تا از مهم ترین کارهای خود را یادداشت کنید، کارهایی که باید هر طور شده در روز آینده انجام شود. 3- دسته بندی نمی کنید. وقتی که سه کار اصلی و مهم خود را مشخص کردید،‌ همه اهداف خود را در دو لیست دسته بندی کنید: اهداف بلند مدت و اهداف هفتگی و کوتاه مدت. 4- کار خود را به طور واضح و روشن نمی نویسید. اگر اهدافتان مبهم و نامعلوم باشد،‌ خروجی کار شما نیز مبهم خواهد بود. کارها را به شکل واضح بنویسید، مثلا به جای کلمه "بانک " جمله "باز کردن حساب پس انداز در بانک" را بنویسید. 5- اولویت بندی نمی کنید. اگر با کاری که اولویت پایین تری دارد شروع کنید به احتمال زیاد نمی توانید کارهای مهم تر را به اتمام برسانید. سه تا از مهم ترین کارهای خود را به ترتیب اولویت شماره بندی کنید و تمام هدفتان بر این باشد که اولین کار را صبح اول وقت قبل از اینکه ایمیل خود را چک کنید انجام دهید. 6- انتظار حوادث غیرمنتظره را ندارید. هر روز حداقل یک ساعت را برای کارهای غیرمنتظره در نظر بگیرید. در نظر گرفتن چنین زمانی برای حوادث غیر منتظره استرس شما را کاهش می دهد. 7- اهداف بزرگ خود را فراموش کرده اید. درباره بزرگ ترین هدف خود فکر کنید. مثلاً آیا دوست دارید ارتقاء شغلی بگیرید؟ پول خود را برای تعطیلات پس انداز کنید؟ اگر کارهای داخل لیست، شما را به آنچه که می خواهید نمی رساند مجدد آنها را ارزیابی کنید و ببنید چرا آن ها را داخل لیست آورده اید. 💚 💚 🆑 @raz_zabanbadan 🌸🍃
🔺مردان عاشق 🔸اگر زمانی که به شما نگاه می کند خیلی سریع شانه هایش را به سمت جلو جمع کند و به سمت جلو دهد یعنی شما مورد تحسین او هستید و یعنی"من مجذوب توام ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃
🔺زماني ارتباط چشمي برقرار مي كنيم كه : 🔸در حال جستجوي اطلاعات هستيم 🔸در حال نشان دادن توجه و علاقه خود هستيم 🔸درصدد جذب كردن مخاطب هستيم 🔸دنبال تسلط تهديد وتحت تاثير قراردادن ديگران هستيم 🔸قصد اغاز سخنراني را داريم 🔸درحال ابراز احساساتمان هستيم ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃
⭕️ ثروت‌های متفاوت که داشتنشان لازمه: ۱-نگرش مثبت ۲-ارتباط موثر ۳-ادب ۴-یادگیری مادام العمر ۵-انضباط شخصی ۶-کوشش برای تندرستی ۷-تقویت آستانه تحمل ۸-خلاقیت ۹-عشق ورزیدن به کار ۱۰-داشتن برنامه و هدف ۱۱-انضباط اجتماعی ۱۲-احساس مسئولیت در مقابل محیط زندگی ۱۳-مقابله با مصرف گرایی ۱۴-بخشندگی ۱۵-اعتماد به نفس ‌ ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃
🌱شناسایی دروغ گفتن افراد می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، اما سه نشانه رایج که ممکن است نشان‌دهنده‌ی دروغ گفتن باشد عبارتند از: ۱. تغییرات در زبان بدن: فرد ممکن است ناگهان شروع به تغییر وضعیت بدن، اجتناب از تماس چشمی، یا حرکات غیرطبیعی دست‌ها کند. این تغییرات می‌تواند نشانه‌ای از اضطراب یا تلاش برای پنهان کردن حقیقت باشد. ۲. پاسخ‌های نامتعارف یا با تاخیر: وقتی کسی دروغ می‌گوید، ممکن است برای پاسخ دادن به سؤالات بیشتر وقت بگیرد، زیرا تلاش می‌کند داستانی را سر هم کند. همچنین، ممکن است پاسخ‌های غیرمنطقی یا ضدونقیض ارائه دهد. ۳. تکرار بیش از حد یا تاکید بر صداقت: دروغ‌گوها اغلب سعی می‌کنند با تکرار جملات یا تاکید بر صداقت خود، شما را متقاعد کنند. عباراتی مانند "به من اعتماد کن" یا "صادقانه می‌گویم" می‌تواند نشانه‌ای از تلاش برای پوشاندن حقیقت باشد. ‌ ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃