★𝓡𝓮𝓭 °☆°𝓢𝓽𝓪𝓻★
از همینجا میگم، از این یارو فلاوری یا هر کوفت انسان نمایی که هست بدم میاد
دیزاینش خوشگله
فقط رفتارش ناپسنده
بعلاوه، ما توی مراحل مختلفی قرار داریم فعلا من دارم باس فایت با اون دختر کوچولو آبی رو میرم در نتیجه عاسپویل بی عاسپویل ^^